Tja was ook meer leuk voor een keertje ipv echt leuk.quote:
Mjah natuurlijk is het overhyped. Maar hier zitten gewoon veel mensen met dezelfde smaakquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:32 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik denk dat Darkside wat overhyped is hier, vind er nog niet heul veul aan. Zit er pas 7 minuten in, dus een hele voorwaardelijke post hoor
ja, hij is de oprichter van de club van 27. Inmiddels al met onzettend veel leden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:41 schreef Moody het volgende:
Opmerkelijk detail: Robert Johnson is in 1938 op zijn 27e overleden.
Yep, mensen dachten in 1938 toen hij overleedt: ''Hé, de club van 27 is opgericht'' ^^'quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:46 schreef ranja het volgende:
[..]
ja, hij is de oprichter van de club van 27. Inmiddels al met onzettend veel leden.
Zonde.quote:
"eindelijk "quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Yep, mensen dachten in 1938 toen hij overleedt: ''Hé, de club van 27 is opgericht'' ^^'
Sterker nog. Mensen waren toen bang dat hij 28 zou worden. Dan zou het hele feest niet door gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, mensen dachten in 1938 toen hij overleedt: ''Hé, de club van 27 is opgericht'' ^^'
Dan was het een club van 28 geworden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Sterker nog. Mensen waren toen bang dat hij 28 zou worden. Dan zou het hele feest niet door gaan.
Wat?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:47 schreef Felagund het volgende:
Norrage is Robert Johnson meteen gaan luisteren?
De vroege blues hebben veel dezelfde akkoorden en onderwerpen idd. Het is geen muziek die ik dagelijks opzet. Maar als je een uurtje oprechte blues heb beluistert, kun je alles weer in perspectief zetten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:48 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb met Blues dat het allemaal zo vreselijk veel op elkaar lijkt.
Robert Johnson – The Complete Recordings (Full Album) Listening nowquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben naar de Essential Mix van Nicolas aan het luisteren![]()
Oh dat gebeurt er als ik op die link kliktequote:Op maandag 7 oktober 2013 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Robert Johnson – The Complete Recordings (Full Album) Listening now
Stond in je profiel.
Ik heb exact hetzelfde. Met soul ook trouwens. Niet zo zeer dat alles hetzelfde klinkt, maar wel dat ik het na 5 nummers wel weer gehoord heb. En die 5 nummers zijn dan wel fantastischquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:51 schreef Moody het volgende:
[..]
De vroege blues hebben veel dezelfde akkoorden en onderwerpen idd. Het is geen muziek die ik dagelijks opzet. Maar als je een uurtje oprechte blues heb beluistert, kun je alles weer in perspectief zetten.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:54 schreef Moody het volgende:
De jaren '30 waren fenomenaal op muziekgebied. Zou iedereen toch wel een paar uurtjesaan moeten besteden.
Vind Soul persoonlijk toch veel fijner dan Blues. Al moet ik zeggen dat ik nooit echt geprezen Blues albums gehoord heb.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde. Met soul ook trouwens. Niet zo zeer dat alles hetzelfde klinkt, maar wel dat ik het na 5 nummers wel weer gehoord heb. En die 5 nummers zijn dan wel fantastisch
Die video van Down On The Farm had ik nog niet eens gezien, briljant!quote:
Junior Wells, Muddy Waters, maar vooral Howlin' Wolfquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind Soul persoonlijk toch veel fijner dan Blues. Al moet ik zeggen dat ik nooit echt geprezen Blues albums gehoord heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |