het is me anders nog nooit geluktquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:40 schreef Robophatt het volgende:
Met zo'n houding heb je vast geen tips nodig om ontslagen te worden.
Als je niet weet hoe je ontslagen moet worden begrijp ik wel dat je extra tijd nodig hebt voor je opleiding.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het is me anders nog nooit gelukt
Ik doe mijn opleiding versneld hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je ontslagen moet worden begrijp ik wel dat je extra tijd nodig hebt voor je opleiding.
ja maar mijn moeder is dan weer zo, die zegt dan 'moet jij wetenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:43 schreef Splutje het volgende:
Gewoon zeggen dat je stopt met je studie en aan de drugs gaat als je moet gaan werken. Werkt bij mij altijd prima
Misschien moet je een keer bij je ouders thuis aankomen onder zware invloed van drugs. Dan zien ze dat je het meentquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja maar mijn moeder is dan weer zo, die zegt dan 'moet jij wetenverpest je eigen leven'
Ja dan is dat verplicht werken dus ook bullshit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja maar mijn moeder is dan weer zo, die zegt dan 'moet jij wetenverpest je eigen leven'
Nou, ik ben zwaar onder de indruk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik doe mijn opleiding versneld hoor.
Nee, een opleiding. Je bent ook een scholier, geen student.quote:
Je kunt toch best en werken en naar school gaan. Helemaal gezien je studiebelasting. Wat is de echte reden dat je niet wilt werken?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een studente die een studie volgt. grgrquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, een opleiding. Je bent ook een scholier, geen student.
Hier ging je in de fout.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:38 schreef -supergirl- het volgende:
En dat ik nog tot minstens mijn 70e moet werken en dit de enige kans is om nog een beetje te genieten van mijn vrije tijd
lui. ik houd me liever bezig met andere dingenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:47 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Je kunt toch best en werken en naar school gaan. Helemaal gezien je studiebelasting. Wat is de echte reden dat je niet wilt werken?
genoeg. ik heb veel projecten en omdat ik alles in 4 weken moet afronden ipv 9 krijgen we op school geen kans om eraan te werkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hier ging je in de fout.
Daarnaast: wat moet jij nou weer thuis doen voor je opleiding?
harder werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
genoeg. ik heb veel projecten en omdat ik alles in 4 weken moet afronden ipv 9 krijgen we op school geen kans om eraan te werken
Als je ongeveer 40 uur per week aan school kwijt bent, stel dan voor alleen in de vakanties te werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
genoeg. ik heb veel projecten en omdat ik alles in 4 weken moet afronden ipv 9 krijgen we op school geen kans om eraan te werken
Mensen die vol van zichzelf zijn en dat uiten door dit soort stomme opmerkingen.quote:
Je bent een scholier die een opleiding doet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een studente die een studie volgt. grgr
stap 1 is gelukt..quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vent zoeken
"Per ongeluk" zwanger worden en op zijn zak, of die van de maatschappij teren
TS moet gewoon niet doen alsof ze beter is dan ze is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen die vol van zichzelf zijn en dat uiten door dit soort stomme opmerkingen.
Anders dit inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vent zoeken
Meerdere venten zoeken bedoel je, alleen maar meer geld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vent zoeken
Zo een type lijkt mij dit wel inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vent zoeken
Dat moet ze inderdaad niet doen, maar in deze zit jij er gewoon naast. Het begrip studie is niet gereserveerd voor wetenschappelijke opleidingen. Studie houdt simpelweg de activiteit in van het bekwamen in een bepaald vakgebied. Als je zegt dat ze geen studente is, heb je al meer een punt. Niet dat dat geen ongelooflijk arrogante en trieste kijk-mij-eens-universitair-geschoold-zijn houding is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS moet gewoon niet doen alsof ze beter is dan ze is.
Maar eerlijk: mbo is niet zo zwaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat moet ze inderdaad niet doen, maar in deze zit jij er gewoon naast. Het begrip studie is niet gereserveerd voor wetenschappelijke opleidingen. Studie houdt simpelweg de activiteit in van het bekwamen in een bepaald vakgebied. Als je zegt dat ze geen studente is, heb je al meer een punt. Niet dat dat geen ongelooflijk arrogante en trieste kijk-mij-eens-universitair-geschoold-zijn houding is.
te laat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:02 schreef madeliefff het volgende:
geen versnelde opleiding doen, dan hou je tijd over om te werken zodat je wat geld te besteden hebt
ben nu bij m'n ouders. in mijn eigen woning is het nog niet opgelostquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:09 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Jammer dat je internetverbinding het weer doet.
Ligt geheel aan je eigen kunnen natuurlijk. Dat iets minder intelligentie vereist, maakt het niet direct minder zwaar natuurlijk. Veel genieen die totaal geen aanleg hebben voor verscheidene mbo-opleidingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar eerlijk: mbo is niet zo zwaar.
Ga gewoon werken.
het hele idee van 'rape' is toch dat ik er dan niet mee akkoord ga?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:10 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik betaal je 100 euro voor rapeseks met jou.
Jawel want er is een verrassende twist die jij dan niet weet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het hele idee van 'rape' is toch dat ik er dan niet mee akkoord ga?
Als je het zo bekijkt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt geheel aan je eigen kunnen natuurlijk. Dat iets minder intelligentie vereist, maakt het niet direct minder zwaar natuurlijk. Veel genieen die totaal geen aanleg hebben voor verscheidene mbo-opleidingen.
Mbo'ers doen een opleiding, dat is gewoon niet anders. Dat jij daar niet mee om kan gaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat moet ze inderdaad niet doen, maar in deze zit jij er gewoon naast. Het begrip studie is niet gereserveerd voor wetenschappelijke opleidingen. Studie houdt simpelweg de activiteit in van het bekwamen in een bepaald vakgebied. Als je zegt dat ze geen studente is, heb je al meer een punt. Niet dat dat geen ongelooflijk arrogante en trieste kijk-mij-eens-universitair-geschoold-zijn houding is.
Je ouders zouden je volledig moeten korten, misschien dat je dan wat meer verantwoordelijkheidsgevoel krijgt. Als je al die uren dat je hier je rotzooi neerplempt zou besteden aan hamburgers bakken zou de wereld al een beter plaats zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lui. ik houd me liever bezig met andere dingen
ik als vegetariër zal me nooit bezig houden met 'hamburgers bakken'quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je ouders zouden je volledig moeten korten, misschien dat je dan wat meer verantwoordelijkheidsgevoel krijgt. Als je al die uren dat je hier je rotzooi neerplempt zou besteden aan hamburgers bakken zou de wereld al een beter plaats zijn.
Dan ga je toch de salades maken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik als vegetariër zal me nooit bezig houden met 'hamburgers bakken'
Ga in een callcenter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik als vegetariër zal me nooit bezig houden met 'hamburgers bakken'
Ik ontwijk in het dagelijkse leven altijd telefoneren. Want ik haat het. Een callcenter lijkt me dus niet de juiste plaats voor mij. :squote:
Ja dat sowieso, maar dat hebben d'r ouders d'r al verteld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt.
Maar goed, zat mensen die naar de universiteit gaan die ook gewoon werken, dus maakt geen reet uit, ts moet gewoon gaan werken.
Ik kan inderdaad niet omgaan met mensen die zichzelf een bepaalde superioriteit willen toekennen met bijdehante opmerkingen die simpelweg niet kloppen. Vind voor mij eens een woordenboek waarin staat dat de term studie uitsluitend gebruikt kan worden voor wetenschappelijke opleidingen, dan mag je weer verder gaan met blij doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mbo'ers doen een opleiding, dat is gewoon niet anders. Dat jij daar niet mee om kan gaan.
Dan moet je niet zeuren maar zuigen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ontwijk in het dagelijkse leven altijd telefoneren. Want ik haat het. Een callcenter lijkt me dus niet de juiste plaats voor mij. :s
+1quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of als webcam girl bij de afdeling aandachtshoeren zonder inhoud.
En ik kan niet tegen mensen zoals TS die hun falen proberen te verdoezelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar dat hebben d'r ouders d'r al verteld.
[..]
Ik kan inderdaad niet omgaan met mensen die zichzelf een bepaalde superioriteit willen toekennen met bijdehante opmerkingen die simpelweg niet kloppen. Vind voor mij eens een woordenboek waarin staat dat de term studie uitsluitend gebruikt kan worden voor wetenschappelijke opleidingen, dan mag je weer verder gaan met blij doen.
Ik dacht dat wij een eenzijdige afspraak hadden dat je niet verder zou gaan met blij doen, tot je die onzin die je verkondigt in 1 of ander obscuur woordenboek hebt gevonden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik kan niet tegen mensen zoals TS die hun falen proberen te verdoezelen.
eenzijdige afspraken werken niet piye, je moet het hem bevelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een eenzijdige afspraak hadden dat je niet verder zou gaan met blij doen, tot je die onzin die je verkondigt in 1 of ander obscuur woordenboek hebt gevonden.
Vindt voor mij eerst maar een mbo-instelling die zegt dat ze studies aanbieden. Jij bent degene die hier tegen de meerderheid ingaat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een eenzijdige afspraak hadden dat je niet verder zou gaan met blij doen, tot je die onzin die je verkondigt in 1 of ander obscuur woordenboek hebt gevonden.
Sorry babequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
noem jij me nou inhoudsloos!?!?!?!?!
voor het mbo ontvang je ook studiefinanciering.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vindt voor mij eerst maar een mbo-instelling die zegt dat ze studies aanbieden. Jij bent degene die hier tegen de meerderheid ingaat.
hoe lang duurt je opleiding dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor het mbo ontvang je ook studiefinanciering.
Onlogische dingen vanuit de overheid, wat verrassend.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zondequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga alleen tegen de meerderheid van zelfoverschattende wo'ertjes in. Wat die namelijk niet snappen is dat een woord meerdere betekenissen kan hebben. De term studie kan worden gebruikt om een opleiding aan een instelling van hoger onderwijs te duiden, om die reden zullen de meeste mbo-opleidingen de term niet snel voeren. Het kan echter ook synoniem aan opleiding zijn, of slaan op de activiteit van het leren. Zo kan een middelbare scholier ook "aan z'n studie gaan".quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vindt voor mij eerst maar een mbo-instelling die zegt dat ze studies aanbieden. Jij bent degene die hier tegen de meerderheid ingaat.
Harde tante deze.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eenzijdige afspraken werken niet piye, je moet het hem bevelenen als hij niet luistert de zweep erover gewoon
![]()
Gast, bijna iedereen bedoeld dat ze studeren aan een hogeschool of universiteit als ze zeggen dat ze studie volgen. Ga ergens anders politiek correct doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga alleen tegen de meerderheid van zelfoverschattende wo'ertjes in. Wat die namelijk niet snappen is dat een woord meerdere betekenissen kan hebben. De term studie kan worden gebruikt om een opleiding aan een instelling van hoger onderwijs te duiden, om die reden zullen de meeste mbo-opleidingen de term niet snel voeren. Het kan echter ook synoniem aan opleiding zijn, of slaan op de activiteit van het leren. Zo kan een middelbare scholier ook "aan z'n studie gaan".
[..]
Harde tante deze.![]()
Dit heeft niks met politiek correctheid te maken. Ik kan gewoon heel slecht tegen die wannabe superieure houding omdat je toevallig een hogere opleiding doet. Hetzelfde als ik vraag waar je op school zit en je begint "Nou ik zit niet op school hoor, ik zit op de universiteit." irritant volk is dat. Van het slag dat denkt een pak te moeten gaan dragen en een windkapsel te moeten rocken omdat ze toevallig een bepaalde opleiding doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, bijna iedereen bedoeld dat ze studeren aan een hogeschool of universiteit als ze zeggen dat ze studie volgen. Ga ergens anders politiek correct doen.
Ja ja, ik ben een arrogante lul in jouw ogen, ga nu maar weer je moeder pesten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit heeft niks met politiek correctheid te maken. Ik kan gewoon heel slecht tegen die wannabe superieure houding omdat je toevallig een hogere opleiding doet. Hetzelfde als ik vraag waar je op school zit en je begint "Nou ik zit niet op school hoor, ik zit op de universiteit." irritant volk is dat. Van het slag dat denkt een pak te moeten gaan dragen en een windkapsel te moeten rocken omdat ze toevallig een bepaalde opleiding doen.
Meer schijnarrogantie van het type minderwaardigheidscomplex verdoezelen eigenlijk, maar je begint het te vatten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben een arrogante lul in jouw ogen, ga nu maar weer je moeder pesten.
Hou je bijdehante waffel, ik heb al zoveel officiële brieven van mijn mbo instelling gekregen waar ik "student" werd genoemd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben een arrogante lul in jouw ogen, ga nu maar weer je moeder pesten.
Fijn dat mij zo via het internet kan diagnosticeren, jij bent vast een geweldige psychiater.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Meer schijnarrogantie van het type minderwaardigheidscomplex verdoezelen eigenlijk, maar je begint het te vatten.
Faalschool zonder woordenboek blijkbaar. http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.UlF79yTIatYquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hou je bijdehante waffel, ik heb al zoveel officiële brieven van mijn mbo instelling gekregen waar ik "student" werd genoemd.
Soms is het makkelijk bepaalde prototypes te herkennen, maar ik ben geen vreemde van de menselijke psyche nee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fijn dat mij zo via het internet kan diagnosticeren, jij bent vast een geweldige psychiater.
ach gossiequote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hou je bijdehante waffel, ik heb al zoveel officiële brieven van mijn mbo instelling gekregen waar ik "student" werd genoemd.
Ben je nu helemaal blij ja?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Soms is het makkelijk bepaalde prototypes te herkennen, maar ik ben geen vreemde van de menselijke psyche nee.
http://anw.inl.nl/article/studentquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Faalschool zonder woordenboek blijkbaar. http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.UlF79yTIatY
nou en, ik werd student genoemd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Faalschool zonder woordenboek blijkbaar. http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.UlF79yTIatY
Best wel, aangezien je m'n punt bevestigde door in je eigen bron voor het gemak even over "m.n." heen te lezen.quote:
Verzuurd vrouwmens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:06 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nou en, ik werd student genoemd.
En ik ben een student en ik studeer aan het MBO, scheel mens!
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Meer schijnarrogantie van het type minderwaardigheidscomplex verdoezelen eigenlijk, maar je begint het te vatten.
Sarcasme is je vreemd blijkbaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Best wel, aangezien je m'n punt bevestigde door in je eigen bron voor het gemak even over "m.n." heen te lezen.
Oké, je bent helemaal fantastisch. Wil je nu een sticker?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:06 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nou en, ik werd student genoemd.
En ik ben een student en ik studeer aan het MBO, scheel mens!
Stiekem wil ik ook een windkapsel.quote:
Ik kies ervoor het bewust te negeren. Zo rol ik nou eenmaal.quote:
Eckte swaggerboii jij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Stiekem wil ik ook een windkapsel.
[..]
Ik kies ervoor het bewust te negeren. Zo rol ik nou eenmaal.
ik wil een sticker om op je muil te plakken of beter 10 stickers om je vingers tegen de muur te plakken. Peer!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sarcasme is je vreemd blijkbaar.
[..]
Oké, je bent helemaal fantastisch. Wil je nu een sticker?
Ik ga liever uit van Van Dale, dat boek heb ik hier namelijk ook gewoon liggen. Iedereen kan wat op het internet pleuren. Alhoewel die eerste site er wel officieel uitziet, dat wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
http://anw.inl.nl/article/student
http://www.encyclo.nl/begrip/student
hier staan weer hele andere dingen
Zo jongetje, ben je gefrustreerd?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:10 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ik wil een sticker om op je muil te plakken of beter 10 stickers om je vingers tegen de muur te plakken. Peer!
Jij moet ook helemaal niet eens meer proberen te discussiëren, dat je daar nu nog steeds niet achter bent.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:38 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben net de discussie aangegaan...................Helaas trapte hij er niet in..
Gewoon vooroverbuigen met de benen wijd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij moet ook helemaal niet eens meer proberen te discussiëren, dat je daar nu nog steeds niet achter bent.
Je was toch hommo?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon vooroverbuigen met de benen wijd.
Gewoon droog een lege fles wijn in die reet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
wel even begeleiden naar het juiste gaatje, mocht de persoon zo scheel zijn als jij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en nu?quote:
INB4: Bottleguy.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon droog een lege fles wijn in die reet.
Ga je frustraties op je moeder uiten, jongetje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:15 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
wel even begeleiden naar het juiste gaatje, mocht de persoon zo scheel zijn als jij.
Nog even en jij kan gaan bukken, en ik ben niet zo heel bescheiden!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je frustraties op je moeder uiten, jongetje.
Ga weg, thaise trannyquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:18 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nog even en jij kan gaan bukken, en ik ben niet zo heel bescheiden!
Wie? Zij? Ik bedank voor de twijfelachtige eer, typisch het voorbeeld van iemand die al haar misplaatste arrogantie moet halen uit d'r eventuele looks en verder weinig voorstelt/ambitie heeft. Ik vraag me toch altijd af hoe dat soort wijven het redt wanneer hun looks verdwijnen door het ouder worden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, en hoezo zou ik voor jou bukken?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:18 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nog even en jij kan gaan bukken, en ik ben niet zo heel bescheiden!
Ja, natuurlijk zij, het liefste achter het station, hoeft ze ook niet meer te werken en te 'studeren'.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie? Zij? Ik bedank voor de twijfelachtige eer, typisch het voorbeeld van iemand die al haar misplaatste arrogantie moet halen uit d'r eventuele looks en verder weinig voorstelt/ambitie heeft. Ik vraag me toch altijd af hoe dat soort wijven het redt wanneer hun looks verdwijnen door het ouder worden.
meloewa had tenminstens wel ambitie en stelde ook wel wat voor. Dame met inhoud.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie? Zij? Ik bedank voor de twijfelachtige eer, typisch het voorbeeld van iemand die al haar misplaatste arrogantie moet halen uit d'r eventuele looks en verder weinig voorstelt/ambitie heeft. Ik vraag me toch altijd af hoe dat soort wijven het redt wanneer hun looks verdwijnen door het ouder worden.
zodat ik een speer in je kan laten verdwijnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, en hoezo zou ik voor jou bukken?
Homo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:21 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
zodat ik een speer in je kan laten verdwijnen.
doe je dit vakerquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:21 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
zodat ik een speer in je kan laten verdwijnen.
Knuppel. Wo'ers die de term student alleen gebruiken voor personen die aan een universiteit studeren, gebruiken de conservatieve term vooral om mbo'ers zoals jij op de kast te krijgen. Bij dezen gelukt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga alleen tegen de meerderheid van zelfoverschattende wo'ertjes in. Wat die namelijk niet snappen is dat een woord meerdere betekenissen kan hebben. De term studie kan worden gebruikt om een opleiding aan een instelling van hoger onderwijs te duiden, om die reden zullen de meeste mbo-opleidingen de term niet snel voeren. Het kan echter ook synoniem aan opleiding zijn, of slaan op de activiteit van het leren. Zo kan een middelbare scholier ook "aan z'n studie gaan".
[..]
Harde tante deze.![]()
Het was wel vermakelijk ja, dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:22 schreef Push. het volgende:
[..]
Knuppel. Wo'ers die de term student alleen gebruiken voor personen die aan een universiteit studeren, gebruiken de conservatieve term vooral om mbo'ers zoals jij op de kast te krijgen. Bij dezen gelukt.
Ze schreef eerder dat ze niet op kinderen zat te wachten, da's maar goed ook, dat doet het vaderland alleen maar goed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zij, het liefste achter het station, hoeft ze ook niet meer te werken en te 'studeren'.
Als ze oud wordt neemt ze gewoon een kort pittig kapsel en gaat ze 'lekker gezellig' doen met de kids en de hond. Daarom moet ze ook snel trouwen, anders krijgt ze niemand.
Pakzak.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:09 schreef Piye het volgende:
Ik kies ervoor het bewust te negeren. Zo rol ik nou eenmaal.
Inderdaad, of ze zijn gewoon kaolodom en hebben eens iets gehoord, wat ze nu vol overtuiging aan iedereen gaan verkondigen, zonder precies te weten hoe het zit. Dat is vaker het geval.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:22 schreef Push. het volgende:
[..]
Knuppel. Wo'ers die de term student alleen gebruiken voor personen die aan een universiteit studeren, gebruiken de conservatieve term vooral om mbo'ers zoals jij op de kast te krijgen. Bij dezen gelukt.
of ze wordt jouw golddiggerquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:32 schreef chroestjov het volgende:
Je kan ook verhongeren onder een brug.
Bron? Lijkt me verder vrij problematisch om te stellen dat de hoogst opgeleide mensen van je land 'kaolodom' zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, of ze zijn gewoon kaolodom en hebben eens iets gehoord, wat ze nu vol overtuiging aan iedereen gaan verkondigen, zonder precies te weten hoe het zit. Dat is vaker het geval.
De hoogst opgeleide mensen zijn gemiddeld het slimst natuurlijk. Ondanks dat zit er ook daar nog een flinke groep die voor mij in de categorie kaolodom valt. Er zijn ook mensen die een hoge opleiding synoniem stellen aan slim, maar dat ligt er net aan welke parameters je hanteert.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:37 schreef Push. het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me verder vrij problematisch om te stellen dat de hoogst opgeleide mensen van je land 'kaolodom' zijn.
Zijn er ook webcam girls met inhoud dan? En nee, dan heb ik het niet over de inhoud in haar bh of een lekkere gevulde kontquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:16 schreef Smack10 het volgende:
Of als webcam girl bij de afdeling aandachtshoeren zonder inhoud.
jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn er ook webcam girls met inhoud dan? En nee, dan heb ik het niet over de inhoud in haar bh of een lekkere gevulde kont
jazekerquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn er ook webcam girls met inhoud dan? En nee, dan heb ik het niet over de inhoud in haar bh of een lekkere gevulde kont
Dat deze discussie vaak wordt aangewend om mbo'ers op de kast te jagen, is zeker waar. Maar er zit wel degelijk een logica/reden achter. Ten eerste bestaat er een conventie in het gebruik van woorden, buiten de exacte betekenis om. Komt er in deze kwestie op neer dat hbo'ers en wo'ers studenten worden genoemd. En waarom? Dat is reden twee, namelijk omdat termen distinctief werken. Het doel en methode van het mbo (/hbo) is wezenlijk anders dan die van het wo (/hbo).quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Harde tante deze.![]()
Wil je zien?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Voer je ook gesprekken met haar op intellectueel niveau Dima?
supergirl op de uniquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ja, want jezelf inschrijven op een universiteit is zo moeilijk, daar moet je wel kkslim voor zijn.
Kan ze iig ook pochen op Fok! met het feit dat ze "studeert", om het balletjesvolk tevreden te stellen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
supergirl op de uni
dat wordt dan corpslet van het dispuut
De naam hebben we nodig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat een prinsesje is ze toch.
Height: 167 centimeters
City: Reykjavik
Occupation/Major: almost civil engeneer + auditor
School: University
[ afbeelding ]
Kenmerken van haar shows:
Altijd naakt in de bieb.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:01 schreef Inktvisch het volgende:
Ik dacht beetje oppassen mevrouw ben ook van het vmbo!
ja stond wel beetje met mijn bek vol tanden ja.... Ik zei van te voren dat het jochie die de hele boel gehackt had mij wel slim leek.... Zegt ze luister hij is goed in de dingen waarmee hij een obsessie heeft ; "computers"... Als hij slim was dan zat ie niet op het vmbo toch?!quote:
Goede moeder heb jij. Nu is het stoppen met het bijbaantje, straks is het chillen in de wajong.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreed raken als ik op het vmbo les moest geven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja stond wel beetje met mijn bek vol tanden ja.... Ik zei van te voren dat het jochie die de hele boel gehackt had mij wel slim leek.... Zegt ze luister hij is goed in de dingen waarmee hij een obsessie heeft ; "computers"... Als hij slim was dan zat ie niet op het vmbo toch?!
Ik dacht mevrouwbeetje hoog in uw bol met uw hbo pabo opleiding.
2 dissen over haar eigen leerlingen tegen mij... Die eerste vond ik het ergst.
Een grote dierentuin, ik geniet er wel van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreed raken als ik op het vmbo les moest geven.
Het lijkt mij echt verschrikkelijk om op het vmbo te zitten. Alle docenten denken natuurlijk bij zichzelf dat je achterlijk bent, of dat er iets anders aan je mankeert, ook al zullen ze dat nooit allemaal zeggen. Ze denken het wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja stond wel beetje met mijn bek vol tanden ja.... Ik zei van te voren dat het jochie die de hele boel gehackt had mij wel slim leek.... Zegt ze luister hij is goed in de dingen waarmee hij een obsessie heeft ; "computers"... Als hij slim was dan zat ie niet op het vmbo toch?!
Ik dacht mevrouwbeetje hoog in uw bol met uw hbo pabo opleiding.
2 dissen over haar eigen leerlingen tegen mij... Die eerste vond ik het ergst.
De logica achter het verschil is mij duidelijk. Er is verder ook weinig mis mee als je standaard wo'ers aanduidt als studenten die een studie volgen en mbo'ers als scholieren die een opleiding volgen (hbo'ers laat ik maar even in het midden). Er zal geen mbo'er met je in discussie gaan als je zegt dat hij/zij een scholier is. Als je daarentegen foutief beweert dat hij/zij niet mag zeggen dat hij/zij een studie volgt, begeef je je weer in heel ander vaarwater. Het toont aan dat je per se wil uiten dat je je beter voelt dan anderen vanwege de opleiding die je doet. Dat op zichzelf is natuurlijk al een zeer trieste houding. Maar als wat je zegt dan ook gewoon nog eens niet klopt, is het niet meer dan normaal dat mensen daar tegenin gaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat deze discussie vaak wordt aangewend om mbo'ers op de kast te jagen, is zeker waar. Maar er zit wel degelijk een logica/reden achter. Ten eerste bestaat er een conventie in het gebruik van woorden, buiten de exacte betekenis om. Komt er in deze kwestie op neer dat hbo'ers en wo'ers studenten worden genoemd. En waarom? Dat is reden twee, namelijk omdat termen distinctief werken. Het doel en methode van het mbo (/hbo) is wezenlijk anders dan die van het wo (/hbo).
Dat sommige mbo'ers en soms hbo'ers hier zo'n punt van maken geeft dat zij zelf te kampen hebben met een minderwaardigheidscomplex, want blijkbaar willen ze graag bij de studenten horen. Anders had deze discussie ze niet geïnteresseerd en maakte het hen geen bal uit of ze nou een scholier of student worden genoemd.
Geen van deze dingen is typerend voor vmbo'ers.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Een grote dierentuin, ik geniet er wel van eerlijk gezegd.
Ze hacken de boel zodat niemand meer in het programma komt.
Pissen naast de pot.
Liegen recht in je face.
Teken hakenkruisen op de tafels.
Wat een kleine kindertjes. ~<3
is wel zo idd. Stiekem zeggen ze thuis tegen hun eigen hbo/ universiteit kinders," bah kan ik vandaag die achterlijke apen weer wat bijbrengen."quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt verschrikkelijk om op het vmbo te zitten. Alle docenten denken natuurlijk bij zichzelf dat je achterlijk bent, of dat er iets anders aan je mankeert, ook al zullen ze dat nooit allemaal zeggen. Ze denken het wel.
Zit je daar in de schoolbanken, terwijl je jezelf een verkapt mongooltje op een dagverblijf voelt. Nee, dat lijkt me nou echt niks. Ook niet fijn voor je zelfvertrouwen, overigens.
het is de werkquote:
Een hoop kuttopics openen schijnt niet te helpen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:38 schreef -supergirl- het volgende:
Zonder al te gekke dingen te moeten doen.
Ten eerste, hbo'ers zijn ook geen studenten. Ten tweede, het is nogal oubollig de termen echt zo letterlijk te interpreteren. Geen hond die je begrijpt als je de termen zo gebruikt het in dagelijks leven. Behalve de vriendjes van de verenigingquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat deze discussie vaak wordt aangewend om mbo'ers op de kast te jagen, is zeker waar. Maar er zit wel degelijk een logica/reden achter. Ten eerste bestaat er een conventie in het gebruik van woorden, buiten de exacte betekenis om. Komt er in deze kwestie op neer dat hbo'ers en wo'ers studenten worden genoemd. En waarom? Dat is reden twee, namelijk omdat termen distinctief werken. Het doel en methode van het mbo (/hbo) is wezenlijk anders dan die van het wo (/hbo).
Dat sommige mbo'ers en soms hbo'ers hier zo'n punt van maken geeft dat zij zelf te kampen hebben met een minderwaardigheidscomplex, want blijkbaar willen ze graag bij de studenten horen. Anders had deze discussie ze niet geïnteresseerd en maakte het hen geen bal uit of ze nou een scholier of student worden genoemd.
Wat studeert een hbo'er of een mbo'er dan? Ze leren voornamelijk een vak. Verder zinloze discussie voor ballen, daar niet van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:17 schreef Piye het volgende:
[..]
De logica achter het verschil is mij duidelijk. Er is verder ook weinig mis mee als je standaard wo'ers aanduidt als studenten die een studie volgen en mbo'ers als scholieren die een opleiding volgen (hbo'ers laat ik maar even in het midden). Er zal geen mbo'er met je in discussie gaan als je zegt dat hij/zij een scholier is. Als je daarentegen foutief beweert dat hij/zij niet mag zeggen dat hij/zij een studie volgt, begeef je je weer in heel ander vaarwater. Het toont aan dat je per se wil uiten dat je je beter voelt dan anderen vanwege de opleiding die je doet. Dat op zichzelf is natuurlijk al een zeer trieste houding. Maar als wat je zegt dan ook gewoon nog eens niet klopt, is het niet meer dan normaal dat mensen daar tegenin gaan.
Voor mij is het persoonlijk een combinatie van beide. Ik hou er niet van als mensen anderen fout verbeteren en ik word lichtelijk onpasselijk van de kijk-mij-eens-goed-zijn houding die ik bij een aantal wo'ers bespeur.
[..]
Geen van deze dingen is typerend voor vmbo'ers.
zit TS nu in de gevangenis?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:47 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, hoeveel contacturen heb je in de week?
Ze wordt iedere dag door een negerin genomen.quote:
heb je deze lelijke autist ook weerquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:35 schreef Blondje_93 het volgende:
Mensen die zeiken dat ze moeten werken en dan bedoel ik vooral mensen zoals jij. Zo zul je het niet ver gaan schoppen in het leven!
Hoe ver heb jij het al geschopt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:35 schreef Blondje_93 het volgende:
Mensen die zeiken dat ze moeten werken en dan bedoel ik vooral mensen zoals jij. Zo zul je het niet ver gaan schoppen in het leven!
Had je veel klanten of was het rustig achter het station?quote:
genoeg pics gezienquote:
Een hbo'er en mbo'er studeren voor de opledingen die ze hebben gekozen. Aangezien studeren het bekwamen in een bepaald vakgebied is, kan een kapster in opleiding dus gewoon zeggen dat ze studeert voor kapster. Verder ben ik het met je eens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Push. het volgende:
[..]
Ten eerste, hbo'ers zijn ook geen studenten. Ten tweede, het is nogal oubollig de termen echt zo letterlijk te interpreteren. Geen hond die je begrijpt als je de termen zo gebruikt het in dagelijks leven. Behalve de vriendjes van de vereniging
[..]
Wat studeert een hbo'er of een mbo'er dan? Ze leren voornamelijk een vak. Verder zinloze discussie voor ballen, daar niet van.
Goed zo. Nou nog stoppen met zeiken en van je luie ass af blijven komen om te werken. Er zijn ook mensen die alles zelf financieren en die gaan ook niet dood, dus niet zeiken.quote:
houd jij je stink bek maar snel dicht triangel josti!quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
al bier gebrouwen, mongooltje
Zij oefenen een vaardigheid, tot ze goed genoeg zijn om hun beroep er van te maken. Vind ik persoonlijk geen studeren. Hbo'ers wel afhankelijk van de opleiding. Mbo'ers bijna nooit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Een hbo'er en mbo'er studeren voor de opledingen die ze hebben gekozen. Aangezien studeren het bekwamen in een bepaald vakgebied is, kan een kapster in opleiding dus gewoon zeggen dat ze studeert voor kapster. Verder ben ik het met je eens.
hap hapquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:55 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
houd jij je stink bek maar snel dicht triangel josti!
je hebt 'niet doodgaan' en 'prettig leven'quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef Musil het volgende:
[..]
Goed zo. Nou nog stoppen met zeiken en van je luie ass af blijven komen om te werken. Er zijn ook mensen die alles zelf financieren en die gaan ook niet dood, dus niet zeiken.
Kom bij mij werken dan ga ik jou managen, hey meisje zal ik jou even managen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je hebt 'niet doodgaan' en 'prettig leven'ik kies voor het 2e. en dat bereik ik niet met WERKEN naast mijn studie
Ja, en jouw ouders willen ook prettig leven en niet honderden euro's aan jou besteden, en waarom zouden ze ook, je bent immers verantwoordelijk voor je eigen leven en niet werken = geen geld = geen prettig leven (althans, ik hoop dat ze stoppen met jou financieren als je zelf te lui blijkt om te werken). Verdiep je eens in het fenomeen 'verantwoordelijkheidsgevoel'.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je hebt 'niet doodgaan' en 'prettig leven'ik kies voor het 2e. en dat bereik ik niet met WERKEN naast mijn studie
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef Musil het volgende:
[..]
Goed zo. Nou nog stoppen met zeiken en van je luie ass af blijven komen om te werken. Er zijn ook mensen die alles zelf financieren en die gaan ook niet dood, dus niet zeiken.
Waar je al niet blij mee kunt wezen..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:57 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
braddie heeft ons alemaal goed voorzienwat een baas is het ook!
Daarbij stelt een pabo opleiding ook bijzonder weinig voor. Het is meer de vaardigheid om de kinderen in bedwang te houden die daar bijgebracht wordt. In ieder geval dit is mij bijgebracht door een pabo student.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
is wel zo idd. Stiekem zeggen ze thuis tegen hun eigen hbo/ universiteit kinders," bah kan ik vandaag die achterlijke apen weer wat bijbrengen."
Maar grappige is wel het is een kunst om ze te temmen en dat kunnen zij ook niet met hbo pabo opleidingetje. Hun stem trilt uit pure wanhoop als ze de kinderen toe spreken en de kinderen hebben schijt. Beetje Pay back time,
De domme apen in actie. " zo krijg me dan onder controle he slimme juf van me"
Maar is zeker wel een manier ze discipline aan te brengen maar stresskippen gaat dit niet lukken.
Je had ook thuis kunnen blijven wonen he?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:38 schreef -supergirl- het volgende:
Ok. Hier het probleem: ik moet verplicht werken van mijn ouders.
Ik ben net de discussie aangegaan. Ik gaf als argumenten dat ik mij beter op mijn studie kan concentreren als ik niet hoef te werken en meer tijd over houd voor school. En dat ik nog tot minstens mijn 70e moet werken en dit de enige kans is om nog een beetje te genieten van mijn vrije tijd. Helaas trapte hij er niet in..
En ja ze kunnen me dwingen > betalen mee aan woning.
Hoe word ik ontslagen? Zonder al te gekke dingen te moeten doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |