SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
Of makkelijker: http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door XethaX op 04-10-2013 14:02:12 ]![]()
gta hebben![]()
niet op de pc versie kunnen wachten
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Gas genoeg...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Dat zijn de mooie filmpjesquote:
Eigenlijk is het gewoon kunst op deze manier
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Als je aan het chillen bent in je crib kan er aangebeld worden en kan je lui wel/niet uitnodigen om mee te chillen in je crib.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
Wat is het leuke voordeel van een huisje hebben?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Zelfde vraag: Xbox of Playstation?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:01 schreef robben93 het volgende:
Het begint beter te worden! Eindelijk kom ik erin
Het is wel handig als mensen dat er even bij vermelden.![]()
![]()
Jup heb de race met Lamar gedaan en het is Ps3quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je net de eerste race kunnen doen? Zo ja, Xbox of Playstation?![]()
Zo te horen werkt het op de PS3 eindelijk, is de update nu ook al beschrikbaar?PlayStation®Network: DannyEster![]()
Xboxquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zelfde vraag: Xbox of Playstation?
Het is wel handig als mensen dat er even bij vermelden.![]()
![]()
Update is beschikbaar en werd bij mij goed geinstalleerd en werkt smooooooothquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:05 schreef DannyEster het volgende:
Zo te horen werkt het op de PS3 eindelijk, is de update nu ook al beschrikbaar?![]()
![]()
Kijk dat is goed nieuws, ik ben al online geweest maar gisteren kwam ik er alleen solo op.. straks maar even updaten en online checken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:06 schreef XethaX het volgende:
[..]
Update is beschikbaar en werd bij mij goed geinstalleerd en werkt smoooooooth
PlayStation®Network: DannyEster![]()
Ah, de patch voor de PS3 is er begrijp ik? En deze werkt goed? Dat biedt perspectief voor het weekend
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik mag toch aannemen dat je kan selecteren met je crew te spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef Badeendt het volgende:
Bij mij ook:) Ik kom alleen nooit in een server met mede fokkers terecht![]()
Ik kan eindelijk vanavond voor het eerst online proberen. Misschien ook precies op tijd na de patch![]()
Lijkt er op dat ik nu eindelijk online ben. Maar nog geen fokkers gezien...Post in Cryptocurrencies sinds #1![]()
tip: verkoop suv ze leveren 9.000 op dit kan elke 24 min dus na 10 uur heb je al bijna 200.000 simpel![]()
kun je voor kiezen Join Crewmembersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:20 schreef Fok-now het volgende:
Lijkt er op dat ik nu eindelijk online ben. Maar nog geen fokkers gezien...![]()
![]()
Tijdens het opstarten van de game viel het me gisteravond pas op dat je A kunt drukken tijdens 1 van de eerste laadschermen om meteen naar GTA Online te gaan (of weer terug naar Story Mode te switchen). Ik heb toen maar eens meteen vanaf daar GTA Online geladen, en ik kwam zowaar eens in een ander scherm terecht!
Eerste race gedaan, en toen kwam ik in een laadscherm dat maar niet ophield. Toen terug naar het dashboard gegaan, game opnieuw opgestart, en ik kwam in de open wereld terecht. Jammer genoeg dat er maar 4 anderen waren. En ik had niet zo'n zin om Lamar's hold up missie te doen, dus even rondgereden op zoek naar andere spelers, kon niemand vinden, toen maar gestopt.
Vanavond nog eens proberen."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Je moet eerst paar start missies gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:30 schreef OMG het volgende:
Tijdens het opstarten van de game viel het me gisteravond pas op dat je A kunt drukken tijdens 1 van de eerste laadschermen om meteen naar GTA Online te gaan (of weer terug naar Story Mode te switchen). Ik heb toen maar eens meteen vanaf daar GTA Online geladen, en ik kwam zowaar eens in een ander scherm terecht!
Eerste race gedaan, en toen kwam ik in een laadscherm dat maar niet ophield. Toen terug naar het dashboard gegaan, game opnieuw opgestart, en ik kwam in de open wereld terecht. Jammer genoeg dat er maar 4 anderen waren. En ik had niet zo'n zin om Lamar's hold up missie te doen, dus even rondgereden op zoek naar andere spelers, kon niemand vinden, toen maar gestopt.
Vanavond nog eens proberen.🍆![]()
Waar moet je die heen brengen dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef tonic1 het volgende:
tip: verkoop suv ze leveren 9.000 op dit kan elke 24 min dus na 10 uur heb je al bijna 200.000 simpel![]()
Krijg nu ook de update. Ben benieuwd. Zou een mooi begin zijn van het weekendquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:06 schreef XethaX het volgende:
[..]
Update is beschikbaar en werd bij mij goed geinstalleerd en werkt smoooooooth![]()
![]()
Ook PS3?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Krijg nu ook de update. Ben benieuwd. Zou een mooi begin zijn van het weekend"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Ook Xbox360?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Krijg nu ook de update. Ben benieuwd. Zou een mooi begin zijn van het weekendISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
ik heb nog geen update, raar aangezien ook Xbox is.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
gewoon elke ls customs te vinden op de map bij het spuitbusjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:35 schreef robben93 het volgende:
[..]
Waar moet je die heen brengen dan?![]()
Tutorial kut missies.
Bleef maar laden en toen ben ik verder story mode gaan spelen om wat dingen af te ronden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef Catkiller het volgende:
Tutorial kut missies.
Bleef maar laden en toen ben ik verder story mode gaan spelen om wat dingen af te ronden.
Kun je niet gewoon free roam opstarten![]()
Ohja thnx manquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:42 schreef tonic1 het volgende:
[..]
gewoon elke ls customs te vinden op de map bij het spuitbusje![]()
hm... ik ben naar die meeting gegaan.
nu sta ik ergens, en kan niks meer. Kan de camera niet eens bewegen![]()
![]()
Hele tijd die vragen.. hier het ANTWOORD.quote:De PS3 update is nu live! De Xbox 360 update komt er zo snel mogelijk aan.PlayStation®Network: DannyEster![]()
Volgens mij niet na 24 min hoor, ik dacht dat 45 min de grens was.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef tonic1 het volgende:
tip: verkoop suv ze leveren 9.000 op dit kan elke 24 min dus na 10 uur heb je al bijna 200.000 simpelMalheureusement le fromage de cacahouète.![]()
xDquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef fotostarter het volgende:
hm... ik ben naar die meeting gegaan.
nu sta ik ergens, en kan niks meer. Kan de camera niet eens bewegen
Voeg mij ook ff toeHaha gay!![]()
PS3 of Xbox?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef sonnyspek het volgende:
Duurde na die intro het ook zo lang om te laden? Bij launching session.PlayStation®Network: DannyEster![]()
Violent duct missie. 9000 per keer, missie duurt 1/2 minuutquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ja. 1 bestuurd helicopter, 1 doet overvallen en 1 beschermt vanuit een fighter?![]()
Oke zal ik doen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:06 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Ja iedereen, moet je jezelf gewoon via Social Club aanmelden.![]()
Wut. Wat is je psn id?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Violent duct missie. 9000 per keer, missie duurt 1/2 minuut![]()
Naar Single Player toe gaan, dan saved die je online zooi.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe save ik online??
Telefoon heeft de save knop namelijk niet.PlayStation®Network: DannyEster![]()
Nee, voor je het weet loop je in de wereld van GTA online.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En duren die tutorial missies lang?PlayStation®Network: DannyEster![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet loop je in de wereld van GTA online.![]()
O okayquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Naar Single Player toe gaan, dan saved die je online zooi.![]()
Mooi.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet loop je in de wereld van GTA online.Grote chaos
.
![]()
Naja max. is 16 spelers op 1 map.. dus zo grote chaos is het niet haha!quote:
PlayStation®Network: DannyEster![]()
Ik zit dus in de FOK-Crew... maar ben net uitgenodigd door een andere crew... leuk en aardig enzo.
Ik zet die andere eens als active, krijg ik de melding dat m'n huidige game dan verloren gaat ofzo.
Betekent dat dat je overnieuw moet beginnen (nog niet verder gekomen dan loadingscreen dus geen probleem op dit moment), of kan je zonder gevolgen van crews blijven wisselen.?NIEUW: Foto's!![]()
Zijn de servers al een beetje stabiel? Ik ging gister voor het eerst online maar kwam die tutorial niet eens door.Young bloods everywhere....![]()
Ik kom nog steeds niet eens de tutorial in, dus nee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:22 schreef wonton het volgende:
Zijn de servers al een beetje stabiel? Ik ging gister voor het eerst online maar kwam die tutorial niet eens door.![]()
Maak ik er wel van hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:13 schreef DannyEster het volgende:
[..]
Naja max. is 16 spelers op 1 map.. dus zo grote chaos is het niet haha!![]()
![]()
kutspelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kom nog steeds niet eens de tutorial in, dus nee.Young bloods everywhere....![]()
Ik was best vet vanmorgen, dikke auto, money. Start hem op, alles weer weg en lvl gedaald. Gaat dit nog goedkomen?![]()
Online werkt goed bij mij op PS3.
Mensen op RSC geacepteerd voor de FOK!forum GTA Online Crew en zelf nog de rest van de leden op PS3 toegevoegd die ik nog niet had.![]()
![]()
250k nu.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef tonic1 het volgende:
hoeveel cash hebben jullie ? 20k per uur gemiddeld hiero![]()
Waarom kan ik nooit een pot DM hosten of joinen? Als ik host ben komt er niemand en als ik wil joinen zegt die "Game services are unavailable right now"![]()
Niet veel, als ik opnieuw opstart is me money steeds weg. Schiet lekker op dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef tonic1 het volgende:
hoeveel cash hebben jullie ? 20k per uur gemiddeld hiero![]()
en dingen overvallen lijkt me.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Beste manier om cash te halen, autos inleveren?![]()
Violent duct missie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Beste manier om cash te halen, autos inleveren?
Van gerald![]()
Ik ook niet. Geen 1x geluktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik kan steeds geen FOK!kers joinen.![]()
![]()
Hoe kan je mensen muten?I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Ok GTA online is vet jonge
Kan je gewoon straaljager gevechten doen
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller![]()
Heb nu 2 keer bij fokkers gezeten alleen kan ik ze niet herkennen en word ik alsnog gedood, en Heeeeeeeeeel de tijd Job failsOp maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Zo, update even binnenhalen en gaan!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Bij de 1 wat beter dan de andere.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:57 schreef Friday12 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar werkt het al een beetje of?![]()
Pak de jump op de vliegveldenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef fotostarter het volgende:
GTA Online zijn de vliegvelden gesloten?Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
ah ok thnx manquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Select inhouden en dan chat en dan aangeven wie je wel wilt horen.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Iemand al Xbox nieuws?Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Er zijn schansen vlakbij het vliegveld zodat je erop komt pak een snelle autoquote:Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Gewoon de heli pakkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:00 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Er zijn schansen vlakbij het vliegveld zodat je erop komt pak een snelle auto![]()
Ha, ik ben alles kwijt.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ik zoog hardquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef Appelknaller het volgende:
Ok GTA online is vet jonge
Kan je gewoon straaljager gevechten doendaarna spawn ik op de legerbasis en word direct gekilled
Respawn en dan wordt er weer gestemd om mij te kicken?
Lopend kwam ik er door. Kon alleen gen vleigtuig in. Zo jammer ditquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:00 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Er zijn schansen vlakbij het vliegveld zodat je erop komt pak een snelle auto![]()
Waarom kan je niet gewoon via quick jobs een deathmatch spelen? Dat rondrijden word je ook wel zat met al die mongolen haha![]()
Heel die tutorial opnieuw.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
gewoon FTP via ethernet ipv6 proxy aansluiten en dan ff booten in RAID6quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef wieisboos het volgende:
hoe krijg ik die cloud servers werkende?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
hoe vind ik die missie ? staat niet bij misions op de mapquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)money_on_gta_online/![]()
Vergeet niet de boot sequence aan te passen bij de eerste keer opstarten!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:13 schreef 2dope het volgende:
gewoon FTP via ethernet ipv6 proxy aansluiten en dan ff booten in RAID6*o/*![]()
Ongeveer level 13 met gerald missie. JE moet hem bellenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:16 schreef tonic1 het volgende:
[..]
hoe vind ik die missie ? staat niet bij misions op de map![]()
Hoerenspel. Word na die laser-battle gespawned op de legerbasis. Ga dood. Auto naar de Impound. Spawn in 't midden van de fucking woestijn, zoek een auto en ga naar die impound. Geen auto.
Die ben ik dus kwijt.
Mij is het vanmiddag gelukt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:19 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik kom er gewoon nog steeds niet in...
Ben benieuwd hoe het straks gaat![]()
![]()
Hier doet ie het eindelijk.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ok ik zit nu volgens mij in de fok crew, hoe join ik mensen van de crew (voor xbox live?). Ben helemaal nieuw wat betreft xbox dus heb wat newb-support nodig.![]()
Ik werd gewoon gelijk neergehoekt zodra ik in een server werd gedropt
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ook nog steeds niet bij mij, PS3.
Bij character creation na opslaan loopt ie vast, eeuwigheid wachten gebeurt niets...![]()
moet ik level 13 zijn ? of 13de missie van gerald ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:17 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ongeveer level 13 met gerald missie. JE moet hem bellen![]()
Ik kreeg hem rond level 13.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:33 schreef tonic1 het volgende:
[..]
moet ik level 13 zijn ? of 13de missie van gerald ?![]()
vind online tot nu toe nog geen ruk aan.
ik krijg vliegtuigen niet open, rijden geen trekkers met opleggers, straaljagers nergens te vinden.
of ik doe iets verkeerd of online is gewoon niks aan.![]()
Je doet iets verkeerd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:38 schreef fotostarter het volgende:
ik krijg vliegtuigen niet open, rijden geen trekkers met opleggers, straaljagers nergens te vinden.
of ik doe iets verkeerd of online is gewoon niks aan."De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
Je ligt momenteel op kop wat betreft azijnzeikerij. Keep it up!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:38 schreef fotostarter het volgende:
of ik doe iets verkeerd of online is gewoon niks aan.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
[quote]Op vrijdag 4 oktober 2013 16:42 schreef 2dope het volgende:
Meh, ben alleen teleurgesteld, want had zoveel leuke dingen die ik wilde doen online, maar niets kan![]()
![]()
Gewoon wat missies doen en lid worden van de fok crew (als je dat niet al bent) en dan jobs gaan doen. Kan gewoon in het start menu en dan racen of deathmatch doen of straaljager gevechten gaan doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
vertel me aub wat, want ik vind het echt niks zo"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
het is vervelend als je samen met iemand de politie aan het bevechten ben je je schiet mekaar perongeluk neer met auto-aim of je slaat die gene ko als je te dichtbij ben.
hier moeten ze wat aan doen![]()
Dat werkt dus niet. Steeds de melding dat de service unavailable is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Gewoon wat missies doen en lid worden van de fok crew (als je dat niet al bent) en dan jobs gaan doen. Kan gewoon in het start menu en dan racen of deathmatch doen of straaljager gevechten gaan doen.![]()
Ben lid, wacht alleen op goedkeuring.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Gewoon wat missies doen en lid worden van de fok crew (als je dat niet al bent) en dan jobs gaan doen. Kan gewoon in het start menu en dan racen of deathmatch doen of straaljager gevechten gaan doen.
Maar die vliegvelden nu zijn gewoon doodsaai![]()
![]()
Dat is wel raar dan, maar ik ging er in mijn reactie er voor het gemak van uit dat het spel naar behoren werkt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet. Steeds de melding dat de service unavailable is."De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
Free roamen is wel saai op dit moment ja, of je moet met veel mensen gaan kutten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ben lid, wacht alleen op goedkeuring.
Maar die vliegvelden nu zijn gewoon doodsaai"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
Huil niet zo flikker. Ik heb dat hele online nog niet gezien de afgelopen week.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:20 schreef Divje het volgende:
Hoerenspel. Word na die laser-battle gespawned op de legerbasis. Ga dood. Auto naar de Impound. Spawn in 't midden van de fucking woestijn, zoek een auto en ga naar die impound. Geen auto.
Die ben ik dus kwijt.![]()
hahaha sorry ik werd gek van die spanjaarden die door de headset zaten te tetteren. Ik dacht, de eerste de beste die ik tegenkom is er geweest. Helaas was jij datquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik werd gewoon gelijk neergehoekt zodra ik in een server werd gedropt![]()
Ik word trouwens platgereden, krijg ik een kickvote?
En waarom krijg ik de cash niet van die job die ik deed met only-jesse12 (JessedeK)
[ Bericht 0% gewijzigd door Grielen op 04-10-2013 16:55:46 ]hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Leuk om die kiddies helemaal gek te maken. Beginnen ze Keihard te krijsen door die headset.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Helicopterfight
Wat ze hadden moeten doen is auto-aim er helemaal uit laten en een degelijk free aim systeem erin zetten. Er zijn third person shooters die dat goed hebben kunnen doen (de eerste Lost Planet!), dus waarom zou Rockstar dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:44 schreef Chillings het volgende:
het is vervelend als je samen met iemand de politie aan het bevechten ben je je schiet mekaar perongeluk neer met auto-aim of je slaat die gene ko als je te dichtbij ben.
hier moeten ze wat aan doen
Free aim zoals het nu is, is wel acceptabel, maar niet meer dan dat.![]()
![]()
Het merendeel van de gamers komt daar niet langs, ongeacht wat men probeert.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:59 schreef sonnyspek het volgende:
Een vriend komt bij de tutorial niet verder dan: 'Waiting for other players'.
Jullie een idee?![]()
Is er één sessie die ik kan joinen waar alleen crewmembers inzitten? Fur die xbox bitte..
Ik word alleen maar omgereden door noobs nu..![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een FOK! overval
Ik ben ff op zoek naar een nieuwe auto voor mezelf..
Jammer voor je. Lamepkap.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:49 schreef byah het volgende:
[..]
Huil niet zo flikker. Ik heb dat hele online nog niet gezien de afgelopen week.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Waar meeten we?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Je won em.
Even paar overvallen doen met helicopter?
Dat ze dat snel mogen fixen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het merendeel van de gamers komt daar niet langs, ongeacht wat men probeert.![]()
As we speak met ewjong ontduiken aan de politie. Ps3.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Even een auto scorenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Die goedkeuring krijg je nu van mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ben lid, wacht alleen op goedkeuring.
Maar die vliegvelden nu zijn gewoon doodsaaiCheck nog maar een keer.
![]()
Dat is wel beter ja. Ik loop me de tyfus nu in die havenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ehm, waarheen?
En eltorro erbij.
accept mn psn invite, dan kom ik er ook weer aan.quote:hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:05 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Die goedkeuring krijg je nu van mij.Check nog maar een keer.
![]()
Ga nu ff eten, en dan vanavond even kijken. Nice man!![]()
Jeejjj na dagen proberen ook even online
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
accept mn psn invite, dan kom ik er ook weer aan.
Heb je niet nodig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
En ik kan de bank niet vinden op de map, welk icoontje is dat?![]()
Druk op select en dan quick gps ATM.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
En ik kan de bank niet vinden op de map, welk icoontje is dat?
Maar is niet nodig opzich.![]()
Wel nice, op deze manier vluchtenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
SureOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
accepteer m'n invite, ik ben RaZe_1991quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:16 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maar geen buit werd neergeknald. Herkansing?
Ik word de hele tijd bij gare fransen gedropt nuhier schreef kensei: haha komen
Hoezo niet? Met duizenden euro's op zak overvallen worden..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:13 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Druk op select en dan quick gps ATM.
Maar is niet nodig opzich.![]()
done.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
accepteer m'n invite, ik ben RaZe_1991
Ik word de hele tijd bij gare fransen gedropt nu![]()
Nee bedoel dat je dat ook met je gsm heel eenvoudig kunt regelen..ipv naar zo'n bank te rijdenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Hoezo niet? Met duizenden euro's op zak overvallen worden..![]()
![]()
Hoe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Nee bedoel dat je dat ook met je gsm heel eenvoudig kunt regelen..ipv naar zo'n bank te rijdenBacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
De sessie is nu volquote:misschien een crew only sessie starten?
hier schreef kensei: haha komen
NiceOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Als iemand samen wilt spelen (missies, andere mensen vermoorden, winkels overvallen etc), voeg me maar toe (PSN): Bramp0wn3rJe bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Ik ga er even van doorOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Lol ik heb dezlfde.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:11 schreef PSV1990- het volgende:
online nog niks fuckkk
mij beesten car
[ afbeelding ]Haha gay!![]()
Jouw bericht naar mij op PSNquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
De sessie is nu volmisschien een crew only sessie starten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
naylu is een teamkiller.
Dit vraag ik me dus ook af... Via het startmenu kan ik ik wel een sessie joinen maar dan is er vaak maar 1 crewmember aanwezig..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:42 schreef fotostarter het volgende:
Ok als ik hem nu aan zet, hoe kom ik dan bij de FOK!kers?
En als ik op de "Crews" knop druk zegt het telkens: "You do not have sufficient privileges."![]()
Dank u!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:21 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Via internet --> maze-bank --> deposit ?Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Eindelijk online kunnen starten kapt mijn PSN ermee na wat missies en kan nu niet inloggen.. Wat een drama![]()
Mooi zo. Al die hoge stemmetjes die mijn speelplezier bedervenquote:
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Kun je online heist en zo ja hoe werkt dat? Kun je alleen heist uitvoeren tegen AI met je vrienden online of kun je ook heist tegen andere online spelers?![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:22 schreef byah het volgende:
[..]
Huil huil
Waarom speel ik ineens met deze kankerpatiënt?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha die had ik ook, heeft ook een vrouwengezicht zelfs.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:22 schreef byah het volgende:
[..]
Huil huil
Waarom speel ik ineens met deze kankerpatiënt?
[ afbeelding ]"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Dat klopt, alleen de leader (ik) en commissionairs (Donderjagers, O_Roces, Fatieh etc.) hebben die toestemming.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:44 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Dit vraag ik me dus ook af... Via het startmenu kan ik ik wel een sessie joinen maar dan is er vaak maar 1 crewmember aanwezig..
En als ik op de "Crews" knop druk zegt het telkens: "You do not have sufficient privileges."![]()
Nee, kan niet. Online heists worden later toegevoegd, als gratis DLC.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:51 schreef BroodjeKebab het volgende:
Kun je online heist en zo ja hoe werkt dat? Kun je alleen heist uitvoeren tegen AI met je vrienden online of kun je ook heist tegen andere online spelers?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Oh vandaar.. Ok en is er ook een manier om een crew-only sessie te starten? En hoe te joinen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:58 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen de leader (ik) en commissionairs (Donderjagers, O_Roces, Fatieh etc.) hebben die toestemming.
Mijn XBL is Kikopuz![]()
Wat ik nog steeds best dom vind. Heb je een dure auto ge tuned. Wil je uit het raam schieten. Slaat hij de ruit inWelke debiel slaat nou de ruit van zijn eigen auto in
Je kan toch ook je raampje gewoon even open doen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wanneer zal dat zijn ongeveer? En wat kun je nu allemaal doen? En wat voor dingen in de trend van heists?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:00 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Online heists worden later toegevoegd, als gratis DLC.![]()
Tja, die gasten doen ook nooit een gordel om, terwijl je toch zou denken dat als ze slim zijn dat wel doen. Want met die aggresieve rijstijl van al die mensen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:04 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik nog steeds best dom vind. Heb je een dure auto ge tuned. Wil je uit het raam schieten. Slaat hij de ruit inWelke debiel slaat nou de ruit van zijn eigen auto in
![]()
Nu je 't zegt... dat doen ze in elke gta game of niet? Hoe moeilijk is het om je raam open te doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:04 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Die vind ik nog logischer dan je raam in slaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:05 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Tja, die gasten doen ook nooit een gordel om, terwijl je toch zou denken dat als ze slim zijn dat wel doen. Want met die aggresieve rijstijl van al die mensen..Geen gordel omdoen is om stoer te doen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik kan online maar als ik een missie wil starten dan zegt hij altijd dat de server timed out is. Ik ben zelfs een bad sport.
Wat kan ik hieraan doen?![]()
Ik heb 2 verschillende internet verbindingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:18 schreef stoereboii het volgende:
Ik kan online maar als ik een missie wil starten dan zegt hij altijd dat de server timed out is. Ik ben zelfs een bad sport.
Wat kan ik hieraan doen?
bij KPN verbinding bij mij werkt het niet en bij mijn UPC verbinding werkt het wel van missons![]()
![]()
Hoe krijg je dat bad sport?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik houd de Fok! eer hoogquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:23 schreef SevD het volgende:
"GTA Race"
Wat een gekkenhuis![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat heb ik weer, sta ik in een winkel met nog iemand.. overvalt die die man, krijg ik 3 sterren haha!
Mensen die online zijn op PS mogen me adden; MonkiewaPlayStation®Network: DannyEster![]()
Herkent 'ie automagisch als jij met iemand een winkel berooft dat je met z'n 2en bent? En split 'ie de loot dan ook?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Prachtigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
Dik eerste in GTA Race... ineens komt Frankhdd met raketten aanzetten![]()
![]()
Muhahaha! Eerste keer dat ik eerste geworden ben :pquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
Dik eerste in GTA Race... ineens komt Frankhdd met raketten aanzetten![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Muhahaha! Eerste keer dat ik eerste geworden ben :p![]()
![]()
Ik finishte niet eensquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:41 schreef PicoMMP het volgende:
Dit is echt fantastisch hahaha. Wat een chaos.4 sterren politie, afgezette brug. Stonden ik en Div daar met die trucks
![]()
![]()
Nog ruimte bij jullie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:43 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik finishte niet eens4 sterren politie, afgezette brug. Stonden ik en Div daar met die trucks
![]()
![]()
Ik joinde net een sessie, zag dat iemand een winkel aan het overvallen was. Ik pakte zijn auto en blokeerde de ingang
![]()
Die gast werd ingesloten door de politie haha.
Hilarisch.![]()
![]()
Ik had een auto, verzekerd en al. Alleen nu is die weg en als ik een nieuwe auto neem voor verzekering dan moet ik betalen, terwijl de eerste altijd gratis zou zijn. Hij moet ergens zijn dus. Ook de verzekeringsmaatschappij is uit mijn telefoonboek verdwenen, apart! Iemand?!![]()
Ik reed daar achter en knalde op die trucksquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:43 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik finishte niet eens4 sterren politie, afgezette brug. Stonden ik en Div daar met die trucks
![]()
![]()
Heb het idee dat de ps3 mensjes veel meer bij elkaar komen als crew dan de xbox mensjes.MentionedDCMJ![]()
Ik kom dat hele spel nog steeds niet in. Best wel irritant aan het worden nu als ik zie dat iedereen al flinke lol aan het hebben is
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Het lijkt heel willekeurig te zijn. Xbox users schijnen nu wat meer problemen te hebben. Met PS3 nu steeds 's middags veel kunnen spelen, maar nu liep ik net ook vast met andere Fok!kersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik kom dat hele spel nog steeds niet in. Best wel irritant aan het worden nu als ik zie dat iedereen al flinke lol aan het hebben is![]()
Liep helemaal vast hier. Die racesgeweldig!
Is nu toch wel 1 van m'n favorieten die racequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:43 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik mensen kan uitnodigen wat ik wil maar ze komen toch nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:04 schreef Droathoah het volgende:
Probeer steeds op die uitnodigingen in te gaan, maar dat werkt ook nog niet lekker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:51 schreef Kikopuz het volgende:
Ik joinde net een sessie, zag dat iemand een winkel aan het overvallen was. Ik pakte zijn auto en blokeerde de ingang
![]()
Die gast werd ingesloten door de politie haha.
Hilarisch.die ga ik onthouden
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Volgens mij zat ik daar ook bij, kon met mijn motor er langs rijden en als 4e finishen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik reed daar achter en knalde op die trucksHonesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you![]()
En lúkt dat jou ook? Want ik kom dan gewoon bij allemaal willekeurige mensen terechtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:06 schreef PicoMMP het volgende:
Ok, ik ben weer online. Joining crew members now.geen FOK!kers
![]()
Zie editquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En lúkt dat jou ook? Want ik kom dan gewoon bij allemaal willekeurige mensen terechtgeen FOK!kers
![]()
![]()
Ik heb Crew aanvraag gedaan, kan iemand me accepteren?
Social Club naam: marvintjuh
PSN: DuCK_Oelewapper![]()
Ik wil echt snel in een friends/crew sessie only, want die noob chaos is niks voor mij.. Is er een groepje voor de xbox?![]()
Dan ga ik snel uit mijn job!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga nu die chaos race hosten. Ik invite alle Fok!kers
Wacht even!![]()
Ja, dat heb ik ook. Ik wil gewoon races, missies en tdm doen, maar kan alleen maar in de wereld lopen etc....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik mensen kan uitnodigen wat ik wil maar ze komen toch niet![]()
Wat is je PSN ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ga ik snel uit mijn job!
Wacht even!![]()
VinedX, maar ik zit al in je job. Ik hoor je zelfs praten denk ik.quote:
Edit: laat maar ik word er uit gekenkerd, nieuwe invite?
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 19:11:58 ]![]()
Ja, maar je was ineens 'left'. Zit nu alleen met Divjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
VinedX, maar ik zit al in je job. Ik hoor je zelfs praten denk ik.![]()
Ja gvd net lekker kunnen spelen. Net gewonnen met deathmatch blijft die gvd hangen!We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.![]()
Baas.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:12 schreef PicoMMP het volgende:
Ik stuur zo een nieuwe invite na deze race![]()
Hey allemaal,
Heb vandaag voor de derde keer online een personage aangemaakt en voor de derde keer is alles verdwenen; personage, level, geld, alles!! Hebben meerdere mensen hier last van? Zo ja, wat kan je eraan doen of waar kan je ervoor zorgen dat hij je online game opslaat?!
![]()
![]()
I know that feel brah! Vind t irritant dat als ik speel dat ik rank 1 ben en mn matties rank 15quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik kom dat hele spel nog steeds niet in. Best wel irritant aan het worden nu als ik zie dat iedereen al flinke lol aan het hebben is![]()
WTF is dat met dat die vehicles too hot to modify zijn? Op een lelijke slome wagen hoef ik natuurlijk geen verzekering te hebben![]()
![]()
Zit nu volgens mij bij jullie erinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, maar je was ineens 'left'. Zit nu alleen met Divje
Heb zelf helaas geen mic
edit: time out![]()
![]()
![]()
Heb ik eindelijk mensjes gevonden wordt ik gekicked.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik kan geen crewmembers joinen omdat ie zegt dat ik niet in een crew zit? Ik ben gewoon lid van de fok! crew![]()
No you don't. Jij kunt het tenminste spelen. Sommige mensen (waaronder ik) hebben sinds dinsdag nog geen seconde online gespeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
I know that feel brah! Vind t irritant dat als ik speel dat ik rank 1 ben en mn matties rank 15
The latest title update for GTA Online is live for PlayStation 3. We're working to have this up for Xbox 360 as soon as possible today.
http://www.rockstargames.(...)-launch-updates.html
-![]()
Ik heb net geprobeerd om online te gaan maar dat mocht nog niet echt baten (ook met de nieuwe ps3 update) kwam uiteindelijk in een solo sessie terechtToen probeerde ik Driall te joinen en toen werd ik eruit gekicked en de cloud was down
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
XBOX LIVE Servicequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
No you don't. Jij kunt het tenminste spelen. Sommige mensen (waaronder ik) hebben sinds dinsdag nog geen seconde online gespeeld.
The latest title update for GTA Online is live for PlayStation 3. We're working to have this up for Xbox 360 as soon as possible today.
http://www.rockstargames.(...)-launch-updates.html
Users may experience difficulties with the following services:
Accessing saved games and data in cloud storage
Affecting the following Live Platforms:
Xbox 360 Console
10/4/2013 12:01:15 AM PDT:
Hey, Grand Theft Auto V Online fans. We want you to know we are aware of the issues some of you are experiencing while trying to access saved information and multiplayer mode online. Rest assured, we are diligently working with our partner to find a fix! Thank you for your patience regarding the situation. We will provide another update when more information is available.
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status?icid=furl_servicealerts![]()
Dat kut poppetje loopt automatisch in die blauwe cirkel, en dat werkt geen shit meer.
Wat een teringspel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: