Wat ze hadden moeten doen is auto-aim er helemaal uit laten en een degelijk free aim systeem erin zetten. Er zijn third person shooters die dat goed hebben kunnen doen (de eerste Lost Planet!), dus waarom zou Rockstar dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:44 schreef Chillings het volgende:
het is vervelend als je samen met iemand de politie aan het bevechten ben je je schiet mekaar perongeluk neer met auto-aim of je slaat die gene ko als je te dichtbij ben.
hier moeten ze wat aan doen
Het merendeel van de gamers komt daar niet langs, ongeacht wat men probeert.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:59 schreef sonnyspek het volgende:
Een vriend komt bij de tutorial niet verder dan: 'Waiting for other players'.
Jullie een idee?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een FOK! overval
Jammer voor je. Lamepkap.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:49 schreef byah het volgende:
[..]
Huil niet zo flikker. Ik heb dat hele online nog niet gezien de afgelopen week.
Waar meeten we?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Je won em.
Even paar overvallen doen met helicopter?
Dat ze dat snel mogen fixen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het merendeel van de gamers komt daar niet langs, ongeacht wat men probeert.
Even een auto scorenquote:
Die goedkeuring krijg je nu van mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ben lid, wacht alleen op goedkeuring.
Maar die vliegvelden nu zijn gewoon doodsaai
Dat is wel beter ja. Ik loop me de tyfus nu in die havenquote:
accept mn psn invite, dan kom ik er ook weer aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |