SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********
[ Bericht 23% gewijzigd door motorbloempje op 10-10-2013 10:23:43 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nu begin ik opeens te vrezen voor de kwaliteit van mijn goedkope jasje die ik heb gekocht voor komende winter.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
O, en lopen in een softshell? Nog niet als het -20 is. Of het moet zo'n superduperawesome dunne softshell zijn die mega-ademend is, maar daar mag je ook eerst hoogstpersoonlijk een rib voor uit je lijf trekken.![]()
als je niet uren in de stromende regen loop kan een goedkoop jasje wel een tijdje mee hoor, maar bijv. een HM in een plakkerig jasje in de regen lijkt me geen pretjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:09 schreef Mascleta het volgende:
Nu begin ik opeens te vrezen voor de kwaliteit van mijn goedkope jasje die ik heb gekocht voor komende winter.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, wat voel ik me goed na mijn loopjeGigantisch te hard gelopen; het inlopen ging nog soepeler dan mijn wedstrijd zondag, we gingen ook zelfs harder dan dat
Daarna op een brug in tweetallen snelheids-spelletjes gedaan. Elkaar voorsprong geven en inhalen, versnellen, intervallen. Teruglopen wederom in rap tempootje, heerlijk!
Poef...en dat sociale van een vereniging. Gesprekken gaan van enthousiaste aanmeldingen voor de HM-trainingsgroep (binnenkort een krantenartikel in AD!) tot iemand die zijn vrouw net verloren is en vraagt of ie met de Bruggenloop dan met ons mee mag
![]()
Ik kom iig met meer energie thuis dan dat ik de hele dag had!Jaaaah!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dat wil... Dan loop ik misschien net zo lief helemaal niet en ga ik alleen naar A'dam om biertjes te drinken met Quoi![]()
![]()
![]()
Ik heb zoiets, weegt niets, is niet super ademend maar meestal doe ik hem toch na 5 minuten uit omdat ik het te warm heb. Het voordeel is dat hij lekker is bij een zomers buitje en bij winterse wind.
Was 40 euro of zo, maar wel afgeprijsd geloof ik.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zie op het prijskaartje een "recommended retail price" van 110,- staan. Dus misschien valt het allemaal nog wel mee. Ook wordt er op ongeveer elk label aan de jas met de term "breathable" gesmeten.
Ik zal hem binnenkort een keer testen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
heerlijk he Quoi, van die hardloopdagen waarop alles lijkt te lukken!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb een adidas windjack. Tot op heden ben ik al 2 redelijk strenge winters doorgekomen met relatief goedkope (lees onder de 50 euro) windjacks. Thermo, longsleeve + windjack is comfortabel lopen in -10 met oostenwind.
Ik heb ook zo'n aldi softshell en die is veel en veel te warm voor hardlopen. Wel ideaal voor op de fiets tot ver in de herfst.![]()
Ik heb precies die, en die vind ik dus veel te zweterigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zoiets, weegt niets, is niet super ademend maar meestal doe ik hem toch na 5 minuten uit omdat ik het te warm heb. Het voordeel is dat hij lekker is bij een zomers buitje en bij winterse wind.
Was 40 euro of zo, maar wel afgeprijsd geloof ik.![]()
![]()
Ik heb dus een Vapor Flash jacketmaar hij was in de sale (ècht waar). Erg fijn ding en ik heb er veel commentaar op gekregen afgelopen winter. Van automobilisten en scooters, dat ik zo zichtbaar was. Top!
Maar wel alleen als het echt koud is. Het is een fijn ding, die jas, maar wel al snel warm. Dus ik doe m niet te snel aan, maar met de hele koude ijzige stormwind van vorig jaar kon ik gewoon op de dijk lopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waar lopen jullie in de winter meestal in? Ik vind het als beginner lastig in te schatten wat ik zou moeten dragen.. heb voor in de zomer wel zo'n lekker kort hardloopbroekje, maar daar vind ik het nu al te koud voor. Qua broek voorzie ik geen problemen trouwens, eerder qua shirt. Tips?![]()
Ik heb zo'n dun oranje jack van Asics, maar dat voldoet goed. Als het echt hard vriest en waait, dan draag ik twee thermo's van de HEMA (prima spul), dat jasje en een fleece jas. En dan nog warm ik niet op. Ik heb verder een muts en dunne handschoenen van odlo. Ik wil hardloopwanten kopen voor komende winter, dan blijven je fikken tenminste warm. Mijn veters zijn verder nucleair fluoriserend geel, ik heb een Nathan reflectiehesje en een rood ledlampje van de ANWB.
Nu nog een bloedsomloop die me warm houdt.![]()
Ik heb overigens bij alles onder de 15 graden al een jasje aan met warmlopen (zoals vanavond). Dus ik ben misschien ook niet heel erg representatief![]()
![]()
Ik heb bij de aldi ook een jas gekocht. Geen idee of ik hem überhaupt ooit aan doe. Vorig jaar kon ik het lang redden met 2 shirts over elkaar. Soms een goedkoop aldi jasje van jaren terug er bij over gehad. Dit jaar koop ik denk ik wat van die strakke shirts voor eronder.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn laatste hardloopaankoop, onlangs bij Bever van 200 voor 80, anders had ik hem ook niet gekocht:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:10 schreef hatsaflats het volgende:
O, en lopen in een softshell? Nog niet als het -20 is. Of het moet zo'n superduperawesome dunne softshell zijn die mega-ademend is, maar daar mag je ook eerst hoogstpersoonlijk een rib voor uit je lijf trekken.
http://store.berghaus.com(...)hybrid-jacket/420846
Wel ideaal voor buiten, maar eigenlijk alleen voor temperaturen van 5 graden of lager of bij extreme wind. Anders krijg ik het ook echt veel te warm altijd en té warm is ook verschrikkelijk met lopen...
Morgen maar weer een aardig rondje trainen.Vorige week gooide verkouden zijn en wat koorts beetje roet in het eten, maar nu nog even knallen richting de halve in Amsterdam.
Jack does it in real time...![]()
Ik heb deze winter ook een bivakmuts gekocht bij de Perry, toen er een wedstrijd aan kwam met een gevoelstemperatuur rond -13. Maar toen ik 'm aanhad wist ik dat dat zelfs voor mij veel te warm zou zijn.![]()
Ik heb er ook eentje, maar dan voor wintersport.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb deze winter ook een bivakmuts gekocht bij de Perry, toen er een wedstrijd aan kwam met een gevoelstemperatuur rond -13. Maar toen ik 'm aanhad wist ik dat dat zelfs voor mij veel te warm zou zijn.Bivakmuts met Buff gecombineerd, met Windstopper in de capuchon, geniaal.
Handschoenen waren vorige winter trouwens echt mijn beste aankoop.Zo'n hekel aan koude handen en zeker bij wedstrijden worden mijn armen en handen snel koud.
Owja, Thermo kleding. Daar moet ik ook nog eens achteraan voor koning winter zijn intrede komt doen.
Verder las ik laatst dat je de meeste warmte verliest via het hoofd en je er dus slim aan doet een muts te dragen in de winter.
kom maar op:
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ik liep vorig jaar 1 x met een muts op met zo'n gevoerde binnenkant. Man wat zweten
Beter gewoon wol. Of van die dure wol waar RD vorig jaar mee kwam. (hoe heet dat ook alweer?)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Merino.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik liep vorig jaar 1 x met een muts op met zo'n gevoerde binnenkant. Man wat zweten
Beter gewoon wol. Of van die dure wol waar RD vorig jaar mee kwam. (hoe heet dat ook alweer?)Allemaal aan de IceBreaker spullen, maar daar mag je helaas ook wel je spaarpot voor stuk slaan (wel erg relaxed spul, kan je gerust hele week in wintersporten en ruik je nog amper iets aan je thermoshirt
).
Hebben wel geniaal een 'Baacode' in de shirts zitten, waarmee je online kan zoeken waar de schapen gelopen hebben waar je wol aan zat.
Ik heb gewoon een hardloopmutsje en handschoentjes van Asics, werken prima. Maar ik krijg vrij snel een warm hoofd en warme handen, dus ik gebruik het alleen als het echt erg koud is.![]()
Muts 1 keer (hoogstwaarschijnlijk niet weer) en handschoenen gaan vaak na 2km in de zakken. Maar wel lekker voor het begin.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://www.wiggle.com/dhb(...)eck-baselayer-m-190/quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Merino.Allemaal aan de IceBreaker spullen, maar daar mag je helaas ook wel je spaarpot voor stuk slaan (wel erg relaxed spul, kan je gerust hele week in wintersporten en ruik je nog amper iets aan je thermoshirt
).
Hebben wel geniaal een 'Baacode' in de shirts zitten, waarmee je online kan zoeken waar de schapen gelopen hebben waar je wol aan zat.![]()
Daarom was ik dus verlekkerd op wiggle aan het kijken!
en zo'n beanie voor je hoofd wil ik ook!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zoals al eens eerder vermeld verlies je niet de meeste warmte via je je hoofd. De enige reden waarom je makkelijker warmte verliest via je hoofd is omdat de rest allemaal bedekt is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef Mascleta het volgende:
Owja, Thermo kleding. Daar moet ik ook nog eens achteraan voor koning winter zijn intrede komt doen.
Verder las ik laatst dat je de meeste warmte verliest via het hoofd en je er dus slim aan doet een muts te dragen in de winter.
kom maar op:
[ afbeelding ]![]()
Uitsloverquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef Jero_nimo het volgende:
Stelletje mietjes, ik heb alleen een setje dunne handschoentjes
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar jij bent ook gekquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Deze foto is, net als die van de maanlanding, overduidelijk gephotoshopt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
In een korte wedstrijd kan het nog nét, maar wat warmer ingepakte spieren hebben toch mijn voorkeur.
O.a. bij de Westland halve marathon was het dit jaar zulk belachelijk weer, dat ik gewoon met jasje een wedstrijd gelopen heb.Eigenlijk was de winter best extreem dit jaar, maar ondanks dat meer gelopen dan ooit.
Dat zie je inderdaad duidelijk aan de vlag.. Ik had eigenlijk dikke tegenwind..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Deze foto is, net als die van de maanlanding, overduidelijk gephotoshopt.![]()
Nee gekkigheid, zo'n 5km kan inderdaad nog net, wat DeeBee ook zegt. Maar heb ook een lekker Pro-touch jasje en dunne en dikke longtights. Meestal 3 lagen dan, thermoshirtje, loopshirt en het jasje
.
![]()
![]()
Ik heb het ook niet snel koud. Met een wedstrijd zou ik het misschien wel doen. Ben ook op een gegeven moment echt warm. Maar met training op lagere hartslag zou ik het wel wat warmer willen hebben.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Met een roeiwedstrijd moet je dus altijd in wedstrijdkleding komen. Maar als het dan -6 is ga je gekke dingen doen, zoals 3 lagen (inclusief regenjas) onder je wedstrijdkleding. Ik leek net een michelinvrouwtje![]()
Oja en vaseline op je voetenEn dan nog was douchen na afloop echt een marteling, zoveel pijn deed het weer opwarmen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat noem ik nog zeker geen michelinvrouwtjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Met een roeiwedstrijd moet je dus altijd in wedstrijdkleding komen. Maar als het dan -6 is ga je gekke dingen doen, zoals 3 lagen (inclusief regenjas) onder je wedstrijdkleding. Ik leek net een michelinvrouwtje![]()
[ afbeelding ]
Oja en vaseline op je voetenEn dan nog was douchen na afloop echt een marteling, zoveel pijn deed het weer opwarmen..
. Maar dat zal helemaal wel koud zijn ja, brrr.. dan toch liever hardlopen!
![]()
![]()
Winter van 2010, toen deed ik nog vooral aan roken en bier drinken. Daar was ik toch ook wel buitengewoon bedreven in.![]()
Ik ben benieuwd hoe ik de winter ga vinden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Nouja mijn armen zijn in het echt niet zo dik iigquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat noem ik nog zeker geen michelinvrouwtje. Maar dat zal helemaal wel koud zijn ja, brrr.. dan toch liever hardlopen!
Nu nog steeds toch? Alleen nu roken je schoenen...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:55 schreef hatsaflats het volgende:
Winter van 2010, toen deed ik nog vooral aan roken en bier drinken. Daar was ik toch ook wel buitengewoon bedreven in.![]()
Je bent een IJsdraakje...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ik de winter ga vinden.
En anders sleur ik je wel je huis uit, moet je met mij meelopen![]()
![]()
Oh, ik ga ook wel gaan. Ben alleen nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je bent een IJsdraakje...
En anders sleur ik je wel je huis uit, moet je met mij meelopen
Alleen indien sneeuw zal het wat moeizamer gaan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik drink heel erg veel minder dan in 2010quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nu nog steeds toch? Alleen nu roken je schoenen...En m'n schoenen roken nog lang niet, daar moet ik toch echt nog 3 beetjes sneller voor worden.
En IJs, sneeuw gaat prima. Gewoon wat voorzichtiger doen, kleinere pasjes nemen en alles komt goed. Als je krampachtig gaat lopen doen is het risico veel groter dat je omvalt. En dat fietspad langs het kanaal wordt altijd wel goed gestrooid. Tenzij het zout op is.![]()
Met sneeuw lopen was leuken verrassend goed te doen (qua gladheid en kou).
Ik heb vorig jaar volgens mij wel een thermo legging gekocht, maar weet niet waar ik doe gelaten heb....
Wil eigenlijk wel nog een goede longsleeve. Die van de liddl zijn niets en nu al met jasje lopen was toch wat warm vanmorgen...![]()
Met verse sneeuw door het bos![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
IJsdraakjes die panisch worden van sneeuw en ijs, hoe suf.
Maar we gaan het zien, in het ergste geval worden dat een paar erg saaie rondjes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die heb ik nietquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan gewoon op je blote voeten!quote:
En wat zie ik nu net trouwens?quote:YEAR-TO-DATE
Distance 1,009.0km
Time 85hr 10m
Elev Gain 4,892m
Runs 105![]()
![]()
![]()
Over de 1000km heen!![]()
![]()
Als jet het nodig hebt moeje het kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen 67 euro. Geef me eens een goede reden om niet SPEND ALL THE MONEYYYY te doenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mja wat is nodigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als jet het nodig hebt moeje het kopenvoorlopig is het nog niet koud dus red ik het wel met de spullen die ik hier heb. Maar het zijn wel goede koopjes, en dan ben k bang dat ze straks weg zijn. Maarja ik heb ook maar beperkte bagageruimte dus voorlopig weet ik me nog in te houden, op aanraden van mijn vriend. Maar het doet wel pijn
snik
Ik ben geen Cody Lundinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan gewoon op je blote voeten!
En wat zie ik nu net trouwens?
[..]![]()
![]()
![]()
Over de 1000km heen!![]()
![]()
1000km nice! Ik over 600. Ga mijn jaartotaal niet halen denk ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
@hats mkay, maar op de 8 kan je knallen. En anders bier. Is ook niet een slecht plan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zag hier wat mensen voorbij komen die de draad weer opgepakt hebben. Top is dat!
Maar nu vroeg ik me af, waar is Twinky eigenlijk gebleven, had die een blessure of zo?![]()
En ik herinnerde me ineens dat ik al een paar maanden een tijdschriftenbon heb liggen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Meteen een jaarabonnementje genomen op Runner's World.![]()
![]()
Druk in haar nieuwe huisje denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zag hier wat mensen voorbij komen die de draad weer opgepakt hebben. Top is dat!
Maar nu vroeg ik me af, waar is Twinky eigenlijk gebleven, had die een blessure of zo?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo helemaal niet bijgelezen, enorm tijdstekort, maar het staat in de planning voor morgen! Maar al op voorhand: Super gelopen allemaal!
Mijn loopje van zaterdag ging niet echt lekker, tijdje 2e gelopen maar echt super buikkrampen. Mijn sprint van de aankomst naar het toilet was waarschijnlijk mijn beste loopprestatie...
Vanavond ging het interval gelukkig wel wat beter, zondag maar eens een 5 km vlammen, vraag mij af waar ik ga eindigen.
Wel grappig, ik ben hier maar aan het bedenken hoe ik die komende 35 graden ga overwinnen. Gelukkig is het langs de oceaan meestal een lekker windje dus dat is wel leuk. De overgang in februari gaat wel fijn zijn, maar dan nog doe ik geen jasje aan. Ik heb wel zo een nike dun jasje maar echt ik ontplof daarin. Ik doe bij negatieve temperaturen meestal een thermoshirt of gewoon looptshirt met een dunne longsleeve en een dikkere looptrui erover aan. Wel muts en handschoenen, maar ik heb een heel leuke trui met flapjes die je over je handen kan doen, en terug weg als het te warm is. En benen een wat dikkere tight. Al ben ik nu aan het denken over een thermotight en dan mijn dunne erover. De thermo's zijn hier spotgoedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
inderdaad, Icebreaker is imo het allerbeste spul op merino-gebied, cool in summer, warm in winterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Merino.Allemaal aan de IceBreaker spullen, maar daar mag je helaas ook wel je spaarpot voor stuk slaan (wel erg relaxed spul, kan je gerust hele week in wintersporten en ruik je nog amper iets aan je thermoshirt
).
Hebben wel geniaal een 'Baacode' in de shirts zitten, waarmee je online kan zoeken waar de schapen gelopen hebben waar je wol aan zat.![]()
Ik heb ook diverse loopkleding van merino van MacPac maar dat is toch van iets mindere kwaliteit imo dan Icebreaker....
Maar zelfs hier, home grown, is Icebreaker aan de dure kant...toch zou ik niets anders meer willen dragen.
En zoals DeeBee zegt .... ze hebben een 10 day wear, no smell, policy
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-10-2013 01:16:09 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ja! Dat was de reden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Druk in haar nieuwe huisje denk ik.![]()
Mja, kleding...daar kan ik me failliet aan kopenMaar de laatste paar maanden heb ik me ingehouden
Afgelopen winter heb ik flink geïnvesteerd in echt goed spul van Pearl Izumi. Dat spul heeft me tijdens de marathonvoorbereiding prima door de winterse omstandigheden geloodst, dus daar gaan we nog lekker minimaal een winter mee door. Hooguit nog wat thermospul en 1 of 2 longsleeves en 1 of 2 lange tights, en we kunnen er weer tegenaan. Schoenen daargelaten uiteraard
F means you're fucked![]()
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
en nu we het toch hebben over lopen onder mindere weersomstandigheden.....
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
zo klopt ie!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 06:52 schreef YUR het volgende:
Mja, kleding...daar kan ik me failliet aan kopenMaar de laatste paar maanden heb ik me moeten ingehouden
but I feel your pain YUR.... ik kan me ook helemaal te buiten gaan aan goede hardloopkleding, onder het nom van goedkoop is duurkoop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad!quote:
maar dan anders.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo klopt ie!
but I feel your pain YUR.... ik kan me ook helemaal te buiten gaan aan goede hardloopkleding, onder het nom van goedkoop is duurkoopschuldig.
Al heb ik ook goedkopere spullen die ik erg fijn vind. De sokken van de liddle bijvoorbeeld, perfect.
Vanavond ook maar weer beginnen met trainen. Na een aantal weken niet getraind te hebben (infectie in mijn enkel en ziekte) kan ik niet wachten om vanavond weer te beginnen.![]()
Ik vind het thermospul van icebreaker nog best meevallen trouwens. Het is wel een stuk duurder dan Craft of Falke, maar als je voor 80euro een echt fijne longsleeve hebt die langer goed blijft omdat je m niet zo vaak hoeft te wassen...
Ik heb afgelopen jaar vrij veel hardloopkleding gekocht, omdat ik gewoon niets hadIk vind van de bekende merken de goedkope lijn vaak fijner, omdat de stof wat dunner is ofzo. Schoenen heb ik wel iets meer van gekocht dan puur noodzakelijk was, maar ik heb uiteindelijk met m'n Kinvara's en Mirage's volgens mij wel een winning team te pakken.
![]()
*slaap uit ogen wrijft*
dat jasje wat ik heb gekocht is prima, ademt ook gewoon, ik was alleen zelf zo stom om met ruim vijftien graden een thermisch shirt + een jasje aan te trekken. Veels te warm gekleed dus ...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kreeg dit weekend al weer opmerking naar m'n hoofd geslingerd toen ik de Perry Sport even in wilde stappen; je hebt toch al genoeg...![]()
![]()
Ik zoek eigenlijk nog een iets dikkere longsleeve voor de winter. Thermo baselayers van de hema zijn prima dus daar er nog een paar van bij. En ik moet een paar echt goede tights kopen. Ik heb nu INQ, zitten prima maar zijn een tikkie dun.
Iemand nog tips voor een 'winter' longsleeve en goede tight. Of misschien toch een los zittende broek met een goede boxer met lange pijpen ofzo.![]()
Ik zou voor een goede tight toch ook eens naar een winkel gaan waar ze wat van die dingen weten. Er zijn zoveel verschillende, ook qua diktes enzo. En de een zit veel fijner dan de ander.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een iets dikkere longsleeve voor de winter. Thermo baselayers van de hema zijn prima dus daar er nog een paar van bij. En ik moet een paar echt goede tights kopen. Ik heb nu INQ, zitten prima maar zijn een tikkie dun.
Iemand nog tips voor een 'winter' longsleeve en goede tight. Of misschien toch een los zittende broek met een goede boxer met lange pijpen ofzo.F means you're fucked![]()
Ik gebruik de laatste tijd het huismerk van decathlon, Kalenji. Kost geen drol ( 5 - 20 euro P stuk) en voldoet prima voor mij.
Heb een duurder shirt van Nike, deze begint al te rafelen na enkele maanden gebruik...Niet aan mij besteed die dure merkkleding
![]()
Dat is, voor het grootste deel, een mythe die voorkomt uit een ietwat dubieus onderzoek. Ze hebben toen mensen met allemaal warme kleding, maar zonder muts in extreme kou gezet. En die bleken de meeste warmte te verliezen via het hoofd. Nogal wiedes. Maar dat zijn niet de omstandigheden die je in de praktijk zal hebben. Zeker niet in hardloopkleding.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:24 schreef Mascleta het volgende:
Maar dat betekent niet dat een muts niet fijn zou kunnen zijn. Of zelfs verstandig als het goed koud is. Want zelfs als je er niet de meeste warmte verliest, verlies je er toch warmte. En als het koud genoeg is wil je dat wel opvangen.Geen VFF?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:43 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja misschien wel handig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou voor een goede tight toch ook eens naar een winkel gaan waar ze wat van die dingen weten. Er zijn zoveel verschillende, ook qua diktes enzo. En de een zit veel fijner dan de ander.
Zit jij nou ondertussen al eens op de gang te wachten met een sigaar?![]()
Ik heb helemaal geen jasjes/ondershirts/handschoenen enzoVorig jaar liep ik gewoon in een longsleeve en een lange tight, met in het begin mijn handen in mijn mouwen (zitten van die duimgaten in enzo
), maar zodra ik warm was gelopen liep ik gewoon met blote handen.
Stiekem wil ik kleding kopen, maar ergens ook weer nietZit nu een beetje in een klein hardloopdipje, mag van mezelf pas weer kopen wanneer ik daar uit ben
![]()
![]()
Nog steeds nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja misschien wel handig.
Zit jij nou ondertussen al eens op de gang te wachten met een sigaar?
Zo gisteren eens even hardlopend naar de sportschool gegaan (ongeveer 3km) en dat leek me een mooie gelegenheid om eens de bekertjes op de korte afstanden te gaan verbreken. En gelukt![]()
http://www.endomondo.com/workouts/255817183/4776103![]()
Ik zit ook steeds te denken, wat moet ik zondag nou aan? Het wordt dan ook een beetje raar weer, misschien regen, misschien droog, beetje koud maar niet echt heel koud.
Gisteren rondje bij Kardinge gelopen, 4 mijl in 53 minunten![]()
Ik ben er wel blij mee, het ging best goed. Kijken of ik dit zondag nog iets sneller voor elkaar krijg.
Ik zie wel een beetje op tegen het einde van de loop, omdat dat echt een stukje omhoog gaat
Dus. Dat.![]()
Je loopt zondag de 4 mijl?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:29 schreef GoWithIt het volgende:
Ik zit ook steeds te denken, wat moet ik zondag nou aan? Het wordt dan ook een beetje raar weer, misschien regen, misschien droog, beetje koud maar niet echt heel koud.
Gisteren rondje bij Kardinge gelopen, 4 mijl in 53 minunten![]()
Ik ben er wel blij mee, het ging best goed. Kijken of ik dit zondag nog iets sneller voor elkaar krijg.
Ik zie wel een beetje op tegen het einde van de loop, omdat dat echt een stukje omhoog gaat![]()
*kijkt voorzichtig om hoekje*
Ik ben er weer! heb in aug en sept welgeteld 2x gelopen, waarvan de laatste een heerlijk loopje was over de boulevard van Torremelinos.
Nu rustig de draad weer oppakken, met 2x per week een rondje.
Hoe is het hier??![]()
Het stuk omhoog op de Herestraat is inderdaad wel vervelend zo op het einde maar het gaat je makkelijk lukkenquote:![]()
![]()
Dankjewel wat liefquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Het stuk omhoog op de Herestraat is inderdaad wel vervelend zo op het einde maar het gaat je makkelijk lukkenIk ga mijn best doen.
Heb je ook meegedaan? Ga je ook meedoen?Dus. Dat.![]()
Heb 'm 2 keer op eigen gelegenheid gelopen. Dit jaar helaas niet. Ben helemaal opnieuw begonnen met lopen in juli en weet eigenlijk pas sinds een maand dat ik de afstand weer aan moet kunnen. Maar ja, toen zat de inschrijving natuurlijk al lang en breed volquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:42 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Dankjewel wat liefIk ga mijn best doen.
Heb je ook meegedaan? Ga je ook meedoen?![]()
![]()
Kennen jullie de site optimaalsporten.nl? Daar staan vaak aardige artikelen op over oa. duursporten. Zie bijvoorbeeld het artikel 'Het effect van compressiekousen bij hardlopen'. Vrij zinnig stukje, volgens mij (en itt veel andere artikelen MET bronvermelding)
Ikzelf ben me namelijk wat aan het verdiepen in compressiekleding omdat mijn kuiten vaak vrij strak staan (ik land namelijk op de voorkant van mijn voet, omdat ik dat vroeger met atletiek zo heb geleerd). Ik merk dat ik er na een hardlooprondje baat bij heb om mijn lowbudget compressiekousen aan te trekken. Mijn kuiten zijn binnen 10 minuten weer helemaal soepel.
Nu zie ik compressietubes, -broeken en -shirts. Heeft iemand van jullie ervaring met een van deze artikelen en had het een positief effect op je duurvermogen, herstel, spierpijn?![]()
O wat jammer. Kun je niet een nummer overnemen van iemand anders? Er zijn altijd best veel mensen die zich inschrijven maar toch niet meer gaan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Heb 'm 2 keer op eigen gelegenheid gelopen. Dit jaar helaas niet. Ben helemaal opnieuw begonnen met lopen in juli en weet eigenlijk pas sinds een maand dat ik de afstand weer aan moet kunnen. Maar ja, toen zat de inschrijving natuurlijk al lang en breed vol
Vriendin van mij ook, we zouden samen, maar die durft het niet aanZij geeft haar nummer ook aan iemand anders volgens mij.
Dus. Dat.![]()
Shravani
We zijn hier geen spat veranderd.
Lijkt erop alsof ik echt niet onder mijn training richting HM en deelname aan CPC uit ga komen. Journalist AD wil er aandacht aan besteden tzt
Een zak split? Of gaat het je split opleveren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit hier te wachten op de bezorging van een zak split voor in de tuin. Kan niet eens gaan lopen
Edit: wacht, dat is spit![]()
Dat wordt me nu qua logistiek iets teveel gedoe (lees: fiets van Haren naar Groningen krijgen). Daarbij heb ik besloten om in november de Plantsoenloop te doen en in december de Stadsparkloop, dus dat compenseert wel weerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:50 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
O wat jammer. Kun je niet een nummer overnemen van iemand anders? Er zijn altijd best veel mensen die zich inschrijven maar toch niet meer gaan?
Vriendin van mij ook, we zouden samen, maar die durft het niet aanZij geeft haar nummer ook aan iemand anders volgens mij.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:35 schreef Shravani het volgende:
*kijkt voorzichtig om hoekje*
Ik ben er weer! heb in aug en sept welgeteld 2x gelopen, waarvan de laatste een heerlijk loopje was over de boulevard van Torremelinos.
Nu rustig de draad weer oppakken, met 2x per week een rondje.
Hoe is het hier??Welkom terug
![]()
![]()
Over de twee kilometer op de cooper!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:28 schreef baggerbaas het volgende:
Zo gisteren eens even hardlopend naar de sportschool gegaan (ongeveer 3km) en dat leek me een mooie gelegenheid om eens de bekertjes op de korte afstanden te gaan verbreken. En gelukt![]()
http://www.endomondo.com/workouts/255817183/4776103
Volgens mij kregen we daar vroeger op school maar net een voldoende voor. Was niet m'n favoriete onderdeel. Sowieso, cijfers voor gym geven...
Op de middelbare school liep ik 2600m op de Cooper. Die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Over de twee kilometer op de cooper!
Volgens mij kregen we daar vroeger op school maar net een voldoende voor. Was niet m'n favoriete onderdeel. Sowieso, cijfers voor gym geven...
Maar inderdaad, cijfers voor gym![]()
![]()
Split has arrived! Snel omkleden en draven maar. In het kader van het marathon schema ga ik m'n interval trainingen al verplaatsen naar de vrijdag, dus vandaag gewoon een rondje van 8 lopen en de laatste kilometer versnellen.![]()
Have fun!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Split has arrived! Snel omkleden en draven maar. In het kader van het marathon schema ga ik m'n interval trainingen al verplaatsen naar de vrijdag, dus vandaag gewoon een rondje van 8 lopen en de laatste kilometer versnellen.![]()
Ja, vanavond weer trainen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom de fiets? Er rijden toch bussen terug?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:57 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat wordt me nu qua logistiek iets teveel gedoe (lees: fiets van Haren naar Groningen krijgen). Daarbij heb ik besloten om in november de Plantsoenloop te doen en in december de Stadsparkloop, dus dat compenseert wel weer
Ik ga ook maar met de bus heen denk ik (naar Haren, ik woon in Groningen).
Die plantsoenloop ziet er leuk uit! Heb je die al vaker gedaan?Dus. Dat.![]()
Nee dat wordt de eerste keer. Is gelukkig een stuk minder massaal dan de 4mijl.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:30 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Waarom de fiets? Er rijden toch bussen terug?
Ik ga ook maar met de bus heen denk ik (naar Haren, ik woon in Groningen).
Die plantsoenloop ziet er leuk uit! Heb je die al vaker gedaan?![]()
Nee, heb ook nog Kinvaraquote:. Maar die worden de laatste tijd wel steeds minder gebruikt eigenlijk. Mijn VFF gaan nu wel over de aantal kilometers heen van de Kinvara. Maar denk dat ik ze op wegwedstrijden nog wel blijf gebruiken. Al zit ik er ook aan te denken om de 7^^ op de VFF te lopen. Maar nog nooit echt een snelle wedstrijd erop gelopen, dus nog spannend
.
![]()
Nou, eens kijken of ik de 1500km nog ga halen voordat onze kleine man geboren wordt. Nog 20km te gaan, en daar ga ik straks maar eens wat kilometers af snoepen.F means you're fucked![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef YUR het volgende:
Nou, eens kijken of ik de 1500km nog ga halen voordat onze kleine man geboren wordt. Nog 20km te gaan, en daar ga ik straks maar eens wat kilometers af snoepen.Veel plezier! En al de helft meer kilometers als mij dan, lekker hoor en dat terwijl je nog de voorbereiding op de kleine had enzo.
![]()
![]()
Nja, zo'n marathonvoorbereiding hakt er wel in natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Veel plezier! En al de helft meer kilometers als mij dan, lekker hoor en dat terwijl je nog de voorbereiding op de kleine had enzo.
Maar de laatste 3 maanden heb ik dan weer veel minder dan normaal gelopen...F means you're fucked![]()
PARDON?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee, heb ook nog Kinvara. Maar die worden de laatste tijd wel steeds minder gebruikt eigenlijk. Mijn VFF gaan nu wel over de aantal kilometers heen van de Kinvara. Maar denk dat ik ze op wegwedstrijden nog wel blijf gebruiken. Al zit ik er ook aan te denken om de 7^^ op de VFF te lopen. Maar nog nooit echt een snelle wedstrijd erop gelopen, dus nog spannend
.
![]()
Ik wil ook niet weten wat er gebeurt als Jero ineens z'n best gaat doen als het een "snelle wedstrijd" is.
Dan heeft hij denk ik ook een t-shirt aan met "Butter, eat my shorts!"quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:12 schreef Wolve000 het volgende:
Ik wil ook niet weten wat er gebeurt als Jero ineens z'n best gaat doen als het een "snelle wedstrijd" is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als iemand nog heel ad hoc wil beslissen om zondag de marathon in Eindhoven te lopen, dan kan ik wellicht nog aan een startbewijs komen.![]()
Jero z'n Fok! account is gehackt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar nog nooit echt een snelle wedstrijd erop gelopen, dus nog spannend.
![]()
Wat een zalig loop weer!!! Ik zou eigenlijk morgen gaan maar omdat er voor morgen nogal slecht weer voorspeld is heb ik toch maar één rustdag genomen.
Dit keer zes keer vijf minuten gerend, viel zwaar! Ben van drie naar vier en nu vijf gegaan en ik denk dat ik deze nog maar even herhaal tot het iets makkelijker gaat. Een week geleden vond ik drie nog pittigOver mijn conditie ben ik wel te spreken, loop nog wel te hijgen maar heb geen last van mijn ademhaling of zo. Echt een vooruitgang met een paar weken geleden. Mijn kuiten protesteren wel een beetje, zolang ik mijn tempo echt laag hield ging het wel maar ik voelde dat ze zouden verkrampen als ik harder zou gaan. Al met al tevreden.
http://www.endomondo.com/workouts/256035869/5638894
De baby is nog niet geboren zag ik? Kan nu toch ieder moment gebeuren? Spannend!!!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Lol, ik bedoel een wedstrijd die ik sneller dan 4'/km loop. HVT en TdF waren wel goede tijden voor mezelf, maar het gemiddelde tempo lag niet heel hoog omdat het zo zwaar wasquote:. Alleen de leudaltrail ging wel redelijk snel, zat wel tegen de 4' aan, maar dat was ideale ondergrond. Vlakke bospaden die lekker zacht waren. Hoe een 7^^ gaat of een andere wegwedstrijd op de VFF heb ik echt nog geen idee.
![]()
Goed bezig en al mooie vooruitgang ja!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:42 schreef Lula het volgende:
Wat een zalig loop weer!!! Ik zou eigenlijk morgen gaan maar omdat er voor morgen nogal slecht weer voorspeld is heb ik toch maar één rustdag genomen.
Dit keer zes keer vijf minuten gerend, viel zwaar! Ben van drie naar vier en nu vijf gegaan en ik denk dat ik deze nog maar even herhaal tot het iets makkelijker gaat. Een week geleden vond ik drie nog pittigOver mijn conditie ben ik wel te spreken, loop nog wel te hijgen maar heb geen last van mijn ademhaling of zo. Echt een vooruitgang met een paar weken geleden. Mijn kuiten protesteren wel een beetje, zolang ik mijn tempo echt laag hield ging het wel maar ik voelde dat ze zouden verkrampen als ik harder zou gaan. Al met al tevreden.
De baby is nog niet geboren zag ik? Kan nu toch ieder moment gebeuren? Spannend!!!Gewoon lekker zo doorgaan!
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lol, ik bedoel een wedstrijd die ik sneller dan 4'/km loop. HVT en TdF waren wel goede tijden voor mezelf, maar het gemiddelde tempo lag niet heel hoog omdat het zo zwaar was. Alleen de leudaltrail ging wel redelijk snel, zat wel tegen de 4' aan, maar dat was ideale ondergrond. Vlakke bospaden die lekker zacht waren. Hoe een 7^^ gaat of een andere wegwedstrijd op de VFF heb ik echt nog geen idee.
Had al zo'n vermoeden.
Goed bezig zeg! En er zitten soms sprongen he in die trainingsschema's.. welke loop jij?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:42 schreef Lula het volgende:
De baby is nog niet geboren zag ik? Kan nu toch ieder moment gebeuren? Spannend!!!
Ik had dat ook met les 19/20 Evy. Les 19 was 5/6/7/8 en dan les 20 ineens 4x8. Heb die dan gister ook nog een keer gelopen voordat ik weer door ga.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Net een mailtje van de trainer binnen, vanavond 2x1.5 mijl op 15-20 seconden boven race pace. 5km race pace neem ik aan dan..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik loop nu mijn eigen schema. Ik heb denk ik ergens in april Evy afgerond, daarna nog een tijdje wat aangerommeld totdat ik tien kilometer liep (meestal met een paar wandelpauzes maar ook zonder) Helaas kreeg ik knieklachten en ben ik stom genoeg door gaan lopen totdat het echt pijnlijk werd. Ik ben toen een maand of twee zo goed als niet meer gaan lopen en daarna helemaal opnieuw begonnen. Ik heb steeds een half uur tot drie kwartier verdeeld in loop en wandelminuten. Begon met één en iedere keer deed ik er een halve minuut bij als het goed ging. Moest op een gegeven moment nog een stap terug toen ik op twee en half zat omdat het steeds niet ging qua conditie en nu gaat ik de laatste twee/drie weken ineens met sprongen vooruit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed bezig zeg! En er zitten soms sprongen he in die trainingsschema's.. welke loop jij?
Ik had dat ook met les 19/20 Evy. Les 19 was 5/6/7/8 en dan les 20 ineens 4x8. Heb die dan gister ook nog een keer gelopen voordat ik weer door ga.
Ik was Evy eigenlijk wel zat. Ik heb heel veel lessen van haar moeten herhalen en ik vind het nu toch fijner met mijn eigen muziek. Ik probeer goed naar mijn lichaam te luisteren. Soms gaat het gewoon niet en dan kan je jezelf wel gek lopen maken maar dat heeft geen enkele zin. Het bevalt me heel goed zoals ik het nu opbouw en al zou ik voorlopig nog mijn wandelminuutjes houden dan is het mij prima.
Jij zit dus ook al bijna aan het eind van Evy? Heb je verder alle lessen in één keer gehaald of heb je hier en daar ook een les extra herhaald? De opbouw van Evy is wel super. Ik heb de 2006 versie gedaan en begon echt met nul komma nul conditie.
Qua conditie kan ik denk ik wel zonder wandelminuten, maar voor mijn knie en kuiten is het zo beter. Nou was die conditie een week of drie terug echt stukken minder. Volgens mij was het warme weer voor mij ook niet zo geschikt![]()
Succes verder!
[ Bericht 0% gewijzigd door Lula op 09-10-2013 15:16:43 ]This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Fijn dat het nu weer beter gaat maar wel jammer dat je het op de harde manier hebt moeten leren dat je toch goed op pijntjes moet letten! Ook fijn dat je conditie weer zo hard vooruit gaat ineens!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:06 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik loop nu mijn eigen schema. Ik heb denk ik ergens in april Evy afgerond, daarna nog een tijdje wat aangerommeld totdat ik tien kilometer liep (meestal met een paar wandelpauzes maar ook zonder) Helaas kreeg ik knieklachten en ben ik stom genoeg door gaan lopen totdat het echt pijnlijk werd. Ik ben toen een maand of twee zo goed als niet meer gaan lopen en daarna helemaal opnieuw begonnen. Ik heb steeds een half uur tot drie kwartier verdeeld in loop en wandelminuten. Begon met één en iedere keer deed ik er een halve minuut bij als het goed ging. Moest op een gegeven moment nog een stap terug toen ik op twee en half zat omdat het steeds niet ging qua conditie en nu gaat ik de laatste twee/drie weken ineens met sprongen vooruit.
Ik was Evy eigenlijk wel zat. Ik heb heel veel lessen van haar moeten herhalen en ik vind het nu toch fijner met mijn eigen muziek. Ik probeer goed naar mijn lichaam te luisteren. Soms gaat het gewoon niet en dan kan je jezelf wel gek lopen maken maar dat heeft geen enkele zin. Het bevalt me heel goed zoals ik het nu opbouw en al zou ik voorlopig nog mijn wandelminuutjes houden dan is het mij prima.
Jij zit dus ook al bijna aan het eind van Evy? Heb je alle lessen in één keer gehaald of heb je hier en daar ook een les extra herhaald? De opbouw van Evy is wel super. Ik heb de 2006 versie gedaan en begon echt met nul komma nul conditie
Qua conditie kan ik denk ik wel zonder wandelminuten, maar voor mijn knie en kuiten is het zo beter. Nou was die conditie een week of drie terug echt stukken minder. Volgens mij was het warme weer voor mij ook niet zo geschikt![]()
Succes verder!
Ik zet de schema's van Evy om in Endomondo, ik loop liever met eigen muziek en soms ook graag zonder.
Gister les 20 voor de 2e keer gelopen en heb wel vaker een les 2x gedaan, omdat ik soms een les niet met een tevreden gevoel had uitgelopen. Net te zwaar op de conditie soms. Nog 10 lessen te gaan! Ze gaan nu wel ineens rap omhoog dus met de verhouding rennen/wandelen, dus zal er vast nog wel eens dubbelen.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik zou maar gewoon 20 lopen dan... gewoon, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:51 schreef YUR het volgende:
Nou, eens kijken of ik de 1500km nog ga halen voordat onze kleine man geboren wordt. Nog 20km te gaan, en daar ga ik straks maar eens wat kilometers af snoepen.![]()
ik kan me herinneren dat ik met de laatste tien lessen minder moeite had als bijv met een aantal lessen ergens in het midden. Vond de stap van drie naar vijf en ook alweer snel zes of zeven zwaarder dan van acht naar tien bijv. Nou heb ik altijd het eerste stuk het meeste moeite en pas na een paar kilometer loop ik fijner, dan is het ook minder moeilijk als de stukken wat langer worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fijn dat het nu weer beter gaat maar wel jammer dat je het op de harde manier hebt moeten leren dat je toch goed op pijntjes moet letten! Ook fijn dat je conditie weer zo hard vooruit gaat ineens!
Ik zet de schema's van Evy om in Endomondo, ik loop liever met eigen muziek en soms ook graag zonder.
Gister les 20 voor de 2e keer gelopen en heb wel vaker een les 2x gedaan, omdat ik soms een les niet met een tevreden gevoel had uitgelopen. Net te zwaar op de conditie soms. Nog 10 lessen te gaan! Ze gaan nu wel ineens rap omhoog dus met de verhouding rennen/wandelen, dus zal er vast nog wel eens dubbelen.
Ja ik was inderdaad eigenwijs. Nam soms geen rustdag of ik ging in een rustdag rustig 15 kilometer wandelen. Nu vind ik het soms best lekker om een dag helemaal niets te doen. Je hoort het zoveel bij beginners dat ze door enthousiasme teveel of te hard gaan. Helaas ben ik er één vanThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Dat eerste herken ik wel ja, die 1ste kilometer kost me moeite, maar dan vind ik m'n ritme en ademhaling stabiliseert dan meer en dan loopt het fijnerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:20 schreef Lula het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat ik met de laatste tien lessen minder moeite had als bijv met een aantal lessen ergens in het midden. Vond de stap van drie naar vijf en ook alweer snel zes of zeven zwaarder dan van acht naar tien bijv. Nou heb ik altijd het eerste stuk het meeste moeite en pas na een paar kilometer loop ik fijner, dan is het ook minder moeilijk als de stukken wat langer worden.
Ja ik was inderdaad eigenwijs. Nam soms geen rustdag of ik ging in een rustdag rustig 15 kilometer wandelen. Nu vind ik het soms best lekker om een dag helemaal niets te doen. Je hoort het zoveel bij beginners dat ze door enthousiasme teveel of te hard gaan. Helaas ben ik er één van.
Rustdagen pak ik wel! Als is het maar omdat m'n andere (grootste) hobby me al 2/3 uur per dag kan kosten.
En dan zal je vast wel in een eerder topic geschreven hebben over je andere hobby, maar wat was dat ook al weer? Of was jij diegene met autosport als hobby? Ik probeer wel alles te lezen maar vooral in de weekenden schiet het er nog wel eens bij in. Of rij je paard haha, heb wel eens gehoord dat dat ook nogal wat tijd kan kosten?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat eerste herken ik wel ja, die 1ste kilometer kost me moeite, maar dan vind ik m'n ritme en ademhaling stabiliseert dan meer en dan loopt het fijner.
Rustdagen pak ik wel! Als is het maar omdat m'n andere (grootste) hobby me al 2/3 uur per dag kan kosten.
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik hoop maar niet dat het bier drinken is, 2 a 3 uur per dagquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Lula het volgende:
[..]
En dan zal je vast wel in een eerder topic geschreven hebben over je andere hobby, maar wat was dat ook al weer? Of was jij diegene met autosport als hobby? Ik probeer wel alles te lezen maar vooral in de weekenden schiet het er nog wel eens bij in. Of rij je paard haha, heb wel eens gehoord dat dat ook nogal wat tijd kan kosten?![]()
tot zover weer mijn nuttige bijdrage![]()
![]()
hangt er vanaf hoelang ze over een glas zou doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat het bier drinken is, 2 a 3 uur per dag![]()
tot zover weer mijn nuttige bijdrage
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Nagellak?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat eerste herken ik wel ja, die 1ste kilometer kost me moeite, maar dan vind ik m'n ritme en ademhaling stabiliseert dan meer en dan loopt het fijner.
![]()
![]()
Truequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:34 schreef Lula het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoelang ze over een glas zou doen![]()
![]()
Oooh dat geeft toch ook nietsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Lula het volgende:
[..]
En dan zal je vast wel in een eerder topic geschreven hebben over je andere hobby, maar wat was dat ook al weer? Of was jij diegene met autosport als hobby? Ik probeer wel alles te lezen maar vooral in de weekenden schiet het er nog wel eens bij in. Of rij je paard haha, heb wel eens gehoord dat dat ook nogal wat tijd kan kosten?je kan inderdaad niet alles onthouden.
Nee paardrijden was het vroeger (en dat kost zeker 2/3 uur per dag ja!) maar ik heb mijn eigen website over nagellak en ben dan ook dagelijks aan mijn site aan het werken, nagels aan het lakken, foto's bewerken etc.!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat het bier drinken is, 2 a 3 uur per dag![]()
tot zover weer mijn nuttige bijdrage
Morgen de eerste les van de laatste week met Evyzit nu op 6.2 km in 38 min
Heb over het algemeen ongeveer om de dag gelopen maar soms met een dagje extra ertussen als dat zo uitkwam met andere activiteiten, ben eigenlijk zeer trots, dacht dat ik ruim voor de helft af zou haken.
Ben er alleen nog niet zo over uit wat de volgende stap wordt.an urge to help mankind overcomes me![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:18 schreef saaw het volgende:
Morgen de eerste les van de laatste week met Evyzit nu op 6.2 km in 38 min
Heb over het algemeen ongeveer om de dag gelopen maar soms met een dagje extra ertussen als dat zo uitkwam met andere activiteiten, ben eigenlijk zeer trots, dacht dat ik ruim voor de helft af zou haken.
Ben er alleen nog niet zo over uit wat de volgende stap wordt.netjes! Ga je ook ergens een keer officieel meedoen of trekt je dat niet zo
?
Een georganiseerde loop/wedstrijd ofzo bedoel je? Dat trekt me echt helemaal niet nee. Lekker in mn eentje met een muziekje vind ik prima, het doel was om wat fitter te worden en dat lukt me prima op deze manier.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]netjes! Ga je ook ergens een keer officieel meedoen of trekt je dat niet zo
?
an urge to help mankind overcomes me![]()
Wacht maar, het is heel erg leuk namelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:31 schreef saaw het volgende:
[..]
Een georganiseerde loop/wedstrijd ofzo bedoel je? Dat trekt me echt helemaal niet nee. Lekker in mn eentje met een muziekje vind ik prima, het doel was om wat fitter te worden en dat lukt me prima op deze manier.![]()
![]()
Jij vindt het heel erg leukquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:42 schreef thettes het volgende:
[..]
Wacht maar, het is heel erg leuk namelijk. Niet iedereen heeft er behoefte aan natuurlijk
.
Ik sta officieel in geel, maar ga proberen om op één of andere manier in blauw te komenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef Miezziej het volgende:
Ik mag in startvak Roze starten 20 oktober. Roze![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn startvak matcht met m'n haar voor de halve in A'dam.
Vandaag 10 x 400 gedaan, ging wel lekker.Tempo'tjes gaan best wel soepel de laatste tijd, al merk ik wel dat ik beetje ziekig ben geweest, hartslag iets hoger dan normaal.
Wat is je richttijd DeeBee?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:28 schreef DeeBee het volgende:
Mijn startvak matcht met m'n haar voor de halve in A'dam.
Vandaag 10 x 400 gedaan, ging wel lekker.Tempo'tjes gaan best wel soepel de laatste tijd, al merk ik wel dat ik beetje ziekig ben geweest, hartslag iets hoger dan normaal.
Laatste ongemakkelijke week nu voor mij naar de HM Eindhoven, geen idee hoe ik er nu voor sta. Hoop weer onder de 1:30 te lopen. De benen spreken echter een andere taal laatste paar trainingen![]()
![]()
M'n richttijd is m'n PR (1:29:18) en ik was ook aardig op weg. Damloop ging goed, ondanks de drukte, maar een midweek Oktoberfest en de week erna een paar dagen koorts zorgden ervoor dat ik wat minder getraind heb...
Komende zondag nog even een test trimloopje 10 kilometer denk, en dan maar zien hoe het gaat.
Ik sluit het niet compleet uit hoor, maar het lijkt me vooralsnog echt helemaal niets.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:42 schreef thettes het volgende:
[..]
Wacht maar, het is heel erg leuk namelijk
Wat doen de meeste mensen die Evy hebben gedaan daarna eigenlijk? Ik heb dus niet zo'n behoefte aan doortrainen voor de 10km, 30 a 40 min lopen om de dag bevalt me prima, gewoon die tijd aanhouden, een muziekje op en gaan of zijn er betere methodes?an urge to help mankind overcomes me![]()
als je geen wedstrijd ambitie's hebt, zou ik lekker doorgaan zoals je zelf wil. Als je die wel hebt, zul je iets moeten zoeken om naar toe te trainen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik sluit het niet compleet uit hoor, maar het lijkt me vooralsnog echt helemaal niets.
Wat doen de meeste mensen die Evy hebben gedaan daarna eigenlijk? Ik heb dus niet zo'n behoefte aan doortrainen voor de 10km, 30 a 40 min lopen om de dag bevalt me prima, gewoon die tijd aanhouden, een muziekje op en gaan of zijn er betere methodes?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het is voor je conditie wel goed om 1 keer in de week een wat langere loop te doen, in jouw geval rond een uur.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik sluit het niet compleet uit hoor, maar het lijkt me vooralsnog echt helemaal niets.
Wat doen de meeste mensen die Evy hebben gedaan daarna eigenlijk? Ik heb dus niet zo'n behoefte aan doortrainen voor de 10km, 30 a 40 min lopen om de dag bevalt me prima, gewoon die tijd aanhouden, een muziekje op en gaan of zijn er betere methodes?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Rond een uur? Dan val ik dood neer denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is voor je conditie wel goed om 1 keer in de week een wat langere loop te doen, in jouw geval rond een uur.
Nouja anders probeer je elke week 5 minuten erbij te doenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:00 schreef saaw het volgende:
[..]
Rond een uur? Dan val ik dood neer denk ik
En het mantra van deze lange loop is dat de minuten tellen, niet de snelheid of de afstand. Dus ga gerust 20-30 seconden per km langzamer dan tijdens je normale trainingen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Over 4 uurtjes weer even 8km lang de hitte trotseren. Kijken of ik nu wel constant kan lopen en niet te hard wil beginnen. En dan niet meer lopen en zaterdag rustig 4.6 km en zondag hopelijk 10km in onder het uur lopen (want ik wil m'n neef verslaan..)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thanks voor de tip! Ik loop dus pas 10 weken en nu net voor het eerst een half uur in een keer, dus wil het inderdaad wel goed opbouwen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja anders probeer je elke week 5 minuten erbij te doen
En het mantra van deze lange loop is dat de minuten tellen, niet de snelheid of de afstand. Dus ga gerust 20-30 seconden per km langzamer dan tijdens je normale trainingen!an urge to help mankind overcomes me![]()
Ah vandaar, ik dacht uit je post te begrijpen dat je regelmatig 30-40 minuten liep.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Ik loop dus pas 10 weken en nu net voor het eerst een half uur in een keer, dus wil het inderdaad wel goed opbouwen.
Rustig opbouwen is zeker verstandig! Maar ik denk dat het echt fijn kan zijn om de voordelen van de lange duurloop te ontdekken!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja de afgelopen weken was het inderdaad rond de 35 min maar dan wel 2x2min wandelen tussendoor. Heb braaf naar Evy geluisterdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik dacht uit je post te begrijpen dat je regelmatig 30-40 minuten liep.
Rustig opbouwen is zeker verstandig! Maar ik denk dat het echt fijn kan zijn om de voordelen van de lange duurloop te ontdekken!
Maar bedankt voor de tip
Ik sta ook in roze bij de marathon.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:21 schreef Miezziej het volgende:
Ik mag in startvak Roze starten 20 oktober. Roze![]()
![]()
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Wat LT probeert te zeggen is dat het goed.zou zijn om afwisseling te houden. Dus 1x per week wat langer, 1x gewoon en 1x lopen met af en toe versnellinkjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:00 schreef saaw het volgende:
[..]
Rond een uur? Dan val ik dood neer denk ikGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik heb nooit aan Evy gedaan. Ben begonnen met ongeveer 20 seconden lopen. Woog 135 kilo dus meer zat er niet inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef saaw het volgende:
[..]
Wat doen de meeste mensen die Evy hebben gedaan daarna eigenlijk? Ik heb dus niet zo'n behoefte aan doortrainen voor de 10km, 30 a 40 min lopen om de dag bevalt me prima, gewoon die tijd aanhouden, een muziekje op en gaan of zijn er betere methodes?![]()
Steeds iets meer gaan lopen, en de rondjes groter gaan maken. Zonder tijd of afstand. Dat ben ik pas na 2 jaar gaan doen. Ik heb ook een hekel aan schema's. Ik loop veel liever op gevoel en wat mn lichaam mij zegt
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Schema's zijn ook meer een soort richtlijn. Je moet je je er ook niet blind op staren. Soms nemen mensen bijvoorbeeld niet even een stapje terug voor een pijntje en veroorzaken ze zo een volwaardige blessure, omdat ze zich blind staren op het schema en er niet vanaf willen wijken.
Ben zelf sowieso niet zo heel erg van schema's. Maar heb wel een "algemeen idee" van een richting waar ik op wil. En zo bouw ik toch op m'n gemakje op richting, op het moment, de 7^^.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Startvak blauw hier. Maar dat is slechts het 8 km loopje waar je hele familie aan mee kan doen![]()
(ik citeer de website van TCS A'dam Marathon)
Sowieso wordt het een trainingsloop in aanloop naar de 15k. Dus: geen taperen voor mij, gewoon doortrainen en kijken welke plek die 8 km in mijn voorbereiding gaat innemen.![]()
Ik ben na Evy doorgegaan met de Keep Running en daar vermaak ik me voorlopig nog prima mee. Al moet ik wel zeggen dat de 2 duurlopen in de week ik mn eigen muziek nu gebruik en enkel Evy nog hanteer voor de intervaltraining.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:50 schreef saaw het volgende:
[..]
Wat doen de meeste mensen die Evy hebben gedaan daarna eigenlijk? Ik heb dus niet zo'n behoefte aan doortrainen voor de 10km, 30 a 40 min lopen om de dag bevalt me prima, gewoon die tijd aanhouden, een muziekje op en gaan of zijn er betere methodes?![]()
Bouw het 1 keer in de week inderdaad rustig op naar een uur. En daar kun je ook lekker tussendoor wandelen. Je komt op nieuwe plekken, je ziet nieuwe dingen. Dat is ook leuk aan de afstand/tijd uitbreiden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:08 schreef saaw het volgende:
[..]
Ja de afgelopen weken was het inderdaad rond de 35 min maar dan wel 2x2min wandelen tussendoor. Heb braaf naar Evy geluisterd
Maar bedankt voor de tipJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wie heeft ook alweer die dropbox met alle evy's?
Wil hem op mp3 gooien voor mijn maat.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Iemand nog tips om goed te trainen voor de heuvels van de 7hl? Er zijn geen heuvels of serieuze viaducten in de buurt hier![]()
![]()
Wat is het vroeg donker. Kan daar nog niet aan wennen.
Gelukkig is mijn gisteren bestelde hesje al wel binnen.
Ik ga maar eens een klein rondje lopen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Loopband? Beetje saai maar je kunt wel met precisie oefenen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
zoek een hoge flat in de buurt en ga trappenlopenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:30 schreef Stefanovic83 het volgende:
Iemand nog tips om goed te trainen voor de heuvels van de 7hl? Er zijn geen heuvels of serieuze viaducten in de buurt hier
Ik heb er één en ik ben er trots op
Waar woon je?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:30 schreef Stefanovic83 het volgende:
Iemand nog tips om goed te trainen voor de heuvels van de 7hl? Er zijn geen heuvels of serieuze viaducten in de buurt hier
Altijd wel érgens iets te vinden waar je kunt oefenen, lijkt me. Misschien hebben mensen tips als ze weten waar je woont.
eerlijk gezegd bereid ik me niet zo voor op de heuvelsmaar er zit altijd wel een keer een heuvel in mijn training
![]()
Waarom is een parcours met heuvels het snelste parcours ter wereld? Althans naar eigen zeggen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Mijn vriendinnetje woont in Arnhem. Ik kan gelukkig heuvels trainen dusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waar woon je?
Altijd wel érgens iets te vinden waar je kunt oefenen, lijkt me. Misschien hebben mensen tips als ze weten waar je woont.
eerlijk gezegd bereid ik me niet zo voor op de heuvelsmaar er zit altijd wel een keer een heuvel in mijn training
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Da's niet naar eigen zeggen. Het is het parcours waarop het huidige wereldrecord is gelopen en waar in het verleden al veel wereldrecords sneuvelden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:38 schreef Mascleta het volgende:
Waarom is een parcours met heuvels het snelste parcours ter wereld? Althans naar eigen zeggen.
De heuvels vallen mee en de laatste 4km is naar beneden, vals plat.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn vriendje vriendje, mag ik dat zeggen? ja, dat mag ik zeggen woont in hetzelfde huis. Schiet niet opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje woont in Arnhem. Ik kan gelukkig heuvels trainen dus![]()
![]()
Wut? Jouw vriendje woont in hetzelfde huis als mijn vriendinnetje? Zullen wij dan ook maar samen gaan wonen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mijn vriendje vriendje, mag ik dat zeggen? ja, dat mag ik zeggen woont in hetzelfde huis. Schiet niet opZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En volgens die calculator die hier laatst was gepost maken heuvels helemaal niet zoveel uit in tijd. Minder dan wind in ieder geval.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's niet naar eigen zeggen. Het is het parcours waarop het huidige wereldrecord is gelopen en waar in het verleden al veel wereldrecords sneuvelden.
De heuvels vallen mee en de laatste 4km is naar beneden, vals plat.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah, oké. Dat wil dus zeggen dat je meer tijdwinst kan boeken als de weg naar beneden loopt dan dat je zal verliezen heuvelop? Of denk ik nu te makkelijk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's niet naar eigen zeggen. Het is het parcours waarop het huidige wereldrecord is gelopen en waar in het verleden al veel wereldrecords sneuvelden.
De heuvels vallen mee en de laatste 4km is naar beneden, vals plat.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ja, maar die heuvels danquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wut? Jouw vriendje woont in hetzelfde huis als mijn vriendinnetje? Zullen wij dan ook maar samen gaan wonen?![]()
![]()
Daar komt het ongeveer op neer ja. En vooral omdat die dalende kilometers op het eind zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:42 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat wil dus zeggen dat je meer tijdwinst kan boeken als de weg naar beneden loopt dan dat je zal verliezen heuvelop? Of denk ik nu te makkelijk?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ohja, heuvels. Als ik morgen ga trainen maar even vragen hoe laat en waar mijn groep in het weekend start, dan lopen ze altijd in de duinen. Maar ik moet eerst nog even kiezen tussen trainen en wild eten (en dan nog kiezen tussen eend, konijn en hert)
![]()
Die heuvels vallen reuze mee. Het begin, als je nog niet moe bent, niet te hard starten bij de 7^^, als je na 6km nog fris bent is het goed. Hierna komt een eenvoudiger stuk. Km 10-11 is heel zwaar, daarna verbaas je jezelf als je nog iets over hebt over de snelheid die je maakt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:30 schreef Stefanovic83 het volgende:
Iemand nog tips om goed te trainen voor de heuvels van de 7hl? Er zijn geen heuvels of serieuze viaducten in de buurt hier![]()
Ook objectief. Het wereldrecord 15km bij zowel de mannen als de vrouwen is bij de 7^^ gelopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:38 schreef Mascleta het volgende:
Waarom is een parcours met heuvels het snelste parcours ter wereld? Althans naar eigen zeggen.![]()
Wat er natuurlijk ook mee te maken heeft dat het niet een hele conventionele afstand is..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ook objectief. Het wereldrecord 15km bij zowel de mannen als de vrouwen is bij de 7^^ gelopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb lekker gelopen, en zin in zondag! Mijn 7e wedstrijdje dit jaar alweer![]()
Vroeg donker ja! Maar ook een betere temp.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wauw.. mijn rondje ging kutte weinig koolhydraatjes op om te verbranden
Distance: 6.01 km
Time: 37:22
Avg Speed: 9.6 km/h
Kwam trouwens twee sjappies zonder reflectie tegen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik realiseer me na een opmerking van iemand op facebook nu pas waar de naam Asics vandaan komt![]()
Dat is een beetje jammer, maar leermomentje en volgende keer beter. En je bent in ieder geval gegaan!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wauw.. mijn rondje ging kutte weinig koolhydraatjes op om te verbranden
Distance: 6.01 km
Time: 37:22
Avg Speed: 9.6 km/h
Kwam trouwens twee sjappies zonder reflectie tegen![]()
![]()
Ik had ook geen reflectie op mijn rondje, ik kan mijn hesje nergens vinden. Heb er wel een, dat zeker
. Maar ik had in ieder geval nog wel 2 led-armbandjes om, gelukkig hebben die ook nog een beetje reflectie. Mja, vond het niet zo fijn inderdaad, vooral als je op de weg loopt. Toch maar eens even goed gaan zoeken. Bij mij liep het trouwens wel fijn, terwijl de werkdag behoorlijk lang/druk was. Nu meteen maar even eten
.
http://www.endomondo.com/workouts/256243574/2368823A sound mind in a sound body..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik realiseer me na een opmerking van iemand op facebook nu pas waar de naam Asics vandaan komt![]()
alleen dan in het latijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer, maar leermomentje en volgende keer beter. En je bent in ieder geval gegaan!![]()
Ik had ook geen reflectie op mijn rondje, ik kan mijn hesje nergens vinden. Heb er wel een, dat zeker
. Maar ik had in ieder geval nog wel 2 led-armbandjes om, gelukkig hebben die ook nog een beetje reflectie. Mja, vond het niet zo fijn inderdaad, vooral als je op de weg loopt. Toch maar eens even goed gaan zoeken. Bij mij liep het trouwens wel fijn, terwijl de werkdag behoorlijk lang/druk was. Nu meteen maar even eten
.
http://www.endomondo.com/workouts/256243574/2368823
[..]
A sound mind in a sound body..alleen dan in het latijn?
Ja, had daar gewoon nooit over nagedacht maar iemand schreef 'Asics' onder het filmpje van het eerste college van de Universiteit van Nederland (gezien trouwens? echt een aanrader), en toen dacht ik huh waarom, en even later oooohhh natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
www.rennenmetevy.nl staan ze gewoon op!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Wil hem op mp3 gooien voor mijn maat.
Ja doei.![]()
Hert icm een goed glas rode wijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:43 schreef hatsaflats het volgende:
Ohja, heuvels. Als ik morgen ga trainen maar even vragen hoe laat en waar mijn groep in het weekend start, dan lopen ze altijd in de duinen. Maar ik moet eerst nog even kiezen tussen trainen en wild eten (en dan nog kiezen tussen eend, konijn en hert)
idd dat is de manier!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:47 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Die heuvels vallen reuze mee. Het begin, als je nog niet moe bent, niet te hard starten bij de 7^^, als je na 6km nog fris bent is het goed. Hierna komt een eenvoudiger stuk. Km 10-11 is heel zwaar, daarna verbaas je jezelf als je nog iets over hebt over de snelheid die je maakt.
Semtex je bent toch gegaan. idd leermomentje.
ik toch nog last gekregen na de singelloop va mijn pees. rustig aan deze week. even fietsen en aan het eind van de week een rondje hardlopen.
molenhoeks makkie ga ik 5 kilometer doen zoals het er nu uitziet. en de prachtige 7 hills de 5 of de 10 kilometer. pijn in het hart maar het is even niet anders.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
je hebt geluk dat dit gepost is voordat ik wakker was, anders had het zeker een gele kaart opgeleverdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mijn vriendje vriendje, mag ik dat zeggen? ja, dat mag ik zeggen woont in hetzelfde huis. Schiet niet op'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
fixedquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hert (paarden)biefstuk icm een goed glas rode wijn.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hier enkel bootcamp vandaag, mijn rechter onderbeen deed wat moeilijk, instructor heeft er wel mooi alle pijntjes uit weg gemasseerd... Morgen kijken of een 10 km trail gaat lukken anders gewoon een 5 km rondje.
Trouwens over Asics, het was pas een maand nadat ik mijn Inov8 gekocht had dat ik doorhad waar de naam voor stond. Al bergoplopen viel mijn frank.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Jammer joh. Volgende keer beterquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je hebt geluk dat dit gepost is voordat ik wakker was, anders had het zeker een gele kaart opgeleverd![]()
![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.universiteitva(...)er-moeten-hardlopen/
Waarom zouden ouderen vaker moeten hardlopen?
Ik ga nu kijken!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Inderdaad een interessant programma. Die kerel kan het wel heel goed, duidelijk en ook met humor vertellen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga nu kijken!En hij heeft een zeer goed punt!
![]()
Mijn werkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga nu kijken!daarom kijk ik ook ff niet, moet altijd ff afkicken daarvan 's avonds
![]()
Ook deze site heeft van die inspirerende praatjes.![]()
johquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mijn werkdaarom kijk ik ook ff niet, moet altijd ff afkicken daarvan 's avonds
![]()
Ook deze site heeft van die inspirerende praatjes.
Maar ik vind dat Ted een beetje achteruit aan het gaan is, in het begin waren het echt alleen superinspirerende mensen met goede verhalen, nu zie ik zo vaak mensen langskomen die eigenlijk niks te vertellen hebben en een paar presentatietrucjes hebben geleerd.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
toffe site!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:01 schreef Quoi het volgende:
Ook deze site heeft van die inspirerende praatjes.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor de VFF'ers onder ons.
http://www.mijnhardloopsc(...)teensok-alternatief/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oja, crap, ik moet nog een filmpje van Ted bekijken dat een "team" heeft geanalyseerd voor morgen, zodat ik braaf mee kan doen met de discussie (communiecatiebleghquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
joh
Maar ik vind dat Ted een beetje achteruit aan het gaan is, in het begin waren het echt alleen superinspirerende mensen met goede verhalen, nu zie ik zo vaak mensen langskomen die eigenlijk niks te vertellen hebben en een paar presentatietrucjes hebben geleerd.). De andere helft van het college mogen ze mooi vraagjes beantwoorden en discussiëren over ons, dat het ellendige geneuzel van "theorie" tenminste nog iets draaglijker maakt: http://m.youtube.com/watch?v=ZNM0ENUCO5I
![]()
Oh ja dat benzinepompfilmpje is hilarisch! Moet je daarover discussieren in college?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oja, crap, ik moet nog een filmpje van Ted bekijken dat een "team" heeft geanalyseerd voor morgen, zodat ik braaf mee kan doen met de discussie (communiecatieblegh). De andere helft van het college mogen ze mooi vraagjes beantwoorden en discussiëren over ons, dat het ellendige geneuzel van "theorie" tenminste nog iets draaglijker maakt: http://m.youtube.com/watch?v=ZNM0ENUCO5I
Dat ging maar net goed, even 2K snel op en neer van en naar de sportschool. Ik was bij de voordeur aangekomen toen de hemel naar beneden kwam.
![]()
We moesten zelf een filmpje uitzoeken en analyseren, en we vonden de theorie echt heel stom, dus dan maar een leuk filmpje. We gaan het hebben over een armbeweging van die vrouw en nog meer dingen die ik morgenochtend nog even verder mag gaan voorbereidenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja dat benzinepompfilmpje is hilarisch! Moet je daarover discussieren in college?Wat het met taalwetenschap te maken heeft is me wel een raadsel, maargoed.
![]()
Ik heb geloof ik ook 1 paar feelmax teensokken, maar weet niet zeker of het dat merk is. Zijn wel de korte versie. Maar die doen het nog goed, alleen redelijk snel ook een gat erin, niet bij mijn tenen, maar bovenop de voet bij de enkel. Heel apart, maar het loopt op zich wel fijn met sokken erin ja. Toch maar hopen dat ze die injinji hier ook krijgen dan.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor de VFF'ers onder ons.
http://www.mijnhardloopsc(...)teensok-alternatief/![]()
![]()
Woerden. Kwartiertje rijden vind ik geen probleem. Utrechtse heuvelrug is nog wel aan te rijden maar wel alweer voorbij die 'grens'. Maar ik ga daar toch niet aan ontkomen denk ikquote:![]()
Wel lekker dicht bij Bodegraven, ook niet heel verkeerdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:44 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Woerden. Kwartiertje rijden vind ik geen probleem. Utrechtse heuvelrug is nog wel aan te rijden maar wel alweer voorbij die 'grens'. Maar ik ga daar toch niet aan ontkomen denk ik
ik ben niet erg hardloopgerelateerd vandaag![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wel lekker dicht bij Bodegraven, ook niet heel verkeerd
ik ben niet erg hardloopgerelateerd vandaag![]()
![]()
Nu wilde ik weer een niethardloopgerelateerde vraag stellen, maarrrr...![]()
Een molen. En bierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:53 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wat is er leuk aan Bodegraven?![]()
Je woont daar ofzo?Ren eens hierheen
Maar heuvels, daar kan ik je vooralsnog niet aan helpen![]()
![]()
In Bodegraven heb je De Molen, en daar brouwen ze veel biertjes. En hebben ze een fijne bierwinkel. Al ga ik zaterdag naar Duitsland voor bierquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Stefanovic83 het volgende:
Woerden heeft ook een molen. en bierZwaar leven.
![]()
Ah, waar ik eerder zei dat ik 311e van de 406 ben, blijkt dat ik 299e van de 406 ben geworden bij de HM zondag!![]()
Ja doei.![]()
Vier het met bier!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, waar ik eerder zei dat ik 311e van de 406 ben, blijkt dat ik 299e van de 406 ben geworden bij de HM zondag!![]()
![]()
Zou 't bijna doen! 12 plekken naar boven!en 30e in m'n age group (van de 42
). Talentje in de maak hier
![]()
(contradictio in terminis, iemand?)
Ja doei.![]()
Delft ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Stefanovic83 het volgende:
Woerden heeft ook een molen. en bier
Children of the night. What music they make.![]()
Alkmaar heeft 12 molens en bier, en toch blijft Bodegraven speciaalAl zijn de biertjes uit Bodegraven ook erg goed vertegenwoordigd bij de slijter hier (maar bijvoorbeeld Brewdog en Flying Dog hebben ze hier niet
)
![]()
met een tevreden coach op de achtergrond'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik meld me hier ook maar eens na al een paar topics meegelezen te hebben. Ik loop nu sinds 4 weken (morgen les 11) met Evy en het gaat goed. Ik heb de hele zomer gezwommen en toen het buitenbad sloot op 15 september zocht ik een alternatief om toch iets aan sport te blijven doen. (de openingstijden van de binnenbaden hier in de buurt in Groningen zijn om te huilen) Zo doende ben ik gaan hardlopen.
Ik merk dat ik al best veel conditie heb, maar dat er toch een stukje techniek ontbrak of bepaalde spieren die gewoon niet getraind waren, want hoewel mijn hartslag zich steeds snel herstelde liep ik de eerste lessen zo rood aan als een tomaat, zweette ik als een otter en pufte ik als een oude stoomlocomotief.
Dat gaat nu gelukkig beter en ik loop nu een stuk soepeler en sta vaak te trappelen om wat lesjes over te slaan als Evy me weer eens 3 minuten laat wandelen. Ik heb vooralsnog me toch weten te houden aan wat Evy zegt omdat ik echt enorm zou balen als ik toch blessures op zou lopen. Ik loop de lesjes dus netjes in volgorde en hou me tevens netjes aan de rustdag.
Ik heb de eerste 3 lessen trouwens gelopen op oude zaalsportschoenen en kreeg last van mijn schenen en kuiten. Na wat Googelen en advies van collega's gekregen te hebben heb ik heel snel goede schoenen gekocht en ik merkte het verschil vrijwel meteen. Afgezien van wat lichte spierpijn heb ik nu nergens meer last van!
Ook heb ik afgelopen week wat 'echte' hardloopkleding gekocht. Ik was eigenlijk niet van plan om zo snel al kleding te kopen, maar het werd kouder 's morgens vroeg en ik liep in een oude joggingbroek wat net zo goed een regenpak had kunnen zijn qua luchtdoorlatendheid en vochtafvoer. Ik op naar de Run2Day dus en daar bleken ze (flinke) sale te hebben en besloot ik het meteen maar goed te doen, want voor de prijzen kon ik het niet laten. Ik heb dus een tight gekocht (merk onbekend), een thermoshirt (falke), een shortsleeve (Odlo), een longsleeve (Nike) en een windjack (Odlo), voor het hele pakket was ik 100 euro kwijt terwijl ik er anders 400 voor kwijt was geweest zo uit mijn hoofd. Nu wil ik alleen nog eens wat goed ondergoed hebben (sokken/onderbroek), maar dat moet nog maar even wachten)
Ik zit er trouwens over te denken om mee te doen aan de plantsoenloop (4KM) over 5 weken om ergens naar toe te werken, maar ben er nog niet helemaal over uit of dat slim is omdat ik dan wat van Evy af zal moeten wijken (beetje gek wellicht om tussendoor te gaan wandelen)
Nou dat was een flink verhaal. Hier nog even een linkje naar mijn laatste keer lopen http://rnkpr.com/a476ez4
Ik zal proberen af en toe eens een update te posten!![]()
Ze zag dat het goed wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
met een tevreden coach op de achtergrond20KM redelijk eenvoudig overleeft als je het zo zietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef hatsaflats het volgende:
En zelf ook een een tevreden grijns op je gezicht!![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Hij ging 20km hardlopen. Maar. Ik zie niks op Fok!, niks op Endomondo....
Zou het dan tijdens het loopje van Yur.... ?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze zag dat het goed was
[..]
20KM redelijk eenvoudig overleeft als je het zo zietlekker hoor! Lean mean running machine!
![]()
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef mosselmossel het volgende:
Hij ging 20km hardlopen. Maar. Ik zie niks op Fok!, niks op Endomondo....
Zou het dan tijdens het loopje van Yur.... ?spannend!!
We gaan t vanzelf horenik wacht geduldig af!
Veelvoorkomend probleem inderdaad, wel conditie hebben, maar je spieren/pezen/gewrichten moeten nog wennen. Dus goed dat je je gewoon aan het schema weet te houden!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef rick86 het volgende:
Dat gaat nu gelukkig beter en ik loop nu een stuk soepeler en sta vaak te trappelen om wat lesjes over te slaan als Evy me weer eens 3 minuten laat wandelen. Ik heb vooralsnog me toch weten te houden aan wat Evy zegt omdat ik echt enorm zou balen als ik toch blessures op zou lopen. Ik loop de lesjes dus netjes in volgorde en hou me tevens netjes aan de rustdag.
Ah, hopelijk is het allemaal goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
Iets met een dwarsligging, echo en scans. Zie zwangertopic in OUD.
Wel grappig dat jullie zulke hardloop nerds zijn dat de eerste reden dat iemand zijn loopje niet logt meteen is dat er iets gebeurd is
Nou idd. Verschrikkelijk vroegquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:29 schreef Tarahumara het volgende:
Kom er net achter dat de starttijd voor de marathon 9.30 is... Kolere wat vroeg...
Moet je overigens ver reizen?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Kepler start om 6 uur, 5.30 uitrusting-check....just sayingquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:29 schreef Tarahumara het volgende:
Kom er net achter dat de starttijd voor de marathon 9.30 is... Kolere wat vroeg...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou dat was geen geweldige run.. het zou een intervaltraining zijn van 2x2.5km op 5km race pace + 15 sec, 2 minuten rust. Ik zou dat dus rond de 4.55 doen.
Ik twijfelde al een beetje of ik de hele training mee moest doen, was nog een beetje moe van maandag. De warming up begon alweer op 5.15-5.20/km, redelijk belachelijk en veel te dicht bij mijn intervaltempo. Dus op een gegeven moment dacht ik, dan ga ik wel terug naar de vrouwen die het korte rondje lopen zonder intervallen, maar toen ik bij hen aangekomen was, was dat ook niks want dat ging echt 8.00/km of zo. Dus weer terugrennen naar de groep, nog harder. Toen aangekomen bij het beginpunt. De eerste 2.5 km ging op zich prima rond de 4.55. Op de terugweg kreeg ik kramp dus moest ik een heel stuk langzamerGelukkig wachtte de groep wel en waren er wat meer mensen die een rustige cooldown wilden doen. Maarja zoals je ziet in de grafiek was het totaal geen interval voor mij, de warming up was ongeveer net zo snel als de training.
http://www.endomondo.com/workouts/256338065/11367364
Nu iig een paar dagen rustig aan, als een soort taperweek of zo. Ik heb het idee dat ik dat wel kan gebruiken, ik heb weinig energie en heb het steeds koud..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
leuke foto <3quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe blik omhoog naar de klok.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
9.30 valt wel mee, maar ik kom uit omgeving Arnhem. Ruim een uur rijden. Dan nog startnummer halen, jammer dat ze die niet opsturen, ik kreeg wel informatie per post...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
9:30 valt toch wel. Je moet er zelfs eerder zijn waarschijnlijk om je startnummer op te halen.
Als je dan nog een beetje fatsoenlijk wil ontbijten, lijkt me wel handig, dan is het vroeg dag. Waarom niet rond het middaguur starten? Veel relaxter. Maar ja, ik doe het er maar mee, het verbaast me alleen.![]()
![]()
Hmmm. Het is 8 graden en regenachtig. Moet ik nu echt de lange tight al aan?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
@Swets.
Leuke foto
https://app.box.com/hardlopenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Wil hem op mp3 gooien voor mijn maat.![]()
nee, hier het zelfde weer en in shorts!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:22 schreef mosselmossel het volgende:
Hmmm. Het is 8 graden en regenachtig. Moet ik nu echt de lange tight al aan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, dat had ik ook al besloten. Ik wacht nu alleen nog even tot het licht wordt. Fuck de regen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, hier het zelfde weer en in shorts!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
kreeg vandaag de electronische nieuwsbrief van Athletics Southland en daar stond een mooi verslag in van de Sri Chinmoy 24 uur race in Auckland afgelopen weekend waarbij een van de reguliere runners bij de Southland evenementen, Dwight Grieve, aan mee deed.
Dwight haalde 184.8km, not bad for a Sunday stroll and good enough for a second place.
Maar, en daar had ik eerder over heen gelezen, de winnaar bij de mannen liep 211km en brak daarmee het 24 uur record barefoot en was het voor het eerst dat iemand barefoot over de 200km in 24 uur ging'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
same here, ook hier ging mijn 5km trail-heuveltraining niet lekker., na afloop even een middagdutje gedaan (had mijzelf een vrij middag gegeven) en daarna nog 6km op de weg om "dat ontevreden gevoel weg te lopen"quote:Op donderdag 10 oktober 2013 03:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou dat was geen geweldige run..
Nu iig een paar dagen rustig aan, als een soort taperweek of zo. Ik heb het idee dat ik dat wel kan gebruiken, ik heb weinig energie en heb het steeds koud..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gisteren inderdaad toch maar niet gaan lopen. Vandaag ook niet! Maar verder is alles wel goed hoor
Gelukkig!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:58 schreef YUR het volgende:
Gisteren inderdaad toch maar niet gaan lopen. Vandaag ook niet! Maar verder is alles wel goed hoor
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:58 schreef YUR het volgende:
Gisteren inderdaad toch maar niet gaan lopen. Vandaag ook niet! Maar verder is alles wel goed hoor![]()
Veel succes samen nog met de laatste loodjes!![]()
Fijn om te horen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:58 schreef YUR het volgende:
Gisteren inderdaad toch maar niet gaan lopen. Vandaag ook niet! Maar verder is alles wel goed hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:58 schreef YUR het volgende:
even WLWW bekeken en er staat ons wederom een druk loopweekend te wachten! race-verlagen
RD, zou je mij bij de HM van egmond aan zee willen zetten in januari?![]()
• _MvN_ - HM"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Waarom niet nu?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:30 schreef _MvN_ het volgende:
RD, zou je mij bij de HM van egmond aan zee willen zetten in januari?![]()
• _MvN_ - HMJa doei.![]()
Je bent op de vroege morgen in ieder geval wel scherp. Maar aangezien RD geen vrouw is, snapt hij mij vast wel![]()
Ondanks dat het niet meer nodig is zie ik
Of hij heeft al in zijn agenda gezet dat hij je ergens op 4 januari in de wlwew moet zetten![]()
Ja doei.![]()
En zo te zien moet je ook nog ergens je auto zien te parkeren, treinen gaat vrijwel niet lukken vanaf arnhem lijkt het wel op dat tijdstip.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:13 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
9.30 valt wel mee, maar ik kom uit omgeving Arnhem. Ruim een uur rijden. Dan nog startnummer halen, jammer dat ze die niet opsturen, ik kreeg wel informatie per post...
Als je dan nog een beetje fatsoenlijk wil ontbijten, lijkt me wel handig, dan is het vroeg dag. Waarom niet rond het middaguur starten? Veel relaxter. Maar ja, ik doe het er maar mee, het verbaast me alleen.![]()
Hahaha. Ook goed! Zolang ik er maar in komquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
Of hij heeft al in zijn agenda gezet dat hij je ergens op 4 januari in de wlwew moet zetten![]()
Misschien een leuk regionaal jaarlijks wedstrijdje (paar honderd deelnemers) voor de mensen uit Haaglanden/Rijnmond:
Komende januari in Zoetermeer (zo dicht naast mijn huis dat ik binnen 10 minuten na de finish onder mijn eigen douche sta) de derde editie van de Rokkeveense Dekkerloop. Dit keer naast de 5 en de 10 ook een 15k. Ik weet nog niet welke afstand ik doe, de 5 en de 10 heb ik de afgelopen 2 jaar gedaan. http://www.rokkeveensedekkerloop.nl/![]()
Er was iig een aantal jaar terug een soort van parkeren + OV op Sloterdijk. Kun je daar je auto neerzetten en bij het parkeertarief zat dan ook een ov iets. Misschien is dat wat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En zo te zien moet je ook nog ergens je auto zien te parkeren, treinen gaat vrijwel niet lukken vanaf arnhem lijkt het wel op dat tijdstip.![]()
Ik vind het ook wel jammer dat we het startnummer van de Amsterdam marathon zelf moeten ophalen, en ik woon in Amsterdamhaha
Volgens de bevestigingsemail moet ik trouwens in blauw starten, dus ben benieuwd welke kleur er op mijn startnummer zal staan, misschien weer een andere![]()
![]()
Ik vind het ook stom dat ze wel en brief kunnen sturen, maar geen startnummer.. Doe dan gewoon alles per mail.![]()
ik heb zomaar het gvoel dat ik,vrag me niet hoe, sort of, fucked up by het wijzigen van de OP
dus als jullie de loopjes na 8 December nogmaals willen doorgeven....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Als m'n internet mee wil werken fix ik het even!
vond dat het eigenlijk wel eens tijd om mijn Kepler in de OP te zetten en toen ging er iets dramatisch fout..... blijkt maar weer,handigheid is niet te koop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik barst van de spierpijn van het loopje van gisteren. Zo gek dat ik soms helemaal nergens last van heb en van de relatief kleine afstand van gisteren echt geen benen meer over heb. Qua renminuten nog minder gedaan dan de keren daarvoor maar wel langere stukjes achter elkaar. Straks maar eens wat rekken en strekkenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Met de trein ga ik sowieso niet, wat een gezeik is dat zeg, maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En zo te zien moet je ook nog ergens je auto zien te parkeren, treinen gaat vrijwel niet lukken vanaf arnhem lijkt het wel op dat tijdstip.
M'n vriendin gaat ook mee (hoop ik, heb nog niet verteld dat het zo vroeg is...), dus die kan me in de buurt van de start afzetten en dan een parkeerplekje gaan zoeken.
Iemand nog parkeertips en tips voor supporters? Waar kan je het beste gaan staan en hoe kom je daar? Auto of metro?![]()
Niet zomaar koud statisch gaan rekken! Kan je beter wat dynamische oefeningen doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:17 schreef Lula het volgende:
Ik barst van de spierpijn van het loopje van gisteren. Zo gek dat ik soms helemaal nergens last van heb en van de relatief kleine afstand van gisteren echt geen benen meer over heb. Qua renminuten nog minder gedaan dan de keren daarvoor maar wel langere stukjes achter elkaar. Straks maar eens wat rekken en strekken
Zoiets bijvoorbeeld: http://www.runnersworld.c(...)-routine?page=singleNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
cheers!
en op dit rustige tijdstip is het bijna niemand opgevallen dat het een ietsiepietsie mis ging
Het is dat je er zelf over begonquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
cheers!
en op dit rustige tijdstip is het bijna niemand opgevallen dat het een ietsiepietsie mis ging![]()
![]()
Wow! Dat was het allerlekkerste tempoloopje ever! Kort-kort aangetrokken. Graad of 10 buiten, eerst nog een klein buitje, op het eind zelfs in het zonnetje gelopen. En de tempo's die ik tegenwoordig kan volhouden!Doel was om na 1,5km inlopen 6.02 te lopen voor 8km lang. Daar zat ik zonder problemen wat onder. Dat lukte me echt niet een paar maanden terug. Echt, het gaat weer zo lekker de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef rick86 het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens na al een paar topics meegelezen te hebben. Ik loop nu sinds 4 weken (morgen les 11) met Evy en het gaat goed. Ik heb de hele zomer gezwommen en toen het buitenbad sloot op 15 september zocht ik een alternatief om toch iets aan sport te blijven doen. (de openingstijden van de binnenbaden hier in de buurt in Groningen zijn om te huilen) Zo doende ben ik gaan hardlopen.
Ik merk dat ik al best veel conditie heb, maar dat er toch een stukje techniek ontbrak of bepaalde spieren die gewoon niet getraind waren, want hoewel mijn hartslag zich steeds snel herstelde liep ik de eerste lessen zo rood aan als een tomaat, zweette ik als een otter en pufte ik als een oude stoomlocomotief.
Ik heb de eerste 3 lessen trouwens gelopen op oude zaalsportschoenen en kreeg last van mijn schenen en kuiten. Na wat Googelen en advies van collega's gekregen te hebben heb ik heel snel goede schoenen gekocht en ik merkte het verschil vrijwel meteen. Afgezien van wat lichte spierpijn heb ik nu nergens meer last van!
Ook heb ik afgelopen week wat 'echte' hardloopkleding gekocht. Ik was eigenlijk niet van plan om zo snel al kleding te kopen, maar het werd kouder 's morgens vroeg en ik liep in een oude joggingbroek wat net zo goed een regenpak had kunnen zijn qua luchtdoorlatendheid en vochtafvoer. Ik op naar de Run2Day dus en daar bleken ze (flinke) sale te hebben en besloot ik het meteen maar goed te doen, want voor de prijzen kon ik het niet laten. Ik heb dus een tight gekocht (merk onbekend), een thermoshirt (falke), een shortsleeve (Odlo), een longsleeve (Nike) en een windjack (Odlo), voor het hele pakket was ik 100 euro kwijt terwijl ik er anders 400 voor kwijt was geweest zo uit mijn hoofd. Nu wil ik alleen nog eens wat goed ondergoed hebben (sokken/onderbroek), maar dat moet nog maar even wachten)
Ik zit er trouwens over te denken om mee te doen aan de plantsoenloop (4KM) over 5 weken om ergens naar toe te werken, maar ben er nog niet helemaal over uit of dat slim is omdat ik dan wat van Evy af zal moeten wijken (beetje gek wellicht om tussendoor te gaan wandelen)
Nou dat was een flink verhaal. Hier nog even een linkje naar mijn laatste keer lopen http://rnkpr.com/a476ez4
Ik zal proberen af en toe eens een update te posten!
Ik ben ook nog beginner, leuk dat je Evy doet.
Hardlopen kan best verslavend werken, als je het leuk vind. Ik ben nog nooit bij de Plantsoenloop geweest, maar lijkt me dat je daar gewoon aan kan meedoen toch? En als je even wilt wandelen doe je dat toch gewoon?Als ik zo je rondje van gisteren zie, dan ziet het er goed uit toch?
![]()
Ik doe zelf zondag mee aan de 4Mijl, en ik weet zeker dat ik ook tussendoor zal moeten wandelen. Na zondag ga ik me meer richten op langer achter elkaar volhouden.Dus. Dat.![]()
Hier nog een beginnerAfgelopen september begonnen met Evy, maar ik kreeg last van mijn scheenbeen rechts. Toen heb ik echt goede harloopschoenen laten aanmeten bij Run2Day en sindsdien gaat het een stuk beter
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Ik heb ook een enorm verschil gemerkt toen ik hardloopschoenen kocht. Het kost wel wat, maar je hebt ook wat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Hier nog een beginnerAfgelopen september begonnen met Evy, maar ik kreeg last van mijn scheenbeen rechts. Toen heb ik echt goede harloopschoenen laten aanmeten bij Run2Day en sindsdien gaat het een stuk beter
Dus. Dat.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:50 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Ik heb ook een enorm verschil gemerkt toen ik hardloopschoenen kocht. Het kost wel wat, maar je hebt ook wat.absoluut. En dat het me flink wat gekost heeft, is meteen ook een motivatie om toch weer die hardloopschoenen aan te trekken en te gaan rennen 's avonds, ook al zou ik liever lui op de bank willen hangen
(maar het is ook gewoon lekker
)
With four other people
And aliens![]()
In de buurt van station sloterdijk, en daar de metro nemen. Metro 50 richting gaasperplas. Halte amstelveenseweg. Dan is het ongeveer 10 minuten lopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:18 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Met de trein ga ik sowieso niet, wat een gezeik is dat zeg, maar dat ter zijde.
M'n vriendin gaat ook mee (hoop ik, heb nog niet verteld dat het zo vroeg is...), dus die kan me in de buurt van de start afzetten en dan een parkeerplekje gaan zoeken.
Iemand nog parkeertips en tips voor supporters? Waar kan je het beste gaan staan en hoe kom je daar? Auto of metro?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ja dat is ook zo! En als je eenmaal bezig bent, blijf je nieuwe dingen kopen. Ik probeer het wel een beetje goedkoop te houden. Ik heb een lange hardlooplegging gekocht en zo'n dingetje voor om je arm om je telefoon in mee te nemen. Anders kan Endomondo geen opnamen makenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]absoluut. En dat het me flink wat gekost heeft, is meteen ook een motivatie om toch weer die hardloopschoenen aan te trekken en te gaan rennen 's avonds, ook al zou ik liever lui op de bank willen hangen
(maar het is ook gewoon lekker
)
Dus. Dat.![]()
Leuke link naar een onderzoek waarvoor trailrunners worden gevraagdNet met de onderzoeker gesproken, er staan nog meer onderzoeken (o.a. naar enkelstabiliteit) op hun site.
Parkeren voor A'dam Marathon: vorig jaar heb ik de auto bij het A'damse bos gezet en ben ik gaan wandelen naar Olympisch Stadion (15 min). Dit jaar ga ik met de trein
![]()
![]()
Je kon toch één keer per jaar je challenge aanpassen? Iemand die weet hoe dat moet? Wil hem op 800km zetten, aangezien ik die 500 allang gehaald heb. 800 wordt nog wel een opgave, maar ik denk dat het te doen is. Nog 280km dit jaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgens mij kan alleen Swets dat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef mosselmossel het volgende:
Je kon toch één keer per jaar je challenge aanpassen? Iemand die weet hoe dat moet? Wil hem op 800km zetten, aangezien ik die 500 allang gehaald heb. 800 wordt nog wel een opgave, maar ik denk dat het te doen is. Nog 280km dit jaar.
En Swets, zou je mijn challenge dan ook kunnen aanpassen?
Ik wil er 1000 van maken.
Dat moet ik waarschijnlijk ook halen.![]()
Ik kan hem vanaf morgen ophalen in het Beursgebouw in Eindhovenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:55 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat we het startnummer van de Amsterdam marathon zelf moeten ophalen, en ik woon in Amsterdamhaha
Volgens de bevestigingsemail moet ik trouwens in blauw starten, dus ben benieuwd welke kleur er op mijn startnummer zal staan, misschien weer een andereStaan ook allemaal standjes met goedkope(re) hardloopkleding
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Doe ik aan meequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:05 schreef Quoi het volgende:
Leuke link naar een onderzoek waarvoor trailrunners worden gevraagdNet met de onderzoeker gesproken, er staan nog meer onderzoeken (o.a. naar enkelstabiliteit) op hun site.
![]()
Nu voel ik me wel verplicht om te blijven trailrunnen in de winter natuurlijk...![]()
Perfect hardloopweer op dit moment. Droog, weinig wind, diep polaire lucht en een graad of 12. Beter kan niet.
Ik heb de 15x200 gedaan. Ging goed, ondanks dat mijn rug pijn begon te doen na 9 intervallen. Gaat wel weer over. Voor het eerst in een week ging het lekker en daar ben ik blij mee.
Misschien dat ik zondag een kleinschalig wedstrijdje ga doen in Delft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is juist het mooiste wat er isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:35 schreef Saysem het volgende:
[..]
Doe ik aan mee![]()
Nu voel ik me wel verplicht om te blijven trailrunnen in de winter natuurlijk...![]()
Goed dat je netjes je schema volgt! Maar die plantsoenloop moet, als jij denkt dat het gaat lukken, best wel tussendoor kunnen hoor. Je zit dan op week 9? Dan moet je nagenoeg al 5km non-stop, dus ik denk dat 4km dan wel moet lukken, en niks aan de hand als je tussendoor een stukje loopt hoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef rick86 het volgende:
Ik zal proberen af en toe eens een update te posten!
Ik hoop dat het zondag zo blijft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Perfect hardloopweer op dit moment. Droog, weinig wind, diep polaire lucht en een graad of 12. Beter kan niet.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik hoop dat het de hele herfst en winter zo blijft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zondag zo blijft.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik hoop dat het de hele herfst en winter zo blijft.
Ik hoop het niet.
Door de bossen rennen in vers sneeuw![]()
Daar kijk ik nu al naar uit.![]()
Boks!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Door de bossen rennen in vers sneeuw![]()
Daar kijk ik nu al naar uit.
Nou, bij deze dan. Swets, kan je mijn challenge aanpassen naar 800?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgens mij kan alleen Swets dat.
En Swets, zou je mijn challenge dan ook kunnen aanpassen?
Ik wil er 1000 van maken.
Dat moet ik waarschijnlijk ook halen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Helemaal geen last van spierpijn na de training, dat was vorige week wel anders
Maar vorige week was dan ook m'n eerste training.Children of the night. What music they make.![]()
Leuk!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:35 schreef Saysem het volgende:
[..]
Doe ik aan mee![]()
Had graag als onderzoeker meegewerkt aan het project.![]()
Da's dus niet te zien op die foto.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bijkomend voordeel in de winter is betere GPS ontvangst in het bos.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wisenose!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Da's dus niet te zien op die foto.Ik sta op die foto ook niet in het bos, maar onder mijn satellietblokkende dakgoot.
![]()
Zondag de HM in Eindhoven, gisteren nog een laatste test run van 20k gedaan met een strakke 5 min/km gemiddeld. Ik heb er zin in!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
second that!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de hele herfst en winter zo blijft.
Hoewel op een witte maagdelijke ondergrond is ook genieten.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Challenge aanpassen moet iedereen eenmalig zelf kunnen. Vandaag geen tijd, zal er morgen ff naar kijken.![]()
Kan iemand me uitleggen hoe ik de term pace precies moet opvatten? Ik gebruik Runkeeper, en daar staat dan bijvoorbeeld Average pace: 9:21.
Pace is snelheid, maar verder kan ik niet zoveel met wat er staat
With four other people
And aliens![]()
Je hebt waarschijnlijk mijlenpace aanstaan
In dit geval 9.21 minuten per mijl
als je naar km's kijkt, is 6min/km 10km uur
Ja doei.![]()
Staat hij ingesteld op km of mijl?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik de term pace precies moet opvatten? Ik gebruik Runkeeper, en daar staat dan bijvoorbeeld Average pace: 9:21.
Pace is snelheid, maar verder kan ik niet zoveel met wat er staat
In beide gevallen is het de tijd per km of per mijl.
Dus 9.21/km is 60/9.33 = 6,43 km/uur
anders 6.43 mijl per uur = 10.3 km/uurIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier kan je alles naar elkaar omrekenen (km/u, min/km, mph, min/m): http://www.runnersworld.com/tools/pace-converterNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Forum Opties Forumhop: Hop naar: