quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:43 schreef GotC het volgende:
Ah fuck it, ik doe mee
Wanneer moeten er lijstjes enzo worden ingevuld? Heb een nogal vage planning voor de komende 2 weken
Je hebt jezelf anders ook ooit aangemaakt. Gaat precies hetzelfde lady-wrb.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
![]()
Wie doen er weer mee?
nou ja zoals ik al zei: ik vind een kloon aanmaken al moeilijk
maar wanneer is de definitieve sluiting van de inschrijving?
Als ik jou trek breng ik het langs hoor. Scheelt verzendkostenquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Iets voor in de OP? Want er zijn volgens mij best veel mensen voor wie het voor het eerst is dat ze meedoen, waaronder ikwel handig om snel oude topics terug te vinden:
SS 2012 deel 1
SS 2012 deel 2
SS 2012 deel 3
SS 2012 deel 4
SS 2012 deel 5
SecretSanta's 2013quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:47 schreef Hilzillah het volgende:
Dan mag iedereen die meedoet mij een dm sturen met hun mailadres
Dan valt het wat minder op als je ineens je lootje toevoegt aan je fb omdat je wat meer te weten wilt komen over haarquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef Vlindur het volgende:
https://www.facebook.com/groups/499161466847506/
En ik heb een facebookgroep gemaakt. Maar waarom dat nou helemaal nodig is snap ik eigenlijk niet.
Ow oeps... dat was ik... verkeerde browserquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:43 schreef Vlindur het volgende:
Eeh, Sebastiaan Groeneveld, Doe maar ff niet![]()
![]()
(Wil bij de Secret Santa facebook)
Ohquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:44 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ow oeps... dat was ik... verkeerde browser
'daan. Misschien is het praktisch als er een lijstje in de openingspost komt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:41 schreef Enfermera het volgende:
Gooi mij maar bij twijfel.. ik denk er eff over na! Maar leuk idee!
Ik ben alvast begonnen met een introductietekstje over mijzelf en ik heb op mijn wensenlijstje een zelf gebakken taart staan. Dus ik hoop dat jij mij trektquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik durf niet zo goed. Ik heb geen tijd om heel veel te posten doordeweeks en ik ben een beetje bang dat ik dan vanalles mis. En verder ben ik helemaal niet zo onwijs creabea, behalve met taart. En de vorige jaren heb ik zoveel leuks voorbij zien komen dat ik bang ben dat ik iemand ga teleurstellen met mijn bijdrage.
Ik heb het hele gebeuren de afgelopen jaren wel gevolgd en het lijkt me wel echt heel leuk! Kortom, ik twijfel nog wat...
Zoals ik het begrijp hoef je ze zo dus niet als vriendje toe te voegen, maar kun je het daar vragenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Is het een must, de Facebookgroep? Want ik wilde eigenlijk niet nog eens 30 mensen van FOK toevoegen omdat de balans een beetje door ging slaan![]()
Slecht excuus, doe maar gewoon meequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik twijfel ook nog. Het lijkt me heel leuk, maar tja, nou ja...
Hmmmzz als je van beschimmelde taart houdt kunnen we het wel proberen. Want zo lang in een pakje gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:46 schreef Limone het volgende:
[..]
'daan. Misschien is het praktisch als er een lijstje in de openingspost komt?
[..]
Ik ben alvast begonnen met een introductietekstje over mijzelf en ik heb op mijn wensenlijstje een zelf gebakken taart staan. Dus ik hoop dat jij mij trekt
Je vond het niet zo'n goede reden, nee?quote:
Ja, sorry, die zag ik later pas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:01 schreef Limone het volgende:
Mijn lijstje (post #15) was iets meer up to date.
Maar erbij:
Limone, GotC, Chan, Loj,
Weg: mrien
Twijfel: Enfermera, Nikkie
Nee, zoals ik het begrijp moet je het allemaal ook prima kunnen redden met een kleine omschrijving bij ieder lijstje en het vragen-stellen-met-een-kloon. Is ook wel leuk dat iedereen dan kan mee- en teruglezen!quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef Kursor het volgende:
Saffier mag (volgens mij) ook van twijfel naar meedoen
En Facebook...ik zit niet eens op Facebook, een probleem?
dat en bovendien ben je dan ook niet alleen kloons en nicknames aan het koppelen maar ook nog eens echte namen aan nicknames.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, zoals ik het begrijp moet je het allemaal ook prima kunnen redden met een kleine omschrijving bij ieder lijstje en het vragen-stellen-met-een-kloon. Is ook wel leuk dat iedereen dan kan mee- en teruglezen!
Creatiever dan ik benquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:07 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben echt totaallll niet crea. Totaal niet. Als in; het meest crea wat ik doe is leuke dingen uit de Ouder van Nu knippen en die in een boekje plakken.
Taarten bakken idd, dat dan weer wel. En koken enzo. XD
Liefde kun je niet etenquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:11 schreef Enfermera het volgende:
Suiker nou ik denk heel ff nog oke?Maar ik gok dat ik geen keus heb zeg maar? En degene die ik heb heeft misschien een beetje pech, maar er zit heul veel liefde in
en stroop en aardappelplakjes enzo
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Liefde kun je niet etenDie stroop, aardappelplakjes en taarten, dat is weer een ander verhaal
![]()
Ojee, was ik te bits? Sorry! Dat was mijn enthousiasme!quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, sorry, die zag ik later pas.
We hadden het over nog een week, maar eigenlijk is de lijst al zo lang dat ik me afvraag of er veel mensen zijn die het nog niet gezien hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:04 screef Olf het volgende:
Is er nu al een lootjestrekdatum trouwens? Ik vind het zoooo spannend!
Nou ja, meestal wordt smerige vulling gebruikt bij een surprise en het woord is al een paar keer gevallen. Maar sorry wist niet dat je kwaad werdquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Er staat toch al heel vaak dat er juist geen surprise gemaakt hoeft te worden, en dat zegt nu ook niemand toch? Of lees ik er overheen?
oh nee hoor. Da's mijn bescheidenheidquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Ojee, was ik te bits? Sorry! Dat was mijn enthousiasme!
Ja nou hey zegquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:42 schreef Keshet het volgende:
Ik zie mijn naam in de lijst staan maar ik doe niet mee hoor.
Wat een supersurprisequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:50 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh geen surprise! Daar heb ik helemaal overheen gelezenNou das helemaal mooi, count me in
Dichten ben ik wel goed in, dat ga ik misschien wel doen
Leuk!
Niet dat ik surprises haat, maar het knutselen, verzinnen... Vaak vraag ik mn pa voor advies, hij kan heel leuke cryptische dingen verzinnen als ik al iets moet doen.![]()
Hij had voor mij ooit een keer zo'n leesbord gemaakt wat je wel eens bij een opticien ziet, weet je wel, met allemaal letters van groot naar klein en dan in de trant van 'o, waar is toch mijn jas en mijn boek en mijn.... ' omdat ik altijd alles kwijt was XD
Oke ik hou op met ratelen
Wat een leuk idee!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:36 schreef Saffier het volgende:
Ik vraag elke keer om het favo recept van mijn santa, dus voor de niet creatieve bak/kooksterren onder ons is er ook geen reden meer om niet mee te doen. Maak een kookschriftje!
Dat is idd een leuk idee! En makkelijk om mee te sturenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:36 schreef Saffier het volgende:
Ik vraag elke keer om het favo recept van mijn santa, dus voor de niet creatieve bak/kooksterren onder ons is er ook geen reden meer om niet mee te doen. Maak een kookschriftje!
Zou je mij svp een dm willen sturen? Mobiel kan ik ze wel beantwoorden maar ik snap nog niet hoe ik 'm kan starten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:08 schreef Hilzillah het volgende:
SECRET SANTA
Saffier
Even gluren of je er bij staat please. De dikgedrukte heb ik nog geen mailadres van.
Dat knopje heb ik ook nog niet gevonden naast posts van iemand ofzo. Maar als je de username gewoon uit je hoofd weet qua spelling dan gaat het ook mobiel. Moet je even rechtsboven op je username klikken, dan DM selecteren en dan zie je een getal (0 denk ik) verschijnen op je UI. Dan kun je gewoon de username intypen die je wil.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:20 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zou je mij svp een dm willen sturen? Mobiel kan ik ze wel beantwoorden maar ik snap nog niet hoe ik 'm kan starten.
Ha, papegaai!quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:40 schreef Hilzillah het volgende:
rechts bovenin naast je profiel foto, als je op je naam klikt komt er een schermpje uitrollen. daar staat ook dm tussen.
Volgens mij vergeten de meeste mensen liever dat dat topic ooit bestondquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
Misschien een idee om dit topic omhoog te kicken OUD / Het OUD Estafette topic deel 13 is het OUD estafette topic.. Kan ik ook eindelijk het stokje doorgeven. Geef maar een gil als iemand het wilt
Mwoah, Het is jammer dat het niet up to date is.. Ik was daar pas zwanger van Rienk. Nu is Jelte al bijna 2quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten de meeste mensen liever dat dat topic ooit bestond
Da's geen doen. En idd. Sinds het topic begon zijn er 4 jaar voorbij. Ik ben wel veranderd hoor, in die vier jaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mwoah, Het is jammer dat het niet up to date is.. Ik was daar pas zwanger van Rienk. Nu is Jelte al bijna 2
Mooi moment om opnieuw het stokje te krijgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's geen doen. En idd. Sinds het topic begon zijn er 4 jaar voorbij. Ik ben wel veranderd hoor, in die vier jaar.kan je beter wat recentere posts opzoeken.
ik bedank echt méér dan hartelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mooi moment om opnieuw het stokje te krijgen.
Ik vond het destijds altijd een heerlijk lurktopic.
Ik wilde net zeggen, volgens mij hebben een aantal mensen spijt als haren op hun hoofdquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten de meeste mensen liever dat dat topic ooit bestond
Ik zou dat helemaal niet erg vinden hoor. Als je wat informatie in je lootje zet en een uitgebreid wensenlijstje, krijgt iemand al heel goed een idee wat je leuk vindt om te krijgen. Dus ik zou zeggen doe lekker mee!quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:17 schreef Roosje84 het volgende:
Ga jullie weer gezellig volgen de komende tijd. Vind SS zo leuk iets
Heb twee jaar geleden meegedaan en vond het echt superleuk! Zelf doe ik niet mee aangezien ik meer van het meelezen ben (dus 'ken' de meeste van jullie wel ) en vind dat ik echt te weinig post om een leuk lootje te zijn.
Ik doe dit jaar idd niet mee, ik heb heel even getwijfeld, want alle andere jaren vond ik super om te doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:06 schreef SantaDroom het volgende:
Lieve Droomvrouwtje zie ik het goed doe jij dit jaar niet mee doet?
Mag ik jouw Secret Santa zijn, dat heb je verdiend, dus vind je dat goed?
Er iets voor terug dat hoef ik niet.
Mijn doel is iets geven waar jij van geniet.
Hmm begin nu toch weer te twijfelen.. Gelukkig heb ik nog een dag om te beslissen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:30 schreef klumsy het volgende:
Roosje gewoon lekker meedoen als je het leuk lijkt!
en wat Spuuglokje zegt, gewoon zorgen voor een uitgebreid lijstje met info
Ha! Twijfel!quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:58 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Hmm begin nu toch weer te twijfelen.. Gelukkig heb ik nog een dag om te beslissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je er allemaal op zetten eigenlijk?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:44 schreef Chan het volgende:
Ja je hoeft hem niet gelijk in te vullen, dat kan later nog aangevuld worden.
Wat je graag hebben wilt en waar het naartoe moetquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat moet je er allemaal op zetten eigenlijk?
En een 'raad hier welk lootje geloosd werd'-topicquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik stem ook voor een 'ruil hier je lootje' topic
En alleen maar lieve dingen dichten/schrijven. En een kloon die verliefd op je isquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:14 schreef Olf het volgende:
Net zolang ruilen tot ik mezelf heb en dan vet dure dingen kopen!
Wel een beetje defeating the purposequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:14 schreef Olf het volgende:
Net zolang ruilen tot ik mezelf heb en dan vet dure dingen kopen!
Da's relaxed, dan wil ik jouquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:24 schreef Kyara het volgende:
ik heb al een heel verhaal opgeschreven en ben nu met mijn verlanglijstje bezig.
ik ben best wel concreet geloof ikook in de dingen die ik niet leuk vind
Die kan je daar ook invullen de info en verlanglijstjesquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:41 schreef Kyara het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk? Jij vult alle namen en mailadressen is en dan krijg ik een mailtje met een naam? En hoe zit dat dan met de info/verlanglijstjes?
De laatste keer dat ik lootjes heb getrokken, stond internet nog in de kinderschoenen geloof ik....
Als iedereen is uitgenodigd krijg je een link in je mail naar jou lootje. Daarop vuk je, je adres gegevens, info van jezelf en verlanglijstje in (info kan ook later, maar in ieder geval op de link klikken om je lootje in te leveren).quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:41 schreef Kyara het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk? Jij vult alle namen en mailadressen is en dan krijg ik een mailtje met een naam? En hoe zit dat dan met de info/verlanglijstjes?
De laatste keer dat ik lootjes heb getrokken, stond internet nog in de kinderschoenen geloof ik....
Dit ja!quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Zullen we voor het collectief plezier afspreken dat we de lootjes via die site invullen en aanpassen waar nodig, maar dat we proberen om zoveel mogelijk vragen/hints etc hier op FOK via kloons te doen? Het is toch een FOK SS en zo heeft iedereen er veel plezier aan!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:28 schreef Suikertante het volgende:
Oh, mijn eerste was
Drol
Maar jouwes zijn ook indrukwekkend! Ik hoop dat jij mij hebt een gedicht maakt
Als je volgend jaar niet meer mee wil doen:quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:25 schreef Suikertante het volgende:
Nol is ook een hele fijne naam om een gedicht mee te maken
Spotten met een totaalruptuur vind ik wat cru, sorryquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als je volgend jaar niet meer mee wil doen:
Lieve Nol
Je moeder is een snol
En een lelijke trol
Er komt een gore drol
Uit je hol
En uit je moeders ontplofte mol
Ah, duidelijk! Ik dacht al, hoe gaat het dan, want ik ben ook nog n00bquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:51 schreef As1981 het volgende:
[..]
Als iedereen is uitgenodigd krijg je een link in je mail naar jou lootje. Daarop vuk je, je adres gegevens, info van jezelf en verlanglijstje in (info kan ook later, maar in ieder geval op de link klikken om je lootje in te leveren).
Als alle lootjes ingeleverd zijn worden de lootjes getrokken en krijg je in de mail een link naar jou getrokkeb lootje met dus info, adres en verlanglijstje van die persoon
Als je later nog wat wil zeggen of aanvullen van je eigen lootje kan dat en krijg diegene die jou heeft bericht in de mail.
Je kan zo ook vragen stellen aan jou lootje maar via hier is leuker want dan kan iedereen meelezen (alleen niet onder je eigen naam).
Kloonsquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Zullen we voor het collectief plezier afspreken dat we de lootjes via die site invullen en aanpassen waar nodig, maar dat we proberen om zoveel mogelijk vragen/hints etc hier op FOK via kloons te doen? Het is toch een FOK SS en zo heeft iedereen er veel plezier aan!
quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:47 schreef Suikertante het volgende:
Ja EN hints geven over wie jij bent Enf!!
Dus als je mij hebt maak je een kloon aan die Sugarsanta heet en dan zeg je géén "Whihi! XD" (want dan weet ik het meteen).
Dus als je mij hebt maak je een kloon aan die Sugarsanta heet en dan zeg je géén "Whihi! XD" (want dan weet ik het meteen).
Hoi Enfermeraquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Oke. Dus als kloon moet ik me juist niet zo erg gedragen als mezelf whihi en ook wat subtiele hints geven.
Ik ga zo falen hierin
Als je in een topic alles onder elkaar opent en dan bij de user naar keuze op het poppetje links van de naam klikt en kiest voor Toggle andere users dan zie je alle posts van de betreffende user onder elkaar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Wie vertelt me meer over het Sherlock knopje?
Misschien nog een laatste lijstje en sluiten om 16:00?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:13 schreef Hilzillah het volgende:
Nou... Ze staan er in. Mijn Olli ligt heerlijk op de bank te kraaien en lachen naar niks!Schijnt blijkbaar ook goed genoeg te zijn
![]()
Dusch, nog even afwachten of er nieuwe bijkomen of klikken op SEND. (Er waren nog wat twijfelaars toch?)
Je hebt gelijk! Dan ga ik hem vast versturen, en sowieso mijn eigen lootje nog niet inleveren. Dan kan hij nooit per ongeluk gesloten worden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:09 schreef Chan het volgende:
Op de "help-pagina" onder "organisator"
http://www.lootjestrekken.nl/help
+ Ik wil iemand toevoegen aan de groep
Dit kan op de overzichtspagina zolang de lootjes nog niet zijn getrokken.
Zou moeten kunnen dus
Verder ben ik totaal niet ongeduldig hoor..
Iedereen kan nu al met een gerust hart het lootje inleveren, zolang Hillz het maar niet doet voor het geval er nog iemand toegevoegd moet wordenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:22 schreef Spees_Eend het volgende:
En straks om 20:00 als Hillz alles verstuurd heeft, kan iedereen gewoon met een gerust hart zijn lootje inleveren, ook als je verlanglijst/info nog niet af is. Die kun je namelijk altijd aan blijven vullen!
No worries. Ik heb gewoon in beeld dat ik later nog kan aanpassen. "Als ik wil" kan ik nu vast mijn lijstje invullen staat er.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ehrm... Ik geloof dat ik nu al grandioos de mist in gegaan ben... Met het verlanglijstje bevestigen heb ik dan mijn lootje ingeleverd?????
Blijkbaar jaquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:31 schreef Suikertante het volgende:
Hee! Ik heb expres niet op opslaan gedrukt maar zodra je op de link in je e-mail klikt heb je blijkbaar je lootje ingeleverd
15 euro inclusief verzenden en er is nog geen uitpakdag!quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:34 schreef Keshet het volgende:
Ik twijfel.![]()
Wat is de uitpakdag? Wat is 't kadobedrag? Ik mis wat info in de OP.
Whihi! XD
Kan geen kwaad, pas als iedereen zijn lootje heeft ingeleverd, dan pas krijg je ook te zien wie jij als lootje getrokken hebt. Als het goed is kan je op de overzichtpagina zien wie zijn lootje wel/niet heeft ingeleverd. Geen idee of je in de tijd dat nog niet iedereen zijn lootje heeft ingeleverd er wel nog mensen toegevoegd kunnen wordenquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:31 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb mijn verlanglijst bevestigd... Wist niet dat dit al gelijk lootje inleveren was
Stomme trut actie
Dus iedereen kan nu zo snel mogelijk op de link in de mail klikken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:38 schreef Hilzillah het volgende:
ik heb een neppert toegevoegd. om 20.00 verwijder ik die weer
En hij heet 'test' zo te zienquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:38 schreef Hilzillah het volgende:
ik heb een neppert toegevoegd. om 20.00 verwijder ik die weer
Ik heb nu alleen maar mijn wensen. Mocht mijn Secret Santa alle gory details willen weten, dan geeft ie maar een gil..quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een lang lulverhaal getikt
Haha volgens mij proberen we allemaal te voorkomen dat we de laatste zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vul een beetje in en kom er later op terug hoor dames.
Voordat ik de boel ophoud.
Iig het VK, verder weet ik eigenlijk niemand?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:14 schreef Suikertante het volgende:
Hier staan allerlei vezendmogelijkheden.
Om welke landen gaat het ook alweer?
Volgens mij kan ik via mijn bedrijf alles binnen de EU voor een tientje verzenden, dus bij deze bied ik dat aan als optie, indien iemand dat zou willenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef Kyara het volgende:
Even een vraagje: we hebben wat buitenlandse adressen geloof ik. Hoe doen we dat met verzenden? Waar kan dat goedkoop? En dat moeten dan lichte pakketjes worden toch?
(ik stel de vraag maar vast even voordat de loodjes getrokken worden)
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:31 schreef Olf het volgende:
5 euro voor een cadeau wordt wel heel schraal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Suikertante op 07-10-2013 18:04:26 ]
Iedere keer als je op enter drukt, komt er een nieuw vakje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:07 schreef Sam1993 het volgende:
Moet je alles bij verlanglijstje invullen? Of komen daar meer vakjes voor? Anders staat het zo lullig alleen maar cadeautips als daar ook het voorstellen moet enzo?
Oh, is het ¤15 inclusief verzenden?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:31 schreef Olf het volgende:
5 euro voor een cadeau wordt wel heel schraal...
Tjonge. Zat die mail je zo dwars?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:12 schreef Burdie het volgende:
Zullen we dat 'bericht aan alle deelnemers' op de overzichtspagina gewoon niet gebruiken tenzij belangrijk/urgent?
Whahaha moest deze nog ff quotenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:58 schreef KloonGrGrMarjan het volgende:
[..]
Hoi Enfermera
ik zal je een beetje opweg helpen met deze kloon. je hebt nu geen idee wie ik ben ik zal alleen verklappen dat me kids me geholpen hebben met een kado voor jou lootje.
Gr, Gr. Marjan, Henk en de kids.
Bij 'vul je verlanglijstje in' of iets vergelijkbaarsquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:47 schreef Enfermera het volgende:
Waar typ je je verhaal? Moet je dan inloggen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |