Pak de jump op de vliegveldenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef fotostarter het volgende:
GTA Online zijn de vliegvelden gesloten?
ah ok thnx manquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Select inhouden en dan chat en dan aangeven wie je wel wilt horen.
Er zijn schansen vlakbij het vliegveld zodat je erop komt pak een snelle autoquote:
Gewoon de heli pakkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:00 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Er zijn schansen vlakbij het vliegveld zodat je erop komt pak een snelle auto
Ik zoog hardquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef Appelknaller het volgende:
Ok GTA online is vet jonge
Kan je gewoon straaljager gevechten doen
gtuig in. Zo jammer ditquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:00 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Er zijn schansen vlakbij het vliegveld zodat je erop komt pak een snelle auto
gewoon FTP via ethernet ipv6 proxy aansluiten en dan ff booten in RAID6quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef wieisboos het volgende:
hoe krijg ik die cloud servers werkende?
hoe vind ik die missie ? staat niet bij misions op de mapquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)money_on_gta_online/
Vergeet niet de boot sequence aan te passen bij de eerste keer opstarten!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:13 schreef 2dope het volgende:
gewoon FTP via ethernet ipv6 proxy aansluiten en dan ff booten in RAID6
Ongeveer level 13 met gerald missie. JE moet hem bellenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:16 schreef tonic1 het volgende:
[..]
hoe vind ik die missie ? staat niet bij misions op de map
Mij is het vanmiddag gelukt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:19 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik kom er gewoon nog steeds niet in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |