quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:43 schreef GotC het volgende:
Ah fuck it, ik doe mee
Wanneer moeten er lijstjes enzo worden ingevuld? Heb een nogal vage planning voor de komende 2 weken
Je hebt jezelf anders ook ooit aangemaakt. Gaat precies hetzelfde lady-wrb.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:00 schreef lady-wrb het volgende:
![]()
Wie doen er weer mee?
nou ja zoals ik al zei: ik vind een kloon aanmaken al moeilijk
maar wanneer is de definitieve sluiting van de inschrijving?
Als ik jou trek breng ik het langs hoor. Scheelt verzendkostenquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Iets voor in de OP? Want er zijn volgens mij best veel mensen voor wie het voor het eerst is dat ze meedoen, waaronder ikwel handig om snel oude topics terug te vinden:
SS 2012 deel 1
SS 2012 deel 2
SS 2012 deel 3
SS 2012 deel 4
SS 2012 deel 5
SecretSanta's 2013quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:47 schreef Hilzillah het volgende:
Dan mag iedereen die meedoet mij een dm sturen met hun mailadres
Dan valt het wat minder op als je ineens je lootje toevoegt aan je fb omdat je wat meer te weten wilt komen over haarquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef Vlindur het volgende:
https://www.facebook.com/groups/499161466847506/
En ik heb een facebookgroep gemaakt. Maar waarom dat nou helemaal nodig is snap ik eigenlijk niet.
Ow oeps... dat was ik... verkeerde browserquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:43 schreef Vlindur het volgende:
Eeh, Sebastiaan Groeneveld, Doe maar ff niet![]()
![]()
(Wil bij de Secret Santa facebook)
Ohquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:44 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ow oeps... dat was ik... verkeerde browser
'daan. Misschien is het praktisch als er een lijstje in de openingspost komt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:41 schreef Enfermera het volgende:
Gooi mij maar bij twijfel.. ik denk er eff over na! Maar leuk idee!
Ik ben alvast begonnen met een introductietekstje over mijzelf en ik heb op mijn wensenlijstje een zelf gebakken taart staan. Dus ik hoop dat jij mij trektquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik durf niet zo goed. Ik heb geen tijd om heel veel te posten doordeweeks en ik ben een beetje bang dat ik dan vanalles mis. En verder ben ik helemaal niet zo onwijs creabea, behalve met taart. En de vorige jaren heb ik zoveel leuks voorbij zien komen dat ik bang ben dat ik iemand ga teleurstellen met mijn bijdrage.
Ik heb het hele gebeuren de afgelopen jaren wel gevolgd en het lijkt me wel echt heel leuk! Kortom, ik twijfel nog wat...
Zoals ik het begrijp hoef je ze zo dus niet als vriendje toe te voegen, maar kun je het daar vragenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Is het een must, de Facebookgroep? Want ik wilde eigenlijk niet nog eens 30 mensen van FOK toevoegen omdat de balans een beetje door ging slaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |