Geld ontvreemden omdat je de weg kwijt bent...quote:"Bert is geen klootzak, hij is geen dief. Het is een man met het hart op de juiste plaats, die de weg even helemaal kwijt is geraakt."
In normaal Nederlands heet dit gewoon stelen...quote:"slordig met het financieel beheer is omgesprongen",
Dat doen ze.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef Specularium het volgende:
Als ze het intern regelen met een terugbetaling zie ik niet zo'n probleem.
Dan doe je maar beter je best.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef Specularium het volgende:
Idd, mocht ik ooit wegens diefstal voor de rechter staan zeg ik gewoon tegen die rechter dat ik het binnen een jaar betaal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Idd, mocht ik ooit wegens diefstal voor de rechter staan zeg ik gewoon tegen die rechter dat ik het binnen een jaar betaal.
http://www.nu.nl/politiek(...)ort-straatkrant.htmlquote:Volgens het Straatnieuws heeft Van der Roest in een jaar tijd enkele tienduizenden euro's gestolen. Omdat Van der Roest zich 2 jaar geleden juist enorm heeft ingezet om de Straatkrant van de ondergang te redden, doet het bestuur van de straatkrant geen aangifte tegen hem op voorwaarde dat hij zich stipt aan een afgesproken terugbetalingsregeling houdt.
Dit zou een VVD-er eens gedaan moeten hebben, dan is het hele land te klein. Hoe bedoel je hypocriet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:42 schreef Specularium het volgende:
Bij VVD-ers komt het zo vaak voor dat het niet eens meer in de krant komt!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit zou een VVD-er eens gedaan moeten hebben, dan is het hele land te klein. Hoe bedoel je hypocriet.
Bij SP'ers komt het zo vaak voor dat het nooit in de krant komt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij VVD-ers komt het zo vaak voor dat het niet eens meer in de krant komt!
De HRA staat als een huis.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:50 schreef RM-rf het volgende:
Ouderenpartij-politici die snoepen van de pensioenspremies, PvdA'er die van arme sloebers stelen...
Hoei, nog eventjes en de VVD gaat de rijken aanpakken....
Precies! Net zoals het mocro tuig dat steelt als de raven, we zetten er tegenwoordig alleen nog maar bij als het om blanken gaat!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij VVD-ers komt het zo vaak voor dat het niet eens meer in de krant komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |