watquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb alles geliked. Krijg ook allemaal berichten terugwtf
ik wil foto's met je uitwisselen ik ben best leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:09 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
En dan weer voor leugenaar uitgemaakt worden? nee, dan je..
Haha, nee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil foto's met je uitwisselen ik ben best leuk
Ik ben discreet, wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, nee.Niet na wat er vorige keer gebeurt is..
Nou oké. Begin maar danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben discreet, wat is er gebeurd dan?
Laten we over gaan in DM.
in oostblokland zijn ze nog niet ver met de digitaal dus weinig chimi'squote:
ja maar ik dacht tinder is handig voor de dagen dat ik even niks heb, eventjes wat vaste neukertjes scoren maar als je geen headshot plaatst komt er weinig van. Daarnaast zijn er verdomd veel nederlandse chicks hierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
in oostblokland zijn ze nog niet ver met de digitaal dus weinig chimi's
je moet daar gewoon buiten komen en scoor je zo man ;p
je hebt niks te zoeken online daar, allemaal sletjes buiten op straat
je moet natuurlijk wel headshot plaatsenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja maar ik dacht tinder is handig voor de dagen dat ik even niks heb, eventjes wat vaste neukertjes scoren maar als je geen headshot plaatst komt er weinig van. Daarnaast zijn er verdomd veel nederlandse chicks hier
Ik ga toch geen headshots op m'n facebook plaatsen gek ben niet malquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel headshot plaatsen
met een bodyshot denken ah weer zo'n juicehead
wat moet je met nederlandse chicks man, ik ging ff zoeken op 30-55 jaar voor cougars, allemaal afgeschreven meisjes krijg je dan te zien .
er zijn wel heeeel veel knappe tiener meisjes op tinder, die zijn nog prima te pruimen maar zodra 25+ moet je wegwezen bij NL meisjes
Gozer, dat was ook mijn angst, maar je kan zeg maar je inhoud zo wijzigen op "alleen ik" dan ziet niemand die fotoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ga toch geen headshots op m'n facebook plaatsen gek ben niet mal
Jongens zijn precies zo hoor!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb meegekeken naar meisjes die tindr doen, die klikken bijna iedereen weg behalve de perfecte jongens. Elke niet-westerse allochtoon wordt bij voorbaat weggeklikt
M'n stagebegeleider liked iedereen behalve als het negerinnen zijnquote:
xdquote:
whahaha ik ken dat liedj xdxd goeie hoor whahahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef Aber2.0 het volgende:
Hahaha so sgattig dima en blondie sitting in a tree XD XD
zie mijn onderittel;pquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
whahaha ik ken dat liedj xdxd goeie hoor whahaha
Ik h00p d4t w3 0p d3 bRuiL0ft m0gEn k0m3N.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
whahaha ik ken dat liedj xdxd goeie hoor whahaha
whoaha gaan wei dn als deet XDhihihihiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:41 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ik h00p d4t w3 0p d3 bRuiL0ft m0gEn k0m3N.
Moet je zo nodig poepen?quote:
ik wil ook pics van jequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Vast beter dat Braddie, dat kan bijna niet anders!
Nee, ff serieus; Niet zo dom lullen
Chill, ik heb al 100+ matches.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb meegekeken naar meisjes die tindr doen, die klikken bijna iedereen weg behalve de perfecte jongens. Elke niet-westerse allochtoon wordt bij voorbaat weggeklikt
eh gappie luistah es effe voordat ik je en paah kankah klappeh geefquote:
Ik heb geen idee, ik FOK! pas weer sinds deze weekquote:
Valse hoop gevenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Chill, ik heb al 100+ matches.
Maar goed, Tinder serieus nemen. Ik vind het alleen leuk om te kijken wat ik terug krijg aan matches, regelen doe ik wel in de kroeg.
okquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik FOK! pas weer sinds deze week
Like jij alles? Ik zit op 70+ denk ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Chill, ik heb al 100+ matches.
Maar goed, Tinder serieus nemen. Ik vind het alleen leuk om te kijken wat ik terug krijg aan matches, regelen doe ik wel in de kroeg.
Braddies foto was al bekend voordat je wegging toch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik FOK! pas weer sinds deze week
Weet jij wanneer ik weg ging? Ik weet het zelf niet eens, vrees dat ik het gemist heb.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Braddies foto was al bekend voordat je wegging toch.
Zeker weten doe ik het niet maar het moet tussen 2011 en 2013 zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet jij wanneer ik weg ging? Ik weet het zelf niet eens, vrees dat ik het gemist heb.
Linkjes???????
Hm denk ergens begin 2011 dat ik niet meer poste.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:53 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet maar het moet tussen 2011 en 2013 zijn geweest.
Haha, is toch een leuk wijfquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef chroestjov het volgende:
Ik klik elke vrouw die geen exacte kopie van Alizee is gewoon weg.
Heb nog geen matches.
Nee, maar af en toe zit er wel een match bij dat je denkt van, hoe heb ik dat ooit kunnen likenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:51 schreef Splutje het volgende:
[..]
Like jij alles? Ik zit op 70+ denk ik
Af en toe?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, maar af en toe zit er wel een match bij dat je denkt van, hoe heb ik dat ooit kunnen liken.
Ik heb inderdaad ook soms chicks waarvan ik bijna zeker weet dat ik ze niet geliked hebquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, maar af en toe zit er wel een match bij dat je denkt van, hoe heb ik dat ooit kunnen liken.
Maar ik heb het ook al wel ruim een maand, dat speelt ook wel mee in het aantal.
Afgelopen weekend tijdens een zeilwedstrijd had ik het eens andersom, toen riepen twee chicks vanaf een andere boot dat ze me op Tinder tegengekomen waren, waarom ik ze niet teruggeliked had. Maar dat sprak wel voor zich waarom niet.
Stiekem toch leuk als zo iemand dan een gesprek begint.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook soms chicks waarvan ik bijna zeker weet dat ik ze niet geliked hebOok wel een paar bloedgeile trouwens
Nee, ze wist dat ik een vriendin heb en ik was nog nooit in haar stad geweest.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |