quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:25 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan geen tapas ,montaditos, brocadilos meer zien. Ik wil spruitjes-stamppot
Dat zijn nog leuke prijzenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:36 schreef Drugshond het volgende:
Valt mee heb gisteren prima Montaditos op in een lokaal niet touristisch tentje. 3 prima en flink gevulde broodjes voor 5,25 euro. Bestellen was lukraak op de kaart iets aanwijzen. Gaf ook aan dat ik honger had, en als ze het niet hadden, ze maar zelf iets erop moesten gooien.
quote:
Gaat snelquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:42 schreef Drugshond het volgende:
Goed laatste dag, en nu het geld tot de laatste cent er doorheen jagen. En morgen brak naar huis.
Een beetje wisselend....ligt dus niet aan jouquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:41 schreef Uccie het volgende:
[..]tijd niet gezien.....maar dat kan ook aan mij liggen
Goedemiddag, goedemiddag....nee tuurlijk niet teruglezen, komt toch nog 30x voorbijquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:52 schreef Latert het volgende:
Jezus, moet ik nou weer een heel topic terug gaan lezen ofzo?
Weetje, ik doe het gewoon lekker niet.
Dat klopt. Maar het is net als herhalingen van Family guy, American dad en Southpark, je moet toch altijd even gniffelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goedemiddag, goedemiddag....nee tuurlijk niet teruglezen, komt toch nog 30x voorbij
Ik verwachte een foto van het etenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:26 schreef Drugshond het volgende:
Chinees gegeten, bij een hele goeie tent. Vol bord prima happen, + fles wijn. 13 euro.
Deze tent stond in mijn planning, ze kenden me daar zelfs nog.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:18 schreef Uccie het volgende:
Ik kook vanavond met bier.
/nutteloze bijdrage aan topic-modus
Sowieso alles waar ik in gepost heb.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef Kentoet het volgende:
Welke topics van afgelopen weekend moet ik teruglezen voor de hilarische grappen?
"Ridder Peuners koene kwinkslagen" heet jouw show.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sowieso alles waar ik in gepost heb.
Het is guinness, dus het is een ierse stoofschotelquote:
Geen haggis of andere rare dingen erin?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is guinness, dus het is een ierse stoofschotel
Dat is dan ook het enige ierse eraan
Nee gewoon een stuk dooie koe, aardappelen, wortel, ui, thijm, Worcestershire sauce, peper/zout en nog wat dingen die ik vergeet. En dus de Guinness, maar volgens mij wordt het wel eetbaar.....en anders is de pizza-turk tot 23u open.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen haggis of andere rare dingen erin?
Wat zijn kwinkslagen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef Kentoet het volgende:
[..]
"Ridder Peuners koene kwinkslagen" heet jouw show.
makes sense!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is guinness, dus het is een ierse stoofschotel
Dat is dan ook het enige ierse eraan
Dat zou kunnen, ik kom alleen op de grote stations.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Die van de KPN zitten alleen op de grote stations toch?
Na een kwartier ergernis slinger je alsnog 3G aan, en dan is je treinreis voorbij.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Die van KPN vallen nog mee, maar die gratis van T-mobile is razende apentyfustering.
Die verkopen ze niet meer, is van de collectie van vorig jaar.quote:
Stoere ventquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik kom alleen op de grote stations.
Ja, en die werken wel aardig ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Die van de KPN zitten alleen op de grote stations toch?
Die eeuwige werkzaamheden daar, komt geen einde aan. Ik heb ook altijd zo'n overstap van 3 minuten daar, veel te stressvol.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:05 schreef Tem het volgende:
Op Utrecht CS kan je bijna geen 3G ontvangen dat is helemaal een grafstation.
Nee, een overstap van een kwartier, dat is leuk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die eeuwige werkzaamheden daar, komt geen einde aan. Ik heb ook altijd zo'n overstap van 3 minuten daar, veel te stressvol.
Vind ik wel beter ja, met die 3 minuten moet ik altijd zo hysterisch door dat station rennenquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, een overstap van een kwartier, dat is leuk.
Nee, ik ben net thuis.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
Kwam Specularium nou nog sjoelen vanavond?
Ik vind wel dat ze er een vakkundig mooie teringzooi van hebben gemaakt daar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:05 schreef Tem het volgende:
Op Utrecht CS kan je bijna geen 3G ontvangen dat is helemaal een grafstation.
Misschien kun jij het ook eens proberen. Gewoon strak aankijken, vriendelijk glimlachen, en ze smelten zo wegquote:
Wat moet ik mij daarbij voorstellen, dat als Rob Geus er met zijn uv lamp overheen gaat, dat hij volledig oplicht ofzo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, die sjaal staat op ebay voor 1 pond. Wel gebruikt helaas.
Gaat nog een jaar of drie duren voor alleen die stationshal, begreep ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze er een vakkundig mooie teringzooi van hebben gemaakt daar.
Ik hoorde van Arjan dat hij het wel een goed idee vond om gewoon bordelen in de stationshal te zetten nu het Zandpad dicht is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat nog een jaar of drie duren voor alleen die stationshal, begreep ik.
Wel handig als je trein 20 minuten vertraging heeft.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde van Arjan dat hij het wel een goed idee vond om gewoon bordelen in de stationshal te zetten nu het Zandpad dicht is.
Collector's item.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, die sjaal staat op ebay voor 1 pond. Wel gebruikt helaas.
Wat een baas die Arjan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde van Arjan dat hij het wel een goed idee vond om gewoon bordelen in de stationshal te zetten nu het Zandpad dicht is.
Nu maar wachten op Ridder Peunalot die ons gaat vertellen hoe moreel verwerpelijk dat idee wel niet is.quote:
Nee ik vind het een topplan. Minder drukke treinen waarschijnlijk. Minder kanslözen in de trein. Drukte geconcentreerd op 1 plek.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Gooi je nou je principes weg alleen om mij ongelijk te geven?
Ik wil het ook wel doen hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Nu maar wachten op Ridder Peunalot die ons gaat vertellen hoe moreel verwerpelijk dat idee wel niet is.
Bordje dampende macaroni erbij, niks mis mee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
Lekker DWDD kijken met hun spetterpoep aan vuige gasten.
Heeft wel het beste Nederlandstalige liedje ooit geschreven:quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef Tem het volgende:
Ohja met Stef Bos. Het glijmateriaal van Alors.
Geen vragen durven stellen / praatje maken als je een keer echte internationale artiesten in je studio hebt, omdat je geen Engels kan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
Lekker DWDD kijken met hun spetterpoep aan vuige gasten.
Haalt het niet bij Hans.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heeft wel het beste Nederlandstalige liedje ooit geschreven:
We lazen allemaal dampende Marcodej.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bordje dampende macaroni erbij, niks mis mee.
Hans heeft een tik van de molen gehad, maar dat nummer is goed.quote:
Ja, nu is het zo'n gare hindi pindi ofzo. Maar het werk uit de tijd van Annabel is geweldig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:29 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hans heeft een tik van de molen gehad, maar dat nummer is goed.
Hehehehe ja? Dat wist ik niet eens.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, nu is het zo'n gare hindi pindi ofzo.
Hij kan Annabel ook niet meer horen geloof ik. Dan gaat ie flippen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:33 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hehehehe ja? Dat wist ik niet eens.
Ik zag hem een keer in een programma en hij kwam vrij lijp over.
Ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij kan Annabel ook niet meer horen geloof ik. Dan gaat ie flippen.
Tafel vol klootzakken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:43 schreef Kentoet het volgende:
Halina zit weer geil te lonken naar iemand.
Ze heeft niet door dat ze met allemaal homo's aan tafel zit.
Was soms een leuke show ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:03 schreef Kentoet het volgende:
Premtime was soms goed, voor de rest mag hij oprotten.
Is die Tunesiër homo?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:43 schreef Kentoet het volgende:
Halina zit weer geil te lonken naar iemand.
Ze heeft niet door dat ze met allemaal homo's aan tafel zit.
Halfvol ofzo, dacht ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Was het nou een leeg of vol blikje? Dat hij al die ophef maakte om een leeg blikkie of zo.
Die band?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Misschien wel, maar net waren er andere homo's.
En nu weer een.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die band?
Je hebt het toch niet over de econoom he?
Wat bedoel je? Zo'n T-rexklauwtje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
Njosnavelin valt op mannen met een raar klauwtje.
Wat bedoel je met een raar klauwtje?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
Njosnavelin valt op mannen met een raar klauwtje.
Nou, die econoom had zo'n raar t-rexklauwtje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een raar klauwtje?
Waaghals heeft helemaal niks raars dus het klopt niet.
Hm, dat is me niet opgevallen. Maar klinkt niet als iets waar ik op zou vallen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, die econoom had zo'n raar t-rexklauwtje.
G-spot is een hoax.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:21 schreef Tem het volgende:
T-rexklauwtje kan wel makkelijk bij de g-spot.
Volgens artsen hoort daar dan een zenuwknoop ofzo te zitten en die zit er niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar de meningen over verdeeld.
Waarom moet een clitoris nou weer met een penis vergeleken worden? Kunnen we dan ook stellen dat een penis een soort enorme clitoris is?quote:De clitoris is jarenlang beschouwd als een soort miniatuurpenis
jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Van wikipedia:
[..]
Waarom moet een clitoris nou weer met een penis vergeleken worden? Kunnen we dan ook stellen dat een penis een soort enorme clitoris is?
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
Maar als vrouwen er ineens door gaan spuiten zie ik het probleem niet zo.
1/10 is niet zoveelquote:Bij één op de tien vrouwen uit het onderzoek die reageerden op de stimulatie van de G-spot, werd ook een soort ejaculatie van wit vocht uit de urinebuis opgemerkt.
In principe wel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Van wikipedia:
[..]
Waarom moet een clitoris nou weer met een penis vergeleken worden? Kunnen we dan ook stellen dat een penis een soort enorme clitoris is?
Bij transseksuelen wordt uiteindelijk van de eikel ook de clitoris gefabriceerd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Van wikipedia:
[..]
Op jouw zak ja, in mijn zakken zit geen ribbel.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
In principe wel.
Die ribbel in het midden op je zak is waar de schaamlippen zijn dichtgegroeid.
Ik weet dat ook allemaal, maar jullie doen alsof jullie mij dingen bijbrengen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:46 schreef Tem het volgende:
Jij studeerde toch voor arts? Dit soort shit moet je allemaal al weten, njosnavelin.
Jij gaat dingen vragen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet dat ook allemaal, maar jullie doen alsof jullie mij dingen bijbrengen.
Ik vroeg alleen maar of ik een penis een enorme clitoris mag noemenquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
100 vrouwen gaan jullie toch niet halen.
Moet jij ook leren hoe je een prostaat melkt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar of ik een penis een enorme clitoris mag noemen
Wat ik jullie trouwens wel kan leren is dat alle embryo's een primordiale fallus hebben tot ze iets van 12 weken zijn. Tot die tijd kun je dus op een echo niet bepalen of het een jongen of meisje is.
Laura Dekkerquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:55 schreef Peunage het volgende:
Hoe heet dat zeikmeisje ook alweer? Die irritante die de wereld over wilde zeilen.
Corrie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:55 schreef Peunage het volgende:
Hoe heet dat zeikmeisje ook alweer? Die irritante die de wereld over wilde zeilen.
Rectaal toucher moet ik ook doen ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij ook leren hoe je een prostaat melkt?
Ja, dat las ik hier eerst.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, doet die nou mee aan Atlas(ned 3)?
Ik weet niet of dat nou geil is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Rectaal toucher moet ik ook doen ja.
Niet in die setting in ieder geval.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou geil is.
Straks krijg je van die patienten die elke week hun prostaat gemelkt willen hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet in die setting in ieder geval.
Welke setting wel? Waaghals met een vliegeniersbril en een slagroomklopper?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet in die setting in ieder geval.
Weet ik veel, zie het voor het eerst. Met Piet de weerman ook, en die irritante Marokkaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:57 schreef arjan1112 het volgende:
atlas is 'wie is de mol' maar dan in Marokko ?
Er zijn wel mannen die zich opgeven als vrijwilliger zodat studenten op ze kunnen oefenen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks krijg je van die patienten die elke week hun prostaat gemelkt willen hebben.
Ik heb allebei nooit gezienquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:59 schreef arjan1112 het volgende:
het is een soort sterrenslag maar dan debieler. ik haat echt wie is de mol
Waar kun je je daar voor opgeven?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zijn wel mannen die zich opgeven als vrijwilliger zodat studenten op ze kunnen oefenen.
Is Antoine fan van Jim?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:07 schreef Tem het volgende:
Ik ga bijna denken dat je EG bent, strakt begin je ook over Jim Bakkum.
Ben je zo wanhopig? Je vertelde laatst nog dat je een vriendin had geregeld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar kun je je daar voor opgeven?
Haar moeder? Pics?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
Nicolette van Dam zit met haar moeder in die nieuwe Lipton reclame.
Maar haar moeder is lekkerder.
Ik vind het beiden prima goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
Nicolette van Dam zit met haar moeder in die nieuwe Lipton reclame.
Maar haar moeder is lekkerder.
Echt niemand geeft een neuk, Peunzy.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:17 schreef Peunage het volgende:
Atlas
Ze stellen echt de raarste teams samen. Jongste deelnemers in een team vs oudste deelnemers in een ander. En dan een berg beklimmen
Heb hem net van de zomerstand ( 24 uur per dag 15 , maar dit is geen een keer bereikt ) op de winterstand gezet ( 7-9 22 graden 16-23 22 graden tussendoor 15 )quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie de verwarming al aan? Het is hier best fris aan het worden.
Jawel Speculoser.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt niemand geeft een neuk, Peunzy.
Okee, nou ik heb hem dan ook maar opgezet. Warmt wel snel op nu.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Heb hem net van de zomerstand ( 24 uur per dag 15 , maar dit is geen een keer bereikt ) op de winterstand gezet ( 7-9 22 graden 16-23 22 graden tussendoor 15 )
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:28 schreef Peunage het volgende:
Nu weet ik wie jij bedoelt met Hansie. HansieRené
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
In principe wel.
Pakt straks een scheermesje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
In principe wel.
Een kroeg in een nauw straatje met een vol terras en top prijs/kwaliteit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is daar nou eigenlijk zo bijzonder aan, tussen de locals zitten.
Spaanse stamgasten enzo
Geloof jij dat het een vuig complot was?quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:18 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom hebben die smiechten gewacht tot 50+ op 12 zetels in de peilingen stond ?
Worden ze betaald door pvda/vvd ?
Niet heel lekker maar ze lijkt me wel wild.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:20 schreef Tem het volgende:
Ik geloof dat Nicolette van Dam wel lekker is.
Ik heb zo'n vermoeden dat de klerezooi die in eigen gelederen ontstond er iets mee te maken heeft.quote:
Ah oke, jammer maar niks aan te doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou misschien gaan maar was laat thuis.
Gemiste kans.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou misschien gaan maar was laat thuis.
Ze doen het nu om de 2 weken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gemiste kans.
You only sjoel once.
Schending van privacy, aan zijn ballen opknopen die zoon.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:59 schreef Peunage het volgende:
Hahahaha, deze man heeft een twitter account voor z'n vader gemaakt en tegen hem gezegd dat het een zoekmachine is
Of tenminste, dat zegt hij.
https://twitter.com/oldmansearch
Iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo lui he die Monitor. Wel een beetje lapo hunten maar geen nieuw topic openen
Sjoel jij niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:42 schreef Specularium het volgende:
Corrie schijnt in de trein te zitten.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:56 schreef Specularium het volgende:
Ik ben professioneel sjoeler. Ga ik het niet nog in mijn vrije tijd doen.
Maar blijft netjes wakker tot iedereen thuis is?quote:
Misschien omdat er toen geen treinen reden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:01 schreef arjan1112 het volgende:
Het is niet gevaarlijk op rotterdam cs ik was daar een keer om 3 uur snachts, er was niemand
Geen idee. Niet moe dan dus gewoon?quote:
Ik ook, en ik leef ook nog.. Dus?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:01 schreef arjan1112 het volgende:
Het is niet gevaarlijk op rotterdam cs ik was daar een keer om 3 uur snachts, er was niemand
Duh, normaliter wel ja. en haar huis ook..quote:
Wie waren er? Of is dat What happens in Rotterdam... "?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:08 schreef sp3c het volgende:
Greus was ziek vandaag, kon niet komen dus specularium heeft niets gemist
Dat is een geluk bij een ongeluk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:08 schreef sp3c het volgende:
Greus was ziek vandaag, kon niet komen dus specularium heeft niets gemist
pfff, Cnorrie, liesje, MPG, Toekito, voetbalmanager2, fogel, weetiknietmeerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie waren er? Of is dat What happens in Rotterdam... "?
Was wel raar: bij elke halte stapte stapte de conducteur uit en keek even op het perronquote:
Tuurlijk, maar ik weet niet hoe lang ik het volhoud, ik ben moe en ik moet morgen nog wat doen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:45 schreef Specularium het volgende:
Lig je weer zonder broek in je badjas inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |