Lol ik heb dezlfde.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:11 schreef PSV1990- het volgende:
online nog niks fuckkk
mij beesten car
[ afbeelding ]
Jouw bericht naar mij op PSNquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
De sessie is nu volmisschien een crew only sessie starten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dit vraag ik me dus ook af... Via het startmenu kan ik ik wel een sessie joinen maar dan is er vaak maar 1 crewmember aanwezig..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:42 schreef fotostarter het volgende:
Ok als ik hem nu aan zet, hoe kom ik dan bij de FOK!kers?
Dank u!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:21 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Via internet --> maze-bank --> deposit ?
Mooi zo. Al die hoge stemmetjes die mijn speelplezier bedervenquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:22 schreef byah het volgende:
[..]
Huil huil
Waarom speel ik ineens met deze kankerpatiënt?
[ afbeelding ]
Haha die had ik ook, heeft ook een vrouwengezicht zelfs.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:22 schreef byah het volgende:
[..]
Huil huil
Waarom speel ik ineens met deze kankerpatiënt?
[ afbeelding ]
Dat klopt, alleen de leader (ik) en commissionairs (Donderjagers, O_Roces, Fatieh etc.) hebben die toestemming.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:44 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Dit vraag ik me dus ook af... Via het startmenu kan ik ik wel een sessie joinen maar dan is er vaak maar 1 crewmember aanwezig..
En als ik op de "Crews" knop druk zegt het telkens: "You do not have sufficient privileges."
Nee, kan niet. Online heists worden later toegevoegd, als gratis DLC.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:51 schreef BroodjeKebab het volgende:
Kun je online heist en zo ja hoe werkt dat? Kun je alleen heist uitvoeren tegen AI met je vrienden online of kun je ook heist tegen andere online spelers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |