Ik heb jouw nummer onder speeddial.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb die aberpic in mn whatsapp images staan
neequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer onder speeddial.
ik trap niet in zulke spelletjesquote:
En jouw nummer begint met 0613.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik trap niet in zulke spelletjes
ik heb echt een pic van jou
je draagt daar een donkerblauwe blouse achtig iets
Omdat meer mensen Facebook hebben dan Whatsapp.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:30 schreef Linkesoep het volgende:
Waarom moet het via Facebook? Waarom niet gewoon met je whatsapp foto?
Post anders gewoon even die foto, dan kunnen wij beoordelen waarom je wordt afgewezen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bel hem dan maar verpest mijn topic niet
Okeequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Omdat meer mensen Facebook hebben dan Whatsapp.
wijvenopmerkingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Daten via je onderbroek is natuurlijk beter.
klopt. en nu?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:24 schreef Piger het volgende:
[..]
een vrouw zonder tieten zal ook niet ver komen hoor
Jij weet niksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:26 schreef Piger het volgende:
En nu kan je dus beter met ts gaan daten
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:33 schreef ntm het volgende:
TS verwijs ik door naar R&P / Dating(site)-ervaringen #405 Klikt het of niet?
dat is een leugenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is omdat dat soort zaken altijd een grote vleeskeuring is"rouwen kijken naar het innerlijk"
Uh-uh
Wat? Dat vrouwen uiterlijk niet belangrijk vinden of juist wel?quote:
dat ze het niet belangrijk zouden vinden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Dat vrouwen uiterlijk niet belangrijk vinden of juist wel?
Dus daarover hebben ze altijd zitten liegenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat ze het niet belangrijk zouden vinden.
wat nou jullie. ik heb dat nooit gezegdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus daarover hebben ze altijd zitten liegenWat een kutwijven zijn jullie toch ook, he.
Whatever, je zegt dat je een wijf bent en dus ben je per definitie kut.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat nou jullie. ik heb dat nooit gezegd
homoquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Whatever, je zegt dat je een wijf bent en dus ben je per definitie kut.
Ik wist wel dat je daarop viel. Rare freakshow dat je er bent *ril*quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Ik moest daarstraks een account maken om een reactie te posten
Niet echt geloofwaardig dit, dus van wie ben je een kloon?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:22 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Zij heeft een kleine neus.
Speciaal voor deze reactie een accountje aangemaakt.
Je hoeft het niet te geloven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Niet echt geloofwaardig dit, dus van wie ben je een kloon?
Doe ik ook niet.quote:
Op Facebook ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:03 schreef Emm16 het volgende:
Ik hoorde dat je foto voor altijd op tinder blijft rondhangen. Als je je eenmaal hebt aangemeld
Deze vrouwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als het je alleen om het chatten gaat kun je je misschien beter voordoen als vrouw?
Ja sorry ik hoorde mijn vriend naderen. Was gezellig schatjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze vrouw![]()
Ik had vandaag een match. Even gepraat en nu is die weg
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik. Enige nadeel is dat vrouwen na hun 20e enorm beginnen af te takelen.
Alsof ik op vrouwen van jouw leeftijd zoekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ja sorry ik hoorde mijn vriend naderen. Was gezellig schatje
Probeer tinder, Ik like elke foto daar (button bashen).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof ik op vrouwen van jouw leeftijd zoek![]()
Maar er kwam net een update die onder met verdwijnende matches fixt. Dat verklaard een hoop. Mijn matches verdwijnen voor ik ze zie
Dit topic gaat over Tinderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Probeer tinder, Ik like elke foto daar (button bashen).
Wowquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef Blondje_93 het volgende:
Je bent ook gewoon niet leuk genoeg
Ik leer snel hier ;$quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:17 schreef chroestjov het volgende:
Blondje_93 altijd garant voor bonte uitspraken.
Wat gemeenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik dacht dat jij altijd juist heel aardig was.quote:
Ligt eraan tegen wiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd juist heel aardig was.
Zelfvertrouwen richting de 0 nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha zelfs blondje vindt je niet leuk
Ook maar een geinstalleerd maar ik heb ook nog geen matches, ligt dus niet aan jou maar aan de app.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:20 schreef Blondje_93 het volgende:
Dus je gaat vreemd..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:56 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik had binnen 2 dagen 15 gesprekken 8). Na 3 dagen een date.
Alleen mn vriendin vond t niet zo chill dus er komt helaas geen vervolg...
mag ik je whatsapp ;pquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:08 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niks aan doen dat ik een leuke meid ben ;$
Heb alles geliked. Krijg ook allemaal berichten terugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon installeren en vleeschkeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |