Het was wel vermakelijk ja, dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:22 schreef Push. het volgende:
[..]
Knuppel. Wo'ers die de term student alleen gebruiken voor personen die aan een universiteit studeren, gebruiken de conservatieve term vooral om mbo'ers zoals jij op de kast te krijgen. Bij dezen gelukt.
Ze schreef eerder dat ze niet op kinderen zat te wachten, da's maar goed ook, dat doet het vaderland alleen maar goed.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zij, het liefste achter het station, hoeft ze ook niet meer te werken en te 'studeren'.
Als ze oud wordt neemt ze gewoon een kort pittig kapsel en gaat ze 'lekker gezellig' doen met de kids en de hond. Daarom moet ze ook snel trouwen, anders krijgt ze niemand.
Pakzak.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:09 schreef Piye het volgende:
Ik kies ervoor het bewust te negeren. Zo rol ik nou eenmaal.
Inderdaad, of ze zijn gewoon kaolodom en hebben eens iets gehoord, wat ze nu vol overtuiging aan iedereen gaan verkondigen, zonder precies te weten hoe het zit. Dat is vaker het geval.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:22 schreef Push. het volgende:
[..]
Knuppel. Wo'ers die de term student alleen gebruiken voor personen die aan een universiteit studeren, gebruiken de conservatieve term vooral om mbo'ers zoals jij op de kast te krijgen. Bij dezen gelukt.
of ze wordt jouw golddiggerquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:32 schreef chroestjov het volgende:
Je kan ook verhongeren onder een brug.
Bron? Lijkt me verder vrij problematisch om te stellen dat de hoogst opgeleide mensen van je land 'kaolodom' zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, of ze zijn gewoon kaolodom en hebben eens iets gehoord, wat ze nu vol overtuiging aan iedereen gaan verkondigen, zonder precies te weten hoe het zit. Dat is vaker het geval.
De hoogst opgeleide mensen zijn gemiddeld het slimst natuurlijk. Ondanks dat zit er ook daar nog een flinke groep die voor mij in de categorie kaolodom valt. Er zijn ook mensen die een hoge opleiding synoniem stellen aan slim, maar dat ligt er net aan welke parameters je hanteert.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:37 schreef Push. het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me verder vrij problematisch om te stellen dat de hoogst opgeleide mensen van je land 'kaolodom' zijn.
Zijn er ook webcam girls met inhoud dan? En nee, dan heb ik het niet over de inhoud in haar bh of een lekkere gevulde kontquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:16 schreef Smack10 het volgende:
Of als webcam girl bij de afdeling aandachtshoeren zonder inhoud.
jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn er ook webcam girls met inhoud dan? En nee, dan heb ik het niet over de inhoud in haar bh of een lekkere gevulde kont
jazekerquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zijn er ook webcam girls met inhoud dan? En nee, dan heb ik het niet over de inhoud in haar bh of een lekkere gevulde kont
Dat deze discussie vaak wordt aangewend om mbo'ers op de kast te jagen, is zeker waar. Maar er zit wel degelijk een logica/reden achter. Ten eerste bestaat er een conventie in het gebruik van woorden, buiten de exacte betekenis om. Komt er in deze kwestie op neer dat hbo'ers en wo'ers studenten worden genoemd. En waarom? Dat is reden twee, namelijk omdat termen distinctief werken. Het doel en methode van het mbo (/hbo) is wezenlijk anders dan die van het wo (/hbo).quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga alleen tegen de meerderheid van zelfoverschattende wo'ertjes in. Wat die namelijk niet snappen is dat een woord meerdere betekenissen kan hebben. De term studie kan worden gebruikt om een opleiding aan een instelling van hoger onderwijs te duiden, om die reden zullen de meeste mbo-opleidingen de term niet snel voeren. Het kan echter ook synoniem aan opleiding zijn, of slaan op de activiteit van het leren. Zo kan een middelbare scholier ook "aan z'n studie gaan".
[..]
Harde tante deze.![]()
Wil je zien?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Voer je ook gesprekken met haar op intellectueel niveau Dima?
supergirl op de uniquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ja, want jezelf inschrijven op een universiteit is zo moeilijk, daar moet je wel kkslim voor zijn.
Kan ze iig ook pochen op Fok! met het feit dat ze "studeert", om het balletjesvolk tevreden te stellen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
supergirl op de uni
dat wordt dan corpslet van het dispuut
De naam hebben we nodig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat een prinsesje is ze toch.
Height: 167 centimeters
City: Reykjavik
Occupation/Major: almost civil engeneer + auditor
School: University
[ afbeelding ]
Kenmerken van haar shows:
Altijd naakt in de bieb.
|
|
| Forum Opties | |