Nee dat kan niet, ik heb Kyara!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:52 schreef Clubsoda het volgende: [..] Sorry, ik was even mijn lijstje aan het bijwerken, ik ga hem nu aanmaken!
Huh?quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:57 schreef Spees-Eend het volgende:
Jonges, wie heeft mij? Ik ben echt benieuwd!
Zal ik al een hint geven over wie ik heb? We hebben samen minimaal 1 zoon!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:58 schreef Santa_van_Marjolijn het volgende:
Ha Marjolijntje!
Laat het maar beginnen, dat festijntje.
Morgen krijg ik je wensenlijst zei je eerder in dit topic,
Wat zal erop staan, misschien wel een doos vol lipstick?
Mijn rijmpjes zijn niet echt van hoog niveau,
Maar ik zal extra mijn best doen op het cadeau!
Je maakt een nieuw account aan, vaak een nickname op basis van die van jouw lootje. En daar post je dan onder in dit topic, met eventuele vragen, rijmpjes. Gewoon om het extra spannend te maken en als je vragen hebt ofzo. Of eventuele hints. Maar is dus heel gevaarlijk want als je opeens onder verkeerde account post ben je verradenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:57 schreef klaprooss het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe werkt een kloon in dit geval
als je je naam niet op je lootje zet is het wel een beetje lastig verzoeken hè.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Spees-Eend het volgende:
Ja jongens, als ik ineens 1 facebookverzoek krijg, dan wordt het wel erg obvious he!
Shit, ik dacht je hebt heel fok al, dan valt het niet meer op...quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Spees-Eend het volgende:
Ja jongens, als ik ineens 1 facebookverzoek krijg, dan wordt het wel erg obvious he!
Heb mn naam al toegevoegd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je je naam niet op je lootje zet is het wel een beetje lastig verzoeken hè.
Lieve Santa,quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:56 schreef SantaCwen het volgende:
Lieve Cwen
Leuk, dat enthousiasme met invullen
Maar waar moet ik nu nog over lullen?
Alle informatie is al gegeven
Nu blijf ik een beetje in het luchtledige zweven
Zo, daar ben ik weer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef Spees-Eend het volgende:
Deze Spees-Eend gaat er weer vandoor. Laters!
Oke, handig wel ja.. Vooral de andere browserquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Olf het volgende:
[..]
Je maakt een nieuw account aan, vaak een nickname op basis van die van jouw lootje. En daar post je dan onder in dit topic, met eventuele vragen, rijmpjes. Gewoon om het extra spannend te maken en als je vragen hebt ofzo. Of eventuele hints. Maar is dus heel gevaarlijk want als je opeens onder verkeerde account post ben je verraden. Dus sommigen werken bijvoorbeeld onder firefox met hun eigen account en hebben dan tweede browser voor hun kloon.
Kom er maar in, Spees de kloon!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef Spees-Eend het volgende:
Oeoeoeoehhhhh!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:04 schreef Mangostine het volgende:
Spees, I see what you're doing there.
Oeh! Een limbo-account!quote:
Ik kreeg ook 1 facebookverzoekquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Spees-Eend het volgende:
Dit is verwarrend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:07 schreef Spees-Eend het volgende:
[..]
Oeoeoeoehhhhh!
Mangostine, wat wil je daarmee zeggen?
Probeer je soms mijn identiteit te weerleggen?
Ik waarschuwde iedereen om op te letten.
Door men subtiel op het verkeerde been te zetten.
Maar tot jij kwam had niemand mij in de smiezen,
nu pak ik echter snel mijn biezen.
Tabee! Fake-Eend over & out.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:05 schreef Spees-Eend het volgende:
quote:
Buuf heb je mij?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar als niemand in het bijzonder ook even een adres op z'n lootje zet? That be great.
Omgomgomg. Spannunnnddd!! Goed idee van die verschillende browsers. Ik denk dat ik sowieso 10x moet lezen of ik niks verraad in mijn kloonpostquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Olf het volgende:
[..]
Je maakt een nieuw account aan, vaak een nickname op basis van die van jouw lootje. En daar post je dan onder in dit topic, met eventuele vragen, rijmpjes. Gewoon om het extra spannend te maken en als je vragen hebt ofzo. Of eventuele hints. Maar is dus heel gevaarlijk want als je opeens onder verkeerde account post ben je verraden. Dus sommigen werken bijvoorbeeld onder firefox met hun eigen account en hebben dan tweede browser voor hun kloon.
Maar Spees wat doe je mij toch aan?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:07 schreef Spees-Eend het volgende:
[..]
Oeoeoeoehhhhh!
Mangostine, wat wil je daarmee zeggen?
Probeer je soms mijn identiteit te weerleggen?
Ik waarschuwde iedereen om op te letten.
Door men subtiel op het verkeerde been te zetten.
Maar tot jij kwam had niemand mij in de smiezen,
nu pak ik echter snel mijn biezen.
Tabee! Fake-Eend over & out.
Daar kan ik mij verder niet over uitlaten.quote:
Gewoon geen smileysquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omgomgomg. Spannunnnddd!! Goed idee van die verschillende browsers. Ik denk dat ik sowieso 10x moet lezen of ik niks verraad in mijn kloonpost
Maar dan denken we dat ze het is, dus dan denken we dat het iemand is die haar na doet en dan is ze het wel. Ofzo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat doet ze standaard al
Sorry Enf
2de browser gaat bij mij niet werken, daarom zou ik in ieder geval dat achterlijke wachtwoord van mij willen wijzigen maar krijg daar gewoon niet voor elkaar?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:01 schreef Olf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |