Rekik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman&Denswil. Toekomstig centraal duo van het Nederlands elftal.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Sven van Beekquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Veltman niet. Plopper wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Plopper, dat is de Japanse versie van die middenvelder van Vitas?quote:
Nog steeds geen goede linksbacks.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
Verdedigend lijkt het wel goed te zitten de komende jaren. Nu nog middenvelders en aanvallers.
Goede aanvallers kan Ajax al een jaar of tien niet meer opleiden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
Verdedigend lijkt het wel goed te zitten de komende jaren. Nu nog middenvelders en aanvallers.
Castaignos, Locadia, Hoesen en Achahbar toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Goede aanvallers kan Ajax al een jaar of tien niet meer opleiden.
Jappen kunnen de L niet uitspreken. Chinezen kunnen de R niet uitspreken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plopper, dat is de Japanse versie van die middenvelder van Vitas?
Dan was het Ploppel geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plopper, dat is de Japanse versie van die middenvelder van Vitas?
Robbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef KingRoland het volgende:
Ribery![]()
Schweinsteiger is de sleutelspeler
Natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ribery is twee à drie klassen minder dan Messi naar mijn mening.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap er niks van. Ik zie helemaal niets in die Ribery. Ontzettend overschatte speler.²
Robben is beter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap er niks van. Ik zie helemaal niets in die Ribery. Ontzettend overschatte speler.²
Ja, maar ze doen alsof Bayern onverslaanbaar is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nadat Bayern daar al ruim had gewonnen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |