quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:01 schreef Inktvisch het volgende:
Ik dacht beetje oppassen mevrouw ben ook van het vmbo!
ja stond wel beetje met mijn bek vol tanden ja.... Ik zei van te voren dat het jochie die de hele boel gehackt had mij wel slim leek.... Zegt ze luister hij is goed in de dingen waarmee hij een obsessie heeft ; "computers"... Als hij slim was dan zat ie niet op het vmbo toch?!quote:
Goede moeder heb jij. Nu is het stoppen met het bijbaantje, straks is het chillen in de wajong.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja maar mijn moeder is dan weer zo, die zegt dan 'moet jij wetenverpest je eigen leven'
Ik zou ook gefrustreed raken als ik op het vmbo les moest geven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja stond wel beetje met mijn bek vol tanden ja.... Ik zei van te voren dat het jochie die de hele boel gehackt had mij wel slim leek.... Zegt ze luister hij is goed in de dingen waarmee hij een obsessie heeft ; "computers"... Als hij slim was dan zat ie niet op het vmbo toch?!
Ik dacht mevrouwbeetje hoog in uw bol met uw hbo pabo opleiding.
2 dissen over haar eigen leerlingen tegen mij... Die eerste vond ik het ergst.
Een grote dierentuin, ik geniet er wel van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreed raken als ik op het vmbo les moest geven.
Het lijkt mij echt verschrikkelijk om op het vmbo te zitten. Alle docenten denken natuurlijk bij zichzelf dat je achterlijk bent, of dat er iets anders aan je mankeert, ook al zullen ze dat nooit allemaal zeggen. Ze denken het wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
ja stond wel beetje met mijn bek vol tanden ja.... Ik zei van te voren dat het jochie die de hele boel gehackt had mij wel slim leek.... Zegt ze luister hij is goed in de dingen waarmee hij een obsessie heeft ; "computers"... Als hij slim was dan zat ie niet op het vmbo toch?!
Ik dacht mevrouwbeetje hoog in uw bol met uw hbo pabo opleiding.
2 dissen over haar eigen leerlingen tegen mij... Die eerste vond ik het ergst.
De logica achter het verschil is mij duidelijk. Er is verder ook weinig mis mee als je standaard wo'ers aanduidt als studenten die een studie volgen en mbo'ers als scholieren die een opleiding volgen (hbo'ers laat ik maar even in het midden). Er zal geen mbo'er met je in discussie gaan als je zegt dat hij/zij een scholier is. Als je daarentegen foutief beweert dat hij/zij niet mag zeggen dat hij/zij een studie volgt, begeef je je weer in heel ander vaarwater. Het toont aan dat je per se wil uiten dat je je beter voelt dan anderen vanwege de opleiding die je doet. Dat op zichzelf is natuurlijk al een zeer trieste houding. Maar als wat je zegt dan ook gewoon nog eens niet klopt, is het niet meer dan normaal dat mensen daar tegenin gaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat deze discussie vaak wordt aangewend om mbo'ers op de kast te jagen, is zeker waar. Maar er zit wel degelijk een logica/reden achter. Ten eerste bestaat er een conventie in het gebruik van woorden, buiten de exacte betekenis om. Komt er in deze kwestie op neer dat hbo'ers en wo'ers studenten worden genoemd. En waarom? Dat is reden twee, namelijk omdat termen distinctief werken. Het doel en methode van het mbo (/hbo) is wezenlijk anders dan die van het wo (/hbo).
Dat sommige mbo'ers en soms hbo'ers hier zo'n punt van maken geeft dat zij zelf te kampen hebben met een minderwaardigheidscomplex, want blijkbaar willen ze graag bij de studenten horen. Anders had deze discussie ze niet geïnteresseerd en maakte het hen geen bal uit of ze nou een scholier of student worden genoemd.
Geen van deze dingen is typerend voor vmbo'ers.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Een grote dierentuin, ik geniet er wel van eerlijk gezegd.
Ze hacken de boel zodat niemand meer in het programma komt.
Pissen naast de pot.
Liegen recht in je face.
Teken hakenkruisen op de tafels.
Wat een kleine kindertjes. ~<3
is wel zo idd. Stiekem zeggen ze thuis tegen hun eigen hbo/ universiteit kinders," bah kan ik vandaag die achterlijke apen weer wat bijbrengen."quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt verschrikkelijk om op het vmbo te zitten. Alle docenten denken natuurlijk bij zichzelf dat je achterlijk bent, of dat er iets anders aan je mankeert, ook al zullen ze dat nooit allemaal zeggen. Ze denken het wel.
Zit je daar in de schoolbanken, terwijl je jezelf een verkapt mongooltje op een dagverblijf voelt. Nee, dat lijkt me nou echt niks. Ook niet fijn voor je zelfvertrouwen, overigens.
het is de werkquote:
Een hoop kuttopics openen schijnt niet te helpen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:38 schreef -supergirl- het volgende:
Zonder al te gekke dingen te moeten doen.
Ten eerste, hbo'ers zijn ook geen studenten. Ten tweede, het is nogal oubollig de termen echt zo letterlijk te interpreteren. Geen hond die je begrijpt als je de termen zo gebruikt het in dagelijks leven. Behalve de vriendjes van de verenigingquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat deze discussie vaak wordt aangewend om mbo'ers op de kast te jagen, is zeker waar. Maar er zit wel degelijk een logica/reden achter. Ten eerste bestaat er een conventie in het gebruik van woorden, buiten de exacte betekenis om. Komt er in deze kwestie op neer dat hbo'ers en wo'ers studenten worden genoemd. En waarom? Dat is reden twee, namelijk omdat termen distinctief werken. Het doel en methode van het mbo (/hbo) is wezenlijk anders dan die van het wo (/hbo).
Dat sommige mbo'ers en soms hbo'ers hier zo'n punt van maken geeft dat zij zelf te kampen hebben met een minderwaardigheidscomplex, want blijkbaar willen ze graag bij de studenten horen. Anders had deze discussie ze niet geïnteresseerd en maakte het hen geen bal uit of ze nou een scholier of student worden genoemd.
Wat studeert een hbo'er of een mbo'er dan? Ze leren voornamelijk een vak. Verder zinloze discussie voor ballen, daar niet van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:17 schreef Piye het volgende:
[..]
De logica achter het verschil is mij duidelijk. Er is verder ook weinig mis mee als je standaard wo'ers aanduidt als studenten die een studie volgen en mbo'ers als scholieren die een opleiding volgen (hbo'ers laat ik maar even in het midden). Er zal geen mbo'er met je in discussie gaan als je zegt dat hij/zij een scholier is. Als je daarentegen foutief beweert dat hij/zij niet mag zeggen dat hij/zij een studie volgt, begeef je je weer in heel ander vaarwater. Het toont aan dat je per se wil uiten dat je je beter voelt dan anderen vanwege de opleiding die je doet. Dat op zichzelf is natuurlijk al een zeer trieste houding. Maar als wat je zegt dan ook gewoon nog eens niet klopt, is het niet meer dan normaal dat mensen daar tegenin gaan.
Voor mij is het persoonlijk een combinatie van beide. Ik hou er niet van als mensen anderen fout verbeteren en ik word lichtelijk onpasselijk van de kijk-mij-eens-goed-zijn houding die ik bij een aantal wo'ers bespeur.
[..]
Geen van deze dingen is typerend voor vmbo'ers.
zit TS nu in de gevangenis?quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:47 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, hoeveel contacturen heb je in de week?
Ze wordt iedere dag door een negerin genomen.quote:
heb je deze lelijke autist ook weerquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:35 schreef Blondje_93 het volgende:
Mensen die zeiken dat ze moeten werken en dan bedoel ik vooral mensen zoals jij. Zo zul je het niet ver gaan schoppen in het leven!
Hoe ver heb jij het al geschopt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:35 schreef Blondje_93 het volgende:
Mensen die zeiken dat ze moeten werken en dan bedoel ik vooral mensen zoals jij. Zo zul je het niet ver gaan schoppen in het leven!
Had je veel klanten of was het rustig achter het station?quote:
genoeg pics gezienquote:
Een hbo'er en mbo'er studeren voor de opledingen die ze hebben gekozen. Aangezien studeren het bekwamen in een bepaald vakgebied is, kan een kapster in opleiding dus gewoon zeggen dat ze studeert voor kapster. Verder ben ik het met je eens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Push. het volgende:
[..]
Ten eerste, hbo'ers zijn ook geen studenten. Ten tweede, het is nogal oubollig de termen echt zo letterlijk te interpreteren. Geen hond die je begrijpt als je de termen zo gebruikt het in dagelijks leven. Behalve de vriendjes van de vereniging
[..]
Wat studeert een hbo'er of een mbo'er dan? Ze leren voornamelijk een vak. Verder zinloze discussie voor ballen, daar niet van.
Goed zo. Nou nog stoppen met zeiken en van je luie ass af blijven komen om te werken. Er zijn ook mensen die alles zelf financieren en die gaan ook niet dood, dus niet zeiken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |