Nietus. Nu heb ik haar. Eindelijk. Echt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nietes. Die heb ik. Alweer.
Derde keer ja, is heus niet grappig
Zou u misschien alstublieft de TT willen aanpassen als dat tot uwe mogelijkheden behoort alstublieftdankuwelzeerbeleefdwelbedankt?quote:
Of je vraagt: op je lijstje heb je staan zeepjes. Welke geur vind je het lekkerst? Als kloon aan je getrokken lootje. Maar dan in rijmvorm ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:56 schreef Omentielvo het volgende:
Oké. Quote me dan maar. Vier dagen per week kijk ik op mijn werk sowieso op fok. En in het weekend gooi ik dan ook af en toe de computer aan
Dus ik maak een kloon aan en degene die ik heb vraagt: "Heb jij mij?" en dan zegt mijn secret kloon: "ja dat klopt ja"
Dag mevrouw Burdie, daar ben ik dan,quote:
Ik heb een kloon, jaaaahaaaaa!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:31 schreef SparklingSanta het volgende:
HoHoHo!
Kennen jullie Sparling?
Jeweetwel, dat lekkere ding?
Daarvoor moet ik binnenkort naar cadeautjes op zoek.
Anders geeft zij mij misschien wel billenkoek![]()
![]()
Gelukkig liet zij al veel tips achter,
dat maakt de pijnlijke zoektocht al wat zachter.
En nu hoor ik jullie denken: Santa, stel je niet aan
Daar is echt niks pijnlijks aan, gaan met die banaan!
En eigenlijk hebben jullie daar ook gewoon gelijk in.
Maar het moest toch rijmen, van zin tot zin.
Vandaar.
Jongens, ik heb Sparkling! You jelly?![]()
![]()
Of je gaat heel erg zeuren om een lijstje of om aanvulling erop. Of je gaat hinten wie er achter je kloon steekt. Of je post foto's van ingepakte pakjes onder je kloon. Of je stelt rare vragen. Of... Of...quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:56 schreef Omentielvo het volgende:
Oké. Quote me dan maar. Vier dagen per week kijk ik op mijn werk sowieso op fok. En in het weekend gooi ik dan ook af en toe de computer aan
Dus ik maak een kloon aan en degene die ik heb vraagt: "Heb jij mij?" en dan zegt mijn secret kloon: "ja dat klopt ja"
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:35 schreef Kyara het volgende:
Hebben jullie ook neigingen om kloon aan te maken voor iemand die niet je lootje is? Gewoon om een beetje te stangen
Ha ik no samar ien santa in myn eigen taal?!?quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:23 schreef Kyrstfamke_foar_Flinter het volgende:
flinter
Kaam der dochs in samar in flinter yn myn skoat smiten.
Mar mei in leech briefke foar my,
dêrfan waard ik net sa bliid!
Silst do my fluch fierder helpe?
Dan kin dit famke fluch op paad.
Fries is ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:00 schreef Suikertante het volgende:
Dat komt vast doordat het laat is. Als je het voorleest is het best begrijpelijk!
al zou je de enige zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zou u misschien alstublieft de TT willen aanpassen als dat tot uwe mogelijkheden behoort alstublieftdankuwelzeerbeleefdwelbedankt?
Of ben ik de enige die dat prettig vind?
Wat leuk, ik heb een kloon!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:41 schreef SecretPannetje het volgende:
Nou hier is jou Santa
Dus zet die uitpakdag maar vast in je agenda.
Nog niemand weet wanneer die komen gaat,
Maar wie weet gok jij wel raak.
Ook ik heb een kloon aangemaakt,
Misschien dat jij hem wel raden gaat.
Fannetje ik wacht op jou verhaaltje
zodat ik deze wensen kan gaan halen.
Ik kijk uit naar morgen wanneer jij mij jou wensen gaat bezorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |