wees eerlijk, je zou een tikkend object in het pakje verwerken. Of niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat zou ik dus écht geen enkel probleem vinden. Tuurlijk is het leuk als je een lootje hebt van iemand die je al goed kent maar ik vind juist het gespeur bij een nieuwe leuk. Echt.
Ik baalde er alleen van dat er PATSBOEM lootjes getrokken waren.
Whaha idd jezes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had het allebei echt prima gevonden, lootje houden of opnieuw trekken. Dit middelbareschoolPMSnieuwepilstripgebitch, dáárdoor twijfel ik nu of ik uberhaupt wel mee ga doen.
Wat een stel wijven zijn we ook met z'n allen hequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat een stemmingmakerij. Dat lees ik echt nergens. Ik lees alleen maar posts van mensen die alleen maar heel graag willen dat iedereen tevreden en blij is en meedoet en van elkaar houdt (ok, één uitzondering daargelaten, maar ook daarvan dacht ik eerst dat het een grapje was)
Nee joh gekkie, niet doen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had het allebei echt prima gevonden, lootje houden of opnieuw trekken. Dit middelbareschoolPMSnieuwepilstripgebitch, dáárdoor twijfel ik nu of ik uberhaupt wel mee ga doen.
niet doen, dit waait wel over.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Waarom zeg je niet overgang? Je haat me hè?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry even een misschien domme vraag maar moet iedereen die nu meedoet jou ook een PM sturen met daarin het mailadres of stuurt Hilzillah haar hele administratie naar jou en hoeven alleen nieuwe deelnemers nog te mailen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Euhm, oké.
Zoals ik het lees wil de meerderheid opnieuw loten. Lijkt me goed. Persoonlijk zat ik ook aan nu zondag als sluitingsdatum te denken. Iedereen is enthousiast! Hou dat vast!
Dan kunnen we allemaal nog vergeten users activeren enzo. Hoe meer zielen hoe meer vreugd? Zoiets?
En dan loten we zondag om 20.00?
En dan pakken we uit op? 15 december kon niet ofzo? 13 of 14 doen? Met 9 december als uiterste verstuurdatum?
Klachten en uithuilen mogen bij mij in PM.
Wijvenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een stel wijven zijn we ook met z'n allen he.
Wat ongelooflijk vrijgevig en ontzettend liefquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ik vind iedereen leuk om een kadootje voor te kopen
Ik had jou en wil er zo graag vanaf dat ik dit allemaal in scene heb gezetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet overgang? Je haat me hè?
En ik bén niet eens in de overgang! *opvlieger*
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk vrijgevig en ontzettend liefZal ik je zo even mijn adres sturen?
+1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil heel graag mijn huidige lootje houden hoor. Maar ik vind iedereen leuk om een kadootje voor te kopen. Dus dat er dan meer mensen mee kunnen doen door overnieuw te loten dan heb ik dat er voor over.
Volgens mij ontstaat er verder weinig geneuzel? Iedereen geeft zijn mening. De een wat sterker dan de ander.
nou ja, als we dan toch allemaal ons hart aan het luchten zijn......quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk vrijgevig en ontzettend liefZal ik je zo even mijn adres sturen?
Ja, dat had ik dus precies hetzelfde. Gruwewlijk. *Kuttig-lootje-boks*quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:27 schreef Mangostine het volgende:
Nou, ik vond mijn lootje echt KUT! Helemaal enthousiast een verhaal lopen vertellen waardoor ik ook nog zin kreeg om iets passends te verzinnen. Concrete cadeautips, niet eens ruimte voor eigen inspiratieloosheid. En ook nog hobby's![]()
Nee, doe mij maar een nieuwe.
Bedankt voor je inzet! Nee maar echt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had jou en wil er zo graag vanaf dat ik dit allemaal in scene heb gezet
+1quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond mijn lootje leuk maar ik wil best opnieuw loten. Maar ik eis in dat geval wel openheid van zaken en dan wil ik precies weten wie wie had
+ 500 meeste stemmen gelden winquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond mijn lootje leuk maar ik wil best opnieuw loten. Maar ik eis in dat geval wel openheid van zaken en dan wil ik precies weten wie wie had
Goed idee. Standbeeld voor Buuf incluis?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:32 schreef Kyara het volgende:
Laten we het voorstel van De buurvrouw doen en misschien ook even in het update topic wat posten tot wanneer mensen zich kunnen inschrijven? En misschien dat lijstje van vorig jaar even benaderen?
Ja, en kloons delen. Gewoon even met een nieuw ww hier neergooien zodat de nieuwe SS die hier vandaan kan plukken of zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |