Als je ongeveer 40 uur per week aan school kwijt bent, stel dan voor alleen in de vakanties te werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
genoeg. ik heb veel projecten en omdat ik alles in 4 weken moet afronden ipv 9 krijgen we op school geen kans om eraan te werken
Mensen die vol van zichzelf zijn en dat uiten door dit soort stomme opmerkingen.quote:
Je bent een scholier die een opleiding doet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een studente die een studie volgt. grgr
stap 1 is gelukt..quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vent zoeken
"Per ongeluk" zwanger worden en op zijn zak, of die van de maatschappij teren
TS moet gewoon niet doen alsof ze beter is dan ze is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen die vol van zichzelf zijn en dat uiten door dit soort stomme opmerkingen.
Anders dit inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vent zoeken
Meerdere venten zoeken bedoel je, alleen maar meer geld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vent zoeken
Zo een type lijkt mij dit wel inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vent zoeken
Dat moet ze inderdaad niet doen, maar in deze zit jij er gewoon naast. Het begrip studie is niet gereserveerd voor wetenschappelijke opleidingen. Studie houdt simpelweg de activiteit in van het bekwamen in een bepaald vakgebied. Als je zegt dat ze geen studente is, heb je al meer een punt. Niet dat dat geen ongelooflijk arrogante en trieste kijk-mij-eens-universitair-geschoold-zijn houding is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS moet gewoon niet doen alsof ze beter is dan ze is.
Maar eerlijk: mbo is niet zo zwaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat moet ze inderdaad niet doen, maar in deze zit jij er gewoon naast. Het begrip studie is niet gereserveerd voor wetenschappelijke opleidingen. Studie houdt simpelweg de activiteit in van het bekwamen in een bepaald vakgebied. Als je zegt dat ze geen studente is, heb je al meer een punt. Niet dat dat geen ongelooflijk arrogante en trieste kijk-mij-eens-universitair-geschoold-zijn houding is.
te laat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:02 schreef madeliefff het volgende:
geen versnelde opleiding doen, dan hou je tijd over om te werken zodat je wat geld te besteden hebt
ben nu bij m'n ouders. in mijn eigen woning is het nog niet opgelostquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:09 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Jammer dat je internetverbinding het weer doet.
Ligt geheel aan je eigen kunnen natuurlijk. Dat iets minder intelligentie vereist, maakt het niet direct minder zwaar natuurlijk. Veel genieen die totaal geen aanleg hebben voor verscheidene mbo-opleidingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar eerlijk: mbo is niet zo zwaar.
Ga gewoon werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |