Oh vandaar.. Ok en is er ook een manier om een crew-only sessie te starten? En hoe te joinen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:58 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen de leader (ik) en commissionairs (Donderjagers, O_Roces, Fatieh etc.) hebben die toestemming.
Wanneer zal dat zijn ongeveer? En wat kun je nu allemaal doen? En wat voor dingen in de trend van heists?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:00 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Online heists worden later toegevoegd, als gratis DLC.
Tja, die gasten doen ook nooit een gordel om, terwijl je toch zou denken dat als ze slim zijn dat wel doen. Want met die aggresieve rijstijl van al die mensen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:04 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik nog steeds best dom vind. Heb je een dure auto ge tuned. Wil je uit het raam schieten. Slaat hij de ruit inWelke debiel slaat nou de ruit van zijn eigen auto in
Je kan toch ook je raampje gewoon even open doen?
Nu je 't zegt... dat doen ze in elke gta game of niet? Hoe moeilijk is het om je raam open te doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:04 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik nog steeds best dom vind. Heb je een dure auto ge tuned. Wil je uit het raam schieten. Slaat hij de ruit inWelke debiel slaat nou de ruit van zijn eigen auto in
Je kan toch ook je raampje gewoon even open doen?
Die vind ik nog logischer dan je raam in slaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:05 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Tja, die gasten doen ook nooit een gordel om, terwijl je toch zou denken dat als ze slim zijn dat wel doen. Want met die aggresieve rijstijl van al die mensen..
Ik heb 2 verschillende internet verbindingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:18 schreef stoereboii het volgende:
Ik kan online maar als ik een missie wil starten dan zegt hij altijd dat de server timed out is. Ik ben zelfs een bad sport.
Wat kan ik hieraan doen?
Ik houd de Fok! eer hoogquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:23 schreef SevD het volgende:
"GTA Race"
Wat een gekkenhuis![]()
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
Dik eerste in GTA Race... ineens komt Frankhdd met raketten aanzetten
Muhahaha! Eerste keer dat ik eerste geworden ben :pquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:31 schreef PicoMMP het volgende:
Dik eerste in GTA Race... ineens komt Frankhdd met raketten aanzetten
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:34 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Muhahaha! Eerste keer dat ik eerste geworden ben :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |