quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:25 schreef Drugshond het volgende:
Ik kan geen tapas ,montaditos, brocadilos meer zien. Ik wil spruitjes-stamppot
Dat zijn nog leuke prijzenquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:36 schreef Drugshond het volgende:
Valt mee heb gisteren prima Montaditos op in een lokaal niet touristisch tentje. 3 prima en flink gevulde broodjes voor 5,25 euro. Bestellen was lukraak op de kaart iets aanwijzen. Gaf ook aan dat ik honger had, en als ze het niet hadden, ze maar zelf iets erop moesten gooien.
quote:
Gaat snelquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:42 schreef Drugshond het volgende:
Goed laatste dag, en nu het geld tot de laatste cent er doorheen jagen. En morgen brak naar huis.
Een beetje wisselend....ligt dus niet aan jouquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:41 schreef Uccie het volgende:
[..]tijd niet gezien.....maar dat kan ook aan mij liggen
Goedemiddag, goedemiddag....nee tuurlijk niet teruglezen, komt toch nog 30x voorbijquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:52 schreef Latert het volgende:
Jezus, moet ik nou weer een heel topic terug gaan lezen ofzo?
Weetje, ik doe het gewoon lekker niet.
Dat klopt. Maar het is net als herhalingen van Family guy, American dad en Southpark, je moet toch altijd even gniffelen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goedemiddag, goedemiddag....nee tuurlijk niet teruglezen, komt toch nog 30x voorbij
Ik verwachte een foto van het etenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:26 schreef Drugshond het volgende:
Chinees gegeten, bij een hele goeie tent. Vol bord prima happen, + fles wijn. 13 euro.
Deze tent stond in mijn planning, ze kenden me daar zelfs nog.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:18 schreef Uccie het volgende:
Ik kook vanavond met bier.
/nutteloze bijdrage aan topic-modus
Sowieso alles waar ik in gepost heb.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:09 schreef Kentoet het volgende:
Welke topics van afgelopen weekend moet ik teruglezen voor de hilarische grappen?
"Ridder Peuners koene kwinkslagen" heet jouw show.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sowieso alles waar ik in gepost heb.
Het is guinness, dus het is een ierse stoofschotelquote:
Geen haggis of andere rare dingen erin?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is guinness, dus het is een ierse stoofschotel
Dat is dan ook het enige ierse eraan
Nee gewoon een stuk dooie koe, aardappelen, wortel, ui, thijm, Worcestershire sauce, peper/zout en nog wat dingen die ik vergeet. En dus de Guinness, maar volgens mij wordt het wel eetbaar.....en anders is de pizza-turk tot 23u open.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geen haggis of andere rare dingen erin?
Wat zijn kwinkslagen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef Kentoet het volgende:
[..]
"Ridder Peuners koene kwinkslagen" heet jouw show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |