met zorg gekozen kadootjes maken veel goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:48 schreef Kyara het volgende:
Ik ben alleen helemaal niet creatief, ik kan niks maken/haken/breien/naaien oid.
Als er genoeg animo is trekken we online een lootje. Je kunt op die site zelf ook gegevens invullen over jezelf en een klein wensenlijstje. Dan kan degene die jou trekt een beeld vormen en gericht met het cadeautje aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:30 schreef Sam1993 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook mee zal doen kan iemand het concept een beetje uitleggen hoe het werkt?
Dan rijd je toch ff naar Delfzijl met een busje, veel beter dan opsturen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:18 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik word er net op gewezen dat het minimaal een m3 moet zijn. Dan gaat 't niet op
Je kent nooit iedereen, je loopt altijd kans een lootje te trekken van iemand die je niet (zo goed) kent, of dat iemand jouw lootje heeft die jou niet zo goed kent. De lol hiervan is juist om dan toch diegene een beetje te leren kennen... beetje spitten in posthistory etc etc.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:18 schreef Olf het volgende:
Serieus TAP?
Ik ben in overweging al kent niemand behalve de babymoeders mij dus dan is het misschien niet zo leuk. Dus ik twijfel nog even.
Ik heb echt de helderheid niet meer om te dichten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef danic het volgende:
Pvoes, juist leuk dat dichten. Ik vond het de eerste keer ook niet leuk en was bijna een reden om niet mee te doen, maar juist door mee te doen vind ik het onwijs leuk om te doen. Resulteerde vorige keer in een geschreven gedicht van 2 kantjes
Ja maar ja maar ik juist wel!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook niet zo goed in dichten.
Oh pffff ik speel de wattenhoofd kaart even, goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef Suikertante het volgende:
Een kubieke meter danic
Mango doe mee joh, leuk!
Goed zo, daar gaat het dus ook omquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:39 schreef Olf het volgende:
Jaaaaaaa dichten juist wel! Knutselen kan ik niet. Maar als iedereen nou enigszins z'n best doet, komt het dan niet goed?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:40 schreef Mangostine het volgende:
De Kerstman
Een bons op
Het dak
Ik vul een
Doos
Met gebak
Nee, geen geintje. Ik ga er ook niet over miepen en heb dat ook nooit gedaan (had wel veel later een gedeelte gekregen met de belofte dat ze het goed zou maken) maar heb nooit meer iets gehoord. Nogmaals, ik ga er niet moeilijk om doen maar ik had bijvoorbeeld heel erg mijn best gedaan voor mijn lootje en vond t toen een enorme anticlimax dat het ten eerste veel te laat kwam en ten tweede, die persoon had beter gewoon niet mee kunnen doen.quote:
Begrijpelijk vind ik wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Nee, geen geintje. Ik ga er ook niet over miepen en heb dat ook nooit gedaan (had wel veel later een gedeelte gekregen met de belofte dat ze het goed zou maken) maar heb nooit meer iets gehoord. Nogmaals, ik ga er niet moeilijk om doen maar ik had bijvoorbeeld heel erg mijn best gedaan voor mijn lootje en vond t toen een enorme anticlimax dat het ten eerste veel te laat kwam en ten tweede, die persoon had beter gewoon niet mee kunnen doen.
Ben ik nu gemeen om dit hier neer te zetten? Want ik bedoel het niet rot ofzo. Maar ik vond het toen niet echt leuk.
Sorry, dat gaat in mijn geval echt niet op helaas... André Hazes met zn rijmwoordenboek is er niks bijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef Shandaly het volgende:
Meestal maken degenen die het hardst schreeuwen dat ze niet kunnen dichten de mooiste gedichtjes
quote:Wat is de bedoeling?
Er worden onderling lootjes getrokken, je geeft een verlanglijstje op en leest het verlanglijstje van degene die je getrokken hebt. daar staat ook het adres in, je gaat voor 't aangegeven bedrag shoppen/knutselen en stuurt het op.
Een echte surprise maken mag, een gedicht erbij is ook prima, zelf wat maken is ook geen probleem, maar het is allemaal geen verplichting.
Het kunnen meerdere cadeautjes zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:51 schreef Sam1993 het volgende:
15 euro is goed te doen vraag me alleen af hoe ik een pakje moet vullen met 1 cadeautje als je niet creatief bent, kan hij dan bijv, gevuld worden door knutsels van evt je kids wat persoonlijke dingen, spul wat in huis is waar jij denkt waarvan dat bij die persoon past of hoe vul je ongeveer een doos?
Dit hield me vorig jaar ook tegen
Wat mij betreft moet er niks, behalve op tijd met zorg uitgezochte cadeautjes versturen. Als iedereen dát plechtig belooft, wordt het vast voor iedereen een succes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:08 schreef Pvoesss het volgende:
Maar serieus er moet nu echt een gedicht?Want in de jaren hiervoor was een leuk kaartje met hints ook gewoon voldoende?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:40 schreef Mangostine het volgende:
De Kerstman
Een bons op
Het dak
Ik vul een
Doos
Met gebak
Lief dankje. Nu ga ik weer twijfelen want het was wel heel leuk om te maken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:05 schreef Shandaly het volgende:
Jammer As, je was zo'n leuke Secret Santa vorig jaarBen er midden in de zomer nog mee bezig geweest...
Zullen we gewoon überhaupt niet 'hoonlachen'?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef Mangostine het volgende:
Laten we in ieder geval collectief afspreken dat Coco onder geen beding hoongelach ten deel valt!
Jawel, andere surprises moet je gewoon eerlijk van zeggen wat je ervan vindt hoor! Daar kan de gever alleen maar van leren voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Zullen we gewoon überhaupt niet 'hoonlachen'?
Ik ga er gewoon heel naïef lekker vanuit dat iedereen zijn best gaat doen voor z'n lootje, en dat alle lootjes dat ook waarderen van hun SS
Nee. Dat is exact hetzelfde!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:23 schreef Shandaly het volgende:
Maar er zit een groot gat tussen 'eerlijk zeggen wat je ervan vindt/opbouwende kritiek voor de volgende keer' en 'hoongelach'... toch?
Goed. Anders gaan we jou hoonlachen. Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:24 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee. Dat is exact hetzelfde!
Zal ik stoppen nu met het garpje?
Anders kust ze je nog met die snor van d'r!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou mango maar snel terugzetten, die 1.97m kenauboom van een vrouw wil je serieus niet op je dak hebben
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Anders kust ze je nog met die snor van d'r!
SPOILER: niet bestemd voor mango!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou mango maar snel terugzetten, die 1.97m kenauboom van een vrouw wil je serieus niet op je dak hebben
Wat een geniale sitequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
En dan vind je straks je cadeau hier terug:
http://whydidyoubuymethat.com/![]()
Goeie, die zet ik vast bij mijn favorieten!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
En dan vind je straks je cadeau hier terug:
http://whydidyoubuymethat.com/![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:40 schreef Chan het volgende:
Ohh.. ik heb tot nu toe elk jaar meegedaan, maar ben eigenlijk niet zo heel erg actief meer op Fok.. maar het is wel erg leuk elke keer.. hmm..
quote:
En nee ik was niet teleurgesteldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:46 schreef danic het volgende:
[..]zeg niet dat je vorig jaar teleurgesteld was.
Ik ben trouwens benieuwd of je nog iets gemaakt hebt van de stofjes.
Hoe duur is dat verzenden dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik wil best mee doen maar buitenland dus geen idee of dat voor anderen een bezwaar is
Of het nu 7 euro of 9 euro is. Voor mij zou het iniedergeval geen probleem zijn om 2 euro meer te betalen, of juist 2 euro minder budget te hebben voor die ene keer :-)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:20 schreef PureEvil het volgende:
[..]
pakketpost tot 2 kilo 9 euro. via dhl/postnl
+ 1 Als ik mee doe zou me dat dus niet uitmaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:26 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Of het nu 7 euro of 9 euro is. Voor mij zou het iniedergeval geen probleem zijn om 2 euro meer te betalen, of juist 2 euro minder budget te hebben voor die ene keer :-)
Als de rest dat ookgeen probleem vind lijkt het me leuk als evenstar of de andere in buiteland wonende ook meedoen die willen :-)
Nee het gaat om die dag. Sommige wachten tot het 00.00 uur is andere zijn laterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Even over die uitpakdag, 'moet' dat op een bepaald tijdstip, iedereen tegelijk? Want tussen Sint en Kerst zit de kans er dik in dat we surprise bij mijn schoonouders doen op enig moment van die dag!
Ik doe mee als jij mij hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Count me in![]()
Verzend voor mij is iets duurder maarrr dat neem ik voor liefen niet van budget af ^^
Leuk leuk iemand verrassen met Engelse kerst
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet er niks, behalve op tijd met zorg uitgezochte cadeautjes versturen. Als iedereen dát plechtig belooft, wordt het vast voor iedereen een succes.![]()
Ik doe ook graag weer mee.
Aaaaaaaah! Op zich zou het moeten lukken als je vroeg begint en alles begin november klaar staat. Maar kan me voorstellen dat het spannend is met datum enzo, maar wooooow ik zou het heel leuk vinden iets voor een minibaby uit te zoeken!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:01 schreef Limone het volgende:
Aaaarg! Ik had graag meegedaan, maar durf het bevaltechnisch niet aan.. Zal ik alvast een animotopic voor volgend jaar aanmaken?
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:01 schreef Limone het volgende:
Aaaarg! Ik had graag meegedaan, maar durf het bevaltechnisch niet aan.. Zal ik alvast een animotopic voor volgend jaar aanmaken?
Ja dat is ook hoe ik erover denk Limone.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!
En anders worden morgen toch de lootjes al getrokken? Koop je maandag het cadeau, instructies erop voor je man voor wanneer & hoe te versturen en voila.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!
En bovendien, in het begin heb je nog kraamhulp en slapen veel baby's nog redelijk veel. Dus tijd zat om aan de surprise te werken!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt zin in dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En bovendien, in het begin heb je nog kraamhulp en slapen veel baby's nog redelijk veel. Dus tijd zat om aan de surprise te werken!
OUD / SecretSanta 2012 - deel 4, waar we 9 december naderenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:31 schreef Hilzillah het volgende:
zijn er ook linkjes naar oude topics waar de foto's in staan van de uiteindelijke pakjes? Dan kan ik een beetje zien was psies de bedoeling is
Ja ik heb nu even tijd om wat terug te lezen van vorig jaar, en die kloons is bijna het allerleukstequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Wizzy het volgende:
Dat kloon gebeuren is mij ook niet helemaal duidelijk. Je moet dus een kloon account aanmaken als je wat wilt weten van de getrokken persoon? Of kan het ook via het lootjes programma??
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik heb nu even tijd om wat terug te lezen van vorig jaar, en die kloons is bijna het allerleukste![]()
Ik heb er nu toch wel echt veel zin in!
Ik hoop stiekem wel heel erg op iemand die ik 'ken'
Daar hoef ik niet op te hopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop stiekem wel heel erg op iemand die ik 'ken'
MESSING WITH THE MINDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"
En omdat dat hier nu openbaar staat, zou ook iemand anders dat voor de grap kunnen doen. Dus weet je sowieso nooit meer zeker wie dat nou is.Verheug me al echt
Cyntia,quote:
Ik heb het toch maar zelf gedaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"
En omdat dat hier nu openbaar staat, zou ook iemand anders dat voor de grap kunnen doen. Dus weet je sowieso nooit meer zeker wie dat nou is.Verheug me al echt
Ik trap er niet in, Mango!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef niet-cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar zelf gedaan
Maar die naam baseer je op het lootje dat je hebt. Dus als je mij hebt bijvoorbeeld maak je er SinterOlf van, of KerststOlf of zoiets! Zo kan je anoniem gericht mij lastigvallen met rijmpjes of vragen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:26 schreef Omentielvo het volgende:
Dus je maakt ook een kloon account aan? Jeetje. Dan moet ik even een naam gaan verzinnen
Die kun je verzinnen als je weet wie je.hebt, die moet niets met je eigen naam te maken hebben want dan verraad je jezelfquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:26 schreef Omentielvo het volgende:
Dus je maakt ook een kloon account aan? Jeetje. Dan moet ik even een naam gaan verzinnen
Hahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef niet-cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar zelf gedaan
Ja verkeerd inloggen en niet op dezelfde momenten posten en niet zeggen HOI IK BEN OLF gaat hier ook een issue worden vrees is. Maar ik heb goede wil.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Kyara het volgende:
De laatste keer dat ik een kloon had, was ik ook binnen 2 weken ontmaskerd geloof ik....
dat heb eerder ook nooit gehad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het leuk dat er zoveel nieuwe mee doen.
De kans is dan een stuk kleiner dat je weer dezelfde hebt
als ik niet veel over je weet, zou ik het inderdaad lastig vinden om los te gaan met creatief gedoe ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Hihi, zijn wij als nieuwe lichting een ramp ja?
Haha. Ik denk dat ik ook zo ontmaskerd ben eigenlijk. Maar dat ontken ik dan gewoonquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Kyara het volgende:
De laatste keer dat ik een kloon had, was ik ook binnen 2 weken ontmaskerd geloof ik....
Ik zou een kleine omschrijving en bijvoorbeeld hobby's ook wel fijn vinden inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb eerder ook nooit gehad.
maar wat een hoop onbekenden
kan dan een kleine omschrijving van iedereen niet bij het lootje gevoegd worden?
ik had een paar jaar geleden iemand waar nauwelijks wat van terug te vinden was en die niet zo heel veel aanwezig was. ik vond het echt een ramp en het is slecht voor mijn creativiteit en humeur moet ik zeggen. daar komt ook mijn twijfel vandaan.
ik ken ook vrijwel niemand! zal wel loslopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
ooooooooh ik heb het oude topic doorgelezen. Ik ben me aan het verheugen!Moet wel veel gaan posten dan. Niemand kent mij geloof ik. Of gingen we ook gezichtsboek vrienden worden?
Ik ook niet, en weinigen kennen mij. Maar dat komt goed, ik ga de oude topics lezen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:04 schreef klaprooss het volgende:
[..]
ik ken ook vrijwel niemand! zal wel loslopen
En ik van begin af aan al denken dat jij en hilz hier al jaren komenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, en weinigen kennen mij. Maar dat komt goed, ik ga de oude topics lezen!
fok! vanaf januari 2004 en Oud vanaf november 2012quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:21 schreef klaprooss het volgende:
[..]
En ik van begin af aan al denken dat jij en hilz hier al jaren komen..
Best lang al, ik vind het leuk op Oudquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
fok! vanaf januari 2004 en Oud vanaf november 2012
En dit is jouw eigen nick, die andere was dus de kloon?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef Burdie het volgende:
Mijn halve leven is op fok terug te lezen, dus wie mij heeft, doet maar wat moeite.
Haha zoeken op zand levert waarschijnlijk een stuk minder opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
En dit is jouw eigen nick, die andere was dus de kloon?
Yesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
En dit is jouw eigen nick, die andere was dus de kloon?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:15 schreef bellelena het volgende:
Vorig jaar heb ik geloof ik een heel levensverhaal in m'n lootje geschreven, doe ik dit jaar weer
Ik moet er ook nog even aan wennen dat Burdie en Zand dezelfde persoon zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:45 schreef Kyara het volgende:
Ik ken jou namelijk alleen als zand. Kom verder ook niet meer in z&g natuurlijk.
+1quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog even aan wennen dat Burdie en Zand dezelfde persoon zijn![]()
Wie?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
+1
En ik hoop nu al dat ik iemand uit het lijstje krijgt.
Ik doe het toch maar niet...moeilijk uit te leggen waarom.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:31 schreef Kursor het volgende:
Ik ga het dit jaar toch maar eens echt doen! Wel enorm spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:06 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ik doe het toch maar niet...moeilijk uit te leggen waarom.Vind je dat echt een betere optie? Ik vind van niet namelijk. Vooral omdat je zegt dat "keihard falen voor alleen mezelf" een betere optie is. Je gaat er dus al per definitie vanuit dat je anders de rest van dit topic teleur gaat stellen. En dat lijkt me echt redelijk onmogelijk. Als je moedwillig de deadline van het versturen mist, ja, dan zou ik teleurgesteld zijn. Verder lijkt het me bijzonder lastig om dat (iedereen teleurstellen) voor elkaar te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast is het 'maar' een online surprise. Waarmee ik bedoel dat dit misschien juist een fijne start is om eens over een onzekerheid heen te stappen (omdat je zegt "verwachtingen weer eens te hoog").
Je hoeft dit niet alleen te doen sowieso. Je kunt (eventueel via je kloon) tips vragen en hulp inroepen van anderen in dit topic.
Kortom: mij lijkt het bijzonder jammer en onnodig om in dit geval ermee te stoppen. Ook al treed je hiermee misschien buiten je comfortzone.
Ik vond het bovendien heel leuk om te lezen dat je meedeed!Dus alleen jezelf teleurstellen door niet mee te doen, gaat al niet meer. Want nu ben ik teleurgesteld omdat je niet mee doet.gemeen he?
![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:52 schreef Limone het volgende:
Ok ok ok... ik doe mee! Lieve posts allemaal en ik maak graag van je aanbod gebruik Bellie, mocht ik in de knel komen. <3
Dan moet jij zeker GotC! Jij bevalt veul eerder dan ik.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik wil tenslotte graag Suikertante bedanken voor het overhalen om toch mee te doen aan SS. Ik vind het nu al leuk en het is nog niet eens begonnen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:24 schreef Suikertante het volgende:
[..]get a roomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is bij mij ook inderdaad. Degene die ik twee jaar geleden had deed vorig jaar al niet meer mee en degene die ik vorig jaar had heeft zich afgemeld voor dit jaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat zover ik kan zien iedereen waar ik een kadootje voor maakte niet meer meedoet helpt niet heur ; (
quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:06 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ik doe het toch maar niet...moeilijk uit te leggen waarom.Helpt het als wij elkaar zouden hebben? Dat zou ik prima vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( en anders wil ik weer hetzelfde lootje als vorig jaar: kersjeswe hadden elkaar
)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
ik dacht 15 euro? en dan inclusief verzenden? Als ik het topic van vorig jaar met uitpakken door las, vind ik het knap dat iedereen dat voor dat bedrag gedaan heeft???quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:41 schreef mrien het volgende:
Vandaag al lootjes trekken? Ik twijfel dit jaar gewoon te veel
Wat is het bedrag nu geworden?
dit alleen vind ik al een kadootje!quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:56 schreef Kursor het volgende:
Coco, je hebt in je post helemaal gelijk; je zegt hetzelfde als mijn man. En slapen kon ik na m'n post nog steeds niet, dus opgelucht was ik ook niet; wel teleurgesteld.
Ik ga toch mee doen en zie wel waar ik strand. Een met aandacht samengesteld pakketje voor iemand zou toch wel moeten lukken toch? Alles dat erbij komt maar zien als mooi meegenomen?
Lief aanbod Saffier, je bent toch een beetje bekend (vond Blijdorp toen echt heel geslaagd!). Maar ik ga echt meedoen en zie dus wel wiens lootje ik krijg.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:56 schreef Kursor het volgende:
Coco, je hebt in je post helemaal gelijk; je zegt hetzelfde als mijn man. En slapen kon ik na m'n post nog steeds niet, dus opgelucht was ik ook niet; wel teleurgesteld.
Ik ga toch mee doen en zie wel waar ik strand. Een met aandacht samengesteld pakketje voor iemand zou toch wel moeten lukken toch? Alles dat erbij komt maar zien als mooi meegenomen?
Lief aanbod Saffier, je bent toch een beetje bekend (vond Blijdorp toen echt heel geslaagd!). Maar ik ga echt meedoen en zie dus wel wiens lootje ik krijg.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit alleen vind ik al een kadootje!
Allrighty. Die ik ook mee.
Zo! Kadootjes kopen (inpakken) voor iemand vind ik gewoon te leuk om niet mee te doen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Allrighty. Die ik ook mee.
Zo! Kadootjes kopen (inpakken) voor iemand vind ik gewoon te leuk om niet mee te doen.
Ik denk dat de meesten ook wel over dat bedrag heen zijn gegaan hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:57 schreef Susie het volgende:
[..]
ik dacht 15 euro? en dan inclusief verzenden? Als ik het topic van vorig jaar met uitpakken door las, vind ik het knap dat iedereen dat voor dat bedrag gedaan heeft???
Done!quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:47 schreef Hilzillah het volgende:
Dan mag iedereen die meedoet mij een dm sturen met hun mailadres
Oh zeker!quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:56 schreef NotTheSame het volgende:
Budgetbewaking ben ik ook niet zo'n held in. Maar ach, als we er maar lol in hebben, toch
?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:56 schreef Kursor het volgende:
Done!quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:47 schreef Hilzillah het volgende:
Dan mag iedereen die meedoet mij een dm sturen met hun mailadres
oh my..quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:51 schreef Chan het volgende:
Ok ik doe gewoon mee ook, als t geen bezwaar is dat k wat minder actief geweest ben op fok.. En buuf je was toevallig een hele leuke santa hoor met de beste kloonnaam ook nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |