Hiermee beledig je Messi. Ik vind Robben veel beter dan Ribery.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ribery is twee à drie klassen minder dan Messi naar mijn mening.
Dan lijkt mij bij deze de discussie gesloten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap er niks van. Ik zie helemaal niets in die Ribery. Ontzettend overschatte speler.²
Waarheid als een degelijke sociale huurwoning.quote:
Een boete van één miljoen, weet jij wel hoeveel dat is!?!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Co ging naar Qatar voor de sportieve uitdaging.
Zijn recycle stadions.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
En na het WK staan de stadion 10 jaar leeg.
'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Met Co is het nog best redelijk toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
Wat blijft het toch een kutprogramma.
En als ze verkracht wordt is het de schuld van de vrouwquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent gewoon frusti omdat jij daar niet heen mag omdat je niet over straat mag als vrouw.
Lekker rode oogjes hebben Dick en Co.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met Co is het nog best redelijk toch?
Dat is toch niet anders daar dan hier?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
En als ze verkracht wordt is het de schuld van de vrouw
Co heeft best een prima kijk erop. Maar hij heeft het zovaak feitelijk mis dat ik neig naar dementie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met Co is het nog best redelijk toch?
Lahm beste RB van de wereld daaromquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom post iedereen Lahm plaatjes die het niet doen?
Natuurlijk niet, want vrouwen horen in de keuken!quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Alors een girl? Dulden we dit hier dan?²
Jij wilt nooit loonsverhoging?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
voor mij ook. Zal wel van die goedkope troep zijn.
Zoiets suggereerde Derksen toen toch in VI?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Co heeft best een prima kijk erop. Maar hij heeft het zovaak feitelijk mis dat ik neig naar dementie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |