Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Organisatorisch lijkt me dat wel lastig. En ook wel een ethisch dilemma of je dan wel of niet aangeeft blij te zijn met je lootje
Ik vind opnieuw lootjes trekken ook geen probleem al was ik best blij met mijn lootje. Maar vind het ook leuk als er mensen mee kunnen doen die zich er erg op hadden verheugd!
James Arthur afbelt om de speciale personalised singles te cancelenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
waarom zou iemand daar uberhaupt ook maar blij mee zijn evenikwoonoplichtjarenafstandstar?
Ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:35 schreef Limone het volgende:
Ik ben natuurlijk uiteraard heel erg blij mij met mijn lootje nu! voordat we dat weer krijgen Kusjekroel!![]()
![]()
Even stemmen over een poll, ja?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:37 schreef Limone het volgende:
.. een poll zou ik prima vinden, hoor! Even afwachten wat de anderen daarvan vinden.
En dan balen dat de tweede minder leuk is ...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:38 schreef Spees_Eend het volgende:
De excitement van nog een keer op je lootje wachten!![]()
![]()
Dat is wel een voordeel, nóg een keer de spanning en sensatie!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:38 schreef Spees_Eend het volgende:
De excitement van nog een keer op je lootje wachten!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
James Arthur afbelt om de speciale personalised singles te cancelen
Wie dan?????quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:42 schreef Kyara het volgende:
Er zijn natuurljk ook mensen die wel een leven hebben...
Nou, zeg datquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:44 schreef Mangostine het volgende:
Wat zijn we ook een stel wijven bij elkaar hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |