En hij heet 'test' zo te zienquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:38 schreef Hilzillah het volgende:
ik heb een neppert toegevoegd. om 20.00 verwijder ik die weer
Ik heb nu alleen maar mijn wensen. Mocht mijn Secret Santa alle gory details willen weten, dan geeft ie maar een gil..quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een lang lulverhaal getikt
Haha volgens mij proberen we allemaal te voorkomen dat we de laatste zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vul een beetje in en kom er later op terug hoor dames.
Voordat ik de boel ophoud.
Iig het VK, verder weet ik eigenlijk niemand?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:14 schreef Suikertante het volgende:
Hier staan allerlei vezendmogelijkheden.
Om welke landen gaat het ook alweer?
Volgens mij kan ik via mijn bedrijf alles binnen de EU voor een tientje verzenden, dus bij deze bied ik dat aan als optie, indien iemand dat zou willenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:12 schreef Kyara het volgende:
Even een vraagje: we hebben wat buitenlandse adressen geloof ik. Hoe doen we dat met verzenden? Waar kan dat goedkoop? En dat moeten dan lichte pakketjes worden toch?
(ik stel de vraag maar vast even voordat de loodjes getrokken worden)
quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:31 schreef Olf het volgende:
5 euro voor een cadeau wordt wel heel schraal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Suikertante op 07-10-2013 18:04:26 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |