moet ik level 13 zijn ? of 13de missie van gerald ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:17 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ongeveer level 13 met gerald missie. JE moet hem bellen
Ik kreeg hem rond level 13.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:33 schreef tonic1 het volgende:
[..]
moet ik level 13 zijn ? of 13de missie van gerald ?
Je doet iets verkeerd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:38 schreef fotostarter het volgende:
vind online tot nu toe nog geen ruk aan.
ik krijg vliegtuigen niet open, rijden geen trekkers met opleggers, straaljagers nergens te vinden.
of ik doe iets verkeerd of online is gewoon niks aan.
Je ligt momenteel op kop wat betreft azijnzeikerij. Keep it up!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:38 schreef fotostarter het volgende:
vind online tot nu toe nog geen ruk aan.
ik krijg vliegtuigen niet open, rijden geen trekkers met opleggers, straaljagers nergens te vinden.
of ik doe iets verkeerd of online is gewoon niks aan.
Gewoon wat missies doen en lid worden van de fok crew (als je dat niet al bent) en dan jobs gaan doen. Kan gewoon in het start menu en dan racen of deathmatch doen of straaljager gevechten gaan doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
vertel me aub wat, want ik vind het echt niks zo
Dat werkt dus niet. Steeds de melding dat de service unavailable is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Gewoon wat missies doen en lid worden van de fok crew (als je dat niet al bent) en dan jobs gaan doen. Kan gewoon in het start menu en dan racen of deathmatch doen of straaljager gevechten gaan doen.
Ben lid, wacht alleen op goedkeuring.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Gewoon wat missies doen en lid worden van de fok crew (als je dat niet al bent) en dan jobs gaan doen. Kan gewoon in het start menu en dan racen of deathmatch doen of straaljager gevechten gaan doen.
Dat is wel raar dan, maar ik ging er in mijn reactie er voor het gemak van uit dat het spel naar behoren werkt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet. Steeds de melding dat de service unavailable is.
Free roamen is wel saai op dit moment ja, of je moet met veel mensen gaan kutten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ben lid, wacht alleen op goedkeuring.
Maar die vliegvelden nu zijn gewoon doodsaai
Huil niet zo flikker. Ik heb dat hele online nog niet gezien de afgelopen week.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:20 schreef Divje het volgende:
Hoerenspel. Word na die laser-battle gespawned op de legerbasis. Ga dood. Auto naar de Impound. Spawn in 't midden van de fucking woestijn, zoek een auto en ga naar die impound. Geen auto.
Die ben ik dus kwijt.
hahaha sorry ik werd gek van die spanjaarden die door de headset zaten te tetteren. Ik dacht, de eerste de beste die ik tegenkom is er geweest. Helaas was jij datquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik werd gewoon gelijk neergehoekt zodra ik in een server werd gedropt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |