met zorg gekozen kadootjes maken veel goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:48 schreef Kyara het volgende:
Ik ben alleen helemaal niet creatief, ik kan niks maken/haken/breien/naaien oid.
Als er genoeg animo is trekken we online een lootje. Je kunt op die site zelf ook gegevens invullen over jezelf en een klein wensenlijstje. Dan kan degene die jou trekt een beeld vormen en gericht met het cadeautje aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:30 schreef Sam1993 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook mee zal doen kan iemand het concept een beetje uitleggen hoe het werkt?
Dan rijd je toch ff naar Delfzijl met een busje, veel beter dan opsturen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:18 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik word er net op gewezen dat het minimaal een m3 moet zijn. Dan gaat 't niet op
Je kent nooit iedereen, je loopt altijd kans een lootje te trekken van iemand die je niet (zo goed) kent, of dat iemand jouw lootje heeft die jou niet zo goed kent. De lol hiervan is juist om dan toch diegene een beetje te leren kennen... beetje spitten in posthistory etc etc.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:18 schreef Olf het volgende:
Serieus TAP?
Ik ben in overweging al kent niemand behalve de babymoeders mij dus dan is het misschien niet zo leuk. Dus ik twijfel nog even.
Ik heb echt de helderheid niet meer om te dichten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef danic het volgende:
Pvoes, juist leuk dat dichten. Ik vond het de eerste keer ook niet leuk en was bijna een reden om niet mee te doen, maar juist door mee te doen vind ik het onwijs leuk om te doen. Resulteerde vorige keer in een geschreven gedicht van 2 kantjes
Ja maar ja maar ik juist wel!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook niet zo goed in dichten.
Oh pffff ik speel de wattenhoofd kaart even, goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef Suikertante het volgende:
Een kubieke meter danic
Mango doe mee joh, leuk!
Goed zo, daar gaat het dus ook omquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:39 schreef Olf het volgende:
Jaaaaaaa dichten juist wel! Knutselen kan ik niet. Maar als iedereen nou enigszins z'n best doet, komt het dan niet goed?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:40 schreef Mangostine het volgende:
De Kerstman
Een bons op
Het dak
Ik vul een
Doos
Met gebak
Nee, geen geintje. Ik ga er ook niet over miepen en heb dat ook nooit gedaan (had wel veel later een gedeelte gekregen met de belofte dat ze het goed zou maken) maar heb nooit meer iets gehoord. Nogmaals, ik ga er niet moeilijk om doen maar ik had bijvoorbeeld heel erg mijn best gedaan voor mijn lootje en vond t toen een enorme anticlimax dat het ten eerste veel te laat kwam en ten tweede, die persoon had beter gewoon niet mee kunnen doen.quote:
Begrijpelijk vind ik wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Nee, geen geintje. Ik ga er ook niet over miepen en heb dat ook nooit gedaan (had wel veel later een gedeelte gekregen met de belofte dat ze het goed zou maken) maar heb nooit meer iets gehoord. Nogmaals, ik ga er niet moeilijk om doen maar ik had bijvoorbeeld heel erg mijn best gedaan voor mijn lootje en vond t toen een enorme anticlimax dat het ten eerste veel te laat kwam en ten tweede, die persoon had beter gewoon niet mee kunnen doen.
Ben ik nu gemeen om dit hier neer te zetten? Want ik bedoel het niet rot ofzo. Maar ik vond het toen niet echt leuk.
Sorry, dat gaat in mijn geval echt niet op helaas... André Hazes met zn rijmwoordenboek is er niks bijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef Shandaly het volgende:
Meestal maken degenen die het hardst schreeuwen dat ze niet kunnen dichten de mooiste gedichtjes
quote:Wat is de bedoeling?
Er worden onderling lootjes getrokken, je geeft een verlanglijstje op en leest het verlanglijstje van degene die je getrokken hebt. daar staat ook het adres in, je gaat voor 't aangegeven bedrag shoppen/knutselen en stuurt het op.
Een echte surprise maken mag, een gedicht erbij is ook prima, zelf wat maken is ook geen probleem, maar het is allemaal geen verplichting.
Het kunnen meerdere cadeautjes zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:51 schreef Sam1993 het volgende:
15 euro is goed te doen vraag me alleen af hoe ik een pakje moet vullen met 1 cadeautje als je niet creatief bent, kan hij dan bijv, gevuld worden door knutsels van evt je kids wat persoonlijke dingen, spul wat in huis is waar jij denkt waarvan dat bij die persoon past of hoe vul je ongeveer een doos?
Dit hield me vorig jaar ook tegen
Wat mij betreft moet er niks, behalve op tijd met zorg uitgezochte cadeautjes versturen. Als iedereen dát plechtig belooft, wordt het vast voor iedereen een succes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:08 schreef Pvoesss het volgende:
Maar serieus er moet nu echt een gedicht?Want in de jaren hiervoor was een leuk kaartje met hints ook gewoon voldoende?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:40 schreef Mangostine het volgende:
De Kerstman
Een bons op
Het dak
Ik vul een
Doos
Met gebak
Lief dankje. Nu ga ik weer twijfelen want het was wel heel leuk om te maken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:05 schreef Shandaly het volgende:
Jammer As, je was zo'n leuke Secret Santa vorig jaarBen er midden in de zomer nog mee bezig geweest...
Zullen we gewoon überhaupt niet 'hoonlachen'?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef Mangostine het volgende:
Laten we in ieder geval collectief afspreken dat Coco onder geen beding hoongelach ten deel valt!
Jawel, andere surprises moet je gewoon eerlijk van zeggen wat je ervan vindt hoor! Daar kan de gever alleen maar van leren voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Zullen we gewoon überhaupt niet 'hoonlachen'?
Ik ga er gewoon heel naïef lekker vanuit dat iedereen zijn best gaat doen voor z'n lootje, en dat alle lootjes dat ook waarderen van hun SS
Nee. Dat is exact hetzelfde!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:23 schreef Shandaly het volgende:
Maar er zit een groot gat tussen 'eerlijk zeggen wat je ervan vindt/opbouwende kritiek voor de volgende keer' en 'hoongelach'... toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |