Ojee, was ik te bits? Sorry! Dat was mijn enthousiasme!quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, sorry, die zag ik later pas.
We hadden het over nog een week, maar eigenlijk is de lijst al zo lang dat ik me afvraag of er veel mensen zijn die het nog niet gezien hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:04 screef Olf het volgende:
Is er nu al een lootjestrekdatum trouwens? Ik vind het zoooo spannend!
Nou ja, meestal wordt smerige vulling gebruikt bij een surprise en het woord is al een paar keer gevallen. Maar sorry wist niet dat je kwaad werdquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Er staat toch al heel vaak dat er juist geen surprise gemaakt hoeft te worden, en dat zegt nu ook niemand toch? Of lees ik er overheen?
oh nee hoor. Da's mijn bescheidenheidquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Ojee, was ik te bits? Sorry! Dat was mijn enthousiasme!
Ja nou hey zegquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:42 schreef Keshet het volgende:
Ik zie mijn naam in de lijst staan maar ik doe niet mee hoor.
Wat een supersurprisequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:50 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh geen surprise! Daar heb ik helemaal overheen gelezenNou das helemaal mooi, count me in
Dichten ben ik wel goed in, dat ga ik misschien wel doen
Leuk!
Niet dat ik surprises haat, maar het knutselen, verzinnen... Vaak vraag ik mn pa voor advies, hij kan heel leuke cryptische dingen verzinnen als ik al iets moet doen.![]()
Hij had voor mij ooit een keer zo'n leesbord gemaakt wat je wel eens bij een opticien ziet, weet je wel, met allemaal letters van groot naar klein en dan in de trant van 'o, waar is toch mijn jas en mijn boek en mijn.... ' omdat ik altijd alles kwijt was XD
Oke ik hou op met ratelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |