Zondequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
voor het mbo ontvang je ook studiefinanciering.
Nee hoor, ik ga alleen tegen de meerderheid van zelfoverschattende wo'ertjes in. Wat die namelijk niet snappen is dat een woord meerdere betekenissen kan hebben. De term studie kan worden gebruikt om een opleiding aan een instelling van hoger onderwijs te duiden, om die reden zullen de meeste mbo-opleidingen de term niet snel voeren. Het kan echter ook synoniem aan opleiding zijn, of slaan op de activiteit van het leren. Zo kan een middelbare scholier ook "aan z'n studie gaan".quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vindt voor mij eerst maar een mbo-instelling die zegt dat ze studies aanbieden. Jij bent degene die hier tegen de meerderheid ingaat.
Harde tante deze.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eenzijdige afspraken werken niet piye, je moet het hem bevelenen als hij niet luistert de zweep erover gewoon
![]()
Gast, bijna iedereen bedoeld dat ze studeren aan een hogeschool of universiteit als ze zeggen dat ze studie volgen. Ga ergens anders politiek correct doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga alleen tegen de meerderheid van zelfoverschattende wo'ertjes in. Wat die namelijk niet snappen is dat een woord meerdere betekenissen kan hebben. De term studie kan worden gebruikt om een opleiding aan een instelling van hoger onderwijs te duiden, om die reden zullen de meeste mbo-opleidingen de term niet snel voeren. Het kan echter ook synoniem aan opleiding zijn, of slaan op de activiteit van het leren. Zo kan een middelbare scholier ook "aan z'n studie gaan".
[..]
Harde tante deze.![]()
Dit heeft niks met politiek correctheid te maken. Ik kan gewoon heel slecht tegen die wannabe superieure houding omdat je toevallig een hogere opleiding doet. Hetzelfde als ik vraag waar je op school zit en je begint "Nou ik zit niet op school hoor, ik zit op de universiteit." irritant volk is dat. Van het slag dat denkt een pak te moeten gaan dragen en een windkapsel te moeten rocken omdat ze toevallig een bepaalde opleiding doen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, bijna iedereen bedoeld dat ze studeren aan een hogeschool of universiteit als ze zeggen dat ze studie volgen. Ga ergens anders politiek correct doen.
Ja ja, ik ben een arrogante lul in jouw ogen, ga nu maar weer je moeder pesten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit heeft niks met politiek correctheid te maken. Ik kan gewoon heel slecht tegen die wannabe superieure houding omdat je toevallig een hogere opleiding doet. Hetzelfde als ik vraag waar je op school zit en je begint "Nou ik zit niet op school hoor, ik zit op de universiteit." irritant volk is dat. Van het slag dat denkt een pak te moeten gaan dragen en een windkapsel te moeten rocken omdat ze toevallig een bepaalde opleiding doen.
Meer schijnarrogantie van het type minderwaardigheidscomplex verdoezelen eigenlijk, maar je begint het te vatten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben een arrogante lul in jouw ogen, ga nu maar weer je moeder pesten.
Hou je bijdehante waffel, ik heb al zoveel officiële brieven van mijn mbo instelling gekregen waar ik "student" werd genoemd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben een arrogante lul in jouw ogen, ga nu maar weer je moeder pesten.
Fijn dat mij zo via het internet kan diagnosticeren, jij bent vast een geweldige psychiater.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Meer schijnarrogantie van het type minderwaardigheidscomplex verdoezelen eigenlijk, maar je begint het te vatten.
Faalschool zonder woordenboek blijkbaar. http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.UlF79yTIatYquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hou je bijdehante waffel, ik heb al zoveel officiële brieven van mijn mbo instelling gekregen waar ik "student" werd genoemd.
Soms is het makkelijk bepaalde prototypes te herkennen, maar ik ben geen vreemde van de menselijke psyche nee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fijn dat mij zo via het internet kan diagnosticeren, jij bent vast een geweldige psychiater.
ach gossiequote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Hou je bijdehante waffel, ik heb al zoveel officiële brieven van mijn mbo instelling gekregen waar ik "student" werd genoemd.
Ben je nu helemaal blij ja?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Soms is het makkelijk bepaalde prototypes te herkennen, maar ik ben geen vreemde van de menselijke psyche nee.
http://anw.inl.nl/article/studentquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Faalschool zonder woordenboek blijkbaar. http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.UlF79yTIatY
nou en, ik werd student genoemd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Faalschool zonder woordenboek blijkbaar. http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.UlF79yTIatY
Best wel, aangezien je m'n punt bevestigde door in je eigen bron voor het gemak even over "m.n." heen te lezen.quote:
Verzuurd vrouwmens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:06 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nou en, ik werd student genoemd.
En ik ben een student en ik studeer aan het MBO, scheel mens!
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Meer schijnarrogantie van het type minderwaardigheidscomplex verdoezelen eigenlijk, maar je begint het te vatten.
Sarcasme is je vreemd blijkbaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Best wel, aangezien je m'n punt bevestigde door in je eigen bron voor het gemak even over "m.n." heen te lezen.
Oké, je bent helemaal fantastisch. Wil je nu een sticker?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:06 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
nou en, ik werd student genoemd.
En ik ben een student en ik studeer aan het MBO, scheel mens!
Stiekem wil ik ook een windkapsel.quote:
Ik kies ervoor het bewust te negeren. Zo rol ik nou eenmaal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |