Dan doen we toch gewoon opnieuw lotenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb t hier amper kunnen volgen, dus dacht dat t wel oke zou zijn. nu hoor ik her en der van 'oldbies' die ieder jaar meedoen, dat ze ook wel mee hadden willen doen.beetje jammer
ook de reden voor mij dat ik niet mee doe. Maar jullie veel plezier!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oohh, ik had het gister hier nog niet gemeld maar ik ben een afhaker (don't worry, ik heb niet meegeloot)... Ik krijg het nu allemaal al niet bij gelezen en de komende tijd wordt nog veel drukker voor mij. Dan mis ik een heleboel van de voorpret hier en dan is het voor mij geen echte SS... Dan doe ik ook mijn lootje tekort want geen tijd voor kloon etc. Hopelijk volgend jaar!
Veel plezier![]()
![]()
Wat wil jij met een sjaal waar 'suikertante' in staat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:13 schreef klumsy het volgende:
ow maar Coco, je mag die sjaal alsnog wel naar me opsturen hoor
gewoon dragenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat wil jij met een sjaal waar 'suikertante' in staat?
Dat!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik was zo blij met mijn lootje!![]()
Is er geen tussenoplossing mogelijk zoals wel mensen mee laten doen maar de mogelijkheid om je lootje te behouden als je die niet kwijt wilt?
Je hebt mijquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Is er geen tussenoplossing mogelijk zoals wel mensen mee laten doen maar de mogelijkheid om je lootje te behouden als je die niet kwijt wilt?
Organisatorisch lijkt me dat wel lastig. En ook wel een ethisch dilemma of je dan wel of niet aangeeft blij te zijn met je lootjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |