quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet er niks, behalve op tijd met zorg uitgezochte cadeautjes versturen. Als iedereen dát plechtig belooft, wordt het vast voor iedereen een succes.![]()
Ik doe ook graag weer mee.
Aaaaaaaah! Op zich zou het moeten lukken als je vroeg begint en alles begin november klaar staat. Maar kan me voorstellen dat het spannend is met datum enzo, maar wooooow ik zou het heel leuk vinden iets voor een minibaby uit te zoeken!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:01 schreef Limone het volgende:
Aaaarg! Ik had graag meegedaan, maar durf het bevaltechnisch niet aan.. Zal ik alvast een animotopic voor volgend jaar aanmaken?
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:01 schreef Limone het volgende:
Aaaarg! Ik had graag meegedaan, maar durf het bevaltechnisch niet aan.. Zal ik alvast een animotopic voor volgend jaar aanmaken?
Ja dat is ook hoe ik erover denk Limone.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!
En anders worden morgen toch de lootjes al getrokken? Koop je maandag het cadeau, instructies erop voor je man voor wanneer & hoe te versturen en voila.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!
En bovendien, in het begin heb je nog kraamhulp en slapen veel baby's nog redelijk veel. Dus tijd zat om aan de surprise te werken!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt zin in dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En bovendien, in het begin heb je nog kraamhulp en slapen veel baby's nog redelijk veel. Dus tijd zat om aan de surprise te werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |