Ik voel altijd de neiging weg te zappen als Waterreus of Arno in beeld komt, aan zulke mensen heb je instinctief een hekel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Co er niet is kijk ik eigenlijk niet meer en ook Dickie vond ik leuk
Netto?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit je nog steeds op 1500 bij die ICT baan?
Ze hebben Hunt vs Lauda: de grootste rivalen in de Formule 1.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik val nu al bijna in slaap als ik die gastenlijst zie, is er op RTL7 geen truckers op het ijs of iets dergelijks rond die tijd?
Inderdaad, Arno Vermeulenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef Iwanius het volgende:
Steven Seagal. Nee, daar blijf je voor thuis. Die hele acteur is geen schim meer van zijn heldenstatus in 2000+ en daarvoor.
En liever 100x Studio Voetbal dan dat met leedvermaak vullende Voetbal International.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, Arno Vermeulen
Dat ziet de chef voetbal van de NOS toch goed om Arno elke keer daar neer te zetten
Volgens mij val jij best wel vaak in herhaling.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef Iwanius het volgende:
En liever 100x Studio Voetbal dan dat met leedvermaak vullende Voetbal International.
Zal wel nieuws over AZ komen dan, anders snap ik niet waarom hij er zit.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, Arno Vermeulen
Dat ziet de chef voetbal van de NOS toch goed om Arno elke keer daar neer te zetten
Ieder forum heeft zo z'n dorpsidiootquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij val jij best wel vaak in herhaling.
Het schiet nog niet erg op bij AZ, toen Verbeek er nog zat had Gerbrands nog een grote bek dat er voor iedere positie al iemand klaarstond, ook voor de positie van Verbeek.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal wel nieuws over AZ komen dan, anders snap ik niet waarom hij er zit.
Of een uitzending met Ivo Niehe.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen uitzendingdat zou leuk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |