Nee dat kan niet, ik heb Kyara!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:52 schreef Clubsoda het volgende: [..] Sorry, ik was even mijn lijstje aan het bijwerken, ik ga hem nu aanmaken!
Huh?quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:57 schreef Spees-Eend het volgende:
Jonges, wie heeft mij? Ik ben echt benieuwd!
Zal ik al een hint geven over wie ik heb? We hebben samen minimaal 1 zoon!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef Santa_van_Marjolijn het volgende:
Ha Marjolijntje!
Laat het maar beginnen, dat festijntje.
Morgen krijg ik je wensenlijst zei je eerder in dit topic,
Wat zal erop staan, misschien wel een doos vol lipstick?
Mijn rijmpjes zijn niet echt van hoog niveau,
Maar ik zal extra mijn best doen op het cadeau!
Je maakt een nieuw account aan, vaak een nickname op basis van die van jouw lootje. En daar post je dan onder in dit topic, met eventuele vragen, rijmpjes. Gewoon om het extra spannend te maken en als je vragen hebt ofzo. Of eventuele hints. Maar is dus heel gevaarlijk want als je opeens onder verkeerde account post ben je verradenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:57 schreef klaprooss het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe werkt een kloon in dit geval
als je je naam niet op je lootje zet is het wel een beetje lastig verzoeken hè.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Spees-Eend het volgende:
Ja jongens, als ik ineens 1 facebookverzoek krijg, dan wordt het wel erg obvious he!
Shit, ik dacht je hebt heel fok al, dan valt het niet meer op...quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Spees-Eend het volgende:
Ja jongens, als ik ineens 1 facebookverzoek krijg, dan wordt het wel erg obvious he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |