Dan ga ik snel uit mijn job!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga nu die chaos race hosten. Ik invite alle Fok!kers
Ja, dat heb ik ook. Ik wil gewoon races, missies en tdm doen, maar kan alleen maar in de wereld lopen etc....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik mensen kan uitnodigen wat ik wil maar ze komen toch niet
Wat is je PSN ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ga ik snel uit mijn job!
Wacht even!
VinedX, maar ik zit al in je job. Ik hoor je zelfs praten denk ik.quote:
Ja, maar je was ineens 'left'. Zit nu alleen met Divjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
VinedX, maar ik zit al in je job. Ik hoor je zelfs praten denk ik.
Baas.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:12 schreef PicoMMP het volgende:
Ik stuur zo een nieuwe invite na deze race
I know that feel brah! Vind t irritant dat als ik speel dat ik rank 1 ben en mn matties rank 15quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik kom dat hele spel nog steeds niet in. Best wel irritant aan het worden nu als ik zie dat iedereen al flinke lol aan het hebben is
Zit nu volgens mij bij jullie erinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, maar je was ineens 'left'. Zit nu alleen met Divje
No you don't. Jij kunt het tenminste spelen. Sommige mensen (waaronder ik) hebben sinds dinsdag nog geen seconde online gespeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
I know that feel brah! Vind t irritant dat als ik speel dat ik rank 1 ben en mn matties rank 15
XBOX LIVE Servicequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
No you don't. Jij kunt het tenminste spelen. Sommige mensen (waaronder ik) hebben sinds dinsdag nog geen seconde online gespeeld.
The latest title update for GTA Online is live for PlayStation 3. We're working to have this up for Xbox 360 as soon as possible today.
http://www.rockstargames.(...)-launch-updates.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |