Heb je niet nodig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
En ik kan de bank niet vinden op de map, welk icoontje is dat?
Druk op select en dan quick gps ATM.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
En ik kan de bank niet vinden op de map, welk icoontje is dat?
accepteer m'n invite, ik ben RaZe_1991quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:16 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maar geen buit werd neergeknald. Herkansing?
Hoezo niet? Met duizenden euro's op zak overvallen worden..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:13 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Druk op select en dan quick gps ATM.
Maar is niet nodig opzich.
done.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
accepteer m'n invite, ik ben RaZe_1991
Ik word de hele tijd bij gare fransen gedropt nu
Nee bedoel dat je dat ook met je gsm heel eenvoudig kunt regelen..ipv naar zo'n bank te rijdenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Hoezo niet? Met duizenden euro's op zak overvallen worden..
Hoe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Nee bedoel dat je dat ook met je gsm heel eenvoudig kunt regelen..ipv naar zo'n bank te rijden
De sessie is nu volquote:
Lol ik heb dezlfde.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:11 schreef PSV1990- het volgende:
online nog niks fuckkk
mij beesten car
[ afbeelding ]
Jouw bericht naar mij op PSNquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
De sessie is nu volmisschien een crew only sessie starten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |