Ziet er goed uit he! Wil ik ook een keer makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk was dit om te lezen! Nu heb ik zin in pompoenbrood
Hey, daar liep ik ook zojuistquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Gogo83 het volgende:
Dat was lekker! In eerste instantie wilde ik 6/7 kilometer, maar bedacht me bij vertrek dat ik vrijdag vast ook nog wel tijd kan maken om te lopen en dat ik dat dan veel beter dan kan doen. Daarnaast had ik zin om ff lekker door te lopen en ik had honger dus wilde niet te lang weg blijven. Klein rondje gedaan van 3 kilometer, met een gemiddelde van iets meer dan 7 minuten per kilometer.
Ook hier is het startnummer van Molenhoeks Makkie binnen:
[..]
Dat heb ik bij een rondje van jou ook wel eens gezien, dat je ergens liep waar ik rond dezelfde tijd ook was tijdens mijn rondje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Hey, daar liep ik ook zojuist(nog ff uploaden naar endomondo)
Spierpijn is gelukkig al aardig weg na die helse tocht van zondag. Klein half uurtje op herstel tempo gedaan.
Ik heb precies diequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:18 schreef Mascleta het volgende:
Wat voor reflectie dragen jullie het liefst? Reflectie shirts, of hesjes of zo'n X-hesje?
Ik zit te denken aan dit X-hesje:
http://all4running.nl/har(...)flective-safety.html
GMTA!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb precies dievooral fijn dat ie niks weegt.
Ik heb gisteren voor het eerst weer met een lange tight gelopen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef Piet90 het volgende:
Mooi Daywalker dat het nu weer stuk beter gaat, hopen dat je er geen last meer van krijgt. Moet ook maar eens kijken voor wat nieuwe hardloopkleding ben ik bang. Kort/kort is nu nog prima te doen, maar vraag me af voor hoe lang.
Dit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niet lang want het is kort/kortquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef Piet90 het volgende:
Mooi Daywalker dat het nu weer stuk beter gaat, hopen dat je er geen last meer van krijgt. Moet ook maar eens kijken voor wat nieuwe hardloopkleding ben ik bang. Kort/kort is nu nog prima te doen, maar vraag me af voor hoe lang.
Ooit komen we elkaar tegen tijdens een trainingsrondjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:09 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een rondje van jou ook wel eens gezien, dat je ergens liep waar ik rond dezelfde tijd ook was tijdens mijn rondje.
Fijn dat je spierpijn zo goed als weg is!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar gelijk besteld. Veiligheid bovenaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dit.
Plus deze vind ik niet zo vervelend bij mijn nek.
Die andere ging scheef hangen en schuurde dan vervelend.
Daar zou ik een helm voor kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem ook maar gelijk besteld. Veiligheid bovenaan.
quote:
Ik heb deze gekocht voor de gure herfstavonden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:18 schreef Mascleta het volgende:
Wat voor reflectie dragen jullie het liefst? Reflectie shirts, of hesjes of zo'n X-hesje?
Ik zit te denken aan dit X-hesje:
http://all4running.nl/har(...)flective-safety.html
Die is zeer nice!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht voor de gure herfstavonden.
http://store.nike.com/nl/(...)d-804620/pgid-804621
Wow, mooie jas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht voor de gure herfstavonden.
http://store.nike.com/nl/(...)d-804620/pgid-804621
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die is zeer nice!
Maar is die serieus 300 euro?
dit dus.... kan niet zeggen dat ik prijsbewust ben als het op hardloopuitgeven aankomt maar 300 euro., volgens mij is er dan wel wat beters te krijgen voor dat geld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Wow, mooie jas.
Maar die prijs........
verder kan ik op de website helemaal geen specs vinden of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef Devv het volgende:
Bij Wiggle is het iets goedkoper. Maar ja, toch nog steeds ruim ¤280,-. Het zal de naam wel zijn.
Ik weet nog niet of ik dat wil... Dan loop ik misschien net zo lief helemaal niet en ga ik alleen naar A'dam om biertjes te drinken met Quoiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kan je 'm niet omzetten naar een 8km?
2:00 zou idd een hele prestatie zijn, maar ik weet niet of dat gaat lukken. Aan de andere kant liep ik de 10EM tijdens Bridge to Bridge best lekker op 5:26min/km, dus in theorie zou het moeten kunnen. Ik weet het gewoon niet. En m'n trainer was ziek, dus dat schoot ook niet heel erg opquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je hem netjes en constant uitloopt op 2.00, is dat alsnog een hele knappe prestatie en misschien sportieve revanche op je vorige HM toch?
Je moet even op Wiggle kijken. Daar heb ik een bestelling geplaatst.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
verder kan ik op de website helemaal geen specs vinden of ligt dat aan mij?
Niks aan veranderenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:04 schreef mcwops het volgende:
lekker temperatuurtje weer om langzaam richting herfst te lopen. moet zeggen dat ik nog geen zin heb in modderpoelen en regenplassen![]()
sinds ik mn nike+ sportband heb loop ik veel vaker en ook langer. maandag en woensdag /donderdag lopen en soms een extraatje op zondagochtend. dat is zo'n beetje t schema waar ik in zit. doordeweeks na t werk, 17/18 uur. altijd benieuwd naar mijn tijden, snelste km, gemiddelde snelheid.
En, niet onbelangrijk, blessurevrij gelukkig. alhoewel soms een spiertje in de hak s morgens begint op te spelen.
En voor dat rekken en strekken gebruik ik nu al 2 maanden een 'stretchmat' zowel als warming up en cooling down.
en dat allemaal uit het running boekje
kortom, heb net als (bijna) allemaal hier, ontiegelijk plezier in het hardlopen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
zie nu ook meteen dat Wiggle een webshop vanuit Ozzie heeft....te verleidelijk!
zo iets ja... ik was afgelopen week in Christchurch bij de Merrell winkel en zag daar een paar trail gloves staan, gepast (zaten perfect) maar in al mijn wijsheid toch maar laten staan...kom ik ze nu weer op Wiggle tegen, karma!quote:
Goedkoper waarschijnlijk? Second time's a charmquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo iets ja... ik was afgelopen week in Christchurch bij de Merrell winkel en zag daar een paar trail gloves staan, gepast (zaten perfect) maar in al mijn wijsheid toch maar laten staan...kom ik ze nu weer op Wiggle tegen, karma!
denk dat ik ze toch maar laat staan, al is het wel handig om te weten waar ze te krijgen zijn voor als ik voor mijzelf een kerstkadootje moet kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Goedkoper waarschijnlijk? Second time's a charm
If your dreams dont scare youquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
en dingen gaan niet goed hier, running starts to creep into my mind.... vannacht droomde ik over de Kepler Challenge..
dit was niet goed..... ik ging als een trein, vloog Mt.Luxmore op maar kwam bij de eerste controlepost er achter dat ik geen rugzak mee had met alle verplichte uitrusting dus ik mocht niet meer verderquote:
Dan weet je wat je niet moet vergetenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit was niet goed..... ik ging als een trein, vloog Mt.Luxmore op maar kwam bij de eerste controlepost er achter dat ik geen rugzak mee had met alle verplichte uitrusting dus ik mocht niet meer verder
ik ook hoor, tot nu toe voelt alles nog steeds goed....fysiek en mentaal!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan weet je wat je niet moet vergeten
Ik weet gewoon dat alles goed gaat komen
Stomme dromen! Waarom droom je nou niet gewoon dat je de Kepler wint met een tijd binnen de 5 uur.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit was niet goed..... ik ging als een trein, vloog Mt.Luxmore op maar kwam bij de eerste controlepost er achter dat ik geen rugzak mee had met alle verplichte uitrusting dus ik mocht niet meer verder
Als je een goedkopere jas wil moet je ff bij de aldi kijken. Deze week spul in de aanbieding.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Corniel het volgende:
Bedankt voor de tips. Ik denk niet dat ik nog heel veel winst ga pakken op efficiëntie. De voorbij gekomen jas lijkt mij aan de warme kant om in hard te lopen, maar dat zal aan mij liggen (en wel heul errug duuuuur)
En vergelijking met Haile kruipen wij als slakken over het asfalt, dus ter correctie van het ego is het dan prettig om te zien dat er iemand nog langzamer is dan jijzelf.
BTW, wat gaan deze topics hard! Daar komen wij lopend niet bij in de buurt.
speak for yourself!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:50 schreef Corniel het volgende:
BTW, wat gaan deze topics hard! Daar komen wij lopend niet bij in de buurt.
ik heb vorige week bij de aldi in dld een soft shell jacket gescoord voor 15 euro, en dat ding is bloedverziekend heetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
Voor een jas mag je imo best wat uitgeven. Ik merk een erg groot verschil tussen een jasje van ca. 50eu en 80-100eu. De eerste is veel sneller warm en plakkerig en draag ik liever niet. De twee duurdere ademen veel beter, terwijl ze net zo goed zijn in wind tegenhouden. Maar 280-300 is écht absurd veel geld voor een jas.
precies wat Hatsie zegtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
Voor een jas mag je imo best wat uitgeven. Ik merk een erg groot verschil tussen een jasje van ca. 50eu en 80-100eu. De eerste is veel sneller warm en plakkerig en draag ik liever niet. De twee duurdere ademen veel beter, terwijl ze net zo goed zijn in wind tegenhouden. Maar 280-300 is écht absurd veel geld voor een jas.
Dat is ook precies het probleemquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb vorige week bij de aldi in dld een soft shell jacket gescoord voor 15 euro, en dat ding is bloedverziekend heet(oké, wel in combi met een thermo shirt, maar toch, het zweet droop m'n bilnaad in na amper 3,3 km
inderdaad, voor 15 euro kan je ook niet al te veel verwachten...gevalletje goedkoop is duurkoop.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is ook precies het probleemNiet ademend.
Maar jij hebt een jas voor de meest erbarmelijke omstandigheden, dat is anders. Ademend genoeg voor hardlopen en waterdicht = duur.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
precies wat Hatsie zegt
al heeft your truly zelf ook een heule dure jas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |