abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131969421
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef karton2 het volgende:

[..]

"Iedereen telt mee!"
:') _O- !
....met mijn inkomstenderving.

Maar dat was te lang voor de poster.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_131969450
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Daar was toen met een aantal opvallende zaken waarbij vrij prominente VVD'ers betrokken waren dan ook wel aanleiding voor. Voor iemand op dit niveau gaat hetvoor beide partijen ongeveer net zo hard met de topics. Want in de periode sinds dat topic in POL loopt zijn er voor beide partijen wel gevallen geweest die voor topics zorgden met zo tussen de 100 en 200 posts.
Weet je, dat topic in POL loopt ook voor geen meter.

Ik vind er echt geen verschil in zitten of je nu raadslid bent die uit een potje steelt, of dat je in de Tweede kamer zit en je potjes voor jezelf aan het creëren bent. En dan boeit het mij nog minder of je nu PVDA-er bent, of dat je een PVV-er bent. Ik vind dat je een voorbeeldfunctie hebt, en wat mij betreft de politieke partijen al niet eens in mag komen wanneer je welke daad dan ook gepleegd hebt.
quote:
VVD'er kreeg opvallende bijval van PvdA'er Ed Groot. 'De Tweede Kamer reageert nu verontwaardigd, maar heeft ook boter op het hoofd,' zegt Groot die erop wees dat fraude met de toeslagen al veel eerder aan de Kamer is medegedeeld.
http://www.elsevier.nl/Po(...)oor-fraude-1255157W/
Het is niet alleen de VVD of PVDA of PVV die steeds lekker belachelijk in het nieuws komen. Het sjoemelen met geld van de gemeenschap kunnen wij als burger niets aan doen. Vergaderinkje over een uitspraak of de nieuwe deurbel van een politieke partij zou niet eens op de agenda moeten staan (wat ons al met al kapitalen kost) Hoeveel betaalde je ook alweer bovenop het inkomen voor elke vraag?

We worden gewoon belazerd. En ik heb niets persoonlijks tegen welke partij dan ook. Ik begin moedeloos te worden van hun gegraai bovenop hun inkomen.

Niet mijn intentie om hier een topic over te openen. Blijkbaar lopen die alleen maar bij een bepaalde partij. Van sommige partijen bestaan zelfs centrale topics.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:27:57 #78
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_131969457
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

....met mijn inkomstenderving.

Maar dat was te lang voor de poster.
Halve waarheden zijn pakkender

.
There is only one religion
pi_131969547
Dit is zeker wel een klootzak. Lekker op vakantie en biertjes achterover slaan van het geld van een stichting aan jou toevertrouwd.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_131969689
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:30 schreef trancethrust het volgende:
Dit is zeker wel een klootzak. Lekker op vakantie en biertjes achterover slaan van het geld van een stichting aan jou toevertrouwd.
Ja, net als onze belastingcentjes aan de regering is toevertrouwd. Het gaat hier om maar 1 persoon die misbruik maakt van. De tweede kamer maakt er gewoon een regel van alles af te kunnen trekken van de belasting. Elke handeling bovenop hun inkomen zetten zijn ze heel goed in geworden. Jongens? We gaan het over de kat van Samson hebben. We moeten daat echt even een paar vragen over stellen. Liever meer dan minder vragen...Hoppah, kassa!!
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_131969788
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, net als onze belastingcentjes aan de regering is toevertrouwd. Het gaat hier om maar 1 persoon die misbruik maakt van. De tweede kamer maakt er gewoon een regel van alles af te kunnen trekken van de belasting. Elke handeling bovenop hun inkomen zetten zijn ze heel goed in geworden. Jongens? We gaan het over de kat van Samson hebben. We moeten daat echt even een paar vragen over stellen. Liever meer dan minder vragen...Hoppah, kassa!!
Hij heeft nu wel genoeg tijd voor zijn kat nu zijn vrouw ervandoor is :+
pi_131969810
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:39 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik weet niet eens of hij een kat heeft _O- Was een voorbeeld :P
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:41:13 #83
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_131969850
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:39 schreef HPLC het volgende:

[..]

Dacht dat hij daar een kater van had :+
There is only one religion
pi_131969860
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:35 schreef paddy het volgende:
De tweede kamer maakt er gewoon een regel van alles af te kunnen trekken van de belasting. Elke handeling bovenop hun inkomen zetten zijn ze heel goed in geworden.
Bron?
pi_131969896
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:41 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Bron?
Nog een keer? Heb het twee keer gepost. Dat van die vragen kan je terug zoeken ergens in POL
pi_131970169
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:42 schreef paddy het volgende:

[..]

Nog een keer? Heb het twee keer gepost. Dat van die vragen kan je terug zoeken ergens in POL
Die van Elsevier bericht over het falen van voorkoming van belastingfraude en impliceert dat daardoor de kamer medeverantwoordelijk is voor die fraude. Nota bene door een PvdA'er precies zo geformuleerd.
Die fraude is nationaal, niet alleen beperkt tot kamerleden, mochten er al kamerleden zijn die fraude plegen.
pi_131970208
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_131972872
Typisch PVDA weer.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:07:50 #89
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_131974336
Is er een politicus die niet zijn zakken vult dan :? Dat doen ze volgens mij allemaal hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_131975150
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:07 schreef deedeetee het volgende:
Is er een politicus die niet zijn zakken vult dan :? Dat doen ze volgens mij allemaal hoor.
Ja ze krijgen salaris, goh.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:52:17 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_131977138
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Bij VVD-ers komt het zo vaak voor dat het niet eens meer in de krant komt!
Ik zie dit gedrag juist het vaakst bij PvdA-ers en anderssoortig Tokkie-gedrag bij PVVers. Bij de VVD relatief (gezien de grootte van de partij) weinig vind ik.

Onder CU'ers en SGP'ers is dit het minste.
The End Times are wild
pi_131978286
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zie dit gedrag juist het vaakst bij PvdA-ers en anderssoortig Tokkie-gedrag bij PVVers. Bij de VVD relatief (gezien de grootte van de partij) weinig vind ik.

Voor de VVD heb je de affaires van de afgelopen periode in Limburg, Noord Holland en Drenthe even gemist?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:29:03 #93
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_131978396
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik word zo moe van dat soort opmerkingen. Kom even met een onderbouwing of hou je klep dicht. Er lopen zelfs topics hier op Fok over graaiende en jattende VVDers.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:35:03 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_131978656
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik word zo moe van dat soort opmerkingen. Kom even met een onderbouwing of hou je klep dicht. Er lopen zelfs topics hier op Fok over graaiende en jattende VVDers.
Ja, ik kan hier natuurlijk de hele rij met google-resultaten gaan overtikken als je PvdA + corruptie googled, maar dat kun je zelf ook.
Met name in grote steden waar de PvdA al heel erg lang aan de macht is komt corruptie erg veel voor bij deze partij.
The End Times are wild
pi_131978694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef LXIV het volgende:
Met name in grote steden waar de PvdA al heel erg lang aan de macht is komt corruptie erg veel voor bij deze partij.
Gaat-ie weer lekker met je grote duim?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:02:48 #96
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_131987059
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, ik kan hier natuurlijk de hele rij met google-resultaten gaan overtikken als je PvdA + corruptie googled, maar dat kun je zelf ook.
Oh, en in de steden waar de VVD al heel lang aan de macht is komt het niet voor bij die partij? VVDers zijn heiligen en geen mensen? Of in steden waar het CDA het al decennia voor het zeggen heeft? Ik durf de stelling best aan, dat er nauwelijks verschil zit in de mate van corruptie tussen de partijen onderling en ik durf ook nog wel de stelling aan, dat jij een heleboel corruptie ziet, die er helemaal niet is. Vooral bij partijen die jou niet aanstaan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 9 oktober 2013 @ 02:44:46 #97
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_131995205
quote:
Apart. In onderstaande stuk legt Broos de redenen toch weer een beetje anders uit:

quote:
Broos Schnetz: "Het liefst schop ik hem onder zijn kont"

De reacties liegen er niet om op sociale media en in de nieuwsmedia, er moet direct aangifte gedaan worden tegen Bert van der Roest. Door het niet doen van aangifte wordt hij in bescherming genomen. Voor sommige is aangifte niet zwaar genoeg, ook het vierendelen van de ex-penningmeester van Straatnieuws is geopperd.

Van der Roest zou beschermd worden en daarom zou er geen aangifte gedaan worden. "Sommige journalisten kunnen wel complottheorieën bedenken maar we zijn volledig transparant", vertelt de voorzitter van Stichting Straatnieuws Broos Schnetz. "Toen duidelijk werd wat er gebeurd was hebben wij als bestuur gekeken wat wij het beste konden doen, welke opties we hadden. Wij hebben als doel om het belang van de stichting te behartigen. Samen met onze advocaat hebben we gekeken hoe wij dit het beste kunnen dienen. We kwamen tot de conclusie dat het terugkrijgen van het geld nu het belangrijkste is. Natuurlijk zou ik hem het liefst onder zijn kont schoppen maar dat is niet in het belang van de stichting."

Het bestuur van Stichting Straatnieuws denkt dat het aangaan van een overeenkomt met de ex-raadslid van PvdA de beste manier is om het geld terug te krijgen: "Wij kunnen altijd nog aangifte doen, maar zoals al eerder gezegd, ons belang is het terugkrijgen van dat geld. Wanneer we aangifte doen krijgt Bert een strafblad en kunnen wij fluiten naar ons geld. Hij zal dan nooit meer al dat geld kunnen terug betalen, we zullen dan geen cent terug zien. Nu hebben we een overeenkomst met hem, hij heeft deze ondertekend. Al het geld moet binnen een jaar terug zijn, en mocht hij alsnog besluiten om niet te betalen dan kunnen wij altijd nog aangifte doen."

Broos Schnetz kan zich niet vinden in de kritiek die wordt geuit over elkaar de hand boven de hoofd houden: "Alles is open gecommuniceerd, er zijn geen achterkamertjes aan te pas gekomen."

Deze ochtend kwam naar buiten dat Van der Roest, tot vandaag PvdA-raadslid, waarschijnlijk ongeveer 40.000 euro gestolen heeft van de Stichting Straatnieuws Utrecht. Van der Roest sprak in juni zelf nog van een laffe daad toen er bij straatnieuws was ingebroken: "Juist bij deze organisatie". Met de kennis van nu staat deze uitspraak toch in een ander daglicht.

Bron: http://www.duic.nl/nieuws(...)hem-onder-zijn-kont/
Krekker is de bom!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 02:58:57 #98
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_131995228
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef waht het volgende:

[..]

Bij SP'ers komt het zo vaak voor dat het nooit in de krant komt.
Gewoon even voor de lulz. Noem er eens 40.
pi_131995277
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 02:44 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Apart. In onderstaande stuk legt Broos de redenen toch weer een beetje anders uit:

[..]

40.000 in een jaar sparen. Dan moet Straatkrant Bert opeens gaan wérken. _O-

Hoe je precies een veroordeelde geen geld kan terugvragen, is me een raadsel trouwens. Ja, dan kan ie er niet voor werken, maar is de straf des te hoger. Laat hij het maar lenen en per direct terugbetalen.

Dan werkt ie maar een paar jaartjes voor zijn lening en zijn fouten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_131995301
Macht corrumpeert en in jonge snelgroeiende partijen zie je dan ook vaak mensen die graag aandacht willen.
Daarnaast is het natuurlijk zo dat echt talentvolle mensen die wat kunnen niet de politiek in gaan.
Wat me verontrust is het aantal politici die hun hele loopbaan bestaat uit studeren en daarna besturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')