Water is nat. 1+1 = 2. Papier wordt vat hout gemaakt. Rundvlees is mals.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
België heeft meer talenten dan Nederland.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hehe ik heb de basis gelegd.. even een sneer naar van Gaal
Volgens mij Albanees/Turks/nog wat afkomst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Januzaj ook een belg ja? Ze klinken wel allemaal lekker belgisch.
4.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Januzaj kan volgens mij voor 5 landen kiezen nog.
5 want ook Engeland zou kunnen. Doet hij natuurlijk niet als hij verstandig is.quote:
quote:Januzaj komt door zijn afkomst in aanmerking voor verschillende nationale ploegen: België[5], Albanië[5], Servië[5] en Turkije[6]. Ook Kosovo is - als het door de FIFA erkend wordt als voetballand - een optie.[6] Volgens zijn vader mag hij pas een keuze maken van zodra hij een vaste waarde is bij een grote club.[5] Ook bij de jeugd weigerde Januzaj een keuze te maken. Hij trainde wel enkele keren mee met de Belgische jeugdploegen.[7]
In oktober 2013 raakte bekend dat Januzaj vanaf 2015 ook voor Engeland kan kiezen.[8] Volgens de pers zou dat de reden zijn waarom Januzaj zijn definitieve keuze steeds uitstelt.
Tong was er al bij tijden het WK Italie '34.quote:
Engeland, Albanië, Turkije en Belgie dacht ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
5 want ook Engeland zou kunnen. Doet hij natuurlijk niet als hij verstandig is.
Mussolini doet toch aan boengafeestjes?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Tong was er al bij tijden het WK Italie '34.
Hij is nog met Mussolini op de foto geweest.
Zie edit, Servie ook nog. En Kosovo, eigenlijk 6 dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Engeland, Albanië, Turkije en Belgie dacht ik.
Aha. Zou voor Belgie kiezen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zie edit, Servie ook nog. En Kosovo, eigenlijk 6 dus.
Ik betwijfel of Kosovo een officieel team heeft alleen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zie edit, Servie ook nog. En Kosovo, eigenlijk 6 dus.
Ja volgens mij nog niet, maar dat kunnen ze nu wel door hun status. Dus misschien in de toekomst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Kosovo een officieel team heeft alleen.
Ik hoor Co graag praten over voetbal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
Vandaag vond ik het voor het eerst in lange tijd dat ik heb gekeken een leuk programma.
Als Co er niet is kijk ik eigenlijk niet meer en ook Dickie vond ik leukquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoor Co graag praten over voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |