Ja je moet het doen zoals de lpf en de ouderen partijen enz. dan blijf je als partij overeind..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Wespensteek het volgende:
Feit blijft dat de PVV helemaal niet democratisch georganiseerd
??quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Wespensteek het volgende:
en de cultuur, zoals zij vinden dat die moet zijn, stelt boven de vrijheid van het individu.
Hoezo ? Er zijn zoveel partijen die voor een harde aanpak van criminelen zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Wespensteek het volgende:
Daarnaast een verheerlijking van geweld, met o.a. schieten met scherp, zwaarder straffen en dus een repressieve manier van het handhaven van de wetten. Genoeg kenmerken om van een fascistische partij te spreken.
De pvv hoor je toch nooit over homo's gehandicapten en dergelijke ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Wespensteek het volgende:
Om van democratie te spreken moet men in mijn ogen ook oog hebben voor minderheden en hun belangen en moet men ruimte bieden aan andere geluiden. Met het willen schrappen van subsidie aan groepen die het niet eens zijn met de PVV of instellingen die iets organiseren wat hun niet past kun je niet spreken van een democratische partij.
Misschien bent u de Stadscommando's van de PVV vergeten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo ? Er zijn zoveel partijen die voor een harde aanpak van criminelen zijn.
Het in de knieën schieten van voetbalhooligams dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:56 schreef arjan1112 het volgende:
Ach man.. de stadscommando's dat zijn gewoon een soort sociaal werkers
Of SGP die voor de doodstraf isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien bent u de Stadscommando's van de PVV vergeten?
Dat komt er wel bij in de buurt jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het in de knieën schieten van voetbalhooligams dan?
Fennema zwamt langer uit zijn nek, gewoon negeren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Tem het volgende:
Snijden zijn stellingen enigszins hout of probeert Fennema het ingewikkelder te maken dan dat het is?
Ach Arabieren zijn ook Semieten. Het is niet zozeer het antisemitisme maar het biologisch racisme dat Nazisme kenmerkt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vond die laatste zinnen nou net wat het hele artikel diskwalificeerde. Fascisme kenmerkt zich niet door antisemitisme. Nazisme wel. Dat de PVV geen antisemitisme kent, wil niet zeggen dat het geen fascistische partij is.
Ik ben het eens met Fennema, maar ik vind de PVV wel een fascistische partijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:31 schreef Tem het volgende:
Zou leuk voor de discussie zijn als er wat PVV-sympathisanten komen uitleggen waarom Fennama wel gelijk heeft en dat het geen nationalistische partij met veel fascistische kenmerken betreft.
Dat is me nogal een aanname. De feiten wijzen echter in een andere richting, namelijk dat Wilders betaald wordt uit het buitenland om angst voor moslims te propageren ten bate van Israels Lebensraumpolitiek.quote:Geert Wilders beschuldigen van filosemitisme, zoals Evelien Gans deed in Buitenhof, is triest. Zijn Israël-standpunten komen niet voort uit schuldgevoel, maar uit angst voor de islamisten. Als Israël door Hamas en zijn bondgenoten onder de voet wordt gelopen, zal Europa het volgende doelwit van de radicale moslims zijn, zo denkt Wilders. Hij beschouwt een aanval op Israël als een aanval op het Westen. Dat is een politieke opvatting die mogelijk ook door Evelien Gans wordt gedeeld. Men kan die visie ook bestrijden, maar Wilders filosemiet noemen, is ver bezijden de waarheid.
Een schietverplichting willen laten uitvaardigen zodat politie agenten moeten schieten vind ik wel degelijk zeer vergaande geweldpleging.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo ? Er zijn zoveel partijen die voor een harde aanpak van criminelen zijn.
Hoe bedoel je ? alle poltie agenten mogen toch schietenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een schietverplichting willen laten uitvaardigen zodat politie agenten moeten schieten vind ik wel degelijk zeer vergaande geweldpleging.
Nu mag de agent maar de PVV wou een schiet verplichting, als de agent niet schiet wordt die agent dan fout en de PVV wil dat vooraf wordt vastgelegd wanneer geschoten moet worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? alle poltie agenten mogen toch schieten
Jij bent niet de slimste, hè?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of SGP die voor de doodstraf is
Dat is nu toch ook zo? Is er geen schietinstruktie momenteel dan ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nu mag de agent maar de PVV wou een schiet verplichting, als de agent niet schiet wordt die agent dan fout en de PVV wil dat vooraf wordt vastgelegd wanneer geschoten moet worden.
Agenten zijn bij mijn weten niet verplicht te schieten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat is nu toch ook zo? Is er geen schietinstruktie momenteel dan ?
Dan kun je als politieagent beter niet terugschieten inderdaad, met die proppenschieter van ze begin je niks tegen een AK-47quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:41 schreef arjan1112 het volgende:
Ja als een crimineel je met een ak-47 beschiet moet je niet terugschieten ofzo? whaha
Je wilt deze discussie serieus aan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:41 schreef arjan1112 het volgende:
Ja als een crimineel je met een ak-47 beschiet moet je niet terugschieten ofzo? whaha
Alle anti pvv propaganda veroorzaakt maar een ding, oppositie/tegenstand, en dat is ook weer organisatie van vele burgers. Al die veroorzaakte, dus kunstmatige organisatie is niet goed voor de vrijheid.quote:Snijden zijn stellingen enigszins hout of probeert Fennema het ingewikkelder te maken dan dat het is?
Wat denken jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |