quote:
Op vrijdag 4 oktober 2013 19:18 schreef Olf het volgende:Serieus TAP?
Ik ben in overweging al kent niemand behalve de babymoeders mij dus dan is het misschien niet zo leuk. Dus ik twijfel nog even.
Je kent nooit iedereen, je loopt altijd kans een lootje te trekken van iemand die je niet (zo goed) kent, of dat iemand jouw lootje heeft die jou niet zo goed kent. De lol hiervan is juist om dan toch diegene een beetje te leren kennen... beetje spitten in posthistory etc etc.
Vorig jaar hadden we ook bij het verlanglijstje een soort introductie van onszelf gezet, meende ik.
Ongeveer 15 euro incl verzenden is altijd lastig geweest, maar ik denk dat we die regel gewoon moeten handhaven. (en sommigen zullen er stiekum iets overheen gaan, maar anderen die iets prachtigs handgemaakts kunnen fabriceren zullen misschien makkelijker binnen budget kunnen blijven)
Ikzelf vind de voorpret, het kloontjesgebeuren, de spanning wat jouw lootje ervan vindt, de foto's van jouw pakje in andermans huis echt allemaal helemaal super. En inderdaad, het is een drukke tijd, maar dat is het toch wel. Op cadeautjesjacht moet je toch

Vandaar ook een datum tussen sint en kerst in.
En wbt verjaardagen... Met Fok SecretSanta ben je echt niet de hele dag kwijt hoor, en dan krijg je gewoon een cadeautje extra!