Zie ik daar nou al mijn dansmoves voorbijkomen?quote:
Ja, had ik gezien, maar ik wil hem ergens kunnen passenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:53 schreef thesystem het volgende:
http://www.copshopuk.com/lowa-recce-boot-gtx
Zou het vrijwel overeenkomen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:55 schreef thesystem het volgende:
Even naar bever de normale combat GTX passen. Daar zal amper verschil inzitten...
Misschien moet ik dan maar eens de Combat passen. Ik heb 295 S Meindls. Even mijn voet gemeten en ik kwam nu idd ook uit op zo'n 295 mm.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:57 schreef thesystem het volgende:
Denk het wel, ik weet ook past een meindl desert in mijn maat dan past de ander ook. Gewoon de gok genomen en ja hoor
Whahah die gast vanaf 00:02 op linksquote:
Ja, ik zoek juist wat strakkers denk ik. Vind de Meindls iets te lomp/los zitten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef thesystem het volgende:
ik vond ze wat strakker zitten als mn meindl's. Uiteindelijk ook weer naar Meindl gegaan
M90'squote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik zoek juist wat strakkers denk ik. Vind de Meindls iets te lomp/los zitten.
I know, heb hier drie paar Lowa's in de kast staanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ze horen lekker stevig doch licht te zijn en een stukkie nauwer dan de brede Meindls.
Wat voor, uwe excellentie emo.gif koningquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
I know, heb hier drie paar Lowa's in de kast staan
Lowa Mega Campquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat voor, uwe excellentie emo.gif koning
Waarom zoveel paar en welke draag je niet/waarom niet en welke juist wel? Als u zo vrij zou willen zijn om die vragen te beantwoorden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lowa Mega Camp
Lowa Combat Boot GTX
Lowa Seeker work GTX
Do what you gotta doquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar als jongste moet je het wel ontgelden
Hey hoe eens het?quote:
Whut. Je denkt niet dat ze moeilijk gaan doen als je met deze sneakers aan komt zetten?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Waarom kan ik deze schoen godverdomme nergens te koop vinden in NL..
[ afbeelding ]
Als je ze bij de PT tenue draagt zal er niemand moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:59 schreef Schild het volgende:
[..]
Whut. Je denkt niet dat ze moeilijk gaan doen als je met deze sneakers aan komt zetten?
Nee, maakt ze geen kont uit bij m'n pel. sowieso boeit het bij het grootste gedeelte van de KL geen neuk: als het maar soort van kisten zijn en zwart zijn.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:59 schreef Schild het volgende:
[..]
Whut. Je denkt niet dat ze moeilijk gaan doen als je met deze sneakers aan komt zetten?
Dat denk ik dan juist wel weerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je ze bij de PT tenue draagt zal er niemand moeilijk over doen.
Het zijn toch soepele dingen om in te rennen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, maakt ze geen kont uit bij m'n pel. sowieso boeit het bij het grootste gedeelte van de KL geen neuk: als het maar soort van kisten zijn en zwart zijn.
[..]
Dat denk ik dan juist wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NRC Handelsblad (5/6-10-13) O&D 4-5.
Jah klopt, dat hoor ik in ieder geval: maar ik dacht dat je met PT het blauwe trainingspak of het sporttenue bedoelde. Of is het PT tenue soms overal?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het zijn toch soepele dingen om in te rennen?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:03 schreef Nibb-it het volgende:
Senk joe my dear friend, I shall read this after dinner okay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NRC Handelsblad (5/6-10-13) O&D 4-5.
Je weet dat zodra iedereen de Meindls heeft ze er naar toe willen dat alleen de nieuwe Meindls zijn toegestaan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Nee, maakt ze geen kont uit bij m'n pel. sowieso boeit het bij het grootste gedeelte van de KL geen neuk: als het maar soort van kisten zijn en zwart zijn.
Neen, wist ik niet. Zal waarschijnlijk toch geen neuk van geenforced worden. Dus /care als een echte recalcitrant.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:07 schreef Schild het volgende:
[..]
Je weet dat zodra iedereen de Meindls heeft ze er naar toe willen dat alleen de nieuwe Meindls zijn toegestaan?
quote:
PT is GVT broek en t-shirt met kistenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah klopt, dat hoor ik in ieder geval: maar ik dacht dat je met PT het blauwe trainingspak of het sporttenue bedoelde. Of is het PT tenue soms overal?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:14 schreef EllaN het volgende:
[..], je kent me zo goed. Ik werd even gek, maar ik heb me herpakt.
Goed! Hoe is het met jou?
Overigens ben ik laatst in een dump geweest. Zijn alle dump-eigenaren een beetje apart?
Goed.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Senk joe my dear friend, I shall read this after dinner okay.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Die kruitgeur op de schietbaan 's ochtends, dat ruikt echt heerlijk
Heb je wel een 's avonds een vuurtje uit gepist? Dat ruikt 's morgens pas lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Haha, nee. Maar ik zal het de volgende keer dat ik een kans krijg zeker doen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je wel een 's avonds een vuurtje uit gepist? Dat ruikt 's morgens pas lekker
Dat is echt smerig, maar wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik zal het de volgende keer dat ik een kans krijg zeker doen!
Hehe. Oh, om onze mannenliefde te benadrukken <3 :quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is echt smerig, maar wel leuk om te doen
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe. Oh, om onze mannenliefde te benadrukken <3 :
De technische en menselijke kant van oorlogsvoering. Begint 28 oktober. Ik ben benieuwd, college wordt gegeven door Dr. Christ Klep.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:37 schreef Royyy het volgende:
[..]![]()
Hoe is het daar? Al begonnen met dat vak dat je op de uni ging volgen? (iets over de psychologie achter oorlogsvoering, als ik het me goed herinner?)
quote:Anyway it's all changed - They even let birds in. When I joined up we were still fighting colonial wars. If you saw someone in a skirt you shot him and nicked his country.
MTP?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh hey ik heb de BB van dit Britse forum gevonden![]()
![]()
http://www.arrse.co.uk/mi(...)lour-boots-worn.html
Jim Beam White on the rocksquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:50 schreef Pumatje het volgende:
Wie had er hier een margarita besteld ?
Whahahaahquote:Or just complain you are getting bullied by the DS, if you are black/female/muslim/gay etc throw in a "ism" card as well, that'll teach him to mess with you.
Heb ook aardig lopen rammelen met de .50 afgelopen wekenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb je wat van die Somalische gorilla's gesloopt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb ook aardig lopen rammelen met de .50 afgelopen weken
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh hey ik heb de BB van dit Britse forum gevonden![]()
![]()
http://www.arrse.co.uk/mi(...)lour-boots-worn.html
bakjequote:
Welke van de 2 prins?quote:
GA MET JE KOP EENS LANGS EEN BEVERSPORT! TERING HE!quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welke van de 2 prins?
http://www.rvops.co.uk/Ca(...)Urban-Military-Boots
http://www.rvops.co.uk/Ca(...)Boots-Gore-Tex-Lined
"slagroom"quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:24 schreef Thaboel het volgende:
Tip van flip: krijg geen slagroom in je oog. PRIKT VERDOMME NOG STEEDS!
Bever lui (behalve bij de globe) weten geen kont van schoenen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
GA MET JE KOP EENS LANGS EEN BEVERSPORT! TERING HE!
Eens, maar niet bij de Bever, je gaat alleen naar de bever voor de aanbiedingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:33 schreef Thaboel het volgende:
En sammie moet gewoon ergens gaan passen en aanvoelen ipv overal om advies vragen... Slap gezeik.
Geef het beestje een naam, maar je snapt mijn punt. Koesje en slaap lekker!quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Eens, maar niet bij de Bever, je gaat alleen naar de bever voor de aanbiedingen.
Nah zit in de Oostzee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je wat van die Somalische gorilla's gesloopt?![]()
quote:Volgens mij heb ik die wel eens (deels) gelezen, heb jij Buiten Schot van dezelfde auteur?
Liggen binnen dus gewoon aanvang schaften om kwart over elf. Net Irish Coffee achter de kiezenquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Liggen binnen dus gewoon aanvang schaften om kwart over elf. Net Irish Coffee achter de kiezen
Daneuk is een groene shake?quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:07 schreef EllaN het volgende:
Ontbijt is een groene shake vandaag. En hij's lekker.
Zitten die het lekkerst bij stil staan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Waarom kan ik deze schoen godverdomme nergens te koop vinden in NL..
[ afbeelding ]
quote:
Je kan gewoon je dak oplopen via de grondquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:37 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
AchJa was daarbij.![]()
Edit: Nog lang niet bij defensie mocht je dat denken...![]()
Wij moesten via het bovenraam het huis uit... Er lag anderhalve meter sneeuw tegen de deur aan...quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je kan gewoon je dak oplopen via de grond
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij moesten via het bovenraam het huis uit... Er lag anderhalve meter sneeuw tegen de deur aan...![]()
En toch pokhouterig naar school, lopend... Om er daar achter te komen dat het toch niet door ging...
Telefoon hadden wij toen nog niet.![]()
We werden door vaders gewoon naar school gejaagd, hij ging ook gewoon lopend naar zijn werk dus niet aanstellen...quote:
Hehequote:Op zondag 6 oktober 2013 11:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
We werden door vaders gewoon naar school gejaagd, hij ging ook gewoon lopend naar zijn werk dus niet aanstellen...
Hoe anders is het tegenwoordig...
Denk je nou echt dat ik een domme mongool ben ofzo? Geen enkele winkel in Nederland heeft die dingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:33 schreef Thaboel het volgende:
Slagroom+buik van vrouw+gezicht van thaboel=dag netvlies.
En sammie moet gewoon ergens gaan passen en aanvoelen ipv overal om advies vragen... Slap gezeik.
Hé! Een open deur, leukquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Denk je nou echt dat ik een domme mongool ben ofzo?
Dan bevestig ik het nog maar een keer: ik denk dat jij een domme mongool bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar van jou wist ik dat al!
Deze domme mongool houdt van jouquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan bevestig ik het nog maar een keer: ik denk dat jij een domme mongool bent
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze domme mongool houdt van jou
Welke maat heb je kapitein stinkbal?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
Dan mag je er heel misschien een rondje op lopen door de kamer.
toch niet dat model met veterogen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
Voor jou heb ik ook nog wel een proefmodelletje in de kast staan. Een paar HAIX gevechtslaarzen die ik toch niet aan doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om het democratische hart van Nederland![]()
Nou, ik zal ze zeggen hoe ik erover denk.
Jullie nog ideeën?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
275M, jonguhquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welke maat heb je kapitein stinkbal?
Dat hebben ze allemaal, newbiequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
toch niet dat model met veterogen?
Ja en de keren dat ik achter een camonet ben blijven hangen met die dingen kan ik allang niet meer op 2 handen tellen. Het zijn echt kutdingen en wat betreft snel strikken, dat valt ook wel mee.quote:
295quote:
Deze natresser ziet nooit camonetten, en een tactical insertion by chute zal me ook niet snel overkomenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:54 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Ja en de keren dat ik achter een camonet ben blijven hangen met die dingen
Opleidingsgenoten?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:03 schreef BredeBroeder het volgende:
whahah, 2 boys van 13 en 14 opgepakt omdat ze in gvt liepen met speelgoedgeweren
Neuh, ik wil bij de NatResquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de opleiding tot kindsoldaat deed
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:09 schreef Rave_NL het volgende:
In hoeverre verschilt dat met jouw houten buks stok?
We hadden eerst takken maar die moesten we weggooien toen we KMarns kader kregen, die vond 't onzinquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:12 schreef Rave_NL het volgende:
Jij hebt jouw speelgoedbuks laten slingeren en een tak gekregen tot je hebt laten zien dat je er wél verantwoordelijk mee om kon gaan?
Of heb je gewoon een geheugensteuntje gekregen?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:15 schreef Rave_NL het volgende:
Mijn god zeg...
Stichting doe een wens op bivak...
Precies, ik heb ook een hekel aan dichte ogen. Maar van blijven hangen in een net wordt je over het algemeen ook niet echt knapper van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een bloedhekel aan die dichte ogen heb...
Verder wat Remco zegt.
Ik tape liever m'n oogjes dicht voor het springen dan de rest van het jaar met dichte te lopen..quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, ik heb ook een hekel aan dichte ogen. Maar van blijven hangen in een net wordt je over het algemeen ook niet echt knapper van.
Maar dan kan je niks zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik tape liever m'n oogjes dicht voor het springen dan de rest van het jaar met dichte te lopen..
Omdat dat pak onzin is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef Thaboel het volgende:
Even een serieuze vraag: Waarom zijn de mariniers ooit een ander camo pak gaan dragen?
De marns hadden ruim eerder camo dan de rest van de krijgsmacht. De KL is pas in 94 volledig over gegaan naar camo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef Thaboel het volgende:
Even een serieuze vraag: Waarom zijn de mariniers ooit een ander camo pak gaan dragen?
Knopen op me handschoenen liggen er al weer afquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
Net als drukknopenEn gelukkig gaan zowel de drukknopen als de ritsjes noooooooit stuk
ME IS GEEN BEZITTELIJK VOORNAAMWOORD, vlerkquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Knopen op me handschoenen liggen er al weer af
/carequote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ME IS GEEN BEZITTELIJK VOORNAAMWOORD, vlerk
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ook zo handig voor de geluidsdicipline
Nu hopen dat je niet kopje onder gaat in het geïnundeerde gebied.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:18 schreef Pumatje het volgende:
Binnenkort sleutelen aan een stuart tank
Hier alvast de handleiding:quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:18 schreef Pumatje het volgende:
Binnenkort sleutelen aan een stuart tank
Kleine crappy kuttankjes met hun 37 mm kanonquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier alvast de handleiding:
[ afbeelding ]
Ik zal eens met een 37mm kanon op je schieten, eens kijken of je dan nog steeds zo'n grote smoel hebtquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kleine crappy kuttankjes met hun 37 mm kanon
Je blaast hem zo uit z'n peppie sloffen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zal een met een 37mm kanon op je schieten, eens kijken of je dan nog steeds zo'n grote smoel hebt
Kan je nagaan wat ik kan als ik wel een 37mm kanon hebquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je blaast hem zo uit z'n peppie sloffen.
Uhuquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
Huh? krijg je betaald voor die veva onzin?
En 's avonds en in het weekend dan? Zoals elke normale scholier/ROC-ganger?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat het een week is waarin er geen mogelijkheid is om zelf te werken, 15,- per dag krijg je
Bij schoolweken kan je wel werken, weekend ook, alleen die 5 dagen bivak dus niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En 's avonds en in het weekend dan? Zoals elke normale scholier/ROC-ganger?
Dus je krijgt alleen wat poen voor die mini-bivakjes?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bij schoolweken kan je wel werken, weekend ook, alleen die 5 dagen bivak dus niet.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je krijgt alleen wat poen voor die mini-bivakjes?
WoT spelen dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:12 schreef Pumatje het volgende:
ik moet aan de studie ik moet aan de studie ik moet aan de studie ,
Ik wil niet aande studie
Same here.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:12 schreef Pumatje het volgende:
Ik wil niet aande studie
goooodnondju! Nu breng je weer zo'n idee in mijn hoofd.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goooodnondju! Nu breng je weer zo'n idee in mijn hoofd.
Ik was filmpjes aan het kijken van 11tank
Whehehequote:Op zondag 6 oktober 2013 15:23 schreef Pumatje het volgende:
Fuuuuuck
Ik heb zojuist WOT ge-deïnstalleerd.
wat is die? Tier8?quote:
Met die instelling word je natuurlijk nooit eindredacteur op de fp.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:12 schreef Pumatje het volgende:
Ik wil niet aande studie
Life in the fast lanequote:Op zondag 6 oktober 2013 15:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Met die instelling word je natuurlijk nooit eindredacteur op de fp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik wil die teddybeer zijn
Dat je niet zit te azen op het schoeisel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik wil die teddybeer zijn
Too oldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat je niet zit te azen op het schoeisel..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Too old
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je hommo ofzo?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]Roze is niet helemaal mijn stijl
[..]
Ergo: ''ik ga rukken, ik zie jullie weer over 30 minuutjes, groetjes''quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:10 schreef Pumatje het volgende:
het gesprek volgende, kan ik na het bekijken van de plaatjes waardoor mijn hoofd nu helemaal niet meer bij studeren staat concluderen dat ik na betekenisgeving aan de voorbijgekomen afbeeldingen oud ben geworden en vanaf vandaag officiëel besef dat ik gewoon bijna dood ga
Ik heb een verleden met leidinggevenden jonger dan mij, die denken mij te vertellen hoe ik mijn werk moet doen....quote:
Ik zie dat AchJa's traditie binnen de LUA in stand gehouden wordtquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:33 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Ik heb een verleden met leidinggevenden jonger dan mij, die denken mij te vertellen hoe ik mijn werk moet doen....
Puma, ga je eerst het bejaardenhuis of gewoon meteen tussen 6 plankjes?
Nog een paar jaar dan ben ik aangewezen op Bronbeek vwb leidinggevenden ouder dan mij...quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zie dat AchJa's traditie binnen de LUA in stand gehouden wordt
Uiteraard, helemaal als het gaat om 20 jarige pisvlekken vers van de KMA die nu 2 jaar later nog niks geleerd heeftquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zie dat AchJa's traditie binnen de LUA in stand gehouden wordt
Whehe. Mocht ik ooit nog op korte termijn beroepsofficier worden, herinner me eraan dat ik dan de LUA als tak van sport kies. 1 van de dingen op mijn ''dingen-die-ik-gedaan-moet-hebben-in-het-leven'' lijstje is ''AchJa als OPC hebben''quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog een paar jaar dan ben ik aangewezen op Bronbeek vwb leidinggevenden ouder dan mij...
OPC's zijn bij ons officierenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe. Mocht ik ooit nog op korte termijn beroepsofficier worden, herinner me eraan dat ik dan de LUA als tak van sport kies. 1 van de dingen op mijn ''dingen-die-ik-gedaan-moet-hebben-in-het-leven'' lijstje is ''AchJa als OPC hebben''.
Oh echt? Welke functie vervult de SM bij jullie in het peloton dan? En een peloton heeft dus 2 luitenanten, de PC en OPC?quote:
Er zit geen SM in een pelotonquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh echt? Welke functie vervult de SM bij jullie in het peloton dan? En een peloton heeft dus 2 luitenanten, de PC en OPC?
Opc gaat hem niet meer worden... Daar ben je te laat voor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe. Mocht ik ooit nog op korte termijn beroepsofficier worden, herinner me eraan dat ik dan de LUA als tak van sport kies. 1 van de dingen op mijn ''dingen-die-ik-gedaan-moet-hebben-in-het-leven'' lijstje is ''AchJa als OPC hebben''.
zelfde met korporaals bij marine en landmacht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh echt? Welke functie vervult de SM bij jullie in het peloton dan? En een peloton heeft dus 2 luitenanten, de PC en OPC?
Ah, je kent ze ook...quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:53 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Uiteraard, helemaal als het gaat om 20 jarige pisvlekken vers van de KMA die nu 2 jaar later nog niks geleerd heeft
?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:58 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zelfde met korporaals bij marine en landmacht.
Wat is de eerstvolgende functie voor een SM? CSM?quote:
De batterijstaf heeft een zooitje oppers inclusief inderdaad de batterij opper, verder lopen ze rond op de o&t batterij en bij de staf DGLCquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
?
[..]
Wat is de eerstvolgende functie voor een SM? CSM?
Niet CSM alleen maar wel btstaf functies.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
?
[..]
Wat is de eerstvolgende functie voor een SM? CSM?
Rgrquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:00 schreef 026Remco het volgende:
[..]
De batterijstaf heeft een zooitje oppers inclusief inderdaad de batterij opper, verder lopen ze rond op de o&t batterij en bij de staf DGLC
Aha, okay.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet CSM alleen maar wel btstaf functies.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Rgr
[..]
Aha, okay.
Hoeveel Bt's zijn er?
- CoLua
- 11 lumbl luchtverd-cie
- 11 luchtverdBt
- 13 luchtverdBt
- O&T Bt
En verder?
quote:
Dus in principe maar 2 Coy's. Klein wereldje dan of niet, jullie zullen elkaar dan ongetwijfeld wel eens hebben ontmoet?quote:
Jazeker, Achja was vorige week nog op mijn(en alle andere) stelling om een laptop te installeren voor die dikke duitser die mij ging beoordelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Dus in principe maar 2 Coy's. Klein wereldje dan of niet, jullie zullen elkaar dan ongetwijfeld wel eens hebben ontmoet?
Dat dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Jazeker, Achja was vorige week nog op mijn(en alle andere) stelling om een laptop te installeren voor die dikke duitser die mij ging beoordelen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Jazeker, Achja was vorige week nog op mijn(en alle andere) stelling om een laptop te installeren voor die dikke duitser die mij ging beoordelen
Dikke Duitser?quote:
Oh, had geen weet van het hele fenomeen ''NAVO evaluatie''quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:12 schreef 026Remco het volgende:
[..]
NAVO evaluatie op Kreta wordt echt niet alleen door Nederlanders gedaan
Dan moet je je smoel eens uit die schoenendoos halenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, had geen weet van het hele fenomeen ''NAVO evaluatie''
Ik zal jouw smoel eens in je eigen schoenendoos stoppen joh kapitein stinkvis!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet je je smoel eens uit die schoenendoos halen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal jouw smoel eens in je eigen schoenendoos stoppen joh kapitein stinkvis!
Ach, wij hebben tenminste sexquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:21 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nee, de erotische liefdesverhouding tussen jullie twee
Die geilneef?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Noem het een soort oplevingHoe heette die gluurder ook alweer?
De alleenstaande Vandaal...quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, "waarom heeft ze nou een badjas aan? Niemand kan haar toch zien?"![]()
Dat trainingspak ookquote:
Whehe, ''huedhue ouwe stomp hier hue''quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dienstplicht...
Ik ken die vent gewoon op 1:42...![]()
![]()
Dit dan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, ''huedhue ouwe stomp hier hue''
haha die middelste camera man @ 00:06quote:
De gluurbuurquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, "waarom heeft ze nou een badjas aan? Niemand kan haar toch zien?"![]()
Oh ja, de gluurbuurquote:
Naast de Yp08 kent de landmacht nog een geduchte lettercombinatie.....quote:
Geducht? Berucht!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Naast de Yp08 kent de landmacht nog een geduchte lettercombinatie.....
"De amx" Wahaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft mijn pa zijn dienstplicht nog op vervuld... 47 painfbat Menno van Coehoorn... Ook Daisy Bouterse was van de partij...quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Naast de Yp08 kent de landmacht nog een geduchte lettercombinatie.....
"De amx" Wahaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik de gluurbuur; "Dat is toch niet te gleuven"quote:
Al mijn ooms ook, mijn vader was een fukking BB'er. Wat dat ook precies mag inhouden weet hij zelf niet meer te vertellen, zo veel stelde het dus voor. Aangezien 90% van al het kroost al in dienst zat hoefde hij niet meer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft mijn pa zijn dienstplicht nog op vervuld... 47 painfbat Menno van Coehoorn... Ook Daisy Bouterse was van de partij...
Haha ja met onze Desi? Tjonge , mooie verhalen moet dat geven dan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heeft mijn pa zijn dienstplicht nog op vervuld... 47 painfbat Menno van Coehoorn... Ook Daisy Bouterse was van de partij...
Mijn pa vervloekt dat ding nog steeds...quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:18 schreef Pumatje het volgende:
1 oom, een Majoor der infanterie BD is nog steeds niet meer te pruimen als het over zijn diensttijd gaat door de amx
Wat is er zo kut aan dat ding?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn pa vervloekt dat ding nog steeds...
Ff een krantje lezen tijdens 't lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |