Nee dat kan niet, ik heb Kyara!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:52 schreef Clubsoda het volgende: [..] Sorry, ik was even mijn lijstje aan het bijwerken, ik ga hem nu aanmaken!
Huh?quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:57 schreef Spees-Eend het volgende:
Jonges, wie heeft mij? Ik ben echt benieuwd!
Zal ik al een hint geven over wie ik heb? We hebben samen minimaal 1 zoon!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef Santa_van_Marjolijn het volgende:
Ha Marjolijntje!
Laat het maar beginnen, dat festijntje.
Morgen krijg ik je wensenlijst zei je eerder in dit topic,
Wat zal erop staan, misschien wel een doos vol lipstick?
Mijn rijmpjes zijn niet echt van hoog niveau,
Maar ik zal extra mijn best doen op het cadeau!
Je maakt een nieuw account aan, vaak een nickname op basis van die van jouw lootje. En daar post je dan onder in dit topic, met eventuele vragen, rijmpjes. Gewoon om het extra spannend te maken en als je vragen hebt ofzo. Of eventuele hints. Maar is dus heel gevaarlijk want als je opeens onder verkeerde account post ben je verradenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:57 schreef klaprooss het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe werkt een kloon in dit geval
als je je naam niet op je lootje zet is het wel een beetje lastig verzoeken hè.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Spees-Eend het volgende:
Ja jongens, als ik ineens 1 facebookverzoek krijg, dan wordt het wel erg obvious he!
Shit, ik dacht je hebt heel fok al, dan valt het niet meer op...quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Spees-Eend het volgende:
Ja jongens, als ik ineens 1 facebookverzoek krijg, dan wordt het wel erg obvious he!
Heb mn naam al toegevoegd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je je naam niet op je lootje zet is het wel een beetje lastig verzoeken hè.
Lieve Santa,quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef SantaCwen het volgende:
Lieve Cwen
Leuk, dat enthousiasme met invullen
Maar waar moet ik nu nog over lullen?
Alle informatie is al gegeven
Nu blijf ik een beetje in het luchtledige zweven
Zo, daar ben ik weer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef Spees-Eend het volgende:
Deze Spees-Eend gaat er weer vandoor. Laters!
Oke, handig wel ja.. Vooral de andere browserquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Olf het volgende:
[..]
Je maakt een nieuw account aan, vaak een nickname op basis van die van jouw lootje. En daar post je dan onder in dit topic, met eventuele vragen, rijmpjes. Gewoon om het extra spannend te maken en als je vragen hebt ofzo. Of eventuele hints. Maar is dus heel gevaarlijk want als je opeens onder verkeerde account post ben je verraden. Dus sommigen werken bijvoorbeeld onder firefox met hun eigen account en hebben dan tweede browser voor hun kloon.
Kom er maar in, Spees de kloon!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef Spees-Eend het volgende:
Oeoeoeoehhhhh!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:04 schreef Mangostine het volgende:
Spees, I see what you're doing there.
Oeh! Een limbo-account!quote:
Ik kreeg ook 1 facebookverzoekquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Spees-Eend het volgende:
Dit is verwarrend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:07 schreef Spees-Eend het volgende:
[..]
Oeoeoeoehhhhh!
Mangostine, wat wil je daarmee zeggen?
Probeer je soms mijn identiteit te weerleggen?
Ik waarschuwde iedereen om op te letten.
Door men subtiel op het verkeerde been te zetten.
Maar tot jij kwam had niemand mij in de smiezen,
nu pak ik echter snel mijn biezen.
Tabee! Fake-Eend over & out.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef Spees-Eend het volgende:
quote:
Buuf heb je mij?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar als niemand in het bijzonder ook even een adres op z'n lootje zet? That be great.
Omgomgomg. Spannunnnddd!! Goed idee van die verschillende browsers. Ik denk dat ik sowieso 10x moet lezen of ik niks verraad in mijn kloonpostquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Olf het volgende:
[..]
Je maakt een nieuw account aan, vaak een nickname op basis van die van jouw lootje. En daar post je dan onder in dit topic, met eventuele vragen, rijmpjes. Gewoon om het extra spannend te maken en als je vragen hebt ofzo. Of eventuele hints. Maar is dus heel gevaarlijk want als je opeens onder verkeerde account post ben je verraden. Dus sommigen werken bijvoorbeeld onder firefox met hun eigen account en hebben dan tweede browser voor hun kloon.
Maar Spees wat doe je mij toch aan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:07 schreef Spees-Eend het volgende:
[..]
Oeoeoeoehhhhh!
Mangostine, wat wil je daarmee zeggen?
Probeer je soms mijn identiteit te weerleggen?
Ik waarschuwde iedereen om op te letten.
Door men subtiel op het verkeerde been te zetten.
Maar tot jij kwam had niemand mij in de smiezen,
nu pak ik echter snel mijn biezen.
Tabee! Fake-Eend over & out.
Daar kan ik mij verder niet over uitlaten.quote:
Gewoon geen smileysquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omgomgomg. Spannunnnddd!! Goed idee van die verschillende browsers. Ik denk dat ik sowieso 10x moet lezen of ik niks verraad in mijn kloonpost
Maar dan denken we dat ze het is, dus dan denken we dat het iemand is die haar na doet en dan is ze het wel. Ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat doet ze standaard al
Sorry Enf
2de browser gaat bij mij niet werken, daarom zou ik in ieder geval dat achterlijke wachtwoord van mij willen wijzigen maar krijg daar gewoon niet voor elkaar?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Olf het volgende:
[..]
Die volg ik niet meer hoor zo op de late avondquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:13 schreef Olf het volgende:
[..]
Maar dan denken we dat ze het is, dus dan denken we dat het iemand is die haar na doet en dan is ze het wel. Ofzo.
Maar Sam, geen reden voor onzekerheid, meidquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef Sam1993 het volgende:
Vind het wel spannend om mee te doen, altijd overal het gevoel buiten de boot te vallen, en ondanks jullie allemaal ook heel lief zijn heb ik dat ook op fok! Hopelijk bevalt het me goed en vind ik hier ook wat meer me plekje
Ik heb je al lang op Facebook!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb geen fb verzoeken
Mijn santa vind mij niet lief dus *snik*
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:16 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik heb je al lang op Facebook!
quote:
Ben benieuwd!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:14 schreef Kerstbal1993 het volgende:
[..]
Maar Sam, geen reden voor onzekerheid, meid
Van jouw deelname krijg je zeker geen spijt
Kerstbal 1993 gaat zijn uiterste best doen
Om jou een pakket te bezorgen van één uit een miljoen.
Ik zag je net nog. Ben jij voor ferrari rood?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef rendier_bruin het volgende:
test, 123, test
ik ben nu al gestresst
mooi! Dan hoef ik mijn smileyoverkill niet aan te passenquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:14 schreef Enfermera het volgende:
Whaha idd ja geen smilies maar he?en idd ik doe er altijd al teveel dus dat wordt niks
ik ga mn best doen!
Ik ben vereerdquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:20 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Heb er echt zin in om jullie beter te leren kennen met name 1 persoon
Doe jij toch nooitquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:19 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Dit ga ik dus gewoon een keer echt doen![]()
Of ik ben eigenlijk heel gehaaid en doe het hele jaar door alsof ik zo'n sufkut ben, om hier verwarring te zaaien
Ik heb een kloon!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef Secret-Spees het volgende:
Wat een fees,
Ik ben de Santa van Spees,
Ik ben blij,
Dat je al zoveel opschreef voor mij.
Ik kijk reikhalzend uit,
Naar wat je als je wensen besluit!
Remember 2 jaar terugquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Doe jij toch nooit
Hoewel vorig jaar niet geloof ik, toch?
Dat heb je scherp opgemerkt!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:20 schreef danic het volgende:
[..]
Ik zag je net nog. Ben jij voor ferrari rood?
Hahaha! Die naamquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:30 schreef rendier_bruin het volgende:
[..]
Dat heb je scherp opgemerkt!
Maar ze heeft me wel beperkt.
Nog geen lijstje gezien
van die ferrari_trien![]()
Ik ben misschien te ongeduldig
en f_r wat te zorgvuldig
Ik verwacht een lang bericht
tot zover dit waardeloze gedicht
Nou, inderdaad!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:24 schreef Burdie het volgende:
Wat gaan jullie snel, dat houd ik toch nooit bij!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:37 schreef Kersjes het volgende:
Last time I checked zouden de lootjes op 9 oktober getrokken gaan worden![]()
Boot gemist
Oh ja. Sorryquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar als niemand in het bijzonder ook even een adres op z'n lootje zet? That would be great.
Jeez, coco. Mijn baby was om 4:30 wakker, ik volg het niet meer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik moet eigenlijk nog even een kloon gaan aanmaken. Maar ben gaar. Dus dat komt morgen wel.
Of.... of zou ik al een kloon hebben aangemaakt en jullie hiermee op het verkeerde been proberen te zetten??![]()
Of.... misschien zeg ik dat hierboven alleen om jullie juist dáármee op het verkeerde been te zetten![]()
![]()
Ik raak er zelf van in de war![]()
![]()
Laat je door mij niet opjagen,quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb een kloon!![]()
Secret-Spees, dank voor je bericht
Ik zorg ervoor dat ik mijn wensen snel toelicht!
Geef me nog één nachtje daarvoor
Dan komen de wensen eraan, echt hoor!
Nietes. Die heb ik. Alweer.quote:
Oh plus 1 maar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:44 schreef NotTheSame het volgende:
Kenonne... kunnen we dit niet beter SSS noemen? Secret Santa Slowchat?
Ik ga dit niet bijhouden hoor:@!
Dus liefste SS, als je iets van me wil... Quoten/PM of DM please.
Komt vast helemaal goedquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:46 schreef Sam1993 het volgende:
Vind het wel spannend om mee te doen, altijd overal het gevoel buiten de boot te vallen, en ondanks jullie allemaal ook heel lief zijn heb ik dat ook op fok! Hopelijk bevalt het me goed en vind ik hier ook wat meer me plekje
Ja, dan kun jij raden wie jouw Secret Santa is, en Secret Santa kan jou vragen stellen om een nóg leuker pakketje te maken!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:52 schreef Omentielvo het volgende:
Is er een manier om quotes in te stellen op je iPad?
En ik snap nog steeds die secret kloon nog niet. Is dat voor de lol?
Nietus. Nu heb ik haar. Eindelijk. Echt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nietes. Die heb ik. Alweer.
Derde keer ja, is heus niet grappig
Zou u misschien alstublieft de TT willen aanpassen als dat tot uwe mogelijkheden behoort alstublieftdankuwelzeerbeleefdwelbedankt?quote:
Of je vraagt: op je lijstje heb je staan zeepjes. Welke geur vind je het lekkerst? Als kloon aan je getrokken lootje. Maar dan in rijmvorm ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:56 schreef Omentielvo het volgende:
Oké. Quote me dan maar. Vier dagen per week kijk ik op mijn werk sowieso op fok. En in het weekend gooi ik dan ook af en toe de computer aan
Dus ik maak een kloon aan en degene die ik heb vraagt: "Heb jij mij?" en dan zegt mijn secret kloon: "ja dat klopt ja"
Dag mevrouw Burdie, daar ben ik dan,quote:
Ik heb een kloon, jaaaahaaaaa!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:31 schreef SparklingSanta het volgende:
HoHoHo!
Kennen jullie Sparling?
Jeweetwel, dat lekkere ding?
Daarvoor moet ik binnenkort naar cadeautjes op zoek.
Anders geeft zij mij misschien wel billenkoek![]()
![]()
Gelukkig liet zij al veel tips achter,
dat maakt de pijnlijke zoektocht al wat zachter.
En nu hoor ik jullie denken: Santa, stel je niet aan
Daar is echt niks pijnlijks aan, gaan met die banaan!
En eigenlijk hebben jullie daar ook gewoon gelijk in.
Maar het moest toch rijmen, van zin tot zin.
Vandaar.
Jongens, ik heb Sparkling! You jelly?![]()
![]()
Of je gaat heel erg zeuren om een lijstje of om aanvulling erop. Of je gaat hinten wie er achter je kloon steekt. Of je post foto's van ingepakte pakjes onder je kloon. Of je stelt rare vragen. Of... Of...quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:56 schreef Omentielvo het volgende:
Oké. Quote me dan maar. Vier dagen per week kijk ik op mijn werk sowieso op fok. En in het weekend gooi ik dan ook af en toe de computer aan
Dus ik maak een kloon aan en degene die ik heb vraagt: "Heb jij mij?" en dan zegt mijn secret kloon: "ja dat klopt ja"
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:35 schreef Kyara het volgende:
Hebben jullie ook neigingen om kloon aan te maken voor iemand die niet je lootje is? Gewoon om een beetje te stangen
Ha ik no samar ien santa in myn eigen taal?!?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef Kyrstfamke_foar_Flinter het volgende:
flinter
Kaam der dochs in samar in flinter yn myn skoat smiten.
Mar mei in leech briefke foar my,
dêrfan waard ik net sa bliid!
Silst do my fluch fierder helpe?
Dan kin dit famke fluch op paad.
Fries is ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:00 schreef Suikertante het volgende:
Dat komt vast doordat het laat is. Als je het voorleest is het best begrijpelijk!
al zou je de enige zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zou u misschien alstublieft de TT willen aanpassen als dat tot uwe mogelijkheden behoort alstublieftdankuwelzeerbeleefdwelbedankt?
Of ben ik de enige die dat prettig vind?
Wat leuk, ik heb een kloon!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:41 schreef SecretPannetje het volgende:
Nou hier is jou Santa
Dus zet die uitpakdag maar vast in je agenda.
Nog niemand weet wanneer die komen gaat,
Maar wie weet gok jij wel raak.
Ook ik heb een kloon aangemaakt,
Misschien dat jij hem wel raden gaat.
Fannetje ik wacht op jou verhaaltje
zodat ik deze wensen kan gaan halen.
Ik kijk uit naar morgen wanneer jij mij jou wensen gaat bezorgen!
Zenk joe verrie mutsch!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 06:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
al zou je de enige zijn![]()
Zo goed? Graaggedaanastebliefdankuwel
Wil je mij dan ook in het lijstje in de OP toevoegen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, ik ga ergens vandaag even de op aanpassen, de kloons erbij gooien en dan neem ik jou mee Sull!
Ik heb een kloonquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:04 schreef Sinterbaardie het volgende:
[..]
Dag mevrouw Burdie, daar ben ik dan,
je enige echte Secretsantakloon, waar ik vanalles mee zeggen kan.
mevrouw Burdie, lees ik het nou goed?
Dat jij je verlanglijstje nog verder aanvullen moet?
Want een kleine introductie, was zeker nodig hier,
maar wat moet ik jou nou kopen? Alcoholvrij rosébier?
De eerste hint heb je nu al in je broekzak,
verder hou ik m'n mond maar even, want ik voel me verre van op m'n gemak!
Oh wat jammer becky27quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:13 schreef becky27 het volgende:
oh de lootjes zijn al getrokken.... dat wordt dan het eerste jaar dat ik niet mee doe
Haha! Ik heb een Santa! En wat een leuke signature!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:43 schreef SpuugSanta het volgende:
Spuuglokje, hier spreekt jouw secret santa.
Wil je weten wie ik ben?
Vragen staat vrij!
Maar of ik naar waarheid zal antwoorden?
Dat is aan mij.
Voor geen meter geslapen. J. is ziekig en die vond dat ie elk uur een aai over zn bol moest. Dus manlief en ik hebben een lange dag, want we zijn dit niet meer gewendquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:35 schreef Fannetje het volgende:
Oh en ik als Brabander kan dat Fries prima lezen hoor.![]()
Heb je nog een beetje geslapen Vlindur?
Zou dat komen doordat ik jaren fan ben geweest van de Kast?
Ondanks je rijmelarij van lik-me-vest, zie ik wel: jij doet je best!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:19 schreef Suikersanta het volgende:
Hallo Suikertante, hier is jouw Suikersante ehhh Suikersanta
Rijmen haat ik als de pest, maar voor jou doe ik toch mijn best
Bedankt voor je uitgebreide verhaal, ik las het heel aandachtig allemaal
Zo veel herkenning, daar kan ik wat mee. Dat wordt een overvolle slee!
Liefs van je Suikersanta
Had dat dan gisteren even gezegd ipv je lootje in te leveren/te bevestigenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
wat zijn de lootjes achterlijk snel getrokken dit jaarer zijn toch vast veel meer mensen die mee hadden willen doen? Ik zie vooral veel mensen die hier nog amper posten
ik heb t hier amper kunnen volgen, dus dacht dat t wel oke zou zijn. nu hoor ik her en der van 'oldbies' die ieder jaar meedoen, dat ze ook wel mee hadden willen doen.beetje jammerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Had dat dan gisteren even gezegd ipv je lootje in te leveren/te bevestigenVeel van ons newbie santa's zijn erg (over)enthousiast en hebben geen idee wat de normale termijn is om lootjes te trekken enzo
Dat is voor mij prima, kan me voorstellen dat er nog meer zijn die mee willen doen. Kan me ook voorstellen dat dat lastig isquote:
Dan doen we toch gewoon opnieuw lotenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb t hier amper kunnen volgen, dus dacht dat t wel oke zou zijn. nu hoor ik her en der van 'oldbies' die ieder jaar meedoen, dat ze ook wel mee hadden willen doen.beetje jammer
ook de reden voor mij dat ik niet mee doe. Maar jullie veel plezier!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oohh, ik had het gister hier nog niet gemeld maar ik ben een afhaker (don't worry, ik heb niet meegeloot)... Ik krijg het nu allemaal al niet bij gelezen en de komende tijd wordt nog veel drukker voor mij. Dan mis ik een heleboel van de voorpret hier en dan is het voor mij geen echte SS... Dan doe ik ook mijn lootje tekort want geen tijd voor kloon etc. Hopelijk volgend jaar!
Veel plezier![]()
![]()
Wat wil jij met een sjaal waar 'suikertante' in staat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:13 schreef klumsy het volgende:
ow maar Coco, je mag die sjaal alsnog wel naar me opsturen hoor
gewoon dragenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat wil jij met een sjaal waar 'suikertante' in staat?
Dat!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik was zo blij met mijn lootje!![]()
Is er geen tussenoplossing mogelijk zoals wel mensen mee laten doen maar de mogelijkheid om je lootje te behouden als je die niet kwijt wilt?
Je hebt mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Is er geen tussenoplossing mogelijk zoals wel mensen mee laten doen maar de mogelijkheid om je lootje te behouden als je die niet kwijt wilt?
Organisatorisch lijkt me dat wel lastig. En ook wel een ethisch dilemma of je dan wel of niet aangeeft blij te zijn met je lootjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Organisatorisch lijkt me dat wel lastig. En ook wel een ethisch dilemma of je dan wel of niet aangeeft blij te zijn met je lootje
Ik vind opnieuw lootjes trekken ook geen probleem al was ik best blij met mijn lootje. Maar vind het ook leuk als er mensen mee kunnen doen die zich er erg op hadden verheugd!
James Arthur afbelt om de speciale personalised singles te cancelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
waarom zou iemand daar uberhaupt ook maar blij mee zijn evenikwoonoplichtjarenafstandstar?
Ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:35 schreef Limone het volgende:
Ik ben natuurlijk uiteraard heel erg blij mij met mijn lootje nu! voordat we dat weer krijgen Kusjekroel!![]()
![]()
Even stemmen over een poll, ja?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:37 schreef Limone het volgende:
.. een poll zou ik prima vinden, hoor! Even afwachten wat de anderen daarvan vinden.
En dan balen dat de tweede minder leuk is ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:38 schreef Spees_Eend het volgende:
De excitement van nog een keer op je lootje wachten!![]()
![]()
Dat is wel een voordeel, nóg een keer de spanning en sensatie!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:38 schreef Spees_Eend het volgende:
De excitement van nog een keer op je lootje wachten!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
James Arthur afbelt om de speciale personalised singles te cancelen
Wie dan?????quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:42 schreef Kyara het volgende:
Er zijn natuurljk ook mensen die wel een leven hebben...
Nou, zeg datquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:44 schreef Mangostine het volgende:
Wat zijn we ook een stel wijven bij elkaar hè.
klopt. Dit zou nooit gebeuren in het voetbalsubforum.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:44 schreef Mangostine het volgende:
Wat zijn we ook een stel wijven bij elkaar hè.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
klopt. Dit zou nooit gebeuren in het voetbalsubforum.
Dus omdat er ineens patsboem besloten wordt dat er lootjes getrokken worden kunnen mensen die al jaren meedoen en toevallig een paar dagen niet meelazen ineens niet meer meedoen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef Olf het volgende:
En opnieuw trekken zou ik echt bullshit vinden en dan pas ik.
Want?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef Olf het volgende:
Ja ik snap echt dat het jammer is maar als ik al voor Jan lul heb lopen dichten en me inlezen vind ik het een beetje jammer. Maar meeste stemmen gelden hoor. Dus het gaat vast wel opnieuw gebeuren!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:53 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dus omdat er ineens patsboem besloten wordt dat er lootjes getrokken worden kunnen mensen die al jaren meedoen en toevallig een paar dagen niet meelazen ineens niet meer meedoen?
Who died and made you oppersanta?
Anyways, veel plezier met SS. Ik ga tzt weer meelezen, heerlijk om te zien altijd.
Nou zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef Olf het volgende:
?? die snap ik ook even nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:51 schreef Olf het volgende:
In voorgaande jaren was er altijd een aantal dagen bedenktijd, tijd voor mensen om het topic te zien en zich te melden. Dit jaar was het bijna in een dag over en klaar. Leuk, dat enthousiasme, maar het is wel een beetje jammer voor mensen die wel altijd meedoen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:55 schreef Olf het volgende:
[..]
Ja ik snap echt dat het jammer is maar als ik al voor Jan lul heb lopen dichten en me inlezen vind ik het een beetje jammer. Maar meeste stemmen gelden hoor. Dus het gaat vast wel opnieuw gebeuren!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Keshet het volgende:
Nou ja, ik snap best dat mensen blij zijn met hun huidige lootje en dat al het werk dat ze er de afgelopen 15 uur ingestoken hebben niet verloren willen laten gaan.![]()
Dus, ik haak af. Veel plezier dit jaar, ik hoop dat het allemaal zonder gedoe mag gaan.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Keshet het volgende:
Nou ja, ik snap best dat mensen blij zijn met hun huidige lootje en dat al het werk dat ze er de afgelopen 15 uur ingestoken hebben niet verloren willen laten gaan.![]()
Dus, ik haak af. Veel plezier dit jaar, ik hoop dat het allemaal zonder gedoe mag gaan.
Opnieuw trekken betekent ook een nieuw verhaaltje vertellen dus dat kan je aanpassen denk?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Burdie het volgende:
Ik zou het wel ietwat genant vinden dat mijn levensverhaal dan weer door een ander wordt gelezen.
Je levensverhaal is meestal geen fictie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:09 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Opnieuw trekken betekent ook een nieuw verhaaltje vertellen dus dat kan je aanpassen denk?
Je mag ook mijn lootje. En dat ik dan heel geheim ben en niet zeg voor wie ik wat koop?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Keshet het volgende:
Je kunt ervoor kiezen dingen weg te laten die je een tweede persoon niet wilt vertellen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef Keshet het volgende:
[..]
Je levensverhaal is meestal geen fictie.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Euhm, oké.
Zoals ik het lees wil de meerderheid opnieuw loten. Lijkt me goed. Persoonlijk zat ik ook aan nu zondag als sluitingsdatum te denken. Iedereen is enthousiast! Hou dat vast!
Dan kunnen we allemaal nog vergeten users activeren enzo. Hoe meer zielen hoe meer vreugd? Zoiets?
En dan loten we zondag om 20.00?
En dan pakken we uit op? 15 december kon niet ofzo? 13 of 14 doen? Met 9 december als uiterste verstuurdatum?
Klachten en uithuilen mogen bij mij in PM.
Wat heb je uitgespookt dan?!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nah, nog steeds een naar smaakje in m'n mond.
Ik lurk lekker mee!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:12 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nah, nog steeds een naar smaakje in m'n mond, 1 keer was genoeg![]()
Ik lurk lekker mee!
ik denk wel dat het verstandig is om deze week te nemen als termijn waarop iedereen op dit voorstel kan reageren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Euhm, oké.
Zoals ik het lees wil de meerderheid opnieuw loten. Lijkt me goed. Persoonlijk zat ik ook aan nu zondag als sluitingsdatum te denken. Iedereen is enthousiast! Hou dat vast!
Dan kunnen we allemaal nog vergeten users activeren enzo. Hoe meer zielen hoe meer vreugd? Zoiets?
En dan pakken we uit op? 15 december kon niet ofzo? 13 of 14 doen? Met 9 december als uiterste verstuurdatum?
Hihiquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Burdie het volgende:
Ik zou het wel ietwat genant vinden dat mijn levensverhaal dan weer door een ander wordt gelezen.
* Lionme .quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:17 schreef Limone het volgende:
[..]
HihiIk zou het wel fijn vinden om te weten wie mijn diarree aan woorden heeft ontvangen..!
Dat zou ik dus écht geen enkel probleem vinden. Tuurlijk is het leuk als je een lootje hebt van iemand die je al goed kent maar ik vind juist het gespeur bij een nieuwe leuk. Echt.quote:
Wat een stemmingmakerij. Dat lees ik echt nergens. Ik lees alleen maar posts van mensen die alleen maar heel graag willen dat iedereen tevreden en blij is en meedoet en van elkaar houdt (ok, één uitzondering daargelaten, maar ook daarvan dacht ik eerst dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:13 schreef Lijnloos het volgende:
Ik was aan het twijfelen, maar net als Elmo was de keuze al gemaakt... ik moet zeggen dat het geneuzel dat nu ontstaat me wel van het twijfelen af helpt. Wat een gedoe om niks. Overigens ook opvallend hoeveel mensen met liefde een ander lootje willen![]()
En Olf, seriously... get a life!
ik wil heel graag mijn huidige lootje houden hoor. Maar ik vind iedereen leuk om een kadootje voor te kopen. Dus dat er dan meer mensen mee kunnen doen door overnieuw te loten dan heb ik dat er voor over.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:13 schreef Lijnloos het volgende:
Ik was aan het twijfelen, maar net als Elmo was de keuze al gemaakt... ik moet zeggen dat het geneuzel dat nu ontstaat me wel van het twijfelen af helpt. Wat een gedoe om niks. Overigens ook opvallend hoeveel mensen met liefde een ander lootje willen![]()
En Olf, seriously... get a life!
wees eerlijk, je zou een tikkend object in het pakje verwerken. Of niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat zou ik dus écht geen enkel probleem vinden. Tuurlijk is het leuk als je een lootje hebt van iemand die je al goed kent maar ik vind juist het gespeur bij een nieuwe leuk. Echt.
Ik baalde er alleen van dat er PATSBOEM lootjes getrokken waren.
Whaha idd jezes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had het allebei echt prima gevonden, lootje houden of opnieuw trekken. Dit middelbareschoolPMSnieuwepilstripgebitch, dáárdoor twijfel ik nu of ik uberhaupt wel mee ga doen.
Wat een stel wijven zijn we ook met z'n allen hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat een stemmingmakerij. Dat lees ik echt nergens. Ik lees alleen maar posts van mensen die alleen maar heel graag willen dat iedereen tevreden en blij is en meedoet en van elkaar houdt (ok, één uitzondering daargelaten, maar ook daarvan dacht ik eerst dat het een grapje was)
Nee joh gekkie, niet doen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had het allebei echt prima gevonden, lootje houden of opnieuw trekken. Dit middelbareschoolPMSnieuwepilstripgebitch, dáárdoor twijfel ik nu of ik uberhaupt wel mee ga doen.
niet doen, dit waait wel over.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Waarom zeg je niet overgang? Je haat me hè?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry even een misschien domme vraag maar moet iedereen die nu meedoet jou ook een PM sturen met daarin het mailadres of stuurt Hilzillah haar hele administratie naar jou en hoeven alleen nieuwe deelnemers nog te mailen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Euhm, oké.
Wijvenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een stel wijven zijn we ook met z'n allen he.
Wat ongelooflijk vrijgevig en ontzettend liefquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ik vind iedereen leuk om een kadootje voor te kopen
Ik had jou en wil er zo graag vanaf dat ik dit allemaal in scene heb gezetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet overgang? Je haat me hè?
En ik bén niet eens in de overgang! *opvlieger*
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk vrijgevig en ontzettend liefZal ik je zo even mijn adres sturen?
+1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil heel graag mijn huidige lootje houden hoor. Maar ik vind iedereen leuk om een kadootje voor te kopen. Dus dat er dan meer mensen mee kunnen doen door overnieuw te loten dan heb ik dat er voor over.
Volgens mij ontstaat er verder weinig geneuzel? Iedereen geeft zijn mening. De een wat sterker dan de ander.
nou ja, als we dan toch allemaal ons hart aan het luchten zijn......quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk vrijgevig en ontzettend liefZal ik je zo even mijn adres sturen?
Ja, dat had ik dus precies hetzelfde. Gruwewlijk. *Kuttig-lootje-boks*quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:27 schreef Mangostine het volgende:
Nou, ik vond mijn lootje echt KUT! Helemaal enthousiast een verhaal lopen vertellen waardoor ik ook nog zin kreeg om iets passends te verzinnen. Concrete cadeautips, niet eens ruimte voor eigen inspiratieloosheid. En ook nog hobby's![]()
Nee, doe mij maar een nieuwe.
Bedankt voor je inzet! Nee maar echt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had jou en wil er zo graag vanaf dat ik dit allemaal in scene heb gezet
+1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond mijn lootje leuk maar ik wil best opnieuw loten. Maar ik eis in dat geval wel openheid van zaken en dan wil ik precies weten wie wie had
+ 500 meeste stemmen gelden winquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond mijn lootje leuk maar ik wil best opnieuw loten. Maar ik eis in dat geval wel openheid van zaken en dan wil ik precies weten wie wie had
Goed idee. Standbeeld voor Buuf incluis?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:32 schreef Kyara het volgende:
Laten we het voorstel van De buurvrouw doen en misschien ook even in het update topic wat posten tot wanneer mensen zich kunnen inschrijven? En misschien dat lijstje van vorig jaar even benaderen?
Ja, en kloons delen. Gewoon even met een nieuw ww hier neergooien zodat de nieuwe SS die hier vandaan kan plukken of zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:30 schreef Santanic het volgende:
Het is Santa gelukt
Om een kloon te maken
Jawel, en niet eens gebukt
Nu moet santa in de zone geraken
Van hoe we dit klusje gaan klaren
Een nieuw topic is geen slecht ideequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:38 schreef Sam1993 het volgende:
Lijkt me handig om opnieuw te beginnen. Dit topic sluiten nieuw topic openen dat daar alleen de mensen reageren die nog steeds mee willen doen. Een update in het update topic, missende personen benaderen en vooral geen drama's meer
Working on it! Slowchat graag in de SC hier nieuwe aanmeldingen. En verdere mededelingen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef Vlindur het volgende:
Misschien nog even een melding in het update topic en een nieuw topic aanmaken en dan hier de slowchat van maken?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Working on it! Slowchat graag in de SC hier nieuwe aanmeldingen. En verdere mededelingen.
*soort van streng kijkt*
ja, daar ben ik godverdomme vet mee!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:44 schreef Mangosinte het volgende:
Mango, je kloon stond al te trappelen in de kast,
Maar zat nog aan wat alledaagse verplichtingen vast...
Kon ik nog even bedenken wat ik in m'n eerste post wilde melden,
Begint een ieder hier ineens te schelden.
Jammer dat ik dit jaar jouw kloon (waarschijnlijk) niet meer ga zijn,
Het hebben van jouw lootje vond ik wel heel erg fijn.
Hoop dat dit voor een nieuwe loting wat gerust stelt
En dat je je ook bij een nieuwe trekking meldt.
Beste allen, de spanning drijft de gemoederen hoog op,
He, maar dit is niet het einde en zeker niet de wereld op z'n kop!
Is het misschien een idee om de titel aan te passen, met iets van nieuwe aanmeldingen welkom erbij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Working on it! Slowchat graag in de SC hier nieuwe aanmeldingen. En verdere mededelingen.
Npnp, ik zal nog even niet verklappen dat ik Kyara hadquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Wacht! Wacht! Niet allemaal uit de kast komen nu!!
Geduld, we wachten nieuwe aanmeldingen af.
Dan stuur je het toch niet het internet op zonder ook maar een flauw idee te hebben waar het terecht komt? Ook niet 1 keer? Toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Burdie het volgende:
Joh, garpje he. Ik kan merken dat ik hier nog niet zo bekend ben als eldersquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:51 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dan stuur je het toch niet het internet op zonder ook maar een flauw idee te hebben waar het terecht komt? Ook niet 1 keer? Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |