Slappe hangers denk ik.quote:
Alles wat je post kan tegen je gebruikt worden blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik post echt nooit meer een foto. Kutzooi.
goede foto dudequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik post echt nooit meer een foto. Kutzooi.
Hoe oud dan? Heh?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu ben ik niet meer de jongste hier
Leeftijd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu ben ik niet meer de jongste hier
Ja maar ik vind het zelf stomquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb vooral positieve reacties gelezen hoor.
Maar wat jij er van vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:
Over baarden gesproken, die vent bij de RRquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar wat jij er van vindt, vind ik niet zo rullevant.
Jij vindt ook de Crouton met zijn baard leuk.
Nee zij mag alleen op de foto dat ziet er vast 100x beter uitquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:35 schreef sp3c het volgende:
morgen betere maken samen met Uccers dan maar
Nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Huh, heb ik iets gemist ofzo, een post van mezelf waarin ik "IK BEN DE OUDSTE!" heb geroepen?
Jij begonquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom zit je mij dan steeds met je lans te prikken?
zet het gewoon hier broquote:
Nee en het is toch een slechte foto.quote:
Als je op de foto klikt kun je ook je andere foto's zien... Ik zou hem even op imgur uploaden anders.quote:
Yvonne?quote:
Crouton,quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe met je meeAl kijk ik niet voor henk natuurlijk.
Ik heb vanochtend geschoren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft nu een NOG beter baardje zag ik
Ja, alleen dat auto geneuzel weet niet of ik dat iets vind.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft nu een NOG beter baardje zag ik
Oh dan zet ik gewoon het geluid af en ga zitten zwijmelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, alleen dat auto geneuzel weet niet of ik dat iets vind.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zet ik gewoon het geluid af en ga zitten zwijmelen
Jij was gisteren anders behoorlijk natquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:58 schreef sp3c het volgende:
Tante Corrie mensen
nat, gangster en altijd dichtbij
zing!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij was gisteren anders behoorlijk nat
Zo noem je dat niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij was gisteren anders behoorlijk nat
Ik maak het ook niet zo laat, trusten sp3cquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:59 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga vandaag vroeg slapen
have fun met jullie flopshow
slaap lekker Cnorrie
Nou zeg, net nu ik morgen vrij ben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet zo laat, trusten sp3c
Ik ben moe. Beetje te weinig geslapen vannacht.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou zeg, net nu ik morgen vrij ben.
Het ligt altijd aan iedereen behalve aan Henkie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk doet gewoon niet meer mee.
Wat een smerige kerel is dat met zijn backstabben.
Waarom zou die discussie daar nu komen dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:05 schreef arjan1112 het volgende:
fakkin' p & w ik zit de hele tijd te wachten op de roken discussie, komt die gewoon niet
lijers
Dat zal morgen wel zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:06 schreef arjan1112 het volgende:
dat stond op de website
arno rutte zou de rokers gaan verdedigen ofzo
Golden Earringquote:
Nee het hoeft niet overal, wel bij het uitgaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:11 schreef arjan1112 het volgende:
onzin het word alleen in café's gedoogd...
het moet gewoon weer normaal worden dat iedereen op kantoor op zijn werkplek rookt
en in restaurants
gewoon overal
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet overal, wel bij het uitgaan.
Volgens mij was jij gisteren eerstequote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
ik sta op 13 vandaag...
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 371 Karina
002. 291 Dven
003. 265 Specularium
004. 212 LittleBrownie
005. 197 Insomnia_
006. 195 Stuart
007. 186 gianni61
008. 182 -supergirl-
009. 180 Pino112
009. 180 deadprez
011. 158 Elan
012. 156 xcachet
013. 154 arjan1112
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
Top 100 van dinsdag 8 oktober 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 371 Karina
Ja precies.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:24 schreef Drugshond het volgende:
Kom op wat mij die lijstjes ik post dus ik besta hoesten.
Ja, eennalaatste volgens mij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
Mooie aflevering van Frasier.
Een van de laatste denk ik.
Ik vond Frasier altijd wel leuk. Seinfeld vind ik ook niet ZO.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, eennalaatste volgens mij.
Komt er tenminste weer iets nieuws. Nu nog die Seinfeld aids weggooien.
Die Engelse is beter en bij die Amerikaanse ging het slecht toen Michael Scott wegging.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:30 schreef arjan1112 het volgende:
alles is beter dan 'the office' wat haat ik dat programma
Scrubs gaat dan ook vaak niet echt om de grappigheid.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
Scrubs vind ik geen reet aan. Totaal niet grappig, bleh.
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
Ik VIND het niet goed. Of niet leuk eigenlijk.
Die tijgerprint werkt zeker prestatiebevorderend tijdens het sjoelen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jazeker, met badjas van Zeeman.
Ah, een medestander. Ik vind er ook niet zoveel aan, maar iedereen vindt het altijd geweldig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
Ik VIND het niet goed. Of niet leuk eigenlijk.
Ja laten we de rookindustrie tegemoet komen.. Wat een idioot plan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:11 schreef arjan1112 het volgende:
onzin het word alleen in café's gedoogd...
het moet gewoon weer normaal worden dat iedereen op kantoor op zijn werkplek rookt
en in restaurants
gewoon overal
Vandaag ben ik vrij.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:54 schreef Peunage het volgende:
Tjah, sommige mensen werken/studeren ook nog eens, gewoon naast fok!
Mijn vader zei altijd: jullie is jodenvolk of mag ik dat ook niet zeggenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:53 schreef sp3c het volgende:
boeiende discussie gevoerd zelfs, ik ben erachter dat jullie mij allemaal al heel mijn leven discrineren met julllie vuige racistische zwarte piet
het houd me terug in het leven
je mag best zeggen dat je vader dat zei maar je mag het zelf niet meer zeggenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: jullie is jodenvolk of mag ik dat ook niet zeggen
Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar die uitdrukking vandaan komt of waar het op slaatquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je mag best zeggen dat je vader dat zei maar je mag het zelf niet meer zeggen
denk ik
Ik word er toch een beetje triest van als ik daar doorheen scrollquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:57 schreef Tem het volgende:
Corrie en de vogel van Uccie.
[ afbeelding ]
Deze site is echt heel erg
http://loldutchpeople.nl/
Wie is die baas met de hoed en stafquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:59 schreef Tem het volgende:
Uitgelekte foto's van de NWS SC-meet.
[ afbeelding ]
Sinterklaas natuurlijk in zijn vrije tijd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Wie is die baas met de hoed en staf
blup blup zonnetjequote:
das Tem onze mooie maan natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Wie is die baas met de hoed en staf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik dat meende gekquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:01 schreef sp3c het volgende:
net was je nog razend benieuwd naar dat boek
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]Die tv werkt nog op stookolie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan ga je maar met je razende lans en je schijtlollige witte haarbal spelenquote:
zie je nu slaat het weer helemaal nergens overquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik geef mezelf een 1. Hoeven jullie het niet meer te doen.
Kijk dan valt het altijd mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
zie je nu slaat het weer helemaal nergens over
soms geef ik je een twee of zelfs een 5 maar dat is zeldzaam
Hou je hengel eens bij je.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik geef mezelf een 1. Hoeven jullie het niet meer te doen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
nee nu is het voortaan een terechte 1 Cnor
Is altijd wel fijn toch.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
en kan iemand peunhond ff een koekje en een aai over zijn bolleke geven?
het mannetje heeft het nodig denk ik
Tante Corrie: lekker, overzichtelijk en altijd een 1quote:
OK morgen naar de tattooshop dan maar, proberen niet flauw te vallen van de naaldenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef sp3c het volgende:
vrouwen met tattoos zijn op de een of andere manier sowieso een topshow
bij ons werkt er ook 1, serieus een gezicht als een paard en dezelfde lach ook maar in de zomer heeft ze korte mouwen en het feit dat dr armen helemaal onder de inkt zitten helpt haar echt wel
Suicide Girls.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:31 schreef sp3c het volgende:
vrouwen met tattoos zijn op de een of andere manier sowieso een topshow
Ik raak wel in de war van al die namen en verschillende families. En sommige verhaallijnen vind ik interessanter dan andere. Die met de draakjes is de beste.quote:
Ja? Tribal boven je anus?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
OK morgen naar de tattooshop dan maar, proberen niet flauw te vallen van de naalden
Ze mochten gewoon roken op die camping, zag je dat?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:11 schreef arjan1112 het volgende:
heb het 1 keer gekeken; toen die gozer naar de bakker ging fietsen toen ze de dag ervoor waren wezen zuipen
camping powned
vandaag weer eens kijken
Maakt mij niet uit. Ik kijk ook elke week Wegmisbruikers en RMV, dat is ook elke keer hetzelfde.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
Truukje van Camping PowNed lijkt inderdaad nu al een beetje uitgewerkt.
Of ze moeten nog gaan vechten.
Ja maar jij heet Corrie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik kijk ook elke week Wegmisbruikers en RMV, dat is ook elke keer hetzelfde.
Nee dat heb ik nog nooit gekeken. Verschrikkelijk. Ik zie af en toe een heel klein stukje op vrijdag. Die gasten kunnen niet acteren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:20 schreef arjan1112 het volgende:
kijk je ook naar goeden tijden slechte tijden? dat is namelijk ook elke dag hetzelfde.. ik zei altijd dat je ook wel 1 keer per week kon kijken om het te volgen
Vanavond Kranenborg joh, topshowquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
Truukje van Camping PowNed lijkt inderdaad nu al een beetje uitgewerkt.
Of ze moeten nog gaan vechten.
Jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat hij gewoon door zit te eten terwijl ze aan het bekvechten zijn.
Doe dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
als er zo een mee mag doen, kan ik ook wel meedoen
Arjan, de fokkertquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
als er zo een mee mag doen, kan ik ook wel meedoen
Ik vind haar aandoenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
De met het pittige kapsel is gewoon eng.
Kan er niks aan doen.
Vraag me af waar ze die hebben opgegraven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef arjan1112 het volgende:
ze hebben een alto meisje gevonden voor hem...
Vond ik ook een leuk stel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die 2 met de reddingsboot waren wel leuk.
Zo'n mega-ruit is niet veel beter.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, die met zijn WT shirt is veel leuker.
Niks verzonnen. Ik ben gewoon eerlijk geweest. Zit op fok, pest mensen, etc.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke beperking heb je verzonnen?
Mooi, ik ben toen nog lid geworden om ze op tv te krijgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef Peunage het volgende:
Ik haat powned. Rutger en Danny vooral.
Nee, is een Libanees.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
Danny van Pownews ik dacht eerst dat hij marokaans was.. of is ie dat wel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |