Mooi moment om opnieuw het stokje te krijgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's geen doen. En idd. Sinds het topic begon zijn er 4 jaar voorbij. Ik ben wel veranderd hoor, in die vier jaar.kan je beter wat recentere posts opzoeken.
ik bedank echt méér dan hartelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mooi moment om opnieuw het stokje te krijgen.
Ik vond het destijds altijd een heerlijk lurktopic.
Ik wilde net zeggen, volgens mij hebben een aantal mensen spijt als haren op hun hoofdquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten de meeste mensen liever dat dat topic ooit bestond
Ik zou dat helemaal niet erg vinden hoor. Als je wat informatie in je lootje zet en een uitgebreid wensenlijstje, krijgt iemand al heel goed een idee wat je leuk vindt om te krijgen. Dus ik zou zeggen doe lekker mee!quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:17 schreef Roosje84 het volgende:
Ga jullie weer gezellig volgen de komende tijd. Vind SS zo leuk iets
Heb twee jaar geleden meegedaan en vond het echt superleuk! Zelf doe ik niet mee aangezien ik meer van het meelezen ben (dus 'ken' de meeste van jullie wel ) en vind dat ik echt te weinig post om een leuk lootje te zijn.
Ik doe dit jaar idd niet mee, ik heb heel even getwijfeld, want alle andere jaren vond ik super om te doen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:06 schreef SantaDroom het volgende:
Lieve Droomvrouwtje zie ik het goed doe jij dit jaar niet mee doet?
Mag ik jouw Secret Santa zijn, dat heb je verdiend, dus vind je dat goed?
Er iets voor terug dat hoef ik niet.
Mijn doel is iets geven waar jij van geniet.
Hmm begin nu toch weer te twijfelen.. Gelukkig heb ik nog een dag om te beslissen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:30 schreef klumsy het volgende:
Roosje gewoon lekker meedoen als je het leuk lijkt!
en wat Spuuglokje zegt, gewoon zorgen voor een uitgebreid lijstje met info
Ha! Twijfel!quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:58 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Hmm begin nu toch weer te twijfelen.. Gelukkig heb ik nog een dag om te beslissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je er allemaal op zetten eigenlijk?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:44 schreef Chan het volgende:
Ja je hoeft hem niet gelijk in te vullen, dat kan later nog aangevuld worden.
Wat je graag hebben wilt en waar het naartoe moetquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat moet je er allemaal op zetten eigenlijk?
En een 'raad hier welk lootje geloosd werd'-topicquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik stem ook voor een 'ruil hier je lootje' topic
En alleen maar lieve dingen dichten/schrijven. En een kloon die verliefd op je isquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:14 schreef Olf het volgende:
Net zolang ruilen tot ik mezelf heb en dan vet dure dingen kopen!
Wel een beetje defeating the purposequote:Op maandag 7 oktober 2013 13:14 schreef Olf het volgende:
Net zolang ruilen tot ik mezelf heb en dan vet dure dingen kopen!
Da's relaxed, dan wil ik jouquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:24 schreef Kyara het volgende:
ik heb al een heel verhaal opgeschreven en ben nu met mijn verlanglijstje bezig.
ik ben best wel concreet geloof ikook in de dingen die ik niet leuk vind
Die kan je daar ook invullen de info en verlanglijstjesquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:41 schreef Kyara het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk? Jij vult alle namen en mailadressen is en dan krijg ik een mailtje met een naam? En hoe zit dat dan met de info/verlanglijstjes?
De laatste keer dat ik lootjes heb getrokken, stond internet nog in de kinderschoenen geloof ik....
Als iedereen is uitgenodigd krijg je een link in je mail naar jou lootje. Daarop vuk je, je adres gegevens, info van jezelf en verlanglijstje in (info kan ook later, maar in ieder geval op de link klikken om je lootje in te leveren).quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:41 schreef Kyara het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk? Jij vult alle namen en mailadressen is en dan krijg ik een mailtje met een naam? En hoe zit dat dan met de info/verlanglijstjes?
De laatste keer dat ik lootjes heb getrokken, stond internet nog in de kinderschoenen geloof ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |