absoluut, niks mis mee maar we gaan nu wel heel erg offtopicquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:50 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk in de Syrië-topic Spec? Nog steeds alle meningen die jou niet aanstaan aan het afbranden?
Engels woord, technisch gezien de, maar het wordt geaccepteerd.quote:
Gracias.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Indrukwekkende post.
Die ga ik op me laten inwerken.
12 uur geweest, dan wordt het wat minder op fok!quote:
18:52. Prima tijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
12 uur geweest, dan wordt het wat minder op fok!
True, en ik doe er soms graag aan mee in KLB... Maar dat is KLB..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
12 uur geweest, dan wordt het wat minder op fok!
op een gegeven moment kom ik naar Colombia en dan zuip ik je helemaal onder de tafelquote:
Das niet zo moeilijk, ik zuip niet zo hard. Doordeweeks 2-2.5 biertje op een avond. En met uitgaan ook niet erg hard. Dronken is niet tof.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
op een gegeven moment kom ik naar Colombia en dan zuip ik je helemaal onder de tafel
damn right
niet dit jaar
BNW / 9/11 #75: Impact bestaat niet in NYquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke topic in de BNW is echt een aanrader?
Exact.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:57 schreef arjan1112 het volgende:
Even over dat de economische crisis in Griekenland de schuld zou zijn van de euro.. Griekenland heeft wel de cijfers op basis waarvan ze werden toegelaten tot de euro opgepoetst met behulp van Goldman Sachs. Dus eigenlijk kan je wel zeggen dat het gewoon de schuld van de regering van Griekenland is.
De hele crisis en de sociale problemen die nu etnische spanningen veroorzaakt.
Geef hem eens ongelijkquote:
absoluutquote:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef De_Coulance het volgende:
VVD heeft ze binnengehaald en wat we daarna met ze aan moesten aan de PvdA overgelaten.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
"Alsjeblieft, doe er maar wat leuks mee" zeiden ze tegen de PvdA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |