abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:20:45 #26
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_131845080
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar in combinatie met de meeuw in het pvv-logo is natuurlijk allemaal wel een beetje twijfelachtig.
De meeuw is natuurlijk gewoon een symbool voor "vrijheid". Maar ze hadden hier beter voor een andere vogel kunnen kiezen inderdaad, een adelaar of een roodborstje ofzo.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_131845179
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]

De meeuw is natuurlijk gewoon een symbool voor "vrijheid". Maar ze hadden hier beter voor een andere vogel kunnen kiezen inderdaad, een adelaar of een roodborstje ofzo.
Is er geen vogeltje waar de boze moslims graag een stoofpotje van maken en die daarom bedreigd wordt met uitsterven?
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:24:22 #28
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_131845204
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk waarom ze dat niet hebben gedaan, want ik neem aan dat zelfs bij de pvv wel mensen met een beetje hersenen zitten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_131845275
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk waarom ze dat niet hebben gedaan, want ik neem aan dat zelfs bij de pvv wel mensen met een beetje hersenen zitten.
'Een beetje prikkelen' zou Fennema het noemen.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_131847322
Zou leuk voor de discussie zijn als er wat PVV-sympathisanten komen uitleggen waarom Fennama wel gelijk heeft en dat het geen nationalistische partij met veel fascistische kenmerken betreft.
pi_131847464
romantikus rob en opendiscussie enz die komen nog wel denk ik , tem

ik ben zelf niet echt tegen de pvv maar ook niet voor'

beetje zeiken tegen mensen die tegen de pvv zijn is wel weer leuk
pi_131847731
Feit blijft dat de PVV helemaal niet democratisch georganiseerd is en de cultuur, zoals zij vinden dat die moet zijn, stelt boven de vrijheid van het individu. Daarnaast een verheerlijking van geweld, met o.a. schieten met scherp, zwaarder straffen en dus een repressieve manier van het handhaven van de wetten. Genoeg kenmerken om van een fascistische partij te spreken. Om van democratie te spreken moet men in mijn ogen ook oog hebben voor minderheden en hun belangen en moet men ruimte bieden aan andere geluiden. Met het willen schrappen van subsidie aan groepen die het niet eens zijn met de PVV of instellingen die iets organiseren wat hun niet past kun je niet spreken van een democratische partij.
pi_131847804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Wespensteek het volgende:
Feit blijft dat de PVV helemaal niet democratisch georganiseerd
Ja je moet het doen zoals de lpf en de ouderen partijen enz. dan blijf je als partij overeind..
pi_131847832
quote:
en de cultuur, zoals zij vinden dat die moet zijn, stelt boven de vrijheid van het individu.
??
pi_131847859
quote:
Daarnaast een verheerlijking van geweld, met o.a. schieten met scherp, zwaarder straffen en dus een repressieve manier van het handhaven van de wetten. Genoeg kenmerken om van een fascistische partij te spreken.
Hoezo ? Er zijn zoveel partijen die voor een harde aanpak van criminelen zijn.
pi_131847896
quote:
Om van democratie te spreken moet men in mijn ogen ook oog hebben voor minderheden en hun belangen en moet men ruimte bieden aan andere geluiden. Met het willen schrappen van subsidie aan groepen die het niet eens zijn met de PVV of instellingen die iets organiseren wat hun niet past kun je niet spreken van een democratische partij.
De pvv hoor je toch nooit over homo's gehandicapten en dergelijke ?

Wat is er mis mee om voor een kleine overheid te zijn ?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 16:53:09 #37
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_131847911
Ik vond die laatste zinnen nou net wat het hele artikel diskwalificeerde. Fascisme kenmerkt zich niet door antisemitisme. Nazisme wel. Dat de PVV geen antisemitisme kent, wil niet zeggen dat het geen fascistische partij is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 16:55:54 #38
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_131847985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:50 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Misschien bent u de Stadscommando's van de PVV vergeten?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_131848015
Ach man.. de stadscommando's dat zijn gewoon een soort sociaal werkers
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:00:33 #40
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_131848131
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:56 schreef arjan1112 het volgende:
Ach man.. de stadscommando's dat zijn gewoon een soort sociaal werkers
Het in de knieën schieten van voetbalhooligams dan?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_131848137
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Misschien bent u de Stadscommando's van de PVV vergeten?
Of SGP die voor de doodstraf is
pi_131848168
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het in de knieën schieten van voetbalhooligams dan?
Dat komt er wel bij in de buurt ja
pi_131848333
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Tem het volgende:
Snijden zijn stellingen enigszins hout of probeert Fennema het ingewikkelder te maken dan dat het is?
Fennema zwamt langer uit zijn nek, gewoon negeren.
En "Zijn Israël-standpunten komen niet voort uit schuldgevoel, maar uit angst voor de islamisten."
Vergeet hij even dat Wilders geen angst heeft voor de islamisten?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:17:25 #44
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_131848596
Houzee, pee vee vee.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:29:51 #45
56749 BlaZ
pi_131848920
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vond die laatste zinnen nou net wat het hele artikel diskwalificeerde. Fascisme kenmerkt zich niet door antisemitisme. Nazisme wel. Dat de PVV geen antisemitisme kent, wil niet zeggen dat het geen fascistische partij is.
Ach Arabieren zijn ook Semieten. Het is niet zozeer het antisemitisme maar het biologisch racisme dat Nazisme kenmerkt.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:36:08 #46
56749 BlaZ
pi_131849079
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:31 schreef Tem het volgende:
Zou leuk voor de discussie zijn als er wat PVV-sympathisanten komen uitleggen waarom Fennama wel gelijk heeft en dat het geen nationalistische partij met veel fascistische kenmerken betreft.
Ik ben het eens met Fennema, maar ik vind de PVV wel een fascistische partij
pi_131849177
quote:
Geert Wilders beschuldigen van filosemitisme, zoals Evelien Gans deed in Buitenhof, is triest. Zijn Israël-standpunten komen niet voort uit schuldgevoel, maar uit angst voor de islamisten. Als Israël door Hamas en zijn bondgenoten onder de voet wordt gelopen, zal Europa het volgende doelwit van de radicale moslims zijn, zo denkt Wilders. Hij beschouwt een aanval op Israël als een aanval op het Westen. Dat is een politieke opvatting die mogelijk ook door Evelien Gans wordt gedeeld. Men kan die visie ook bestrijden, maar Wilders filosemiet noemen, is ver bezijden de waarheid.
Dat is me nogal een aanname. De feiten wijzen echter in een andere richting, namelijk dat Wilders betaald wordt uit het buitenland om angst voor moslims te propageren ten bate van Israels Lebensraumpolitiek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_131852904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:50 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Een schietverplichting willen laten uitvaardigen zodat politie agenten moeten schieten vind ik wel degelijk zeer vergaande geweldpleging.
pi_131852966
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Een schietverplichting willen laten uitvaardigen zodat politie agenten moeten schieten vind ik wel degelijk zeer vergaande geweldpleging.
Hoe bedoel je ? alle poltie agenten mogen toch schieten
pi_131853979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ? alle poltie agenten mogen toch schieten
Nu mag de agent maar de PVV wou een schiet verplichting, als de agent niet schiet wordt die agent dan fout en de PVV wil dat vooraf wordt vastgelegd wanneer geschoten moet worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')