Ziet er goed uit he! Wil ik ook een keer makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk was dit om te lezen! Nu heb ik zin in pompoenbrood

Hey, daar liep ik ook zojuistquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:36 schreef Gogo83 het volgende:
Dat was lekker! In eerste instantie wilde ik 6/7 kilometer, maar bedacht me bij vertrek dat ik vrijdag vast ook nog wel tijd kan maken om te lopen en dat ik dat dan veel beter dan kan doen. Daarnaast had ik zin om ff lekker door te lopen en ik had honger dus wilde niet te lang weg blijven. Klein rondje gedaan van 3 kilometer, met een gemiddelde van iets meer dan 7 minuten per kilometer.
Ook hier is het startnummer van Molenhoeks Makkie binnen:
[..]

Dat heb ik bij een rondje van jou ook wel eens gezien, dat je ergens liep waar ik rond dezelfde tijd ook was tijdens mijn rondje.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:03 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Hey, daar liep ik ook zojuist(nog ff uploaden naar endomondo)
Spierpijn is gelukkig al aardig weg na die helse tocht van zondag. Klein half uurtje op herstel tempo gedaan.

Ik heb precies diequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:18 schreef Mascleta het volgende:
Wat voor reflectie dragen jullie het liefst? Reflectie shirts, of hesjes of zo'n X-hesje?
Ik zit te denken aan dit X-hesje:
http://all4running.nl/har(...)flective-safety.html

GMTA!!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb precies dievooral fijn dat ie niks weegt.

Ik heb gisteren voor het eerst weer met een lange tight gelopen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef Piet90 het volgende:
Mooi Daywalker dat het nu weer stuk beter gaat, hopen dat je er geen last meer van krijgt. Moet ook maar eens kijken voor wat nieuwe hardloopkleding ben ik bang. Kort/kort is nu nog prima te doen, maar vraag me af voor hoe lang.

Dit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]

Niet lang want het is kort/kortquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:26 schreef Piet90 het volgende:
Mooi Daywalker dat het nu weer stuk beter gaat, hopen dat je er geen last meer van krijgt. Moet ook maar eens kijken voor wat nieuwe hardloopkleding ben ik bang. Kort/kort is nu nog prima te doen, maar vraag me af voor hoe lang.

Ooit komen we elkaar tegen tijdens een trainingsrondjequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:09 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij een rondje van jou ook wel eens gezien, dat je ergens liep waar ik rond dezelfde tijd ook was tijdens mijn rondje.
Fijn dat je spierpijn zo goed als weg is!

quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar gelijk besteld. Veiligheid bovenaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:36 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dit.
Plus deze vind ik niet zo vervelend bij mijn nek.
Die andere ging scheef hangen en schuurde dan vervelend.

Daar zou ik een helm voor kopenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem ook maar gelijk besteld. Veiligheid bovenaan.

quote:

Ik heb deze gekocht voor de gure herfstavonden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:18 schreef Mascleta het volgende:
Wat voor reflectie dragen jullie het liefst? Reflectie shirts, of hesjes of zo'n X-hesje?
Ik zit te denken aan dit X-hesje:
http://all4running.nl/har(...)flective-safety.html

Die is zeer nice!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht voor de gure herfstavonden.
http://store.nike.com/nl/(...)d-804620/pgid-804621

Wow, mooie jas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht voor de gure herfstavonden.
http://store.nike.com/nl/(...)d-804620/pgid-804621

quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die is zeer nice!
Maar is die serieus 300 euro?
dit dus.... kan niet zeggen dat ik prijsbewust ben als het op hardloopuitgeven aankomt maar 300 euro., volgens mij is er dan wel wat beters te krijgen voor dat geld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Wow, mooie jas.
Maar die prijs........

verder kan ik op de website helemaal geen specs vinden of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef Devv het volgende:
Bij Wiggle is het iets goedkoper. Maar ja, toch nog steeds ruim ¤280,-. Het zal de naam wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |