In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Cillessen is wat actueler.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
De Ruiter is nog een grotere hype dan Quincy Owusu.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd..lekker naakt FOK!ken.
Dat is Co met je eensquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Co is een zeer goede toevoeging aan Studio Voetbal.
Co en dick zijn prima. Jan en Pierre mogen weg blijven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:43 schreef Kopsterk het volgende:
Co is een zeer goede toevoeging aan Studio Voetbal.
Beter Siggy op rechtsbuitenquote:
ROBBEN... OOHHHquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:51 schreef Gramulanion het volgende:
Laten we het anders ook nog even over de WK-finale hebben.
Liever niet zoals Stam zelf vroeger want dan kan je nog een jaar of 3 , 4 wachtenquote:
Vreemde opmerking, dit is gewoon nog rullevant.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:51 schreef Gramulanion het volgende:
Laten we het anders ook nog even over de WK-finale hebben.
Gelukkig hebben we een toptalent ernaast om hem te carry'en.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
4 miljoen voor zo'n huis tuin en keukenverdediger. Yolo.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik word hier heel ongemakkelijk van.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik word hier heel ongemakkelijk van.
[ afbeelding ]
John de wolf.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Uitstraling....echt een Feyenoordargument
Rekik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman&Denswil. Toekomstig centraal duo van het Nederlands elftal.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Sven van Beekquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman niet. Plopper wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Plopper, dat is de Japanse versie van die middenvelder van Vitas?quote:
Nog steeds geen goede linksbacks.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
Verdedigend lijkt het wel goed te zitten de komende jaren. Nu nog middenvelders en aanvallers.
Goede aanvallers kan Ajax al een jaar of tien niet meer opleiden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
Verdedigend lijkt het wel goed te zitten de komende jaren. Nu nog middenvelders en aanvallers.
Castaignos, Locadia, Hoesen en Achahbar toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Goede aanvallers kan Ajax al een jaar of tien niet meer opleiden.
Jappen kunnen de L niet uitspreken. Chinezen kunnen de R niet uitspreken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plopper, dat is de Japanse versie van die middenvelder van Vitas?
Dan was het Ploppel geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plopper, dat is de Japanse versie van die middenvelder van Vitas?
Robbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef KingRoland het volgende:
Ribery![]()
Schweinsteiger is de sleutelspeler
Natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ribery is twee à drie klassen minder dan Messi naar mijn mening.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap er niks van. Ik zie helemaal niets in die Ribery. Ontzettend overschatte speler.²
Robben is beter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap er niks van. Ik zie helemaal niets in die Ribery. Ontzettend overschatte speler.²
Ja, maar ze doen alsof Bayern onverslaanbaar is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nadat Bayern daar al ruim had gewonnen.
quote:
Hiermee beledig je Messi. Ik vind Robben veel beter dan Ribery.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ribery is twee à drie klassen minder dan Messi naar mijn mening.
Dan lijkt mij bij deze de discussie gesloten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarheid als een degelijke sociale huurwoning.quote:
Een boete van één miljoen, weet jij wel hoeveel dat is!?!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Co ging naar Qatar voor de sportieve uitdaging.
Zijn recycle stadions.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
En na het WK staan de stadion 10 jaar leeg.
'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Met Co is het nog best redelijk toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Wat blijft het toch een kutprogramma.
En als ze verkracht wordt is het de schuld van de vrouwquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent gewoon frusti omdat jij daar niet heen mag omdat je niet over straat mag als vrouw.
Lekker rode oogjes hebben Dick en Co.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met Co is het nog best redelijk toch?
Dat is toch niet anders daar dan hier?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
En als ze verkracht wordt is het de schuld van de vrouw
Co heeft best een prima kijk erop. Maar hij heeft het zovaak feitelijk mis dat ik neig naar dementie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met Co is het nog best redelijk toch?
Lahm beste RB van de wereld daaromquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom post iedereen Lahm plaatjes die het niet doen?
Natuurlijk niet, want vrouwen horen in de keuken!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Alors een girl? Dulden we dit hier dan?²
Jij wilt nooit loonsverhoging?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor mij ook. Zal wel van die goedkope troep zijn.
Zoiets suggereerde Derksen toen toch in VI?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Co heeft best een prima kijk erop. Maar hij heeft het zovaak feitelijk mis dat ik neig naar dementie.
Water is nat. 1+1 = 2. Papier wordt vat hout gemaakt. Rundvlees is mals.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
België heeft meer talenten dan Nederland.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hehe ik heb de basis gelegd.. even een sneer naar van Gaal
Volgens mij Albanees/Turks/nog wat afkomst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Januzaj ook een belg ja? Ze klinken wel allemaal lekker belgisch.
4.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Januzaj kan volgens mij voor 5 landen kiezen nog.
5 want ook Engeland zou kunnen. Doet hij natuurlijk niet als hij verstandig is.quote:
quote:Januzaj komt door zijn afkomst in aanmerking voor verschillende nationale ploegen: België[5], Albanië[5], Servië[5] en Turkije[6]. Ook Kosovo is - als het door de FIFA erkend wordt als voetballand - een optie.[6] Volgens zijn vader mag hij pas een keuze maken van zodra hij een vaste waarde is bij een grote club.[5] Ook bij de jeugd weigerde Januzaj een keuze te maken. Hij trainde wel enkele keren mee met de Belgische jeugdploegen.[7]
In oktober 2013 raakte bekend dat Januzaj vanaf 2015 ook voor Engeland kan kiezen.[8] Volgens de pers zou dat de reden zijn waarom Januzaj zijn definitieve keuze steeds uitstelt.
Tong was er al bij tijden het WK Italie '34.quote:
Engeland, Albanië, Turkije en Belgie dacht ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
5 want ook Engeland zou kunnen. Doet hij natuurlijk niet als hij verstandig is.
Mussolini doet toch aan boengafeestjes?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Tong was er al bij tijden het WK Italie '34.
Hij is nog met Mussolini op de foto geweest.
Zie edit, Servie ook nog. En Kosovo, eigenlijk 6 dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Engeland, Albanië, Turkije en Belgie dacht ik.
Aha. Zou voor Belgie kiezen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zie edit, Servie ook nog. En Kosovo, eigenlijk 6 dus.
Ik betwijfel of Kosovo een officieel team heeft alleen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zie edit, Servie ook nog. En Kosovo, eigenlijk 6 dus.
Ja volgens mij nog niet, maar dat kunnen ze nu wel door hun status. Dus misschien in de toekomst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Kosovo een officieel team heeft alleen.
Ik hoor Co graag praten over voetbal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
Vandaag vond ik het voor het eerst in lange tijd dat ik heb gekeken een leuk programma.
Als Co er niet is kijk ik eigenlijk niet meer en ook Dickie vond ik leukquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoor Co graag praten over voetbal.
Ik voel altijd de neiging weg te zappen als Waterreus of Arno in beeld komt, aan zulke mensen heb je instinctief een hekel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Co er niet is kijk ik eigenlijk niet meer en ook Dickie vond ik leuk
Netto?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit je nog steeds op 1500 bij die ICT baan?
Ze hebben Hunt vs Lauda: de grootste rivalen in de Formule 1.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik val nu al bijna in slaap als ik die gastenlijst zie, is er op RTL7 geen truckers op het ijs of iets dergelijks rond die tijd?
Inderdaad, Arno Vermeulenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef Iwanius het volgende:
Steven Seagal. Nee, daar blijf je voor thuis. Die hele acteur is geen schim meer van zijn heldenstatus in 2000+ en daarvoor.
En liever 100x Studio Voetbal dan dat met leedvermaak vullende Voetbal International.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, Arno Vermeulen
Dat ziet de chef voetbal van de NOS toch goed om Arno elke keer daar neer te zetten
Volgens mij val jij best wel vaak in herhaling.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef Iwanius het volgende:
En liever 100x Studio Voetbal dan dat met leedvermaak vullende Voetbal International.
Zal wel nieuws over AZ komen dan, anders snap ik niet waarom hij er zit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, Arno Vermeulen
Dat ziet de chef voetbal van de NOS toch goed om Arno elke keer daar neer te zetten
Ieder forum heeft zo z'n dorpsidiootquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij val jij best wel vaak in herhaling.
Het schiet nog niet erg op bij AZ, toen Verbeek er nog zat had Gerbrands nog een grote bek dat er voor iedere positie al iemand klaarstond, ook voor de positie van Verbeek.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal wel nieuws over AZ komen dan, anders snap ik niet waarom hij er zit.
Of een uitzending met Ivo Niehe.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen uitzendingdat zou leuk zijn
Oké, nu jasje gooien.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zit vlak voor dit programma, maar sorry dat ik even offtopic ging.
Dat zou een belachelijk unaniem succes zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of een uitzending met Ivo Niehe.
DeMart & Goedele Liekens top duo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou dan draaien de juten weer overuren, dit programma houdt de kwajongens van de straat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misselijke succesupporters zijn .quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:22 schreef remcoP het volgende:
BelgenAlsof ze het WK al gewonnen hebben.
Schijnt dat de Chef Sport wel gecharmeerd van hem is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:24 schreef Shreyas het volgende:
Waarom zit Arno Vermeulen er steeds eigenlijk. Hij heeft nul verstand van voetbal
Arno is de marionet van Chef Voetbal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno gaat voor de vrolijke noot.
Het ingenieuze selectieproces van de Chef Sport van de NOS heeft Arno als de geschikte persoon uitgekozen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:24 schreef Shreyas het volgende:
Waarom zit Arno Vermeulen er steeds eigenlijk. Hij heeft nul verstand van voetbal
Onbegrijpelijke keuze inderdaad van de Chef Voetbal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:24 schreef Shreyas het volgende:
Dan kan je Jan Mulder ook wegstrepen. Ook 0 verstand die dorpsgek.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:24 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |