Goed. Anders gaan we jou hoonlachen. Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:24 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee. Dat is exact hetzelfde!
Zal ik stoppen nu met het garpje?
Anders kust ze je nog met die snor van d'r!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou mango maar snel terugzetten, die 1.97m kenauboom van een vrouw wil je serieus niet op je dak hebben
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Anders kust ze je nog met die snor van d'r!
SPOILER: niet bestemd voor mango!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou mango maar snel terugzetten, die 1.97m kenauboom van een vrouw wil je serieus niet op je dak hebben
Wat een geniale sitequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
En dan vind je straks je cadeau hier terug:
http://whydidyoubuymethat.com/![]()
Goeie, die zet ik vast bij mijn favorieten!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
En dan vind je straks je cadeau hier terug:
http://whydidyoubuymethat.com/![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:40 schreef Chan het volgende:
Ohh.. ik heb tot nu toe elk jaar meegedaan, maar ben eigenlijk niet zo heel erg actief meer op Fok.. maar het is wel erg leuk elke keer.. hmm..
quote:
En nee ik was niet teleurgesteldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:46 schreef danic het volgende:
[..]zeg niet dat je vorig jaar teleurgesteld was.
Ik ben trouwens benieuwd of je nog iets gemaakt hebt van de stofjes.
Hoe duur is dat verzenden dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik wil best mee doen maar buitenland dus geen idee of dat voor anderen een bezwaar is
Of het nu 7 euro of 9 euro is. Voor mij zou het iniedergeval geen probleem zijn om 2 euro meer te betalen, of juist 2 euro minder budget te hebben voor die ene keer :-)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:20 schreef PureEvil het volgende:
[..]
pakketpost tot 2 kilo 9 euro. via dhl/postnl
+ 1 Als ik mee doe zou me dat dus niet uitmaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:26 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Of het nu 7 euro of 9 euro is. Voor mij zou het iniedergeval geen probleem zijn om 2 euro meer te betalen, of juist 2 euro minder budget te hebben voor die ene keer :-)
Als de rest dat ookgeen probleem vind lijkt het me leuk als evenstar of de andere in buiteland wonende ook meedoen die willen :-)
Nee het gaat om die dag. Sommige wachten tot het 00.00 uur is andere zijn laterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Even over die uitpakdag, 'moet' dat op een bepaald tijdstip, iedereen tegelijk? Want tussen Sint en Kerst zit de kans er dik in dat we surprise bij mijn schoonouders doen op enig moment van die dag!
Ik doe mee als jij mij hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Count me in![]()
Verzend voor mij is iets duurder maarrr dat neem ik voor liefen niet van budget af ^^
Leuk leuk iemand verrassen met Engelse kerst
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet er niks, behalve op tijd met zorg uitgezochte cadeautjes versturen. Als iedereen dát plechtig belooft, wordt het vast voor iedereen een succes.![]()
Ik doe ook graag weer mee.
Aaaaaaaah! Op zich zou het moeten lukken als je vroeg begint en alles begin november klaar staat. Maar kan me voorstellen dat het spannend is met datum enzo, maar wooooow ik zou het heel leuk vinden iets voor een minibaby uit te zoeken!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:01 schreef Limone het volgende:
Aaaarg! Ik had graag meegedaan, maar durf het bevaltechnisch niet aan.. Zal ik alvast een animotopic voor volgend jaar aanmaken?
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:01 schreef Limone het volgende:
Aaaarg! Ik had graag meegedaan, maar durf het bevaltechnisch niet aan.. Zal ik alvast een animotopic voor volgend jaar aanmaken?
Ja dat is ook hoe ik erover denk Limone.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!
En anders worden morgen toch de lootjes al getrokken? Koop je maandag het cadeau, instructies erop voor je man voor wanneer & hoe te versturen en voila.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!
En bovendien, in het begin heb je nog kraamhulp en slapen veel baby's nog redelijk veel. Dus tijd zat om aan de surprise te werken!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt zin in dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En bovendien, in het begin heb je nog kraamhulp en slapen veel baby's nog redelijk veel. Dus tijd zat om aan de surprise te werken!
OUD / SecretSanta 2012 - deel 4, waar we 9 december naderenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:31 schreef Hilzillah het volgende:
zijn er ook linkjes naar oude topics waar de foto's in staan van de uiteindelijke pakjes? Dan kan ik een beetje zien was psies de bedoeling is
Ja ik heb nu even tijd om wat terug te lezen van vorig jaar, en die kloons is bijna het allerleukstequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Wizzy het volgende:
Dat kloon gebeuren is mij ook niet helemaal duidelijk. Je moet dus een kloon account aanmaken als je wat wilt weten van de getrokken persoon? Of kan het ook via het lootjes programma??
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik heb nu even tijd om wat terug te lezen van vorig jaar, en die kloons is bijna het allerleukste![]()
Ik heb er nu toch wel echt veel zin in!
Ik hoop stiekem wel heel erg op iemand die ik 'ken'
Daar hoef ik niet op te hopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop stiekem wel heel erg op iemand die ik 'ken'
MESSING WITH THE MINDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"
En omdat dat hier nu openbaar staat, zou ook iemand anders dat voor de grap kunnen doen. Dus weet je sowieso nooit meer zeker wie dat nou is.Verheug me al echt
Cyntia,quote:
Ik heb het toch maar zelf gedaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"
En omdat dat hier nu openbaar staat, zou ook iemand anders dat voor de grap kunnen doen. Dus weet je sowieso nooit meer zeker wie dat nou is.Verheug me al echt
Ik trap er niet in, Mango!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef niet-cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar zelf gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |